Seizoenskaarten 2016-2017

18 mei 2016 13:12
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2016-2017 #1
Wanneer kunnen we onze seizoenskaarten verlengen?
Eind mei?

Geef gaas!
:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2016 15:35
ponemans
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #2
Volgens mij kun je op je persoonlijke pagina van www.mvv.nl/tickets al je seizoenkaart verlengen. In mijn geval kost Boschpoort vak D zo te zien 195,02 EUR voor komend seizoen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2016 15:44
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #3
Ik Citeer van Roei Baank:

A.s. week begint de verkoop van de seizoenkaarten. Door de drukte op kantoor rond de nacompetitie wedstrijden en de onzekerheid over wel of niet Ieredevisie is de verkoop helaas verlaat.

even geduld nog, ik weet dat iedereen staat te springen om zijn kaart te verlengen :applaus:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 10:31 24 mei 2016 10:32 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #4
Verkoop seizoenkaarten start op 24/5 om 13u

Dinsdag 24 mei 2016

Na een mooi seizoen waarin MVV Maastricht de halve finales van de Jupiler Play-Offs heeft bereikt, rekenen wij opnieuw op jouw steun in het seizoen 2016/17. MVV Maastricht is weer reclame voor de stad Maastricht en werd in landelijke en lokale media bejubeld voor haar spel. Wil jij ook komend seizoen elk MVV-kippenvelmoment beleven in De Geusselt? Neem dan een seizoenkaart en geniet bovendien van extra voordeel! Op dinsdag 24 mei om 13.00 uur start de verkoop zowel online als aan de infobalie.

Prijzen

Voor komend seizoen hebben we samen met het MVV Supportersoverleg naar het prijsbeleid van seizoen 2015/2016 gekeken. Terwijl in verschillende Europese landen clubs beslissen om hun prijzen te verhogen, heeft MVV Maastricht besloten om haar prijzen NIET te verhogen. De prijzen blijven dezelfde als afgelopen seizoen en hiermee is MVV Maastricht nog steeds één van de goedkoopste clubs in de Jupiler League. MVV Maastricht staat ook op de vierde plaats qua toeschouwersaantallen (na NAC, GAE en Sparta) en wil graag nog meer toeschouwers in De Geusselt hebben zodat we iedere wedstrijd voor een kolkende Geusselt spelen.

De seizoenkaartprijzen zijn berekend op basis van de losse ticketprijzen. Ten opzichte van losse ticketkopers bezoek je standaard 8 wedstrijden gratis (=42% korting) en geniet je tijdens het seizoen van verschillende voordelen. Een seizoenkaart is nog steeds de goedkoopste manier om naar MVV te komen, ondanks bepaalde acties die er tijdens sommige wedstrijden zijn. MVV Maastricht heeft ook de acties tijdens wedstrijden geëvalueerd en bepaalde acties zullen niet meer gedaan worden. Zo heeft iedere supporter nog meer voordeel met een seizoenkaart.



NIEUW! Club 1902 Seizoenkaart

MVV Maastricht bestaat in april 2017 115 jaar en heeft voor het jubileum speciaal een nieuwe seizoenkaart bedacht. Voor de prijs van €19,02* krijg je het volgende:

Alle oefenwedstrijden GRATIS in de Geusselt
Bekerwedstrijden zonder recettedeling GRATIS (tot 1/8e finale) in de Geusselt
Voorrang op wedstrijden in de Play-Offs in De Geusselt
Uitnodiging voor nieuwjaarsreceptie/kerstborrel
Welkomstcadeau
15 stuks gesigneerde shirts verloten bij het behalen van 1902 seizoenkaarten. Iedere supporters die en Club 1902 seizoenkaart neemt, maakt hier kans op.
Klik hier voor meer info over bestellen.


#SameSjevraoje ouch in sezoen 2016/2017

www.mvv.nl/nieuws/verkoop-seizoenkaarten-start-op-24-5-om-13u

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 16:20
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #5
En wat voor een belediging is het voor seizoenkaarthouder (standaard) maar niet van een 1902 Kaart, dat hij geen voorrang heeft bij het kopen van een kaart voor een belangrijke play-off wedstrijd....

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 16:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #6
Iemand een idee hoe ik de seizoenskaart van mijn zoontje meebestel?
Ik ben ingelogd en vul in:
1x normaal €132,-
1x onder 12jr €0,-

Geeft dan aan verkeerde waarde.
Maar dit kan ik niet aanpassen en vult hij zelf in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 17:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #7

omnisciens schreef : En wat voor een belediging is het voor seizoenkaarthouder (standaard) maar niet van een 1902 Kaart, dat hij geen voorrang heeft bij het kopen van een kaart voor een belangrijke play-off wedstrijd....


Dao op zeet de facebook pagina vaan M.V.V.:

Club 1902 = extra voorrang op de Play-Offs. Seizoenkaarthouders krijgen ook nog voorrang op de Play-Offs, maar Club 1902 zal extra voorrang krijgen.
Er komt binnenkort meer info over de oefenwedstrijden en de voorbereiding. We hebben vorig jaar drie oefenwedstrijden thuis gespeeld en de prijs voor de kaarten was in totaal €25,- voor volwassenen (FC Eindhoven: €10,-; Lommel: €10,-; Seraing: €5,-).



Es iech 't dus good begriep, kinste dus es hawwer vaan 'n normale sezoenskaart ouch d'n eige plaost rizzervere toch? Wie kinste daan nog extra veurrang kriege?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 20:27
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2016-2017 #8
Ik heb mijn seizoenskaart gewoon online verlengd en betaald via iDEAL.
Van mvv ontving ik keurig een bevestigingsmail:


Wij willen je hartelijk bedanken voor het aanschaffen van jouw seizoenkaart.
Fijn dat je Us MVV'ke aankomend seizoen steunt! Wij hopen nog veel Sjevraojemominte te beleven. #SameSjevraoje ouch in sezoen 2016/2017.

Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot je bestelling. Let op: deze e-mail is niet je toegangsbewijs.

Je bestelling:

Club 1902 Seizoenkaart 2016-2017 Q-park E € 195,02

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 20:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #9
Bestellen ging inderdaad perfect. Goeie actie die 1902 mogelijkheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 21:22
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #10
Zo bestelt!! de 1902 versie... Neet veur de extra wedstrijden.. Mher veur de clup!!!

Laot us druime.. Dan mher in 2017!

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 12:38
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #11
Vandaag 4x de club 1902 seizoenskaart op de angelside besteld. Voor mij en mijn kids.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 19:28
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #12
Ik las trouwens vanmiddag dat de teller al boven de 250 seizoenskaarten staat waarvan 70% club 1902 seizoenskaarten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2016 14:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #13
Ik heb hem afgelopen week ook besteld. :thumbsup:
club 1902 seizoenskaart besteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2016 11:12 30 mei 2016 11:38 door jeoff.
AajdOppenui
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #14
Edit Moderator: Heb deze post even verplaatst naar het juiste topic :)

De teller staat vanmorgen op 311 en dat vind ik na een halve week best knap gezien het feit dat het nog erg vroeg is en het niet echt heel erg groot gepromoot is. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met de goede prestaties in de Play-Offs en de sfeer die deze wedstrijden met zich mee brachten.

Ik zelf heb vorig seizoen eigenlijk weer het plezier teruggevonden om naar MVV te gaan, en heb sinds dit jaar eindelijk weer een seizoenkaart, vrienden van mij heb ik aangespoord om er ook een te nemen en de reacties hierop zijn veelal erg positief. MVV leeft weer bij de mensen en dat merk je aan alles.

Nieuw dit seizoen is 'De Club 1902 Seizoenkaart' welke de volgende voordelen met zich mee brengt:

Alle oefenwedstrijden GRATIS in de Geusselt
Bekerwedstrijden zonder recettedeling GRATIS (tot 1/8e finale) in de Geusselt
Extra voorrang op wedstrijden in de Play-Offs in De Geusselt
Uitnodiging voor nieuwjaarsreceptie/kerstborrel
Welkomstcadeau
ACTIE: Bij het behalen van 1902 seizoenkaarten worden 15 stuks gesigneerde shirts verloot onder Club 1902 seizoenkaarthouders.


Omdat ik in een kortingscategorie val heb ik besloten om deze voor een meerprijs van minder dan 10 euro(50% korting) aan te schaffen. Die oefenwedstrijden zullen toch al gauw 5 euro kosten, een bekerwedstrijd thuis zou al helemaal geweldig zijn en een welkomstcadeau en kans op shirts is een leuke bijkomstigheid.

Hebben jullie je seizoenkaart al aangevraagd?

De roei bluuskes stoon us sjiek, met de staar op, Manjefiek!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2016 14:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #15
Ik bestel ivm het krijgen van vakantiegeld altijd m'n seizoenskaart in mei. Heb voor mijn zoon en mijzelf een 1902 seizoenkaart besteld. Vind de extra kosten een leuke geste van zowel MVV met de extra's als voor mezelf om de club wat meer te sponsoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden