Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!)

29 mrt 2024 12:34
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #16
ik wacht met mijn financiele bijdrage. Ik ben er klaar mee dat de supporters telkens als melkkoe worden gebruikt om tekorten te dichten.

Zeker nu de verantwoordelijke bestuurders die voor deze puinhoop hebben gezorgd ook nog totaal geen verantwoording nemen voor de ontstane situatie.
Als ik nu inleg, moet ik, die zeflde verantwoordelijke bestuurders op hun blauwe ogen vertrouwen dat de bijdrage goed wordt besteed. Voor nu pas ik daarom, mijn vertrouwen in het zittende bestuur is 0, van mij krijgen ze momenteel geen cent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 13:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #17

De_Lange schreef : ik wacht met mijn financiele bijdrage. Ik ben er klaar mee dat de supporters telkens als melkkoe worden gebruikt om tekorten te dichten.

Zeker nu de verantwoordelijke bestuurders die voor deze puinhoop hebben gezorgd ook nog totaal geen verantwoording nemen voor de ontstane situatie.
Als ik nu inleg, moet ik, die zeflde verantwoordelijke bestuurders op hun blauwe ogen vertrouwen dat de bijdrage goed wordt besteed. Voor nu pas ik daarom, mijn vertrouwen in het zittende bestuur is 0, van mij krijgen ze momenteel geen cent.

“Het bestuur” is Laura van Leeuwen, als algemeen directeur van onze club. Marcel Jöris & co zijn hooguit vertegenwoordiger van een aandeelhouder zoals in geval Jöris Stichting MVV 2018. Hij heeft geen bestuurlijke rol (meer).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 14:20 29 mrt 2024 14:38 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #18
De Stichting MVV met Jöris dus als hoofdvertegenwoordiger staat op allerlei aankondigingen zoals dat stadion moot vol. Het woordje hooguit is ook een beetje wrang aangezien oa deze stichting mvv, maar ook Vereniging Maastricht met daarboven de rvc niet kritisch genoeg geweest is en samen met Noor dit eigenlijk heeft laten gebeuren. Wat dat betreft is de vraag van De Lange toch wel enigszins begrijpelijk. Hoe kunnen supporters en sponsoren weer vertrouwen gaan hebben in wat er met binnen te komen gelden gebeurt of ligt dat nu in z'n geheel bij Laura van Leeuwen? Dat gaat toch hand in hand met op z'n minst een toelichting of zelfs wijzigingen (lees opstappen). Of wordt er nu geroepen, niks doen is geen optie, gewoon meedoen met die acties. Begrijp best, eerst seizoen maar eens uitvoetballen. Maar veel gehoord argument, het is een bodemloze put, waarom geld geven. Vanuit de stichting met Jöris voorop is er dus blijkbaar al geen zelfreflectie. Je kunt als supporter ook alweer het volgende riedeltje in april bedenken...drankprijzen nog meer omhoog(maar wat brengt 't mvv) , tickets en sk flink omhoog. Maar ook dat heeft z'n grens als het op andere vlakken een puinhoop is of van wordt gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 14:25
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #19
Dank je wel @roed en Wit 70, dat is exact mijn insteek.

Laura neem ik niets kwalijk, die heeft deze erfenis gekregen van haar voorvanger. Feit is en blijft dat er binnen de club op diverse fronten grove fouten zijn gemaakt en daar nergens enige verantwoordelijkheid voor wordt genomen door de diverse personen / geledingen binnen de club / bestuur of hoe je het ook wilt noemen. Het houdt elkaar allemaal de hand boven het hoofd.
En de supporter mag weer bijschieten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 14:35
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #20
Net kaartje gekocht van 24 euro voor wedstrijd tegen Helmond. Ik kan niet komen kijken . Ik ben 65+ maar wil mijn nieuw team MVV steunen.

Groeten uit Lier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, MVVke, Ben Salemans, Sjotelsplak, opadiehard, Sjonnie, jovkle, Boschpoort, webmastersfm, M.V.V. 1902 en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 16:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #21

Mr Sjaan schreef : Ik vind het angstvallig rustig in deze topic.

Of draagt iedereen in stilte bij?

Ik weiger eerlijk gezegd om wederom mijn portemonnee te trekken zonder voorwaarden dat Marcel Jöris binnen afzienbare tijd vertrekt. Het artikel van vandaag waarin Jöris wederom schittert in enig reflecterend vermogen versterkt mijn punt. Laat Jöris maar de bal op zich nemen om zijn veroorzaakte ellende op te lossen of zich uit de voeten maken.

Daarnaast, er zijn naast mij volgens mij +-300 leden van VZM die iedere maand 10 euro inleggen. Op jaarbasis is dat naast een seizoenkaart 120 euro. Het is nu aan de overige 2700 vaste supporters om te laten zien hoe graag ze MVV willen behouden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 16:50
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #22
Noem me pessimistisch, maar ik vind dat er door MVV weinig ruchtbaarheid gegeven wordt aan het hele gebeuren. Wij moeten op dit forum slechts gissen over hoeveel er al is ingezameld en door wie. Zet bredere doneeracties op touw. Met die kaartverkoopacties betrek je alleen de vaste supporters erbij. Ik woon ergens in het noorden van het land en wil graag (zonder een kaartje te kopen) doneren. Met mij vast vele anderen, die niet eens supporter zijn.

Het hierboven geopperde idee om het stadion virtueel uit te verkopen vind ik geniaal. En laat Ralf Crutzen eens wat ludieke tweets eruit gooien om landelijke aandacht te krijgen. Als het niet anders kan, dan zal ik toch een kaartje aanschaffen zonder dat ik bij de wedstrijd kan zijn. Toch wacht ik liever even af. Ik ben niet de enige denk ik zoals eerder gezegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 16:56 29 mrt 2024 16:58 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #23

Sjotelsplak schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik vind het angstvallig rustig in deze topic.

Of draagt iedereen in stilte bij?


Daarnaast, er zijn naast mij volgens mij +-300 leden van VZM die iedere maand 10 euro inleggen. Op jaarbasis is dat naast een seizoenkaart 120 euro. Het is nu aan de overige 2700 vaste supporters om te laten zien hoe graag ze MVV willen behouden.


Het is godverdomme aan iedereen om te laten zien hoe graag je MVV wilt behouden. En dan vraagt Mr Sjaan zich af waarom het hier stil is. Dit forum vol fossielen is in tegenstelling tot MVV allang failliet. En wordt al tijden vermeden door het gros. Waar mvvfans ooit de belichaming was van de redding van MVV lijkt het wel een depressieve instelling vol oude norse mannetjes. Iedereen die hier schrijft is net eczeem. Komen alleen als er jeuk is. Achter de schermen wordt er door alle organisaties keihard gewerkt en vergaderd om van alles op poten te zetten om dan te lezen dat je denkt dat je een of andere elite bent als je aan VZM doneerd. Wat overigens prima is maar waar je de exclusiviteit vandaan haalt mag Joost weten. Het is 1 voor 12 , begin dat maar te beseffen. Zeiken over supporters maar met zulke supporters heb je geen vijanden of hooligans nodig. Je maakt het van binnenuit maar kapot mer dit soort teksten. Terugkijken heeft 0 zin, Joris gaat sowiso wieberen neem dat maar van me aan, maar als we als supporters dit soort demotiverende teksten gaan neerflikkeren dan kan beter meteen de stekker er uit. Kom op man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 17:17 29 mrt 2024 17:19 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #24

webmastersfm schreef :

Sjotelsplak schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik vind het angstvallig rustig in deze topic.

Of draagt iedereen in stilte bij?


Daarnaast, er zijn naast mij volgens mij +-300 leden van VZM die iedere maand 10 euro inleggen. Op jaarbasis is dat naast een seizoenkaart 120 euro. Het is nu aan de overige 2700 vaste supporters om te laten zien hoe graag ze MVV willen behouden.


