MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken?

07 nov 2019 19:56
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #16

De Zwarte Vogel schreef :

SintServaos schreef : Iech zouw ut sjiek vinde es me de femilie Melchior zow benaadere um es ierbetoen aon Leon Melchior, dee un belangrieke rol had beij ut euverleeve vaan us MVV....

Vroeger kwam zijn dochter bij ons thuis in de Battalaan als vriendin van mijn oudere zus. Het enige dat ik nu van haar weet, is dat ze in Duitsland woont . Als jonge jongen was je wel door haar gecharmeerd, maar her bleef bij ‘druime’ net als het stadionplan van haar vader dat mede door Rinus Michels was bedacht.

Je wordt bedankt, als jij begin jaren '60 je vleugels een beetje had laten wapperen bij (toen nog) meisje Melchior dan hadden wij nu in een fatsoenlijk stadion gezeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 01:14
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #17
mr sjaan ik erger me aan jou naam, MR Sjaan dat is de Heer Bemelmans zaliger .

08 nov 2019 06:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #18
Nieuwe discussie?
Deze topic gaat echt ergens anders over....opadiehard....klinkt ook in een keer verdacht?....gr opa.

....

08 nov 2019 10:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #19

stef schreef : mr sjaan ik erger me aan jou naam, MR Sjaan dat is de Heer Bemelmans zaliger .

Dan erger je maar lekker verder. Heb je midden in de nacht niets beters te doen dan het posten van zo'n onnozel bericht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange, Boschpoort, Boys_in_Red, Komopdieroeie, Medusa

08 nov 2019 12:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #20

Mr Sjaan schreef :

stef schreef : mr sjaan ik erger me aan jou naam, MR Sjaan dat is de Heer Bemelmans zaliger .

Dan erger je maar lekker verder. Heb je midden in de nacht niets beters te doen dan het posten van zo'n onnozel bericht?

En iech ''erger'' m'ch aon lui die jou naam in plaots vaan jouW naam sjrieve....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, M.V.V. 1902

08 nov 2019 13:43 08 nov 2019 13:43 door De Zwarte Vogel. Reden: taal
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #21

Mr Sjaan schreef : Je wordt bedankt, als jij begin jaren '60 je vleugels een beetje had laten wapperen bij (toen nog) meisje Melchior dan hadden wij nu in een fatsoenlijk stadion gezeten.

Als 14-jarige in de jaren '60 had ik nog lang niet geleerd hoe je moest vliegen. Je leerde wel dat je een meisje moest helpen bij de jas aantrekken en voor haar de deur open houden, maar alle andere verleidingstechnieken waren mij nog vreemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

08 nov 2019 16:06
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV: satellietclub of grote sponsor gaan zoeken? #22

De Zwarte Vogel schreef :

Mr Sjaan schreef : Je wordt bedankt, als jij begin jaren '60 je vleugels een beetje had laten wapperen bij (toen nog) meisje Melchior dan hadden wij nu in een fatsoenlijk stadion gezeten.

Als 14-jarige in de jaren '60 had ik nog lang niet geleerd hoe je moest vliegen. Je leerde wel dat je een meisje moest helpen bij de jas aantrekken en voor haar de deur open houden, maar alle andere verleidingstechnieken waren mij nog vreemd.

Damn, als jij toen had geweten en gekund wat je nu weet en kunt dan hadden wij nu in een soort Camp Nou gespeeld. Jammer, het lot heeft anders beslist.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden