Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!)

01 apr 2024 22:29
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #46
We benoemen onze support zelf vaker van eredivisie-niveau, dan is dit het moment om dat aan te tonen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2024 22:34
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 79
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #47
De actie waar ik op zat te wachten! Uiteraard geld gedoneerd. En ik race vrijdag na mijn werk vanuit Utrecht naar De Geusselt om bij de wedstrijd te zijn. De kaartjes zijn gekocht. We gaan het redden met z'n allen! Ik ben ervan overtuigd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2024 22:37
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Onderwerp Auteur
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #48
Dit seizoen halen we ook denk ik ja. Volgend seizoen valt nog te bezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2024 22:39 01 apr 2024 22:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #49
Donatie done, kom op!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2024 23:06
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #50
Kan dan wellicht ook gestopt worden om de opbrengst van de lootjes naar de jeugd te laten gaan, daar gaat toch in principe al genoeg geld naar toe. Laat dat geld voortaan liever naar mvv gaan ! Eventueel ook weer via een van de nu organiserende partijen als penningmeester..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 01:04 02 apr 2024 03:29 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #51
Geweldig initiatief van de samenwerkende supportersverenigingen. Zit dit nu met tranen in mijn ogen te typen: van blijdschap vanwege de actie; van ellende omdat MVV zo in de shit zit. Heb inmiddels gedoneerd en o.a. op Facebook reclame gemaakt voor de crowdfundingactie www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke !


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 02:08
daan4suz
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #52
Bedankt voor het organiseren. Gedoneerd en de extra kaarten gekocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 06:55
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #53
En dan te bedenken dat Noor 1,5 ton NOW vergat (te laten) aanvragen, rondreed in een leasebak van 9k, een dik salaris opstreek, ervoor heeft gezorgd dat nog maar een heel klein percentage van alle merchendise waar ‘MVV’ opstaat naar de club gaat (de rest naar voetbalshop), niks meer op de drank wordt verdiend. En een onhaalbaar spelershome wilde bouwen, waarvan ik hoorde in de wandelgang dat als de handtekening voor dat spelershome was gezet de club nu al niet meer had bestaan. De club heeft verkocht en de opbrengsten die nog moesten komen alvast heeft verbrast. Dat hij zomaar wegkomt met dit alles!

Maar goed, wij als supporters lossen het wel op, (zover we komen). Uiteraard ook weer gedoneerd, maar ik hoop dat er echt een einde komt aan dit wanbeleid en nooit meer een oplichter als Erik Noor wordt binnengehaald. Ik zie m niet terug op de lijst van donateurs trouwens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 08:46
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #54
Gat in begroting MVV is grotendeels legacy van Noor.
Bron L1 vandaag..
Wie kan filmpje van L1 tafel voetbal met Thal en Lanckohr hier plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 09:44
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #55
Oud-MVV-spelers Reginald Thal en Roberto Lanckohr zijn kritisch op het functioneren van voormalig algemeen directeur Erik Noor bij MVV, nu de Maastrichtse club in de financiële problemen zit. "Als je kijkt welk gat er financieel nu is, is dat voor een groot deel de legacy van Erik Noor, met wellicht mensen om hem heen", zegt Lanckohr.
Lanckohr en Thal waren maandagavond te gast in het L1-programma Tafel Voetbal.
poster
Enorme klus
Thal is positief over de actie waarbij supporters extra toegangskaarten kopen om het stadion in de laatste drie thuiswedstrijden van het seizoen in elk geval financieel uit te verkopen. "Misschien zijn het druppels op een gloeiende plaat, maar met genoeg druppels koelt het af." De club, die dinsdag de 122e verjaardag viert, krijgt ook financiële steun via een crowdfundingsactie van supporters-initiatieven van MVV. Maandagavond laat stond de teller op ruim 18.000 euro.
Supporters MVV willen club redden met uitverkocht stadion
LEES OOK
Supporters MVV willen club redden met uitverkocht stadion
Rigoureus
Volgens Thal volgt daarna de volgende stap: "Dat is rigoureus bezuinigen. Als je nu 4,1 miljoen euro uitgeeft en je staat 9 ton in de min en hebt 2,5 ton tekort. Ergens moet je komend jaar één miljoen euro gaan bezuinigen. Begin er maar eens aan, dat is 25 procent. Dat is gigantisch. Als iemand 2,2 miljoen euro overmaakt ben je uit de problemen, maar als die dat niet doen, wordt het een enorme klus."
Sponsoren
Geld van sponsoren bij elkaar krijgen is volgens Thal in Maastricht geen sinecure: "De grote maakindustrie is hier ontstaan en die grote maakindustrie is er bijna niet meer. De callcenters zijn weg, vroeger waren er nog banken die geld erin stopten. Echte grote geldschieters zijn er niet. MVV heeft het altijd moeten hebben van grote steun van de middenstand, de horeca. We hebben niet lang geleden corona gehad. Heel veel van die mensen zijn coronasteun terug aan het betalen. Dan is aan de andere kant geld uitgeven het laatste wat je gaat doen. Dus dan moet je geld zoeken bij externe geldschieters."
Mes in het varken
Dat MVV in de financiële problemen zit, heeft mede te maken met het verlies van 1,1 miljoen euro over het boekjaar 2022-2023. Dat was het seizoen waarin Erik Noor nog de algemeen directeur was van de Maastrichtenaren. "Als je kijkt welk gat er financieel nu is, is dat toch voor een groot deel de legacy van Erik Noor, met wellicht mensen om hem heen", zegt Lanckohr. "Het is veel te makkelijk wat hij heeft gedaan door het mes in het varken te laten steken met in mijn ogen een drogreden. Daar heb je nu niks aan. Je moet vanuit de huidige situatie gaan kijken hoe je dit financiële gat gaat oplossen."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 10:46 02 apr 2024 10:47 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #56
Zonder een grote investeerder gaat het nooit meer wat worden.
Grote sponsers vind je in maastricht helaas niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 10:53
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #57
Geen paniek, ik ga het niet opnemen voor Noor, want ongetwijfeld klopt het feit waar het tekort ontstaan is.
Ik begin me alleen steeds meer te ergeren aan Dhr. Thal die iedereen die na hem kwam voor de bus gooit en pretendeert het allemaal beter te weten.
Zelf is hij nooit verder gekomen dan 4 eenmanszaakjes tot sponsor maken.

Ik hoop dat 'het volk' onze club en iedereen om ons heen verbaasd met de Gofundme actie en laat zien dat MVV wel degelijk leeft en toekomst heeft.
Dat draagvlak zou de beste reden zijn voor investeerders, sponsoren en gemeente om onze club opnieuw op te bouwen.
Ik hoop dan ook dat iedereen iets wil doneren en dat de mensen die (terecht) roepen dat ze al genoeg hebben gegeven en dat anderen verantwoordelijk zijn, tóch hun rood-witte hart laten spreken.
Laten we hopen dat we over 10 jaar kunnen zeggen 'weet je nog toen in 2024?'!
Kom op die Roeije!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 14:23 02 apr 2024 14:29 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #58
Misschien een heel voor de hand liggende tip, maar toch. Geef via WhatsApp, Facebook, Insta, etc. aan zoveel mogelijk familieleden, vrienden en kennissen de link van de crowdfundingactie door:

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Veer laote us MVV'ke toch neet kepot goon?! Same nao väöre!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u since1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 15:19
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #59
Iech hoop tot veer us Mvvke kinne redde, allein zalle de verantwoordelijke op moote stappe en de groete schoenmaak moot gebeuren. Joris totaal incapabel moot oprotte. Hopelijk kin es noch unne betrowbare investeerder gevoonde weure, dee zien eige luij op de gooi plaots zet.

Unne pol of Joris moot vertrekke zow wel nuttig zien op de site
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2024 16:47
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #60

SintServaos schreef : Unne pol of Joris moot vertrekke zow wel nuttig zien op de site

Ik zie de toegevoegde waarde niet. Het bestuur van de Stichting MVV 2018 gaat zijn beleid echt niet laten afhangen van een poll op deze site. Daarnaast denk ik niet dat de club ermee gebaat is als Joris nu vertrekt. Ten eerste, wie gaat het overnemen? Ten tweede, we moeten nu de rust bewaren. Stabiliteit is in deze fase belangrijker dan wie op welke functie zit. Eerst overleven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden