Wat een kul verhaal. Dat de organisatie faalt, betekend niet dat we de club nog eens extra moeten opzadelen met boetes. Tegen de regels ingaan omdat jij het betutteling vind, dat mag jij vinden, maar niet ten koste van het budget van MVV. Ongeacht wat het bestuur doet op sportief en financieel gebied.MVV4life wrote: Kan iemand me de statistieken aanleveren hoeveel doden er al zijn gevallen bij het afsteken van sfeerverhogend vuurwerk/fakkels?
Niemand, want er is nog nooit iets gebeurd.... Waarom dan verbieden? Ga er tegenin! Doe het dan gecontroleerd...
En nee, geen enkele supporter wil een fakkel op het veld, zeker niet bij kunstgras, en een boete ook liever niet. Ga tegen de regels in, alles gaat afgepakt worden... Nog even en er mag ook al niet meer gerookt worden in het stadion (want we moeten gezond bezig zijn), volgende stap is alcohol (dat mag ook niet geassocieerd worden met sport namelijk... En steeds maar een stapje verder. Stop met de betutteling!
Als we dan kijken wat de club geld kost, waarom hoor ik de heer Salemans niet over het slechte spelen van MVV, het aantal toeschouwers neemt wekelijks af. Het scheelt heel wat inkomsten.
Waarom hoor ik niets over het niet functioneren van de Marketing afdeling, waar is die hoofdsponsor? Dit scheelt een behoorlijke slok op de borrel.
Waarom hoor ik niks over aan- en verkoopbeleid? We laten een talentvolle speler vertrekken naar Barcelona, gratis, omdat hij geen contract had. Ook dit had redelijk wat geld kunnen opleveren.
Waarom hoor ik niks over de slechte relatie met de supporters? Die dan wegblijven, andere meetrekken, minder publiek = minder sfeer = minder sponsors = minder geld, etc.
Waarom hoor ik niets over de slechte relatie van MVV met de stewards? Die gestaakt hebben en iedereen gratis binnenlieten. Kost MVV ook geld... Wat is nu makkelijker om de vele vrijwilligers eens een keer wat waardering te geven en te luisteren naar hun wensen?
Natuurlijk alles hangt samen, maar het begint met een goede organisatie neerzetten, waar sponsors minstens het idee hebben dat ze er slim aan doen om MVV te steunen. Een organisatie die rekening houdt met die wensen van een sponsor, een organisatie die rekening houdt met wensen van stewards, een organisatie die rekening houdt met de wensen van supporters, etc.
En dan heb ik het nog niet over de wensen van de spelers.......
Maar de MVV organisatie faalt op alle gebied! Begin daar eerst maar eens mee!
Please Log in or Create an account to join the conversation.