waar is Jacques??

15 dec 2017 15:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
waar is Jacques?? #31
Es vr toch bezig zien: Boe is Ogunjimi? En Jordy Croux? Leo Koswal?

Oh ner, die zien al lang weg oet Mestreech..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2017 15:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
waar is Jacques?? #32

Boe is dat feeske? schreef : Jacques: Laatst ingelogd: 24 nov 2017 06:01

21 dagen geleden alweer... ik begin me ook zorgen te maken nu...


Laten we nog even wachten met de munten op zijn ogen te leggen...

Wie weet is hij wel gewoon een wereldreis aan het maken, bevindt hij zich ergens in een verlaten gebied in de rimboe zonder internet, wilt hij zijn angsten overwinnen aan een klif in Nepal en neemt hij het vaak verloren teentopje bij dit soort ondernemingen voor lief, of is hij gewoon met de vrouwtjes aan het dansen in Thailand. Niet iedereen boekt zijn vakantie om de topper tegen jong-AZ heen. Worst case scenario, hij heeft zich een halve seizoenkaart gekocht bij Fortuna..

Ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden op mensenlinq. Dus dat is een goed teken. Laten we nog even wachten met speculeren. Familie en vrienden kunnen natuurlijk hier privé contact opnemen met één van de moderators/beheerders mocht er wel iets met Jacques aan de hand zijn en dit kenbaar willen maken, wij respecteren dan uiteraard zijn privacy. Maar mocht er niks met Jacques aan de hand zijn, dan zal hij blij zijn om hier te lezen dat zijn berichten gemist worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2017 02:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
waar is Jacques?? #33

houtengerard schreef :
Laten we nog even wachten met de munten op zijn ogen te leggen...

Wie weet is hij wel gewoon een wereldreis aan het maken, bevindt hij zich ergens in een verlaten gebied in de rimboe zonder internet, wilt hij zijn angsten overwinnen aan een klif in Nepal en neemt hij het vaak verloren teentopje bij dit soort ondernemingen voor lief, of is hij gewoon met de vrouwtjes aan het dansen in Thailand. Niet iedereen boekt zijn vakantie om de topper tegen jong-AZ heen.



Werd een paar dagen geleden door een vriend over deze topic (of dit topic?) getipt. Toen niet meteen gereageerd want als je ergens bent waar WiFi zo goed is dat een fotootje over whatsapp versturen drie uur duurt, heeft zelfs voor mij het forum niet de hoogste prioriteit... maar bovenstaande analyse van houtengerard is de meest juiste, geen zorgen, jullie zijn nog niet van mij af!

Vind het verder een erg interessante discussie waar ik zeker een mening over heb. Maar jullie nemen me het hopelijk niet kwalijk dat ik liever zo nog even een frisse duik in het water neem voordat de avondactiviteiten hier beginnen. Als op 13 januari tegen Telstar een voor het seizoen wel erg getinte supporter naast je op de tribune zit, heb je me waarschijnlijk gevonden... nu aan mij de keuze: eerst een koud pilsje of een verkoelende plons?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, Bieske, Belgske, middenstip, Tuor, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden