nieuw stadion

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: nieuw stadion

01 Oct 2026 17:32
Kom op zeg wat een flauwekul allemaal doe het goed of doe het niet en trek de stekker er uit. Iedere keer net dat beetje doen waar je net niks mee kan. Sta je over een paar jaar weer je hand op te houden op die locatie is kun je geen klote typisch ambtenarij Liever om de paar jaar weer beetje bij stoten en laten watertrappelen. Denk toch eens in oplossingen en zorg eens dat je iets neer zet waar we mee kunnen groeien en waar je als stad trots op kan zijn! Ik hoor alleen maar gelul over bereikbaarheid alsof de brug en de toegangswegen 24/7 dicht komen te staan wat een onzin of weer over een verdwaald konijn wat beschermd is. Geef een locatie aan waar dan wel en bouw een compleet nieuw stadion. Laten we ook niet vergeten hoe de gemeente en bepaalde personen geprofiteerd hebben en de club langzaam alles afgenomen hebben wat ze in bezit had. Doe eens iets terug en denk mee in plaats van tegen te werken!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• AM279
  • AM279's Avatar
  • Away
  • Junior Member
  • Junior Member

01 Oct 2026 17:51
Het zou toch fijn zijn als Mackus deze berichten ook eens zou lezen.

www.vi.nl/nieuws/gemeente-helpt-go-ahead...ouwing-adelaarshorst

De gemeente ziet Go Ahead als een belangrijke verbindende factor in Deventer. 'De club brengt mensen uit alle lagen van de samenleving bij elkaar en zorgt voor trots', licht wethouder Matthijs Nijboer het besluit toe. 'Bovendien zet Go Ahead zich actief in voor maatschappelijke projecten op het gebied van onder meer gezondheid, onderwijs en diversiteit. Daarom zijn we als gemeente bereid hen met een lening te helpen om de Adelaarshorst klaar te maken voor de toekomst.'

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Oct 2026 18:48 - 01 Oct 2026 18:53
Variant 1 en 2 einde betaald voetbal in Maastricht en afhaken van het collectief en de Japanners!
Variant 3 zou kunnen maar wie gaat dat betalen op de 7 miljoen van de gemeente na?
Variant 4 lijkt mooi maar weer waar komt de financiering vandaan?
Variant 5 een Utopie!
Vertelde Waterval niet dat het nieuwe stadion rond de 40 miljoen ging kosten,en MVV zelf ergens onder de 20 miljoen zou moeten opbrengen de rest word door derden betaald?
Oké wel weer apart voor de verkiezing heel veel lofzang vanuit de politiek bijna iedereen voor, maanden later krijg je de situatie dat de coalitie tegen is en de oppositie niet geïnformeerd was/is?
Nu is dat een rapport opgemaakt in mei en nu pas naar buiten gebracht!
En apart nu Waterval niet uitgestapt is maar een stap terug heeft gedaan De Nieuwe Ster met dit artikel naar buiten komt of ben ik nu te zeer een doemdenker?
In het hele land worden grote passen gemaakt in het bouwen van nieuwe stadions  en het grootschalig renoveren van het huidige stadion.
Alleen fcDenBosch gaat al een nieuwe tribune bouwen van 17 miljoen….schiet mij maar lek!
Wat overal in Nederland mogelijk is in het groot denken blijft men hier hangen in de plaatselijke politiek in kleinschalig denken om ergens wat klein pleisterwerk te verrichten.
Ik zie donkere wolken boven de Geusselt verschijnen,of zoals we vroeger spraken over daar komt de zwarte vogel!…mvrgr Ampa
Ps ik denk als er geen nieuw stadion komt er teveel gelddragers zullen afhaken en MVV einde verhaal is!
Laat ik de komende weken/maanden aangenaam verrast worden met positieve berichten maar ben er totaal niet gerust op,volgend seizoen voor mij het 60ste seizoen MVV.
....
Last edit: 01 Oct 2026 18:53 by opadiehard.

Time to create page: 0.367 seconds