Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er

04 jan 2018 11:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #16
Ward Vleugels ..........,.............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 11:55
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #17

bokkesprongen schreef : Ward Vleugels ..........,.............

Ward Vleugels zou wat mij betreft een topkandidaat zijn. de vraag is zou die bereid zijn voorzitter te worden van MVV?
die man heeft een miljoenen bedrijf die heeft duiten zat. dan zou die het al moeten doen uit goodwill / clubliefde. weet niet in hoeverre hij met MVV betrokken is?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 12:09
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #18
Ward Vleugels zou inderdaad een goede zet zijn. Maar MVV moet wel leren eens snel en verstandig te handelen in plaats van op het laatste moment maar weer iemand aan te stellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 13:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #19

Ster_Drager schreef :

bokkesprongen schreef : Ward Vleugels ..........,.............

Ward Vleugels zou wat mij betreft een topkandidaat zijn. de vraag is zou die bereid zijn voorzitter te worden van MVV?
die man heeft een miljoenen bedrijf die heeft duiten zat. dan zou die het al moeten doen uit goodwill / clubliefde. weet niet in hoeverre hij met MVV betrokken is?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Als Ward Vleugels de ambitie had om voorzitter van MVV te worden was hij dat al geweest.
Hij is méér dan betrokken bij de club. Ik denk zelfs dat hij op dit moment één van de belangrijkste mensen binnen de club is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 18:46
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #20
Voor degene die zich kandidaat willen stellen als voorzitter van MVV Maastricht zie: VACATURE VOORZITTER BVO
www.mvv.nl/mvv-maastricht/vacatures/vacatures

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 02:40
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 777
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #21

M-MVV schreef :

Ben Salemans schreef : Benoit Wesly lijkt mij een geweldige kandidaat: een topondernemer (met wat geld achter de hand), met veel contacten in Zuid-Limburg én met een echt hart voor MVV!


Een grapje mag ik hopen? Heeft MVV alleen maar gebruikt voor zijn parkeerplaatsen en tevens belachelijk gemaakt op tv (gooi nog liever mijn geld in de maas, dan zie ik het nog even drijven) en ook op bijeenkomsten gedroeg hij zich als een klein kind door op tafels te gaan staan. Nee deze persoon is zeer ongeschikt ... en alleen maar een hart voor zichzelf.


Wow, wat een stuitende geschiedvervalsing... Benoit Wesly is een van de meest succesvolle ondernemers van Maastricht, die regelmatig in woord en daad laat blijken en heeft laten blijken dat hij zijn 'roots' als jungskje van de (MVV-)wijk Witte Vrouwenveld echt niet heeft vergeten. Hij heeft heel warme gevoelens bij MVV en hij is al eens voorzitter geweest van onze club. Dat hij ooit eens zei dat hij zei dat hij zijn geld liever in de Maas gooide dan aan MVV besteedde, was destijds wel heel pijnlijk voor MVV, maar wel terecht: de MVV-directie voerde een ongelofelijk wanbeleid, waar we nog steeds de wrange vruchten van plukken! Laat Benoit Wesly en Ward Vleugels eens samen, met zijn tweeën, aan tafel schuiven en kijken hoe zij (met hun beider netwerken en financiële middelen) MVV verder kunnen helpen, eventueel als duo-voorzitters! Wesly en Vleugels samen aan het roer bij MVV, dat zou wat zijn!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 06:08
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #22

Ben Salemans schreef :

M-MVV schreef :

Ben Salemans schreef : Benoit Wesly lijkt mij een geweldige kandidaat: een topondernemer (met wat geld achter de hand), met veel contacten in Zuid-Limburg én met een echt hart voor MVV!


Een grapje mag ik hopen? Heeft MVV alleen maar gebruikt voor zijn parkeerplaatsen en tevens belachelijk gemaakt op tv (gooi nog liever mijn geld in de maas, dan zie ik het nog even drijven) en ook op bijeenkomsten gedroeg hij zich als een klein kind door op tafels te gaan staan. Nee deze persoon is zeer ongeschikt ... en alleen maar een hart voor zichzelf.


