Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er

29 dec 2017 09:27
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #1
Heeft er iemand enig vermoeden van wie de nieuwe voorzitter wordt?
Na gisteren avond, in het programma "avondgasten " van L1 zou ik denken aan Luc Winands.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2017 11:16
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #2
de heer Winants heeft destijds zijn nek heel ver (en met consequenties-) uitgestoken voor MVV !
Hopelijk is hij hier weer toe bereid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2017 11:41
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #3
Met alle respect voor Luc Winants maar dan zouden we weer een voorzitter kiezen die 'vriendjes' heeft in de politiek, zoals de huidige voorzitter Bert Kersten. MVV is nu hoop ik toch op zoek naar een meedogenloze zakenman of in ieder geval connecties in de bedrijfswereld, typetje Reginald Thal....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2017 15:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #4
Wie is er een geschikte voorzitter? Een niet zo eenvoudig te beantwoorden vraag, want wat maakt iemand geschikt? En wat verstaan we onder geschikt?

Ik denk dat een geschikte voorzitter een persoon is met een bindende kracht tussen de diverse geledingen binnen de club, maar ook (en misschien wel vooral) iemand die uitgebreide contacten buiten de club heeft. Een ondernemer pur-sang met oog voor de menselijke factor. Een commerciële verbinder.

Wat voor de een een geschikte voorzitter is, is dat echter voor de ander niet. Dat heeft mijns inziens vooral met gevestigde belangen te maken. Zo’n voorzitter zou moeten passen binnen de clubcultuur? Dan kies je iemand uit het old-boys-circuit. Ik ben bang dat MVV daar weer voor gaat kiezen. Een persoon die aansluit bij de reeds bestaande cultuur, die er niet echt toe gaat bijdragen dat er iets gaat veranderen.

Ik zou nu graag eens een voorzitter zien die constructief-kritisch is. Niet iemand die bij voorbaat aansluit bij hoe het is, want dat helpt ons niet vooruit. Wellicht dat Bert Kersten dat geprobeerd heeft, maar dat hij toch weer gestuit is op gevestigde belangen binnen MVV. Een voorzitter die op de eerste plaats een goede ondernemer is en op dat vlak zijn of haar sporen verdiend heeft. Die ook vanuit een bedrijfseconomisch perspectief gaat kijken. Die niet bang is om op teentjes te gaan staan.

Ik zal deze club altijd trouw blijven. Maar ik vind wel dat het eens tijd wordt voor een frisse doorlichting van de club en een nieuwe voorzitter van buiten het bestaande circuit zou daar een goede stap in zijn. Het bestaansrecht van MVV mag niet in gevaar komen met onverantwoorde investeringen, maar er zou toch wel enig risico genomen mogen worden. De ontwikkelingen gaan ook wat mij betreft te langzaam en niet alleen op voetbaltechnisch gebied. Ik verneem uit betrouwbare bron geluiden dat er investeerders zijn die graag geld in MVV willen pompen, maar niet onder de huidige leiding.

Wellicht voor de hand liggende tip (is misschien allang gebeurd, dat weet ik niet), maar zou een bedrijf als Corendon niet geïnteresseerd zijn in hoofdsponsorschap, nu zij hun reizenaanbod vanaf Maastricht-Aachen-Airport zo drastisch uitgebreid hebben (en er volgen nog meer uitbreidingen)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, Tuor, jovkle, Ivinho, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2017 07:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #5
Frank wij hebben vorig seizoen al signalen vernomen dat er wel degelijk bedrijven MVV wilden ondersteunen.
Maar MVV wilde dit niet, omdat er concessie moesten worden gedaan!
Het is immers zo "wle betaald die bepaald "

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2017 09:58 31 dec 2017 09:59 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #6
Middenstip dat ligt vaak toch wat genuanceerder.

Ik heb t L1 voorzittersdiner geluisterd, (waarin 0 MVV nieuws voorbij kwam en dus ontiechelik saai was, maar dat terzijde), en daarin zei hai Berden dat de KNVB een aantal constructies omtrent “wie betaald bepaald’ aan banden gelegd heeft. Dat is dus al de eerste nuance.

De tweede nuance is dat MVV een ledenraad heeft en beslissingen van t bestuur daar ter goedkeuring moeten worden voorgelegd. Wederom op dat voorzittersdiner vertelde Paul Penders dit ook, men kan simpelweg niet alles meer doen zoals vroeger.

Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat niks meer kan, en verder weet ik de details ook niet van de mensen die jij aanhaalt Middenstip.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2017 10:52
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #7
boe is dat feeske? bij ieder bedrijf wordt er gemarchandeerd, maar MVV wil het braafste jongetje zijn bij de KNVB.
Voorbeelden genoeg Fortuna, Den Haag, Twente,Vitesse,Feyenoord,Roda en wie weet nog allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2017 11:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #8
Door schade en schande vrees ik.

Maar even los daarvan. Wat die clubs doen mag. Maar ook zij kunnen niet meer doen wat ze pakweg 5 jaar geleden deden. Toen hai Berden zelf spelers stalde bij VVV. Toen Nol Hendriks spelers stalde bij MVV en de moffen. Dat vertelde Berden zelf.
Dat soort constructies mogen gewoon niet meer van de bonden.

Ik had gehoopt dat op dat voorzittersdiner wat leuke nieuwtjes naar buiten zouden komen. Wellicht ijdele hoop. T ging 2 uur lang over korotaev, de moffen, nol Hendriks...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2018 14:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #9
Waarom ga je er van uit dat wie betaald bepaald over spelers gaat?

Het geld ligt voor het oprapen voor MVV. Letterlijk. Sponsoren die zelf aan de bel moeten trekken voor verlenging , nauwelijks appreciatie als ze geld geven, nieuwe sponsoren die gewoon tegen een muur of onwil aanlopen en van ellende gewoon terugtrekken.

MVV gaat kapot of iets netter gezegd, komt geen stap verder met de incompetente lulhannesen die er nu zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2018 16:05
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #10
Zou het geld echt voor het 'oprapen' liggen? Ik kan me dat niet voorstellen. Als je heel droog naar sponsoring kijkt, zou dit geld moeten opleveren voor de bedrijven. Dit is echter niet meetbaar. Je koopt dus eigenlijk een stukje goodwill van ongeveer 5% van de Maastrichtse bevolking (5000 man van de 120.000 inwoners ongeveer?). Hoeveel mag dat kosten? Veel traditionele bedrijven hebben het moeilijk en de bedrijven die het juist goed doen, bereiken veelal op andere manieren hun (potentiele) klanten. Daarnaast krijg je als bedrijf ook nog veel verzoeken van de lokale bridgeclub, voetbalclub, carnavalsvereniging, tennisclub, volleybalclub en ga zo nog maar even door. Je kunt niet gewoon niet alles doen en het geldpotje dat ervoor gereserveerd is verdelen over diverse doelen.

Wat ik maar wil zeggen; ik denk dat er gewoon niet zo heel veel sponsoring voor het oprapen ligt, tenzij een groot bedrijf potentie ziet in MVV of daar gewoon een 'prestige' project van wil maken. Volgens mij hebben we daar ook gewoon geen groot genoeg bedrijf voor in Maastricht die daar middelen voor wil of kan uittrekken.

De marktwaarde is gewoon niet heel groot, zeker gezien de geringe TV aandacht voor de Jupiler League. Het blijft mij een raadsel waarom de eerste divisie niet bij de publieke omroep zit en de (commerciëlere) Eredivisie wel. Dat zou voor mijn idee juist andersom moeten zijn. MVV zal gewoon blijven doordraaien zoals het nu gaat met z'n ups en z'n downs. Meer zit er hier gewoon niet in . Ik hoop dat ik ernaast zit, maar ben bang van niet.

Wat betreft de voorzitter: Wie gaat er op de toko passen? Maakt het veel uit? Alleen een investeerder die MVV als prestige ziet zal echt wat kunnen toevoegen, maar dat zal toch vooral geld moeten zijn dan.....

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2018 16:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #11
Mijn ideale voorzitter.
1. Een zakelijke zwaargewicht met een groot vermogen.
2. Iemand die begrijpt dat een historisch belangrijke stad als Maastricht ook de belangrijkste club van het zuiden van nederland moet voortbrengen.
3 Iemand die zijn eigen belangen niet vergeet, er geld aan zal verdienen, maar niet uit is op korte termijn gewin.
4. Iemand die is staat is de Gemeente Maastricht duidelijk te maken dat ze meer moeten investeren in MVV dan in het theater op het Vrijthof.
Iemand die zegt, zo, nu zal ik mij eens even kwaad maken. Wij gaan als de sodemieter naar de eredivisie en wij zullen Nederland eens even laten zien waartoe het zuiden in staat is.
5. Iemand die in staat is professionals in dienst te nemen die voor een ongelooflijke flow zorgen en heel Maastricht tot groot enthousiasme brengen. Neen, niet heel Maastricht, heel zuidelijk Zuid-Limburg en omliggende gemeenten.

Een Maastrichtse van Seumeren (FC Utrecht). Iemand die het old boy netwerk afbreekt en zorgt voor absoluut professionalisme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2018 20:40
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #12
Ik denk dat je blij mag zijn als je al iemand vindt.. die niet gepensioneerd is!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2018 15:59 03 jan 2018 16:01 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 237
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #13
Door zaken kom ik wel eens bij andere clubs, maar MVV loopt echt jaren achter op andere clubs. Bij Fortuna was het waardeloos, de voorzitter kwam daar zelfs toen de bitterballen rondbrengen, maar die hebben ondertussen hierop een inhaalslag gemaakt. budgettair loopt het nog altijd niet top, maar die hebben nu een turk die daar alles bij past, maar de faciliteiten zijn daar wel altijd aanwezig gebleven.

Over Correndon hoeven we ons geen illussies te maken. Die gaan niet meer doen dan wat ze nu doen. Wel helaas al een aantal keren moeten ervaren dat MVV niet tijdig sponsors binnenhaald of ze zelfs laat lopen. Hierin blijkt steeds maar weer dat de organisatie niet groot genoeg is om al het werk pro-actief te voltooien, ik las laatst wel op de website dat het commerciele team met 1 persoon met 1 dag word uitgebreid.

MVV moet naar mijn inziens veel creatiever worden met sponsors, met alleen bitterballen en bier red je het tegenwoordig niet meer!

MVV heeft een echte ondernemer nodig als voorzitter. Innovatief en mensen kan mobiliseren (kapitaal) om te samenwerken naar een groot doel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2018 22:22
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 776
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #14
Benoit Wesly lijkt mij een geweldige kandidaat: een topondernemer (met wat geld achter de hand), met veel contacten in Zuid-Limburg én met een echt hart voor MVV!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 05:58
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #15

Ben Salemans schreef : Benoit Wesly lijkt mij een geweldige kandidaat: een topondernemer (met wat geld achter de hand), met veel contacten in Zuid-Limburg én met een echt hart voor MVV!


Een grapje mag ik hopen? Heeft MVV alleen maar gebruikt voor zijn parkeerplaatsen en tevens belachelijk gemaakt op tv (gooi nog liever mijn geld in de maas, dan zie ik het nog even drijven) en ook op bijeenkomsten gedroeg hij zich als een klein kind door op tafels te gaan staan. Nee deze persoon is zeer ongeschikt ... en alleen maar een hart voor zichzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden