MVV Maastricht !! de weg naar promotie

07 juli 2020 21:17
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #31
Nou Napoleon. Kom er maar in! De club heeft nu de kans gehad te reageren!

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 21:30 07 juli 2020 21:31 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #32
Als ik het zo hoor heeft Napoleon nu echt zijn waterloo wel gevonden. Weet natuurlijk niet in hoeverre het verhaal van de kant van mvv waar is, maar gezien alle frustratie bij Napoleon en het passief agressief reageren op dit forum kan ik me wel voorstellen dat er een grote kern van waarheid inzit. Mocht het waar zijn dat Napoleon inderdaad continu heeft zitten pushen met appjes, dan snap ik dat het bestuur op een gegeven moment klaar is met dit stalk gedrag. Ik zie dan ook graag de reactie van Napoleon tegemoet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Kloeteklaos, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 02:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1150
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #33

Sjotelsplak schreef : Plannen maken en met ideeën komen kan iedereen. Het gaat erom dat ze ook succesvol worden uitgevoerd. Neem je ook zelf een positie in binnen de club? Of blijft het bij: dit is het plan, en zo moeten jullie het uitvoeren. Ik zie het namelijk al voor me: als de plannen niet verlopen zoals verwacht, dan heeft het aan de foute uitvoering van de directie gelegen. Als het goed gaat is het een geweldig plan van Napoleon geweest.

Ik moet toch eens iets gaan doen met mijn voorspellende gave...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #34
Beste MVV supporters

dit vraagt natuurlijk om een reactie naar aanleiding van hetgeen Marcel Joris heeft verteld over ons contact ( met 2 bestuursleden Tom Lange en Guy Bannier) tijdens de bijeenkomst van gister

Hij geeft direct aan dat er geen toezeggingen zijn gedaan dat we maar een keer aan tafel hebben gezeten en dat hij de berichtgeving over de whattsapp niet als overleg ziet maar als stalken van mijn kant ! Er zijn 2542 whatsapp berichten naar elkaar gestuurd, er zijn 3 afspraken geweest met bestuursleden en er zijn tientallen telefoongesprekken geweest in de periode van december 2019 tm Juni 2020!!
Alle plannen die ik heb voorgedragen zijn door het bestuur allemaal opgepakt en daar waar het om aangedragen kandidaten betrof zijn deze allemaal opgevolgd en zijn er gesprekken/cq afspraken met hun gemaakt . Met Mischa Rook , Onno Hoes en Andries Jonker is allemaal gesproken .

Daarnaast heb ik tientallen berichten waarin dit allemaal wordt onderschreven en waarin de samenwerking wordt onderstreept en waarin concrete toezeggingen worden gedaan , zoals de telecom deal om er maar een te noemen

Dat Marcel Joris het woord neemt en mij op die manier wegzet op een supporter avond is voor zijn rekening , dat hij verder nog een flauwe opmerking maakt over ons sponsorbord en daar wat lachwekkend over gedaan wordt, geeft alleen maar het niveau van onze voorzitter weer.

Dat ik kritisch ben dat klopt en niet alleen op het forum zo ben ik ook in mijn werk zo zal ik altijd blijven maar ik had wel een oplossing en een alternatief voor handen . Ik ben altijd open en eerlijk te werk gegaan geen dubbele pet of agenda , helaas kan ik dat na gisteren niet meer van Marcel Joris zeggen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:46
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #35

Napoleon schreef : Beste MVV supporters

dit vraagt natuurlijk om een reactie naar aanleiding van hetgeen Marcel Joris heeft verteld over ons contact ( met 2 bestuursleden Tom Lange en Guy Bannier) tijdens de bijeenkomst van gister

Hij geeft direct aan dat er geen toezeggingen zijn gedaan dat we maar een keer aan tafel hebben gezeten en dat hij de berichtgeving over de whattsapp niet als overleg ziet maar als stalken van mijn kant ! Er zijn 2542 whatsapp berichten naar elkaar gestuurd, er zijn 3 afspraken geweest met bestuursleden en er zijn tientallen telefoongesprekken geweest in de periode van december 2019 tm Juni 2020!!
Alle plannen die ik heb voorgedragen zijn door het bestuur allemaal opgepakt en daar waar het om aangedragen kandidaten betrof zijn deze allemaal opgevolgd en zijn er gesprekken/cq afspraken met hun gemaakt . Met Mischa Rook , Onno Hoes en Andries Jonker is allemaal gesproken .

Daarnaast heb ik tientallen berichten waarin dit allemaal wordt onderschreven en waarin de samenwerking wordt onderstreept en waarin concrete toezeggingen worden gedaan , zoals de telecom deal om er maar een te noemen

Dat Marcel Joris het woord neemt en mij op die manier wegzet op een supporter avond is voor zijn rekening , dat hij verder nog een flauwe opmerking maakt over ons sponsorbord en daar wat lachwekkend over gedaan wordt, geeft alleen maar het niveau van onze voorzitter weer.

Dat ik kritisch ben dat klopt en niet alleen op het forum zo ben ik ook in mijn werk zo zal ik altijd blijven maar ik had wel een oplossing en een alternatief voor handen . Ik ben altijd open en eerlijk te werk gegaan geen dubbele pet of agenda , helaas kan ik dat na gisteren niet meer van Marcel Joris zeggen .


Was jij ook aanwezig, Napoleon???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:50
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #36
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen. Je kunt voor zijn en tegen zijn. Prima.

MVV gaat er begrijpelijk verder niks mee doen. Dus kunnen we nu verder AUB?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:57 08 juli 2020 11:57 door Farty.
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #37

Napoleon schreef : (...) Er zijn 2542 whatsapp berichten naar elkaar gestuurd (...)

Jöris had het inderdaad over 'stalken'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Lijnsje@tappunt, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 12:56
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #38
Wat er ook zij van de realiteitszin en mogelijk positieve bijdrage aan “Us MVV-ke” van de plannen van Napoleon, mij bekruipt toch een enigszins ‘unheimisch’ gevoel bij het verhaal van Napoleon en de weinig flaterende reactie van Marcel Jöris gisteravond. Het is weer zo een typische vorm van communicatie op zijn Limburgs, altijd via, via, nooit direct. Wat zou een vroegtijdig, open gesprek tussen Napoleon en de club nuttig zijn geweest om al deze irritatie te voorkomen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 16:32 08 juli 2020 16:33 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #39
Mee eens, net zo goed als Jöris gisteren weer zei dat enkele sponsors MVV in de steek hebben gelaten (Vleugels cs). Diezelfde Joris zei maanden geleden hierover nog dat MVV de zaken beter schriftelijk/contractueel had moeten vastleggen en dat nagelaten heeft met alle financiële gevolgen van dien.
Vergelijk Vleugels eens met Jöris. Wie heeft meer commercieel bereikt en meer zakelijke uitstraling.
We hebben een goeie technische staf nu, das zeker, maar de rest moet nu gaan blijken de komende tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 20:06
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #40

Napoleon schreef : Beste MVV supporters

dit vraagt natuurlijk om een reactie naar aanleiding van hetgeen Marcel Joris heeft verteld over ons contact ( met 2 bestuursleden Tom Lange en Guy Bannier) tijdens de bijeenkomst van gister

Hij geeft direct aan dat er geen toezeggingen zijn gedaan dat we maar een keer aan tafel hebben gezeten en dat hij de berichtgeving over de whattsapp niet als overleg ziet maar als stalken van mijn kant ! Er zijn 2542 whatsapp berichten naar elkaar gestuurd, er zijn 3 afspraken geweest met bestuursleden en er zijn tientallen telefoongesprekken geweest in de periode van december 2019 tm Juni 2020!!
Alle plannen die ik heb voorgedragen zijn door het bestuur allemaal opgepakt en daar waar het om aangedragen kandidaten betrof zijn deze allemaal opgevolgd en zijn er gesprekken/cq afspraken met hun gemaakt . Met Mischa Rook , Onno Hoes en Andries Jonker is allemaal gesproken .

Daarnaast heb ik tientallen berichten waarin dit allemaal wordt onderschreven en waarin de samenwerking wordt onderstreept en waarin concrete toezeggingen worden gedaan , zoals de telecom deal om er maar een te noemen

Dat Marcel Joris het woord neemt en mij op die manier wegzet op een supporter avond is voor zijn rekening , dat hij verder nog een flauwe opmerking maakt over ons sponsorbord en daar wat lachwekkend over gedaan wordt, geeft alleen maar het niveau van onze voorzitter weer.

Dat ik kritisch ben dat klopt en niet alleen op het forum zo ben ik ook in mijn werk zo zal ik altijd blijven maar ik had wel een oplossing en een alternatief voor handen . Ik ben altijd open en eerlijk te werk gegaan geen dubbele pet of agenda , helaas kan ik dat na gisteren niet meer van Marcel Joris zeggen .


Blijft enorm jammer. Alleen maar verliezers. Had geloof in Napoleon zijn verhaal. Jőris gaf gisteren nog aan om je beschikbaar te stellen binnen het bestuur en om op deze wijze mee te beslissen en verantwoordelijkheid te nemen. Heb je deze optie overwogen Napoleon? Had graag Kensington als shirt sponsor gezien en dat zij voor de wedstrijd het Mestreechs volkslied hadden gespeeld. Het zal er nooit van komen. Hopelijk komt er wel nog een "verzoeningsgesprek" met het bedrijf van Napoleon, want ver hubbe de duite hèl nuudig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 22:10 08 juli 2020 22:59 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #41

Ridenaje schreef : Jőris gaf gisteren nog aan om je beschikbaar te stellen binnen het bestuur en om op deze wijze mee te beslissen en verantwoordelijkheid te nemen. Heb je deze optie overwogen Napoleon? ..


Heb me nooit willen mengen in politieke spelletjes laat staan discussies. Slechts een keer eerder:

bij een v.d. eerste supporterskaffees in de Ster tijdens het "regentsjap vaan Noonk Paul" waar Huib, Marcel, noonk Paul en Ron het woord hadden,
toen Napoleon Elsen vrij hard en m.i. onheus bejegende en beschuldigde niks met de supporters te doen te hebben...
Ik ben toen uit mijn slof geschoten want juist effe van te voren was Ron niet namens MVV, maar persoonlijk en ook vanwege de relatie van de familie Limpens met alle MVV trainers dus hem dus ook, naast me in de kerk van Amby komen zitten bij de uitvaart vaan uzze Mellek (RIP) !
Ron keek vervolgen toe hoe we met roej lichtfakkels ( bedaank Mental nog tot iech met moch doen !) Mellek de laatste eer bewezen.

De discussies erna riepen bij mij een onbehagelijk gevoel op van iets persoonlijks tussen die twee, maar dat heb ik verder bewust laten rusten.

Dat Napoleon kritisch is, is geen probleem...want de meeste vaan us zien es ut drop aon kump zeiverkläöskes, ziemelezeikers en laammekers...
En wie langer veer nao us MVV-ke koume, wie erger ut weurd....

Maar toen de functie van Algemeen Directeur onlangs vrij was en men zoekend was, werd deze vacature ook op Linkedin geplaatst !
Ik heb meteen op Linkedin gereageerd door te verwijzen dat ik aan een zeer capabel persoon met de naam "Napoleon" zat te denken..
Waarom?
Hij was kritisch, zakenman, sponsorde meerdere sportploegen in Limburg, een vent die behoorlijk actief en veel balletjes in het forum opwierp.
"Put your money where your mouth is" dacht ik.
En bewust wou ik hem niet in een hoek drukken, maar vrij laten om te reageren of tenminste op Linkedin een korte reactie te plaatsen in alle anonimiteit zonder dat er een link werd gelegd en heb ik daar dus "Napoleon" vermeld en niet zijn echte naam .

Helaas kwam er totaal geen reactie... terwijl uzze Napoleon op linkedin best actief is;
nu is "the Sound of Silence" wel een leuk liedje van Simon en Garfunkel...
maar we hebben eerder een daadkrachtig figuur nodig die ons uit de sjit haalt en
give me (us MVV-ke) shelter ....
so we don't fade away...!;)



Helaas...nao 3 weeke Siempke en Gar Funkeleerke silencio höb iech miene oproop op Linkedin gewis umtot dao GAAR GEIN REAKSIE op koum.
Jaommer, meh wat mot unne mins dao vaan dinke...? Zegk ut miech mer...!

Noe kin iech wienig zegke euver tot 't bestuur vaan us MVV häöm niks liet weete, mer met get zelfreflexie:
it's the tone that makes the music ( mesjiens?)
Es diech iemes steeds teege dee zien sjeene trap, tjeh...

Wel steek iech mien han in ut vuur veur Tom Lange en Ron Verheij die iech al sinds eind jaore 70 persoenlik kin en alletwie integer en te vertrouwe zien.
Dus neet generaliseere..
Kin iech aoch vaan aajt bestuurslid Huib en Marcel zegke.... kin iech neet zoe lang mer daoge doen die aoch wel.

Bek toe bizniz....Napoleon heet ziene kans gehad vin iech en neet genoome. Zwieg daan zow iech zegke, of zeun iech dat verkierd ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 07:23
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #42
LRB ik was er toen ook bij, ik meen het eerste praatcafe onder leiding van Rinkens en Elsen. Ik weet me te herinneren dat Elsen toen verschrikkelijk arrogant en geirriteerd over kwam en geen enkele binding met de supporters (angel site) toonde. Ik heb niets met Napoleon, maar hij was wel de enige die Elsen hier op attendeerde.Als het goed is heeft Frank , hier ook nog een verslag van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 09:28 09 juli 2020 09:29 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #43
Waarom niet een verzoeningsactie op touw zetten om Ward Vleugels weer richting het stadion te lokken.. deze man die ik heeel hoog inschat zou goud zijn voor onze club.
Zonder zo'n persoon kan een club geen stappen maken. Kunnen wij als supporters daar iets aan toevoegen? Deze man heeft een giga netwerk dat perfect aan de club gelinkt zou moeten zijn. Als we dan toch de neuzen allemaal de goede richting uit willen zetten.... doe er alles aan om Ward nog iets voor de club te laten betekenen.. anders redden we het niet. Ward hangt vast aan q parc, paul Rinkens Rino Soetaerts hotel wereldje ect ect grote mensen voor de club behouden. Hier zit het echte geld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 09:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #44

HIER!! schreef : Waarom niet een verzoeningsactie op touw zetten om Ward Vleugels weer richting het stadion te lokken.. deze man die ik heeel hoog inschat zou goud zijn voor onze club.
Zonder zo'n persoon kan een club geen stappen maken. Kunnen wij als supporters daar iets aan toevoegen? Deze man heeft een giga netwerk dat perfect aan de club gelinkt zou moeten zijn. Als we dan toch de neuzen allemaal de goede richting uit willen zetten.... doe er alles aan om Ward nog iets voor de club te laten betekenen.. anders redden we het niet. Ward hangt vast aan q parc, paul Rinkens Rino Soetaerts hotel wereldje ect ect grote mensen voor de club behouden. Hier zit het echte geld.


Omdat het geld van Vrun van MVV een gedeelte blijkbaar nog steeds niet betaalt is , was mijn idee destijds toen ik Onno Hoes benaderde dat hij met Ward en Co contact op zou nemen om dit bespreekbaar te maken , dat heb ik zo ook aan bestuur aangegeven en die zijn met Hoes in gesprek gegaan maar hebben ( en dat geven ze zelf ook toe) bijna niks met Onno gedaan, ontzettend jammer maar goed wellicht een hernieuwde poging wagen kan nooit kwaad !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 10:06
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #45

HIER!! schreef : Waarom niet een verzoeningsactie op touw zetten om Ward Vleugels weer richting het stadion te lokken.. deze man die ik heeel hoog inschat zou goud zijn voor onze club.
Zonder zo'n persoon kan een club geen stappen maken. Kunnen wij als supporters daar iets aan toevoegen? Deze man heeft een giga netwerk dat perfect aan de club gelinkt zou moeten zijn. Als we dan toch de neuzen allemaal de goede richting uit willen zetten.... doe er alles aan om Ward nog iets voor de club te laten betekenen.. anders redden we het niet. Ward hangt vast aan q parc, paul Rinkens Rino Soetaerts hotel wereldje ect ect grote mensen voor de club behouden. Hier zit het echte geld.


Ja we hebben we gezien wat dat GIGA netwerk ons heeft opgebracht. Ward heeft knaken, euro's en kwartjes en we kregen dubbeltjes. Begrijp me niet verkeerd, dankbaar voor zijn hulp. Maar welke stappen hebben we gemaakt onder vleugels ? Er werd precies genoeg toegestopt om ons net van de beademing te houden. Het hoogte punt ? Een verdwaalde kopbal van Verheidt en een mooie bus. De stappen die de club NU heeft gezet zijn duurzamer en hoopvoller. Er had meer in gezeten met Ward.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden