Ik als traditionele zeikerd wil ook even reageren.
Er is wel degelijk door MVV aangegeven dat dit jaar het spelers budget hoger was. En ik meen dat er 400 000 is genoemd.
Dit heb ik ook al eerder aangegeven op dit forum.
Op het moment is de selectie absoluut NIET meer waard als vorig jaar, integendeel is de selectie stukken MINDER waard.
We hebben meer huur, en hebben amateurs een contract gegeven. deze verdienen dus minder als ervaren spelers die weg gegaan zijn.
Er is dus nog een BERG met geld over om spelers te kopen, echter MVV moet en zal perse wachten om de restjes van de markt te halen.
Zoals MVV de afgelopen 6-7 jaar doet.
Deze spits heeft MVV niet gevonden want MVV gaat niet verder als 30 KM rondom Maastricht. Deze speler is waarschijnlijk aangeboden aan MVV.
De vraag is of hij gaat tekenen, Is hij op de hoogte van het lage salaris / vervallen kleedkamers en dergelijke.
De PRO MVV mensen hier met een MVV bril op kunnen helaas niet tegen kritiek op MVV.
Natuurlijk mag iedereen een eigen visie hebben. Voor de mensen met een MVV bril, jullie wens is dat MVV ooit nog eens promoveert. het liefst voor jullie zelf dood gaan. Al duurt het nog 60 jaar dat is voor jullie geen probleem.
Voor de zeikerds zoals mij: Wij willen het liefst nog volgend seizoen promoveren, Wij willen zien dat het elftal beter word. En dat is helaas de afgelopen jaren niet echt gebeurd. MVV is gezond dat klopt maar het elftal gaat er niet op vooruit. Een speler van 33 jaar zal MVV geen geld meer gaan opleveren.
dat is toch te begrijpen en dat mensen hier kritiek op hebben is begrijpelijk. Wij zeiken omdat we houden van MVV en ons mateloos irriteren aan de trage vooruitgang van ONZE club waar we iedere thuis wedstrijd voor op de tribune zetten. Mensen die zeggen dat wij dan gene FANS zijn snappen niet echt hoe het in elkaar zit.
Dat MVV goede zaken doet door financieel gezond te zijn / maatschappelijk werk levert is allemaal prima, echter willen wij vooruitgang op het VELD zien.
Als je spelers die weg gegaan zijn vergelijkt met wat er is gekomen zijn we er dit seizoen op achteruit gegaan. terwijl we zelfs yildrim en ogymi kwijt zijn die niks voorstelden. zelfs met die 2 spelers erbij is het huidige elftal minder waard. Zowel die spits als de speler van willem 2 zijn beide een GOK.
Last edit: 03 Aug 2018 11:26 by mvv supporter.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, middenstip
The topic has been locked.