MVV Maastricht !! de weg naar promotie

07 juli 2020 13:50
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #16
Het feit dat je bij tegenstand meteen je sponsorcontract ontbindt geeft mij wel het idee dat MVV de juiste beslissing heeft genomen.
Ik was heel erg benieuwd naar je plannen, en het is nu natuurlijk het verhaal van jouw kant. Jammer genoeg zal MVV hun kant van het verhaal niet gaan toelichten vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Kloeteklaos, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 13:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #17
Ik vind van alle post 2 dingen centraal staan. Ten eerste kun je inderdaad je werk door de brievenbus gooien, als je zoveel om MVV geeft. Ten tweede kun je bij het supporters café (waar dan iedereen bij is)nog eens vragen om een gesprek, als je dan écht een gesprek wilt. Deze twee dingen zijn (nog) niet gebeurd. En inderdaad, waarom zou Noor de goede verandering zijn, als hij de poort dichtgooid voor veranderingen ?? Dat staat nogal haaks opelkaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 13:54 07 juli 2020 13:57 door Larsbak.
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #18

webmastersfm schreef : Dankjewel Napoleon. We kennen elkaar redelijk en hebben ook contact gehad. Het lijkt mensen hier maar niet door te dringen dat er mensen aan het roer hebben gestaan/staan die moedwillig deze club klein houden vanwege hun ego. Eerdere zakelijke conflicten en sponsors zelfs buiten worden gehouden door vroegere "vreigel" . Ik heb ook appjes gezien,mails en andere verhalen van betrokkenen gehoord. De mensen weten bij God niet wat er allemaal speelt. Is het MVV - DNA vooral je mond houden en tevreden zijn met wat je hebt? Van Napoleon kun je zeggen en denken wat je wilt. Hij stak wel zijn nek uit. Wie op dit forum nog behalve wat interessant doenerij? En laat het om het EGO gaan. Iedereen steekt in de wereld zijn nek uit om te horen, goed gedaan kerel. Sommige forumleden hier zijn ben ik bang het probleem zelf. Tevreden met wat ze hebben. Iig over mijn lijk. Deze club verdient veel meer. Van de 38 bvos hebben we maar 4 of 5 clubs die niet in de eredivisie hebben gespeeld de laatste 20 jaar. Dit heeft niks meer met geen bereidheid van het bedrijfsleven te maken. Idd ook met wat geluk hebben. Maar de mensen moeten eens gaan beseffen dat alles valt of staat met een degelijke organisatie. Erik Noor is een goede verandering. Hopelijk kan hij het tij keren.


Iedereen in bovenstaande posts spreekt zijn waardering voor de tijd en moeite die Napoleon erin heeft gestoken. Letterlijk iedereen. Hierdoor hebben de andere forumleden waarschijnlijk minder recht van spreken. Als outsider inderdaad niet wat er exact speelt binnen MVV. Voor deze supporter is er het forum, om te reageren om de dingen die hij hoort, ziet en leest.

Dan is het toch niet vreemd dat ik een aantal vraagtekens plaats bij bovenstaand verhaal? Los van het feit dat ik (en de commerciële afdeling van MVV daardoor waarschijnlijk ook) elke zin twee keer moet lezen voordat ik begrijp wat er staat, lees ik nog steeds weinig concreets en zeker niets innovatiefs terug. Wat is 'een speciaal geschreven platform door een student' ? Data verzamelen, lijst met mogelijke sponsoren vergaren, bedrijven indelen in segmenten: dit is allemaal niet nieuw. Innovatief kan zijn wat je hiermee doet, maar juist hier wordt het weer vaag.

''We hadden daar 5 pijlers voor uitgezet waar die kwalificering aan moest voldoen , en tevens hadden we speciale intake platform gemaakt zodat we ook precies alles konden vastleggen van beginsituatie tot aan laatste dag overeenkomst. ''

Welke zijn de vijf peilers? Wat is een speciaal intakeplatform? Wat leg je hier vast? Wat doe je daarmee tijdens de overeenkomst?

Vanuit deze data volgt dus een aantal leads, bedrijven die elkaar nog niet kennen en via MVV bij elkaar worden gebracht. De klassieke netwerkfunctie, waarvoor jullie
''een programma schrijven die specifiek gericht was om de unieke kenmerken en mogelijkheden die de bedrijven hadden en waar we van wisten dat ze van toegevoegde waarde waren bij elkaar te brengen''

Ik heb geen flauw idee waar ik hierbij aan moet denken. Dit is toch de hele crux van het verhaal: hoe zorg je dat je als MVV deze toegevoegde waarde brengt?

De invulling daarvan die ik lees in het verhaal:

''Dit gecombineerd in een op maat gemaakt programma , met events ,sessies, kwaliteitsprogramma, interessante sprekers, artiesten. Dit kan echt met de beste wil van de wereld geen concreet of innovatief plan genoemd worden.''

Een lezing organiseren met een netwerkborrel: hoe zorg je dat hier de kwaliteit vanaf druipt en het resultaat oplevert?
Ook van verwoordingen als
''met een special programma opnieuw toetsen en koppelen met de nieuwe kansen die het MVV netwerk bood. Tevens zouden we de huidige sponsorpakketten onder de loep nemen en die verrijken met aanvullende diensten'' wordt ik niets wijzer.

Wat die Telecomdeal betreft: 90% van de marge op de besparing op een telecomabonnement à €100.000 per jaar. Als dit zo simpel was, kan ik me niet voorstellen dat iemand hier 'nee' tegen zegt. Doordat de deal wordt afgewezen door iemand van buiten het old boys netwerk (Elsen wordt niet eens genoemd in je stuk), kan dat argument ook meteen de prullenbak in. Wat dat betreft is het jammer dat we hier maar één kant van het verhaal te horen krijgen.

Nogmaals, het is uiteraard veel makkelijker om vanachter mijn pc de plannen van iemand die zijn nek uitsteekt te bekritiseren, maar ik heb weinig gelezen waar ik heel enthousiast van wordt. Zonder het forum in twee kampen te willen verdelen (zoals de laatste maanden helaas gebeurt), ben ik oprecht benieuwd, zoals Komopdrieroeie aangeeft, wat de anderen concreet goed vinden aan de plannen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, Huib, Kloeteklaos, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 13:58
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #19
Boe iech aol bang veur waor is zoe te leeze ouch gebeurt, Napoleon heet hiel veul werrek verzat en un plan bedach en dat ouch laote toetse door de maan vaan Basic Fit, de figure die binne MVV de zaak in han hubbe, hawwe heum aon ut lijnsje en goeie de deur op sloot. Met alle respec es un plan weurt aongedraage veur niks, daan zow ut op z'n minst getuige vaan fetsoen um iemand aon te huure. MVV weurt klein gehawwe door un stel zielige figure die kos wat kos hunne pluche zetel veilig wille stelle. Dreeke had un terechte vraog :wie lang pikke veer dit nog um es supporters ouch aon ut lijnsje gehawwe te weure? Es ut zoe doorgeit daan geit de club ieder naor de kloete es tot veer promoveere

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 14:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #20

Schapendonk schreef : Ik vind van alle post 2 dingen centraal staan. Ten eerste kun je inderdaad je werk door de brievenbus gooien, als je zoveel om MVV geeft. Ten tweede kun je bij het supporters café (waar dan iedereen bij is)nog eens vragen om een gesprek, als je dan écht een gesprek wilt. Deze twee dingen zijn (nog) niet gebeurd. En inderdaad, waarom zou Noor de goede verandering zijn, als hij de poort dichtgooid voor veranderingen ?? Dat staat nogal haaks opelkaar!


Schiet m niet af. Als jij ingewerkt word door oa de hoofdrolspelers, eenzijdig info krijgt en gezegd wordt dat pietje niet te vertrouwen is dan geloof jij dat. Ook uit loyaliteit en de kans die je krijgt om directeur te worden van deze club. laten we hem beoordelen over 6 maanden. Dan vallen maskers op. Niet nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 14:30
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #21

webmastersfm schreef : Is het MVV - DNA vooral je mond houden en tevreden zijn met wat je hebt?


Nee dat is het niet, maar wat het ook niet is, is jarenlang tekeer gaan als een ongeleid projectiel en stampvoeten als een klein kind als je je zin niet krijgt. Bepaalde mensen tot op het bot afbreken en dan verwachten dat je met open armen wordt ontvangen als je met een "reddingsplan" komt. Hoe goed dat plan dan misschien wel is. Daar kan en wil ik niet over oordelen, daar heb ik geen verstand van.

Als hij zich met wat meer fatsoen had gedragen richting bepaalde mensen binnen MVV, zou ik me kunnen voorstellen dat er wel serieus naar zijn plannen zou zijn geluisterd. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en ligt het probleem inderdaad dieper. Daar lijk jij meer van te weten. Ik in ieder geval niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 14:36
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #22
Die telecomdeal was een prima deal. Iedere MVV supporter loopt 1 x in de 2 of 1 jaar een abbonement af. Het enige wat moest gebeuren is die verlenging of nieuw abbo de stempel MVV boven het contract die door conect werd gerealiseerd. De premie die telecombedrijven geven voor een verlenging of nieuw contract ging bijna volledig naar MVV . Geen vaag piramide systeem, of een of andere elevator constructie. Doodzonde dat MVV hier niet in mee ging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 14:57
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #23
Om nogmaals duidelijk te benadrukken, ik heb respect voor de effort die erin wordt gestoken.

maar ik ben oprecht benieuwd waar het enthousiasme van enkele mensen op de plannen van Napoleon vandaan komt. En dan niet het argument, "er moet iets veranderen". Want dat kan best zo zijn, maar concreet dan het positieve uit zijn plannen.

Ik had vooraf namelijk echt gedacht dat het echt serieuze ideeën waren. Dat heb ik ook meermaals vermeld hier dat ik echt wel geloof dat Napoleon goede ideeën en plannen heeft. Maar in zijn posts nu wordt louter beschreven wat commercie in grote lijnen inhoud en dat data gebruikt kan worden om sponsoren efficiënter te binden aan MVV. Dat is ongeveer hetzelfde als ik roep dat er een verkoopcursus gevolgd moet worden om de efficiëntie van de sponsorgesprekken te verhogen. Of dat ik vind dat er nog 3 accountmanager moeten worden aangenomen om meer sponsoren te spreken. Daar is in mijn ogen weinig innovatiefs en nieuws aan. Dit is puur een idee en hulpmiddel dat nu/in de toekomst zou kunnen helpen. In zekere zin doen alle grote organisatie dit al op basis van data. En maken de kleine organisatie gebruik van een iets minder gestructureerde database.

Van mijn kant dan ook even de vraag of iemand mij zou kunnen uitleggen waar het winstmodel inzit en welke innovatieve ideeën ik hierin kan zien.

De telecom deal heb ik even links laten liggen, maar zal er toch even op reageren. Volgens mij is dit in het verleden al een keer geprobeerd en is hier weinig tot niks uitgekomen. En uit ondernemersperspectief snap ik dat je dit binnen je organisatie wil halen. Maar in de huidige vorm en berichten klinkt het voor mij meer als eigengewin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #24

OOFUS! schreef :

webmastersfm schreef : Is het MVV - DNA vooral je mond houden en tevreden zijn met wat je hebt?


Nee dat is het niet, maar wat het ook niet is, is jarenlang tekeer gaan als een ongeleid projectiel en stampvoeten als een klein kind als je je zin niet krijgt. Bepaalde mensen tot op het bot afbreken en dan verwachten dat je met open armen wordt ontvangen als je met een "reddingsplan" komt. Hoe goed dat plan dan misschien wel is. Daar kan en wil ik niet over oordelen, daar heb ik geen verstand van.

Als hij zich met wat meer fatsoen had gedragen richting bepaalde mensen binnen MVV, zou ik me kunnen voorstellen dat er wel serieus naar zijn plannen zou zijn geluisterd. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en ligt het probleem inderdaad dieper. Daar lijk jij meer van te weten. Ik in ieder geval niet.


Een professionele organisatie, zoals MVV pretendeert te zijn, moet met kritiek om kunnen gaan. Als het klopt wat Napoleon hier eerder heeft geschreven dan lijkt het er m.i. op dat er een tweetal personeelsleden bij MVV, te weten Elsen en Ehrens, op persoonlijke titel en wellicht vanuit revanchegevoelens het plan, zonder dat inhoudelijk te bekijken en met het Bestuur te bespreken, bij voorbaat "afgeschoten".
Blijkbaar is het er sterk afhankelijk van wie de afzender van een initiatief is en is de inhoud van secundair belang. Ik ben benieuwd hoe de "nieuwe" organisatie met initiatieven van supporters/sponsoren in de nabije toekomst om zal gaan. Ik heb er een hard hoofd in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:29
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #25

Draankörgel schreef : Om nogmaals duidelijk te benadrukken, ik heb respect voor de effort die erin wordt gestoken.

maar ik ben oprecht benieuwd waar het enthousiasme van enkele mensen op de plannen van Napoleon vandaan komt. En dan niet het argument, "er moet iets veranderen". Want dat kan best zo zijn, maar concreet dan het positieve uit zijn plannen.

Ik had vooraf namelijk echt gedacht dat het echt serieuze ideeën waren. Dat heb ik ook meermaals vermeld hier dat ik echt wel geloof dat Napoleon goede ideeën en plannen heeft. Maar in zijn posts nu wordt louter beschreven wat commercie in grote lijnen inhoud en dat data gebruikt kan worden om sponsoren efficiënter te binden aan MVV. Dat is ongeveer hetzelfde als ik roep dat er een verkoopcursus gevolgd moet worden om de efficiëntie van de sponsorgesprekken te verhogen. Of dat ik vind dat er nog 3 accountmanager moeten worden aangenomen om meer sponsoren te spreken. Daar is in mijn ogen weinig innovatiefs en nieuws aan. Dit is puur een idee en hulpmiddel dat nu/in de toekomst zou kunnen helpen. In zekere zin doen alle grote organisatie dit al op basis van data. En maken de kleine organisatie gebruik van een iets minder gestructu

Van mijn kant dan ook even de vraag of iemand mij zou kunnen uitleggen waar het winstmodel inzit en welke innovatieve ideeën ik hierin kan zien.

De telecom deal heb ik even links laten liggen, maar zal er toch even op reageren. Volgens mij is dit in het verleden al een keer geprobeerd en is hier weinig tot niks uitgekomen. En uit ondernemersperspectief snap ik dat je dit binnen je organisatie wil halen. Maar in de huidige vorm en berichten klinkt het voor mij meer als eigengewin.


DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:48
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #26

Larsbak schreef : Nogmaals, het is uiteraard veel makkelijker om vanachter mijn pc de plannen van iemand die zijn nek uitsteekt te bekritiseren, maar ik heb weinig gelezen waar ik heel enthousiast van wordt. Zonder het forum in twee kampen te willen verdelen (zoals de laatste maanden helaas gebeurt), ben ik oprecht benieuwd, zoals Komopdrieroeie aangeeft, wat de anderen concreet goed vinden aan de plannen?

Het argument dat ik het meeste lees is dat "hij tenminste wat doet" of "hij tenminste zijn nek uitsteekt". Veel mensen leven met het gevoel dat er 'iets' moet gebeuren.

Ik vind het vooral jammer dat het erop lijkt dat Napoleon en MVV elkaar niet lijken te vinden op het punt waarin ze iets voor elkaar kunnen betekenen. Daarbij komt het wel op mij over dat Napoleon wel erg veel hooi op zijn vork heeft genomen. Dat je bepaalde creatieve ideeën hebt over de commercie ok, maar dat je dan ook gelijk de nieuwe trainer wilt aandragen, is natuurlijk zeven bruggen verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 15:59 07 juli 2020 16:01 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #27
Het idee met de businessclub is geen slecht idee, goede invalshoek om sectoren die (bijna) niet vertegenwoordigd zijn in de businessclub te benaderen om op die manier de synergie te verhogen. Kruisbestuiving. Of dit bij een club als MVV echt 6 ton per jaar oplevert, betwijfel ik helaas. Napoleon gaat uit van zeer hoge conversie, maar volgens mij is het toch echt koude acquisitie, dus zeer hoge conversie lijkt me stug. Vanuit dat oogpunt snap ik de weerstand van MVV - leuk idee, maar wie gaat het doen? Daar staat weer tegenover dat Napoleon stelt dat zij de kosten het eerste jaar op zich wilden nemen. Maar welke kosten? Zoals ik het lees, enkel van de evenementen. De tijd die de commerciële afdeling in dit plan zou moeten stoppen, wordt - nogmaals, zo lees ik het - niet door Napoleon & co gedekt.
Ik denk om eerlijk te zijn dat de sponsorbenadering en de businessclub best wat vernieuwing kan gebruiken. Zonder verdere voorgeschiedenis vind ik het vreemd dat Noor niet met Napoleon om tafel wil. Al was het alleen maar omdat Napoleon nu eenmaal een sponsor is/was, die geef je toch wat aandacht? Tegelijkertijd lezen we hier alleen Napoleons kant van het verhaal.

Het telefoonplan, daar geloof ik bij een club als MVV niet in, zeker niet dat dit een ton per jaar zou opleveren. Mensen/MVV-fans, geven dit soort dingen liever niet uit handen op deze manier. Dit zou net als het eerdere telefoonplan, of bijvoorbeeld het olie-plan, wisselgeld opleveren, niet meer. Maar ook hier weer, als de afhandeling volledig buiten MVV gelegd wordt, kost het MVV niets, waarom het verhaal niet eens aanhoren?

Dat Napoelon kosten heeft gemaakt hiervoor is lovenswaardig voor hem maar ik snap niet waarom het in het verhaal terugkomt, niemand heeft je gevraagd om dit te doen. MVV kan er niets aan doen dat jij kosten maakt voor iets waar MVV niet om vroeg. MVV is je wat dat betreft niets verschuldigd.

Van mij mag er best wat veranderen bij MVV. Het lukt al jaren niet om de aansluiting te vinden met de (sub)top van de eerste divisie, laat staan om de promoveren. Na een aantal jaar vaste deelnemer aan de play-offs zijn we dat nu ook al een paar jaar niet meer. Geef nieuwe mensen de kans om het te proberen. Dat ik niet zo in de bedragen geloof die Napoleon neerzet, wil niet zeggen dat ik tegen verandering ben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, Huib, middenstip, Lassie80, jovkle, josoetgebrook, Frostie_999, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 16:09
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #28

jovkle schreef :

OOFUS! schreef :

webmastersfm schreef : Is het MVV - DNA vooral je mond houden en tevreden zijn met wat je hebt?


Nee dat is het niet, maar wat het ook niet is, is jarenlang tekeer gaan als een ongeleid projectiel en stampvoeten als een klein kind als je je zin niet krijgt. Bepaalde mensen tot op het bot afbreken en dan verwachten dat je met open armen wordt ontvangen als je met een "reddingsplan" komt. Hoe goed dat plan dan misschien wel is. Daar kan en wil ik niet over oordelen, daar heb ik geen verstand van.

Als hij zich met wat meer fatsoen had gedragen richting bepaalde mensen binnen MVV, zou ik me kunnen voorstellen dat er wel serieus naar zijn plannen zou zijn geluisterd. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en ligt het probleem inderdaad dieper. Daar lijk jij meer van te weten. Ik in ieder geval niet.


Een professionele organisatie, zoals MVV pretendeert te zijn, moet met kritiek om kunnen gaan. Als het klopt wat Napoleon hier eerder heeft geschreven dan lijkt het er m.i. op dat er een tweetal personeelsleden bij MVV, te weten Elsen en Ehrens, op persoonlijke titel en wellicht vanuit revanchegevoelens het plan, zonder dat inhoudelijk te bekijken en met het Bestuur te bespreken, bij voorbaat "afgeschoten".
Blijkbaar is het er sterk afhankelijk van wie de afzender van een initiatief is en is de inhoud van secundair belang. Ik ben benieuwd hoe de "nieuwe" organisatie met initiatieven van supporters/sponsoren in de nabije toekomst om zal gaan. Ik heb er een hard hoofd in.


Je kunt kritiek op meerdere manieren leveren. Op een normale, respectvolle manier of zoals dat hier op het forum is gebeurd. Dan gaat het om fatsoensnormen en dan gaat het nog niet eens zo zeer over de vraag of die plannen nu zo denderend zijn of niet. Wil je als organisatie wel met iemand samenwerken die zich stelselmatig zo gedraagt? Ik denk het niet. Dadelijk loopt de samenwerking niet zoals vooraf gepland en dan begint het om zich heen slaan en schoppen weer opnieuw. Maar dan is hij gelieerd aan MVV, en dat zullen ze niet willen.

Maar nogmaals, dat is wat ik er van denk. Misschien zit de vork wel helemaal anders in de steel.

P.S. om het telecomverhaal moet ik dan wel weer glimlachen. Does Euphony van onze Dotan-avant-la-lettre ring a bell?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 16:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #29
Frans Erens en Geert hadden al geen klik zoals Geert(napoleon) al ooit eens aan gaf,hij kon niet echt met hem door een deur als ik zijn verhalen hierover nog eens de revue laat passeren.
Geert was jou hele verhaal dan bijv. al niet kansloos?
Jammer dat er veel negativiteit op het forum de boventoon voert,eerst de ,,strijd,, over Ron Elsen,en dan het hele plan van napoleon wat mij eerlijkheidshalve halve een beetje boven mijn muts gaat.
Geert ik hoop dat het ooit ergens weer allemaal goed komt want ik ga er nog altijd vanuit dat ook jij de beste bedoelingen met mvv voor hebt.....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 17:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV Maastricht !! de weg naar promotie #30
Geen enkele bedrijf of dergelijke wil inmenging van buiten af in hun organisatie dat wil Napoleon in z,n bedrijf ook niet en te recht MVV ook niet ,,,,Napoleon waarom meld je je niet aan als bestuurlid .De weg om iets om te bouwen is korter en je krijgt meer vertrouwen als van buiten af ,nu word je als lastig mannetje gezien ..en MVV krijgt ook nog gelijk door het opzeggen van je sponsor geld ..(betrouwbaarheid is al de 2 keer dat je opzegt )

Napoleon ik waardeer je tomoloze inzet naar MVV zeer ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden