Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter

31 aug 2017 15:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #1
Volgens mij minder artractief spelers zoals Kelechi en Leroy of zelfs Gunvuc zijn er minder ,maar in het geheel is deze selectie beter ,kijk je naar het basis elftal is het minder geworden .

Of vergis ik me ? hoop van wel ................
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:14 31 aug 2017 16:20 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #2
Je bent mij net voor met dit topic :)

Er zit voldoende talent in deze selectie. Maar ik mis toch enkele ervaren krachten in deze selectie, vooral de achterhoede en keeper postities zijn zwakker bezet.

Deze selectie is zeker ook niet minder als vorig jaar, maar vind hem ook niet beter. Dus als je het dan afzet tegen meer financiele midellen valt hij zelfs tegen. Verder zitten er ook veel huurspelers in met geen waarde voor MVV en veel spelers met aflopende contracten waardoor het volgende jaar een nog moeilijker verhaal word met de selectie samenstelling.

Het worden weer veel up en downs met een postitie op de ranglijst tussen 6 en 11. Bij MVV moet je niks verwachten maar misschien krijgen we nog ervaren spelers erbij in het lopende seizoen?

Moustapha-Ciranni-Kuipers-Pereirra-Labylle-Oconner-Martina ---) Ciranni-Martina-Mmaee-Pereirra-Janssen

Guvenc-Gijzen-Verheijdt-Nkoyi-Perdro-Houben --) Yilidirim-Ogujimmi-Okita-Kostons-Golpek-Houben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:26
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #3
Waar ik me vooral zorgen over maak is het gebrek aan slagkracht. Vorig jaar kon je als je achter stond nog Verheijdt of N'Koyi brengen. Nu heb je als reserve aanvaller Yildirim. Iemand die het liefst met zijn rug naar de goal speelt, leuk voor de counter. Maar niet als je oorlog moet maken. Ik had gehoopt en verwacht dat MVV dit jaar zou kunnen doorpakken en vooral in de breedte zou kunnen groeien. Maar helaas....

De basis 11 zal niet veel onderdoen en misschien in potentie zelfs iets beter zijn. Echter dan moet echt alles op de goede plek vallen. Het wordt afwachten dus...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #4
Keeper: ik denk zwakker
Achter: Pereira onveranderd - Ciranni onveranderd - Mmae opbouwend sterker, komt wel veel snelheid tekort, dus zwakker - Janssens verdedigend sterker, aanvallend zwakker als Labylle.
Midden: Schrooyen, Nys en Ippel onveranderd, Koolhof ander type als Nwakali, dus afwachten
Voorin: Okita net als Pedro alles of niets - Ogunjimi afwachten.

Reserves minder als verleden jaar.

Ik denk dus dat we er zeker niet sterker op zijn geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #5
Er is iets te veel onzekerheid om dat echt te zeggen; je kunt de nieuwelingen niet beoordelen op twee wedstrijdjes. Maar ik doe een poging:

Basis:

Keeper: ik had (en heb) Geens hoog zitten. Verrips vond ik de eerste wedstrijd niet heel sterk. Ook niet totaal door de mand vallen, maar eerste indrukken: Geens sterker.

Linksachter: Ik ben groot Labylle-fan, maar tweede seizoenshelft vorig jaar vond ik hem één van de spelers met de grootste terugslag. Janssens is een groot talent en lijkt me defensief beter – Labylle liet zijn man nog wel eens lopen. Staat natuurlijk tegenover dat een opkomende Labylle een tegenstander volledig zoek kon spelen. Twee jaar geleden rolde Labylle in zijn eentje Volendam op. Vorig jaar had Cerny na 60 minuten geen zin meer om achter Labylle aan te lopen en opeens speelden we Jong Ajax van de mat en wonnen. Dat zal Janssens niet zo snel hebben. Toch, al met al, met pijn in mijn hart, denk ik dat we hier overall beter af zijn met Janssens.

Centraal achterin: Ga ik kort houden. Ik heb heel veel vertrouwen in Mmae en als Pereira zich blijft ontwikkelen is die eredivisiewaardig. Hier denk ik dat we beter zijn geworden. Maar ook dat is gokken; Mmae zag er tegen Go Ahead bij de 1-2 niet goed uit. Dat moet hij niet te vaak hebben.

Rechtsachter: Ciranni is gebleven. Als die door blijft groeien is hij dit jaar nog beter dan vorig jaar. Als Ciranni leert een goede voorzet af te leveren uit de loop dan is hij goud waard. Zeker met Ogunjimi in de spits. Verheijdt was vaak te laat/nog niet in positie als Ciranni zijn voorzet gaf. Maar voorzichtigheidshalve: gelijk gebleven.

Middenveld: Nys en Ippel zijn gebleven. Nys viel vorig seizoen lange tijd tegen, herstelde zich aan eind van het seizoen. Die zou dit seizoen beter moeten kunnen dan vorig jaar. Ippel zal hetzelfde brengen en is erg waardevol voor MVV.

Buitenkanten: Schrooijen is gebleven en zie ik niet spectaculair groeien, die zal sommige wedstrijden frustrerend zijn en toch uit het niets scoren. Precies wat je bij een buitenspeler verwacht. Okita heeft nu al vaker gescoord dan Pedro vorig jaar. Lijkt me eigenlijk een beetje een type Schrooijen. Wat mij betreft nu al vooruitgang, al had ik hier toch op een andere naam gehoopt.

Centraal voorin: Koolhof en Ogunjimi in plaats van Verheijdt en Nwakali. Koolhof ben ik erg van onder de indruk, fantastische looplijnen en super inzicht. Ogunjimi is een echte spits, zag ik nu al dingen doen die Verheijdt nooit deed, let maar eens op bij een counter van MVV (dan was Verheijdt ronduit waardeloos). Nwakali was een virtuoos en gaan we missen, alleen al qua spektakel. Maar per saldo heb ik het idee dat we er op vooruit zijn gegaan. Met de grote voorwaarde dat Koolhof en Ogunjimi fit moeten blijven, gezien hun verleden zeker niet gegarandeerd.

Samengevat: voor mijn gevoel is deze basis iets beter. Of misschien is het woord degelijker, effectiever, op zijn plaats. Labylle en Nwakali wissel je in voor Koolhof en Janssens. Dat is niet per se beter, maar wel degelijker en effectiever. Oktia voor Pedro, Verrips voor Geens, Mmae voor Kuipers: de tijd zal het uitwijzen, de een zal beter blijken te zijn, en de ander niet. Al met al denk ik niet dat de basis slechter is geworden.

Bank:

Keepers: geen verschil met vorig jaar.
Verdediging: de Martina’s zijn gebleven en lijken grote stappen te maken. Maar daarna zit er niets meer. Geen Hawbir. Geen O’Connor. Hier houd ik mijn hart een beetje vast.
Middenveld: Loshaj, Thuys, Martina, dat is niet per sé verkeerd. Maar echte punch zit hier niet op de bank. Types Guvenc/Gijzen (of je die nu aanvaller of middenvelder vindt) ontbreken.
Aanval: Yildirim, Golpek, Houben, Kostons. In aantallen vrij ruim. In kwaliteit weet ik het niet. Hopelijk verrassen die jongens me.

Samengevat: vorig seizoen had MVV een voor onze begrippen erg sterke bank, eentje waarmee je een wedstrijd kon laten kantelen. N’Koyi, Guvenc, Gijzen… dat zie ik nu nog niet terug. Enkele posities zijn duidelijk onderbezet en MVV gokt daar een beetje dat spelers fit blijven. Hopelijk pakt die gok niet verkeerd uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, middenstip, Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #6

pinobel schreef : Mmae opbouwend sterker, komt wel veel snelheid tekort, dus zwakker




Kuipers liep nu ook niet bepaald de 100 meter in 10 seconden...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:50
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #7

Jacques schreef :

pinobel schreef : Mmae opbouwend sterker, komt wel veel snelheid tekort, dus zwakker




Kuipers liep nu ook niet bepaald de 100 meter in 10 seconden...


Eerder in 10 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 16:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #8
Toch moet je dit jaar ook weer goed gaan presteren anders ben je de 200 extra seizoenskaart houders volgend jaar zo kwijt.
Ik vind de selectie achteruit gegaan en als je op financieel gebied juist vooruit gegaan bent vind ik dit zeer teleurstellend.
Keeper kun je niks aan doen maar in godsnaam waarom ga je nu weer een keeper huren?!?!
Verdediging Labylle, Kuijpers van de basis vertrokken daarin tegen Mmaee en janssen ervoor terug. Mmaee leek me beter dan Kuijpers in de voorbereiding alleen in de competitie vind ik hem iets tegenvallen komt wel goed denk ik. Janssen vind ik ongeveer gelijkwaardig als Labylle alleen Labylle was behendiger...Vind zo'n speler nog maar. Qua breedte zwakker.
Middenveld kelechi krijg je niet zomaar vervangen. Maar met Koolhof toch goede ervoor terug. Als je op kwaliteit af gaat toch iets op achteruit gegaan, maar kelechi was een buitenkans voor ons en zo'n speler zul je komende jaren hier niet zien. Breedte zit wel goed op het middenveld en op vooruit gegaan.
Voorin qua breedte zijn we zwakker. Basis vind ik het twijfelachtig. Okita is snel maar daar heb je het ook ver mee gehad. Maar denk dat na een aantal wedstrijden verder dat hij toch steeds beter word. Ogujimmi is beter dan verheijd en N'koyi dat merkte je wel al meteen. Alleen hoop dan dat hij wel blessure vrij blijft anders heb je er niet veel aan want Yildrim is echt stukken minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 17:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #9
Volgens mij is er niet zo heel veel verschil. Vergeet niet de enorme stappen die Pereira en de Martina's hebben gezet. Zeker de Martina's zijn op meerdere plekken inzetbaar en geen verzwakking tov de basis.
Voorin is het inderdaad mager, maar MVV kan wel iets makkelijker switchen van systeem: van met buitenspelers naar twee spitsen (Ogunjimi en Yildirim). Middenveld is dan met Loshaj sn Shermaine makkelijker op te vangen. Vrees dat Houben en Golpek te licht zijn. Güvenc en Gijsen konden nog iets forceren. Maar goed: transfervrije spelers aantrekken kan altijd nog...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 19:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #10
Ik denk dat we ongeveer dezelfde kwaliteit hebben in vergelijking met afgelopen seizoen. Ik hoop op play offs, meer zit er niet in. We kunnen niet concurreren met diverse andere ploegen. Het zij zo. Mensen die denken dat we opeens 3 ton meer te besteden hebben, hebben het mis. Die positieve verhalen zijn voor de p.r. Niettemin, het wordt een leuk seizoen en alles is mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 19:48 31 aug 2017 19:53 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #11
Het team heeft tot nu toe laten zien dat er muziek in zit, maar ook dat er wel eens wat steekjes kunnen vallen.
Is inherent aan een jong team, dat elkaar nog niet goed kent.
Het is dus een kwestie van tijd ( gunnen) om aan elkaar te wennen, om ingespeeld op elkaar te raken en dan ook het nodige pondje geluk af en soms meekrijgen zodat we weer lekker kunnen dromen..

Wat er bij is gekomen is per definitie zeer zeker niet slechter dan wat is vertrokken ( verdedigend zullen we de Kuuper die aan zijn plafond van zijn kunnen zat niet missen als ik kijk wat er aan potentie voor terug is gekomen, het Bies idem dito) en de blijvers hebben zich positief ontwikkeld en zijn gegroeid ( denk maar eens aan de Martina's bijvoorbeeld).

Ik ben dus vol vertrouwen ( los van de uitslagen die gaan komen) dat we vaker iets moois in onze roedwitte Tempel te zien krijgen!
..en daar kom ik per slot van rekening ook voor naar de Geusselt !

Geef ze dus aub ons vertrouwen en ondersteun hen vol met ons hart en onze passie !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 20:33 31 aug 2017 20:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #12
Een zeer blessuregevoelige ex-international als pinchhitter. Een Turkse spits, die de speelstijl en het scoreverleden heeft van een aanvallende middenvelder (speelt met de neus naar de eigen keeper). Eindelijk een lange doelman, maar helaas wel één met weinig reactievermogen. Een goede aanvallende middenvelder en spelverdeler. Een jongen van een amateurploeg die werd afgetest in de jeugd door Fortuna, waarbij MVV zelf twijfelt of hij het niveau wel aankan, daarom ook dat 1+2 contract, in plaats van andersom. En een op wilskracht-voetballende aanvaller op de flanken. Twee jeugdspelers van genk en een huurling van standaard met weinig ervaring.

Lijkt me niet dat we echt sterker zijn geworden. En het komt al helemaal niet in de buurt van die honing die op de lippen is gesmeerd over die aanwinsten met eredivisie-ervaring tijdens de voorbereiding. Ook is er helemaal niets te zien van die goede connecties die MVV zou hebben met Arsenal en Wolfsburg. Je zou zelfs kunnen stellen dat iedereen wel een speler van die clubs heeft gekregen, behalve MVV, de grote zelfbenoemde partner, die het moet doen met een ingelijste oorkonde aan de wand. Ik hoop dat van Marwijk en Meijer genoten hebben van het weekendje weg.

We hebben zeker geen doelpunten ingekocht afgelopen transferperiode, en zeer weinig ervaring is er toegevoegd aan de ploeg die de tekortkomingen van vorig seizoen zouden moeten wegnemen. Geen stormram meer op de bank die het verschil kunnen maken. Alles rust nog steeds op vorm en teamgevoel. En dat is ook niet verwonderlijk met onze begroting. Ik verwacht met een beetje geluk weer die zevende plek, maar het kan net zo goed ook weer de 13e plek worden, als niemand de kansen afmaakt voor het doel, of door blessures het niveau van de ploeg daalt of gewoon door botte pech. We hebben een mooi middenveld, dat veel zal verbloemen, maar ook dit seizoen verwacht ik weer veel wedstrijden waarbij MVV de show steelt en de tegenstander feestend de bus instapt met drie gestolen punten, dat was tegen de Eagles ook al bijna gebeurd. Vooruitgegaan ten opzichte van vorig seizoen? Nee, het plafond is bereikt, net zoals de afgelopen jaren, waarbij het lijkt alsof je vorig jaar korting hebt gehad op de spelerskosten. (Straight Flush toen?)

Volgend jaar eerst pokeren, en daarna pas vertellen hoeveel slagen je daadwerkelijk hebt binnengehaald. Dan jezelf als winnaar van de transferperiode bekronen, voordat de eerste kaart überhaupt is gelegd. Het is 31 augustus, geen eredivisie talenten, geen supertalent uit Wolfsburg of Arsenal, en meer huurcontracten dan het jaar ervoor. Dus nog meer problemen volgend seizoen als de leegloop gaat beginnen. Maar we hebben nog 3,5 uur voor de buitenkansjes. En daarna komen er misschien nog een paar, die nu nog zwaar liggen te twijfelen tussen een amateurcontract bij MVV of een stukje zekerheid via het UWV.

Guvenc en Moustafa hadden niet hoeven te vertrekken. Pasten prima als aanvulling in deze selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Strucht, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 22:20 31 aug 2017 22:39 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #13

houtengerard schreef : Een zeer blessuregevoelige ex-international als pinchhitter. Een Turkse spits, die de speelstijl en het scoreverleden heeft van een aanvallende middenvelder (speelt met de neus naar de eigen keeper). Eindelijk een lange doelman, maar helaas wel één met weinig reactievermogen. Een goede aanvallende middenvelder en spelverdeler. Een jongen van een amateurploeg die werd afgetest in de jeugd door Fortuna, waarbij MVV zelf twijfelt of hij het niveau wel aankan, daarom ook dat 1+2 contract, in plaats van andersom. En een op wilskracht-voetballende aanvaller op de flanken. Twee jeugdspelers van genk en een huurling van standaard met weinig ervaring.

Lijkt me niet dat we echt sterker zijn geworden. En het komt al helemaal niet in de buurt van die honing die op de lippen is gesmeerd over die aanwinsten met eredivisie-ervaring tijdens de voorbereiding. Ook is er helemaal niets te zien van die goede connecties die MVV zou hebben met Arsenal en Wolfsburg. Je zou zelfs kunnen stellen dat iedereen wel een speler van die clubs heeft gekregen, behalve MVV, de grote zelfbenoemde partner, die het moet doen met een ingelijste oorkonde aan de wand. Ik hoop dat van Marwijk en Meijer genoten hebben van het weekendje weg.

We hebben zeker geen doelpunten ingekocht afgelopen transferperiode, en zeer weinig ervaring is er toegevoegd aan de ploeg die de tekortkomingen van vorig seizoen zouden moeten wegnemen. Geen stormram meer op de bank die het verschil kunnen maken. Alles rust nog steeds op vorm en teamgevoel. En dat is ook niet verwonderlijk met onze begroting. Ik verwacht met een beetje geluk weer die zevende plek, maar het kan net zo goed ook weer de 13e plek worden, als niemand de kansen afmaakt voor het doel, of door blessures het niveau van de ploeg daalt of gewoon door botte pech. We hebben een mooi middenveld, dat veel zal verbloemen, maar ook dit seizoen verwacht ik weer veel wedstrijden waarbij MVV de show steelt en de tegenstander feestend de bus instapt met drie gestolen punten, dat was tegen de Eagles ook al bijna gebeurd. Vooruitgegaan ten opzichte van vorig seizoen? Nee, het plafond is bereikt, net zoals de afgelopen jaren, waarbij het lijkt alsof je vorig jaar korting hebt gehad op de spelerskosten. (Straight Flush toen?)

Volgend jaar eerst pokeren, en daarna pas vertellen hoeveel slagen je daadwerkelijk hebt binnengehaald. Dan jezelf als winnaar van de transferperiode bekronen, voordat de eerste kaart überhaupt is gelegd. Het is 31 augustus, geen eredivisie talenten, geen supertalent uit Wolfsburg of Arsenal, en meer huurcontracten dan het jaar ervoor. Dus nog meer problemen volgend seizoen als de leegloop gaat beginnen. Maar we hebben nog 3,5 uur voor de buitenkansjes. En daarna komen er misschien nog een paar, die nu nog zwaar liggen te twijfelen tussen een amateurcontract bij MVV of een stukje zekerheid via het UWV.

Guvenc en Moustafa hadden niet hoeven te vertrekken. Pasten prima als aanvulling in deze selectie.


Precies Houten, zijn ook dezelfde bestuursleden die op feestjes nu staan te verkondigen dat de begroting volgend jaar naar 3 miljoen gaat en de jaren erop naar 5 miljoen, enige wat we nu kunnen constateren is dat zelfs clubs als Emmen en Almere financieel lichtjaren voorop lopen op MVV. Heb totaal geen inzicht in de financien, maar het is moeilijk te verkoppen dat jezelf spelers verkoopt en we niet in staat zijn om vervangers te halen die er direct staan of zelf spelers te contracteren. Morgen staan we natuurlijk achter USMvvke :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 22:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #14
Beter verwoorden dan Houten lukt simpelweg niet. Op alle punten eens met hem. Wat mij ook steekt is het veelvuldig opperen op dit forum dat het 'gaat regenen' en veel 'gefluister in de Ardennen is' of dat er 'trouvailles' op weg zijn naar MVV. Een spits die nauwelijks heeft gescoord in Turkije vind ik geen trouvaille. De enige die we misschien -als álles mee zit- een trouvaille kan zijn is Ogunjimi. De rest is voornamelijk jeugdig grut terwijl er vorig jaar vaak genoeg een volwassen kartrekker had moeten opstaan. De bank is aanzienlijk zwakker geworden waardoor ik nu al met weemoed terugkijk naar de bank van vorig jaar. Een Guvenc en Nkoyi op de bank kunnen zetten in de Jupiler League, wat een luxe! Ik ben bang dat het weer heel wat jaartjes gaat duren vooraleer we weer zo een sterke bank zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2017 23:56
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #15
Zoals ieder jaar rond deze tijd loopt het forum weer over van de teleurstellingen. Het transferwindow brengt niet wat eenieder graag zou willen en onze beste spelers lopen de deur uit. Toen Peeters en Croux gingen was iedereen in mineur. En ook nu lees ik weer veel teleurstelling. We hebben welgeteld 2 wedstrijden gespeeld om het echie.....
Is onze achterhoede nu echt slechter dan ten tijde van Castelana, Bryssinck, de roeie, en later Stankov en Moustafa enz. ?? Ik geloof het niet hoor. Sterker nog; voetballend/opbouwend is het beter in balans.
De nieuwe keeper ? Ik kan me herinneren dat het vertrouwen in Geens in het begin nihil was. De goede man kon geen enkele hoge bal pakken. Hij heeft zich ontwikkeld daarna, dat is zo. Maar was hij nou onvervangbaar?? Echt niet.
Pedro en Nkoyi werden zo ongeveer op de laatste dag binnengehaald. Thomas kwam als onbeschreven blad van de amateurs. Kom op zeg. Laten we nou niet doen dat dat meer zekerheid bracht dan een Ogunjimi of Yildirim. Sterker nog; als Ogunjimi zijn bewezen talenten opnieuw terugvind bij ons is dat een gouden aankoop. En meer risico om hem een 2 jarig contract te geven dan Thomas destijds een 3-jarig zie ik echt niet.
Ik heb het al eens ergens geschreven. De huurlingen van Genk en Standard zijn van een hoger instapnivo dan destijds Ciranni en co.
En dat we geen nieuwe linksback hebben kunnen vinden met de aanvallende kwaliteiten van Leroy.... haha leuk hoor, noem er mij eens 3 in de eredivisie die dezelfde aanvallende impulsen hebben als Leroy. Dus dat is wat mij betreft een non-discussie.
Usio conclusio: voorshands ben ik niet zo negatief gestemd en vind eigenlijk een afgewogen oordeel over het onderwerp van deze topic op dit moment niet aan de orde. Het onderwerp is interessant en nodigt zeker uit tot een goede discussie lopende het seizoen maar om daar nu al een etiket van beter of slechter op te plakken is veel te vroeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden