Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter

01 sept 2017 07:19
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #16
Als jij kijkt naar de begroting heeft mvv het weer prima gedaan kwa selectie., maar als je kijkt naar de uitspraken van MVV zelf is de selectie een teleurstelling. Het feit dat er meer spelersbudget is en dat men met betere spelers bezig was is nauwelijks terug te zien.
Mvv begon vroeg met een goede aankoop ( Koolhof) en ook de supportersavond stemde hoopvol. Echter het mislopen van De Regt die voor Oss koos deed al iets vermoeden.

Eigenlijk is het proces van aankopen niet veel anders geweest dan andere jaren: Veel testers die lang meetrainden en pas op het laatste moment tekenden, paar huurlingen en een enkele speler die mvv direct wilde en vroeg tekende.
Achterin denk ik niet dat we achteruit zijn gegaan en ook de keeper is niet slechter dan Geens

Het middenveld is nog steeds sterk en ook Koolhof is een aanwinst. Nwakali ga je natuurlijk missen , al heeft hij ook vaak als rechtsbuiten gespeeld. Ik denk dat je nu een vaster middenveld krijgt.

De spits die we nu hebben is op papier beter dan de 2 die we hadden. Hopelijk gaat Marvin dit ook laten zien. Bij Yilidirm zal het afwachten worden. Schroyen is gelukkig gebleven , maar op rechts had ik een betere verwacht dan Okita.
Na het vertrek van Croux , was dit vorig seizoen ook al een zorgenkindje en MVV heeft nu hier een speler staan waar men nog niet goed weet wat hij kan. Okita heeft wel al meer gescoord dan Pedro in een heel seizoen, dus hij krijgt het voordeel van de twijfel.

De bank is wel minder dan vorig jaar, maar ook hier kan iemand opstaan. Gijzen bleek ook waardevol terwijl niemand dat verwachtte.

Ik had gehoopt dat we echt een selectie gingen krijgen met meer ervaring en namen, maar er zijn nog twijfels en vooral de breedte van de selectie kan problemen opleveren. Play offs is haalbaar , maar er moet niet veel tegenzitten

maar ja Eigenlijk dacht ik er vorig jaar hetzelfde over en toen is het ook goed gekomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2017 08:08
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #17
Met het budget wat beschikbaar is hebben we het prima gedaan. Of we weer play-offs spelen hangt er van af. We zijn in de breedte achteruit gegaan dus moeten er niet veel gekke dingen gebeuren.

Wel vind ik dat MVV moet uitkijken met roepen dat we meer kunnen er is zelfs het woord promotie geroepen. Dat schept verwachtingen.

persoonlijk is de selectie zoals ik had verwacht.
Op papier zou je zeggen meer scorend vermogen. Ik ben niet ontevreden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2017 10:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #18
In mijn ogen zijn we 3 bepalende spelers kwijt geraakt , Nwakali, Labylle en Kuiper, spelers met extra kwaliteiten en alle drie op eredivisie niveau actief

Voor mijn gevoel hebben we dat niet geheel weten op te vangen , we zijn dan ook gevoelsmatig er een beetje op achteruit gegaan.
Op zich ook niet vreemd , ons spelers budget is "klein"en de begroting is niet of nauwelijks gestegen.
We zullen gaan zien hoe de nieuwelingen zich ontwikkelen , voorin heb ik wel een goed gevoel met Ogyjimi maar achterin denk ik echt dat we kwetsbaar zijn geworden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2017 12:04
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #19
Daar heb je gelijk in... alleen zat Nwakali hier gratis en mag je niet meerekenen binnen het budget

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2017 22:40 01 sept 2017 22:43 door DeesClubGiefUsSJEVRAOJE.
DeesClubGiefUsSJEVRAOJE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #20
Ik denk echt dat deze discussie na vanavond afgesloten kan worden.
Yildirim en Ogunjimi beide beter dan zowel Verheijdt als Nkoyi. Okita is dreigender, feller en heeft meer wilskracht dan Pedro.
Koolhof is richting de goal en qua dreiging minstens even goed als Nwakali (ondanks dat Nwakali meer talent heeft).
Janssens is aanvallend naar mijn mening echt prima en verdedigend een klasse beter en slimmer dan Labylle. Mmaee is atletischer en slimmer dan Kuipers, en als Pereira en Ciranni blijven groeien betekent ook dit vooruitgang.
Verrips lijkt mij echter minder dan Geens, alhoewel hij vandaag het weinige dat hij te doen kreeg, goed uitvoerde.

En als laatste is ook de 12e man erop vooruitgegaan, uitgedrukt in het aantal verkochte (en nog te verkopen) seizoenskaarten, bezoekersaantallen en de geweldige sfeer op de tribunes in de laatste twee thuiswedstrijden.

Wèlt geer 't zien wieze veer uuch de weeg, kom mèt miech mèt nao Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Anna D., opadiehard, Boer458, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2017 08:54
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #21
Belangrijker dan de vergelijking is dat de selectie van dit seizoen en de staff onze volledige steun verdient. Er wordt keihard gewerkt en er staat een team dat nu al voor elkaar door het vuur gaat.
Misschien waren de aanwinsten niet zo spectaculair als verwacht, maar er is een echte kans dat Koolhof, Okita, Ofunjimi en Yildirim (kan echt wel wat ) gewoon hele goede aankopen worden. En als er nog wat geld is svp snel Ippel verlengen.
Goed bezig !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Roei baank, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2017 09:43 02 sept 2017 09:52 door Sjuulke. Reden: aanvulling
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #22
Ik denk dat je de ontwikkeling van de broertjes Martina, ook wel mee mag nemen. Verdedigend vind ik het juist steeds sterker worden. Eerder vond ik MVV onder druk, vanuit het middenveld wat paniekerig, nu meer mogelijkheden om het achterin dicht te gooien. Het zal steeds lastiger worden of luxe om ze op de bank te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2017 10:05
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #23
Klopt ja; na de interland week heb je een bank met Martinas, Yildirim en Loshaj, die allemaal in de basis kunnen zonder dat het team minder wiordt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2017 10:41
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Mvv selectie seizoen 2017-2018 beter of slechter #24
3 wedstrijden 7 punten!!! Hielemoal super

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.234 seconden