Het is godverdomme aan iedereen om te laten zien hoe graag je MVV wilt behouden. En dan vraagt Mr Sjaan zich af waarom het hier stil is. Dit forum vol fossielen is in tegenstelling tot MVV allang failliet. En wordt al tijden vermeden door het gros. Waar mvvfans ooit de belichaming was van de redding van MVV lijkt het wel een depressieve instelling vol oude norse mannetjes. Iedereen die hier schrijft is net eczeem. Komen alleen als er jeuk is. Achter de schermen wordt er door alle organisaties keihard gewerkt en vergaderd om van alles op poten te zetten om dan te lezen dat je denkt dat je een of andere elite bent als je aan VZM doneerd. Wat overigens prima is maar waar je de exclusiviteit vandaan haalt mag Joost weten. Het is 1 voor 12 , begin dat maar te beseffen. Zeiken over supporters maar met zulke supporters heb je geen vijanden of hooligans nodig. Je maakt het van binnenuit maar kapot mer dit soort teksten. Terugkijken heeft 0 zin, Joris gaat sowiso wieberen neem dat maar van me aan, maar als we als supporters dit soort demotiverende teksten gaan neerflikkeren dan kan beter meteen de stekker er uit. Kom op man.

Alle respect voor de acties die ondernomen worden, en waarschijnlijk zal ik ook wel weer de portemonnee trekken zodra er iets concreets komt (en we een streefbedrag hebben).
Maar de vertegenwoordiger van de Erik Noor fanclub (en die iedereen die iets negatiefs vertelde over Erik Noor een strontvlieg noemde) neem ik niet serieus.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 17:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #25

Sjotelsplak schreef :

webmastersfm schreef :

Sjotelsplak schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik vind het angstvallig rustig in deze topic.

Of draagt iedereen in stilte bij?


Daarnaast, er zijn naast mij volgens mij +-300 leden van VZM die iedere maand 10 euro inleggen. Op jaarbasis is dat naast een seizoenkaart 120 euro. Het is nu aan de overige 2700 vaste supporters om te laten zien hoe graag ze MVV willen behouden.


Het is godverdomme aan iedereen om te laten zien hoe graag je MVV wilt behouden. En dan vraagt Mr Sjaan zich af waarom het hier stil is. Dit forum vol fossielen is in tegenstelling tot MVV allang failliet. En wordt al tijden vermeden door het gros. Waar mvvfans ooit de belichaming was van de redding van MVV lijkt het wel een depressieve instelling vol oude norse mannetjes. Iedereen die hier schrijft is net eczeem. Komen alleen als er jeuk is. Achter de schermen wordt er door alle organisaties keihard gewerkt en vergaderd om van alles op poten te zetten om dan te lezen dat je denkt dat je een of andere elite bent als je aan VZM doneerd. Wat overigens prima is maar waar je de exclusiviteit vandaan haalt mag Joost weten. Het is 1 voor 12 , begin dat maar te beseffen. Zeiken over supporters maar met zulke supporters heb je geen vijanden of hooligans nodig. Je maakt het van binnenuit maar kapot mer dit soort teksten. Terugkijken heeft 0 zin, Joris gaat sowiso wieberen neem dat maar van me aan, maar als we als supporters dit soort demotiverende teksten gaan neerflikkeren dan kan beter meteen de stekker er uit. Kom op man.

Alle respect voor de acties die ondernomen worden, en waarschijnlijk zal ik ook wel weer de portemonnee trekken zodra er iets concreets komt (en we een streefbedrag hebben).
Maar de vertegenwoordiger van de Erik Noor fanclub (en die iedereen die iets negatiefs vertelde over Erik Noor een strontvlieg noemde) neem ik niet serieus.


Wie of wat jij serieus neemt doet mijn ballen niet jeuken. Maar als je hier loopt te demotiveren om maar iets te doen dan ben je geen strontvlieg maar een smerige rat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 18:39
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #26
Hup webmaster, zeg het ze!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 19:21
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #27
Wees maar blij dat jij volle zalen trekt .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 22:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #28

bokkesprongen schreef : Wees maar blij dat jij volle zalen trekt .....


Leg uit?….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 07:16
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #29
Als SK houder een passe partout gekocht, samen redden veer MVV! Als je gaat wachten op anderen of totdat iemand gaat wieberen, is het te laat.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2024 09:38
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #30

Yannick schreef : Als SK houder een passe partout gekocht, samen redden veer MVV! Als je gaat wachten op anderen of totdat iemand gaat wieberen, is het te laat.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk


Precies!!! Je kunt jezelf toch niet in de spiegel aankijken als de club is omgekiept en je hebt er niks aan gedaan om dit te voorkomen? Juist nu moet iedereen meedoen, want VEER ZIEN MVV!

Verstuurd vanaf mijn Samsung.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden