MVV Maastricht !! de weg naar promotie

09 juli 2020 10:31 09 juli 2020 10:43 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #46
Door Ward zijn andere mensen gaan lopen.. en dat is wel wat meer dan een paar dubbeltjes (Alom bekend) dus ben het niet met je eens webmaster. Ik vraag me af wat het mvv dna is? En wie bepaalt het mvv dna?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #47
Het officiele verhaal is dat Ward gestopt is naar aanleiding van de gebeurtenissen in St. Truiden.
Even ter herinnering: Na afloop van de wedstrijd St. Truiden - Genk eind 2018 zijn er supportersbussen van Genk met stenen bekogeld. daarin zaten o.a. familieleden van bestuursleden van Genk. Bestuursleden met wie Ward in gesprek was over een samenwerking. Bij die acties waren ook Maastrichtenaren betrokken.
De samenwerkingsgesprekken zijn daarop afgekapt en Ward eiste dat alle MVV syupporters die in St. Truiden waren een stadionverbod kregen. Daar wilde en kon het bestuur (terecht!) niet in meegaan. Het was immers niet duidelijk of MVV supporters zich daadwerkelijk misdragen hebben. De Belgische justitie heeft er ook niks mee gedaan. Dus er was simpelweg geen grond voor een stadionverbod.
Dat was voor Ward reden de handdoek in de ring te gooien. Ik zie dat eerlijk gezegd niet meer goedkomen.

En dat is heel jammer. Dat netwerk had ons inderdaad veel verder kunnen brengen als hij zijn werk af had kunnen/willen maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #48
En vervolgens werd het einde van die samenwerking met Genk op de supporters afgeschoven terwijl er al veel andere dingen speelden die het bestuur van MVV en Genk niet vereenigd kregen. Cheap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #49

webmastersfm schreef : En vervolgens werd het einde van die samenwerking met Genk op de supporters afgeschoven terwijl er al veel andere dingen speelden die het bestuur van MVV en Genk niet vereenigd kregen. Cheap.

Klopt. Of het de spreekwoordelijk druppel was of gebruikt als excuus zullen we nooit weten, al zal ieder daar zijn gedachten over hebben.
Het positieve uit het hele verhaal is wel dat het bestuur achter de supporters is blijven staan. Dat hebben we ook wel eens anders gezien toen Rinkens voorzitter was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:49 09 juli 2020 11:50 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #50
Nadat de rook was weggetrokken naar het vertrek van Vleugels bleven er onbetaalde rekeningen en toezeggingen openstaan , flinke bedragen !
Het bestuur was in mijn ogen toen niet de juiste partij om dit met Vleugels en Co op te lossen, immers hadden die zich net van dat bestuur losgeweekt.

In de persoon van Hoes als oud Burgemeester van Maastricht zag ik daar echt iemand die de verbindingen zou kunnen maken om in ieder geval het beloofde geld naar de club toe te krijgen ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 12:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #51
Ik ben Vleugels oprecht dankbaar voor alles wat hij voor MVV gedaan heeft en in de grond zou het zeker goed zijn om iemand met een dergelijk vermogen en netwerk bij de club te betrekken.

Tegelijkertijd ben ik het eens met webmastersfm, dit is een pet peeve van me. Alle rijke mensen aan het roer bij MVV waren historisch gezien vooral bezig met net genoeg doen om MVV in leven te laten, maar nooit dezen ze zo veel meer dat MVV vooruit schoot. Geen Nol Hendriks of Dirk Scheringa bij MVV. Dat zijn ze uiteraard ook niet verplicht en iedereen heeft zijn eigen verhaal. Melchior zag de stadionplannen niet doorgaan en trok zich terug. Wesly had een plan met een paar partijen en een dag voor het tekenen van de contracten trok de grootste partij zich terug, wat Wesly als een persoonlijk mes in de rug beschouwde en hij stapte niet veel later op. Vleugels zal inderdaad verwijzen naar het bus incident. Bij alle drie zijn vraagtekens bij de uitleg te zetten, kozen ze niet erg gemakkelijk de weg naar de uitgang? Maar goed, ze zijn zoals gezegd niet verplicht om (meer dan strikt noodzakelijk) te investeren. Ik ben alle drie dankbaar voor wat ze wél gedaan hebben. Maar feit blijft dat ze alle drie niet veel meer hebben gedaan dan de club overeind houden, niet iets extra.

Enfin, prima om als MVV Vleugels nog eens te benaderen – het kost relatief weinig tijd en de potentiële opbrengst is groot, maar ik geef het ook weinig kans, en ik kan me niet voorstellen dat Vleugels nu opeens wel de beurs trekt om MVV naar de eredivisie te helpen. Ook niet als Hoes eens met hem praat (maar kwaad kan het ook niet).

Overigens heeft Vleugels niets meer met QPark te maken. QPark is in 2017 verkocht aan Amerikaans Hedge Fund/Private Equitybedrijf KKR. Die hebben inmiddels een deel van het bedrijf alweer doorverkocht. Vleugels zal vast nog wat mensen kennen en fungeert wellicht als toezichthouder in een of ander orgaan binnen het bedrijf, maar lijkt me sterk dat hij sponsoring van leuke bedragen richting MVV nog kan beïnvloeden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 12:21
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #52

Jacques schreef : Overigens heeft Vleugels niets meer met QPark te maken. QPark is in 2017 verkocht aan Amerikaans Hedge Fund/Private Equitybedrijf KKR. Die hebben inmiddels een deel van het bedrijf alweer doorverkocht. Vleugels zal vast nog wat mensen kennen en fungeert wellicht als toezichthouder in een of ander orgaan binnen het bedrijf, maar lijkt me sterk dat hij sponsoring van leuke bedragen richting MVV nog kan beïnvloeden.

De overname van het Amerikaanse KKR staat helemaal los van het vertrek van Vleugels bij Q-Park. Vleugels heeft Q-Park al in 2013 verlaten en zonder daar al te diep op in te gaan. Laat ik zeggen dat hij daar ook de makkelijkste weg heeft gekozen door te vertrekken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 12:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #53
Hoe ik het had begrepen is drink water het project van vleugels en zijn vrun van MVV. Aandeelhouders van qpark hadden zeggenschap over hoe er bijvoorbeeld met sponsoring werd omgegaan. En die vonden sportsponsoring niet meer nodig. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen wel. En zo ging er indirect toch geld van qpark naar het drink water project en de vrun van MVV en drink water partner complimenteerden het shirt sponsor bedrag. Er werden met de stichting maatschappelijke projecten maastricht afspraken gemaakt dat spelers zich lieten zien op scholen , instellingen etc en MVV mocht deze uren declaren bij deze stichting. Zo kwam er geld binnen. De stichting waar naar mijn weten het grootste deel van het bestuur ook de "vrun" zijn en Ward vleugels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 12:56
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #54
We kunnen van alles van Vleugels vinden maar hij heeft als topman destijds Q-park wel tot een van de grootste parkeerbedrijven van Europa gemaakt. En zonder hem was de redding in 2010 never nooit niet gelukt. Zo simpel is het ook. Hij heeft destijds belangrijke kastanjes uit het vuur gehaald en middels een meerjarig sponsorcontract met Q-park voor een stuk zekerheid en stabiliteit gezorgd, zeker richting gemeente.
Zijn vertrek blijft zuur maar ik denk dat zijn tijd er ook een beetje opzat bij MVV. Hij heeft getracht via een goede samenwerking een toekomstperspectief te krijgen voor de club. En toen dat niet gelukt is, whatever de echte redenen ook zijn, is hij vertrokken. Ik zie hem ook niet snel meer terugkeren maar wie weet wat een nieuwe frisse wind in de club kan bewerkstelligen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 14:21
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #55
Natuurlijk zowiezoe. Eeuwig dankbaar wat Ward vleugels heeft gedaan! Maar vergeet niet welke deal er hier voor qpark in zat. Maastricht gunde qpark langdurige contracten voor 9 parkeergarages. Heeft daarna nog wat rechtszaken en bemoeienis opgeleverd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 18:02 09 juli 2020 18:06 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #56

webmastersfm schreef : Natuurlijk zowiezoe. Eeuwig dankbaar wat Ward vleugels heeft gedaan! Maar vergeet niet welke deal er hier voor qpark in zat. Maastricht gunde qpark langdurige contracten voor 9 parkeergarages. Heeft daarna nog wat rechtszaken en bemoeienis opgeleverd.


Weet je @webmasterfm wat nu zo jammer is dat zoveel wordt gedaan, geregeld , verdiend of uitgevochten over de rug van die mooie oude dame , usmvvke ...118 jaar ! Begonnen gewoon uit puurheid en uit liefde voor de sport en t het verbinden ...mensen bij elkaar brengen en genieten van t spel ! Ik hoop echt dat onze club , ons MVV Maastricht eens krijgt wat t verdiend ..en dat we haar dat kunnen terug geven want dat zijn we al die generaties die voor ons gingen verschuldigd en tevens zijn wij t al die generaties die na ons komen verplicht om door te doen , en ik weet dat jij dat ook wilt en dat jou dat ook drijft net zoals mij dat drijft !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 20:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #57
Boschpoort


Van dat verhaal geloof ik niet veel ,het is gebruikt om op te stappen ,ik vind het ook niet Sliek van hem wetende als je opstapt met enkele sponsoren je
je MVV de genade slag toedient en dat in een beginnend seizoen van je weet dat MVV extra geld heeft uitgegeven ......

Het lijkt meer op een af rekening en ja zo iets komt niet meer goed ....Maar toch kan Eric Noor eens een belletje doen .hij is natuurlijk een buitenstaander al win je er maar enkele sponsers terug .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 22:22
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #58
Weet niet of dit hier ook al eens is langsgekomen, maar heb ook eens iets opgevangen dat Vleugels en co. eigenlijk degenen waren achter de doelstelling binnen 2 jaar Eredivisie. Alleen hebben ze het laten uitspreken door Penders en toen de resultaten enz. Uitbleven en alles slecht ging hebben ze vervolgens de ongeregeldheden enz. gebruikt als “excuus” om weg te komen. Of dit een kern van waarheid betreft geen idee, maar het zou me niet verbazen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 22:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #59
Het heeft geen zin meer om terug te kijken en te speculeren over ‘wat als’ scenario’s. We moeten nu met nieuwe mensen vooruit kijken. En zorgen dat deze club weer zicht krijgt op eredivisie. En dat zal echt niet in twee jaar gerealiseerd zijn. Zo reëel moeten we gewoon zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 01:34 10 juli 2020 01:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #60
Ik denk dat met het geld van Mbuyamba (3 ton?) aan de 7 ton gekomen is. Dat was het extraatje, dus eigenlijk had MVV 4 ton, m.a.w. MVV kan blij zijn als ze nog aan het seizoen '21/'22 kunnen beginnen....en of het dan nog steeds 7 ton is? Misstappen mogen iig niet meer gemaakt worden. Het is voorlopig krimp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden