In de rubriek 'MVV Algemeen' - ik vind dat een nietszeggende titel voor een rubriek - wordt onder andere gesproken over vuurwerk op de tribune of op het veld. Nou, volgens sommigen gaat vuurwerk op het veld te ver, maar moet vuurwerk op de tribune kunnen. Iemand schreef: "Over vuurwerk gesproken, ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken. Maar ik vind dat vuurwerk erbij hoort! Fuck de knvb!".
Fuck de KNVB? Heel dapper en stoer gezegd. Erg cool! Maar in stadions in Nederland waar betaald voetbal wordt gespeeld, gelden KNVB-regels. En de KNVB is heel duidelijk: vuurwerk (al is het een rotje van 50 cent) is in het hele stadion verboden. Als supporters die regel overtreden, kost dat de club van die supporters geld.
Weet je waar ik me als gewone MVV-supporter en als Veer Zien MVV-sponsortje flink aan erger? Dat er supporters van MVV zijn die menen dat vuurwerk op bijv. de tribunes gewoon moet kunnen! Fuck de KNVB! Bij de wedstrijd Den Bosch - MVV staken enkele MVV-supporters vuurwerk af. Geweldig idee! Fuck de KNVB! Weten jullie wat die stoere gedrag MVV kost? Een boete van 10.000 euro van de KNVB en een rekening van plm. 8.000 euro voor door vuurwerk vernielde stoeltjes in het stadion van Den Bosch. Dat is, sainte-kut nein, 18.000 euro die MVV moet betalen. Hoppa, Veer zien MVV draagt het nodige bij aan de financiën van MVV. Ik heb als VZM-sponsor het idee dat mijn maandelijkse bijdrage uiteindeliijk o.a. gebruikt wordt om de boetes van die vuurwerk-supporters te betalen. Daar heb ik geen zin in.
De conclusie moge duidelijk zijn: ZOGENAAMD STOERE KNVB-FUCKERS, STOP (hier stond een onnodige vloek) MET ELKE VORM VAN VUURWERK (OOK OP DE TRIBUNES) WANT DIT KOST MVV ONGELOFELIJK VEEL GELD!
Last edit: 19 Nov 2019 11:10 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: Sandro, Punterke, Boer458, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV
Please Log in or Create an account to join the conversation.