>
Ontvangen bedankjes 201
bokkesprongen schreef : Allemaal fijn die nieuwe stadions ,
Maar vanavond waren bij de eredivisie wedstrijd Fc Almere tegen Nec Nymegen nog geen 3400 toeschouwers aanwezig ......
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Iedereen die klaagt over De Geusselt. Ga eens bij Helmond sport of andere eerste divisie clubs kijken. Ik heb helemaal niks met de zogenaamd ‘historische’ plek. Is ver voor mijn tijd. En eerlijkgezegd vind ik het een troosteloze bedoening daar. Als historische plek een argument moet zijn, is dat voor mij de Geusselt waar ik op mn 6de voor het eerst ging kijken. Naar MVV-Vitesse (1-0) MVV-Fortuna (5-0) en MVV Dordrecht (slechts 1-0)
En ook nog een projectontwikkelaar uit Kerklaar vragen…moeilijk te geloven
En dat een projectontwikkelaar vanuit die kant komt dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Karakter schreef : De kans dat er een stadion rond het Belvedere gebied zal komen acht ik zéér klein. Dit gebied is veel te lucratief voor de gemeente. Nu en in de toekomst. Als er al een nieuw stadion komt, denk ik dat het alleen maar verder van de bebouwing af komt. Ik snap het ergens ook wel. Een burgemeester krijgt het zweet in de bilnaad als hij/zij tegenwoordig moet denken aan uitsupporters die alles kort en klein slaan. Dat heb je het liefst zover mogelijk van je binnenstad af. Triest, maar de realiteit...