Wow, wat een stuitende geschiedvervalsing... Benoit Wesly is een van de meest succesvolle ondernemers van Maastricht, die regelmatig in woord en daad laat blijken en heeft laten blijken dat hij zijn 'roots' als jungskje van de (MVV-)wijk Witte Vrouwenveld echt niet heeft vergeten. Hij heeft heel warme gevoelens bij MVV en hij is al eens voorzitter geweest van onze club. Dat hij ooit eens zei dat hij zei dat hij zijn geld liever in de Maas gooide dan aan MVV besteedde, was destijds wel heel pijnlijk voor MVV, maar wel terecht: de MVV-directie voerde een ongelofelijk wanbeleid, waar we nog steeds de wrange vruchten van plukken! Laat Benoit Wesly en Ward Vleugels eens samen, met zijn tweeën, aan tafel schuiven en kijken hoe zij (met hun beider netwerken en financiële middelen) MVV verder kunnen helpen, eventueel als duo-voorzitters! Wesly en Vleugels samen aan het roer bij MVV, dat zou wat zijn!


Ben, helaas heb ik er toen veel van meegekregen in de periode dat hij voorzitter was en had ik goede contacten met het toenmalige bestuur.
Onder het genot van een drankje hebben we het er wel eens over ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 13:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #23
Ik denk dat we de taak als voorzitter hier iets teveel gewicht geven, dan dat die functie daadwerkelijk heeft. Je bent niet meer dan een veredelde maatschappelijk werker/ een spreek pop namens het bestuur. Kort door de bocht gezegd: je bent een gastheer en begeleider. De algemeen en commercieel directeur zijn juist degenen die de connecties met het zakenleven moeten hebben, niet de voorzitter. Neemt niet weg dat de uitstraling van de club via de nieuwe voorzitter natuurlijk moet kloppen.

Wesly heeft jaren zijn kans gehad om iets te betekenen voor MVV, maar hield zich al die tijd liever in de rol van supporter. Daarnaast vertegenwoordigt hij een stukje beladen verleden, terwijl MVV juist gebaat is bij een nieuwe start en image. Hopelijk vinden ze een charismatisch iemand die bruggen kan bouwen tussen bedrijfsculturen en supportersculturen. Iemand met een politiek verleden hoeft niet slecht te zijn voor die rol, zoals Kersten heeft bewezen. Maar iemand die eerst spreekt en dan pas denkt, die moet je zo ver mogelijk van die stoel afhouden. Wesly is in mijn ogen zo iemand, ook al zal hij van de club houden. Zijn politieke ambitie om burgemeester van Maastricht te worden, liet dat zien. (Snapte de spelregels niet. Wilde zijn eigen verkiezingsprogramma meenemen, de coalitie wist van niks...)

Kortom zet iemand als Jan Hoen daar neer, als erelid van de lokale Biervereniging moet dat wel goed komen. Dan heb je ook meteen een link met de grote bedrijven achter Maastricht zoals Friture Reitz, groothandel In 't Panhuis en het gastronomische Hierder Hepke. Want elke Europeaan weet dat Maastricht 'niet ver van Hier' ligt en dat we het van de Horeca en de Airbnb moeten hebben. (Je snapt mijn punt wel.) Even zonder auwkloten, Jan zou geen slechte zijn om die verbinding te leggen, gezien zijn politieke achtergrond en passie voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 14:40 05 jan 2018 14:44 door Pentakel.
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #24
Wesly was een MVVer die wel degelijk groot geld wilde betalen. Legde 1 miljoen op tafel als ook andere sponsoren dit zouden bijdragen, SNS en KvK hadden toen een grote vinger in de pap. ergens was het bestuur het niet eens met Wesly en zegde zonder zijn medeweten de Stichting MVV op. toen Wesly hier achterkwam zag hij zich genoodzaakt om zijn voorzitterschap neer te leggen. Er zijn toen smerige spelletjes gespeeld. Lees het boek van Wesly voor inside informatie over deze periode. het boek leest heerlijk weg en je ziet hoe je zaken kunt doen op een "joodse" doch faire manier. oa hoe hij hotel maastricht heeft weten te verpatsen voor ik meen 25 miljoen gulden terwijl er 20 of 25 miljoen gulden schuld op zat.De nieuwe eigenaar moest dus 20 miljoen aan wesly betalen en zat tevens met een schuld van 25 miljoen plus de 20 miljoen die ze voor het hotel hebben betaald. Hoen is trouwens al een keer voorzitter geweest,als rechterhand van Wesly, ik dacht voordat Wesly vz werd.
De grootspraak van Wesly, die overigens wel gemeend was, werd de toenmalige 5e colonne te gortig met alle gevolgen van dien.
nogmaals, lees het boek, met een paar mooie mvv hoofdstukken erin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 15:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #25
De gedachte dat die 2 charlatans terugkeren bij MVV is al een doodzonde .............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 15:27 05 jan 2018 15:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #26

Pentakel schreef : Wesly was een MVVer die wel degelijk groot geld wilde betalen. Legde 1 miljoen op tafel als ook andere sponsoren dit zouden bijdragen, SNS en KvK hadden toen een grote vinger in de pap. ergens was het bestuur het niet eens met Wesly en zegde zonder zijn medeweten de Stichting MVV op. toen Wesly hier achterkwam zag hij zich genoodzaakt om zijn voorzitterschap neer te leggen. Er zijn toen smerige spelletjes gespeeld. Lees het boek van Wesly voor inside informatie over deze periode. het boek leest heerlijk weg en je ziet hoe je zaken kunt doen op een "joodse" doch faire manier. oa hoe hij hotel maastricht heeft weten te verpatsen voor ik meen 25 miljoen gulden terwijl er 20 of 25 miljoen gulden schuld op zat.De nieuwe eigenaar moest dus 20 miljoen aan wesly betalen en zat tevens met een schuld van 25 miljoen plus de 20 miljoen die ze voor het hotel hebben betaald. Hoen is trouwens al een keer voorzitter geweest,als rechterhand van Wesly, ik dacht voordat Wesly vz werd.
De grootspraak van Wesly, die overigens wel gemeend was, werd de toenmalige 5e colonne te gortig met alle gevolgen van dien.
nogmaals, lees het boek, met een paar mooie mvv hoofdstukken erin.


Klopt Jan Hoen is al een keer voorzitter geweest van zonsopgang tot zonsondergang. Maar het hoeft niet perse hem te zijn, Luc Winants zou ook in dat straatje passen, of iemand anders die twee petten in de politiek draagt, maar wel beide werelden gescheiden weet te houden

Ik ken het boek, maar ik heb nooit de behoefte gehad om het te lezen (interessegebied), dus inhoudelijk kan ik daar niet over oordelen. Maar wat mij opviel aan de Wesly die ik de afgelopen 20 jaar heb gezien, is dat zijn welwillendheid altijd verscholen gaat achter de reactie van het collectief. Nooit zelf eens het voortouw nemen, altijd anderen in beweging zetten die juist een leider nodig hebben. Altijd de balans in zijn uitspraken zoeken, waar geen beweging uit voortkomt. Misschien ben ik daarom wat bevooroordeeld en sla ik de plank hier mis. Ik vond het overigens bijzonder sympathiek wat hij voor Sef Hoenjet had gedaan, met dat gestolen ere speldje. Maar hem als voorzitter van de club maken, iemand die graag laat zien wat zijn persoonlijke mening is, dat lijkt mij geen goed idee. Ik zie liever een teamspeler, iemand die zijn persoonlijke mening alleen tegen zijn partner vertelt. Kortom een centrum democraat of een boomknuffelaar. Op de commerciële functie hebben we wel een VVD'er nodig (met Joodse roots) en natuurlijk een goede raad van toezicht voor die persoon...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 16:23
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #27
Dat eeuwige teruggrijpen op oude namen, begrippen en culturen....Beide heren zijn dinosaurussen en op uitsterven ná dood...

Als we dan toch bezig zijn met teruggrijpen, waarom geen type a la Joseph Goumans? Tenminste reuring in de tent, never a dull moment en zelfs (partijdige) scheidsrechters waren na afloop van een match niet veilig / niet langer welkom in de Geusselt! Palermo aan de Maas!!! Chaos en wanbeleid ten top, het ene gat werd gevuld met het andere...hoppa! een zeer slechte relatie met de ambtenarij (plukken we zelfs nu nog de wrange vruchten van!!!!)
Hell yeah!!!! er gebeurde tenminste iets.... daar kon je nog eens echt kwaad op worden!!! ipv van het MVV van nu: het gezapig voortkabbelende, risicoloze, ambitieloze braafste en ballenloze gaminke van de klas! Dat kind gun je toch een Fanta (en een voorzitter met ballen).

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 16:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Wie o wie wordt de nieuwe voorzitter van MVV?Wie heeft er #28
Heb me maar officieel kandidaat gesteld en mijn CV ingediend, als je zo'n grote bek hebt als ik moet je ook eens verantwoordelijkheid durven nemen.
Ik ben benieuwd ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, Sjefsjengko, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden