Seizoenskaarten 2016-2017

08 juni 2016 23:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #46

mvvke4life schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

seppo schreef : Niks ontvangen hier...zal wel weer op mn oude adres van 2 a 3 jaar geleden zijn...(al lang bij MVV bekend) wordt weer leuk als de SK op wordt gestuurd straks


Ik heb vandaag ook nog niks ontvangen. Maar kan zeker nog komen.

En SK word niet opgestuurd tenzij je dat expleciet aangegeven hebt. Afhalen na 1 juli bij infobalie (of open dag) is de standaard optie.


Je kon ook kiezen voor aangetekend verzenden. Dit heb ik dan ook gedaan.


Mag wat kosten...geld daar een toeslag voor bij bestellen? Aangetekend is €8.15 inmiddels...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 05:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #47

Boe is dat feeske? schreef :

mvvke4life schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

seppo schreef : Niks ontvangen hier...zal wel weer op mn oude adres van 2 a 3 jaar geleden zijn...(al lang bij MVV bekend) wordt weer leuk als de SK op wordt gestuurd straks


Ik heb vandaag ook nog niks ontvangen. Maar kan zeker nog komen.

En SK word niet opgestuurd tenzij je dat expleciet aangegeven hebt. Afhalen na 1 juli bij infobalie (of open dag) is de standaard optie.


Je kon ook kiezen voor aangetekend verzenden. Dit heb ik dan ook gedaan.


Mag wat kosten...geld daar een toeslag voor bij bestellen? Aangetekend is €8.15 inmiddels...


€4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 06:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #48

mvvke4life schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

mvvke4life schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

seppo schreef : Niks ontvangen hier...zal wel weer op mn oude adres van 2 a 3 jaar geleden zijn...(al lang bij MVV bekend) wordt weer leuk als de SK op wordt gestuurd straks


Ik heb vandaag ook nog niks ontvangen. Maar kan zeker nog komen.

En SK word niet opgestuurd tenzij je dat expleciet aangegeven hebt. Afhalen na 1 juli bij infobalie (of open dag) is de standaard optie.


Je kon ook kiezen voor aangetekend verzenden. Dit heb ik dan ook gedaan.


Mag wat kosten...geld daar een toeslag voor bij bestellen? Aangetekend is €8.15 inmiddels...


€4


Nee €10,- maar liever €10,- dan kwijt of bij een van de buren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 16:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #49
persoonlijk vind ik het erg jammer dat er zelfs bespaard word op flyers voor seizoenskaart houders of om mensen te overtuigen.
Als ik twijfel had of ik een kaart zou bestellen dan zou die zogenaamde persoonlijke brief mij niet overtuigen.

Vroeger kreeg je een leuke flyer die sfeer impressies en dergelijke liet zien, iets wat je kan overtuigen om toch een kaart te halen.
terwijl MVV financieel toch beter in de schoenen staat als 2 jaar geleden.
Op deze manier ga je in ieder geval niet snel meer seizoenskaarten verkopen als vorig jaar.
tenzij de prestaties van vorig jaar voldoende waren om meer mensen te overtuigen om een kaart te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 16:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #50
Mensen die nog nooit bij MVV zijn geweest gaan geen seizoenkaart aanschaffen dankzij een flyer met sfeerimpressies. Mensen die wel bij MVV zijn geweest dit seizoen weten hoe de sfeerimpressies zijn en -met alle respect- zullen daardoor eerder geneigd zijn om af en toe een wedstrijd mee te pakken dan een seizoenkaart te kopen. Ik vond het afgelopen seizoen qua sfeer echt tegenvallen bij veel wedstrijden. Nu wordt het verbloemd door de opkomst in de play-offs, waardoor velen een herinnering hebben alsof het elke wedstrijd bomvol zat en de grootste acties waren, maar de waarheid is helaas anders.

Als je ervoor wil zorgen dat er structureel meer mensen in het stadion komen, denk ik dat je beter kunt beginnen met kortingsacties en dergelijke. Daardoor zijn onbekenden van MVV sneller geneigd om eens ''een keer te gaan'' en als dat een goede ervaring is, zullen ze dit sneller nog een keer doen bij een volgende actie. Totdat deze mensen in één seizoen vaak genoeg gebruikmaken van een actie dat ze tot de conclusie komen dat een seizoenkaart goedkoper is.

De jarenlange seizoenkaarthouder zal waarschijnlijk ook het komend jaar weer een seizoenkaart kopen. Dat is gewoon een way of life.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 19:32 09 juni 2016 19:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #51
Tja karakter,

Ik denk dat iemand een avondje MVV niet kiest op basis van een korting van €4 maar op basis van ranglijst, herinneringen van vroeger, mond op mond-reclame, vrienden of familie die je mee vraagt etc.
In dat kader gaat MVV volgend seizoen ook minder inzetten op korting. Wie wekelijks korting wilt, moet maar een seizoenkaart kopen. Natuurlijk zullen er acties volgen, maar het moet niet te gek zijn. Een positieve flow moet vervolgens zijn werk doen om mensen naar het stadion te trekken.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 19:51
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #52
Excuses voor mn vorige berichten, de brief is inmiddels in Geleen aangekomen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 20:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #53
De enige reden voor mij om een enkel jaar geen seizoenskaart te kopen was als er geen geld voor was.
De plaats op de ranglijst of financiële toestand van mvv speelde hierbij nooit een rol.
Ook het wel of geen folder, uitnodiging of wat dan ook hadden hier nooit invloed op.
Als je mvv in je hart hebt gesloten heeft dit alles geen enkele invloed.
Ik ben +/- 20 jaar geleden via een toenmalige klasgenoot bij mvv terecht gekomen en daarna nooit meer weggegaan. En als ik zo om me heen kijk geld dit voor veel vaste mvv supporters.
Dus als mvv geld kan besparen door enkel een brief te sturen heeft dat geen invloed op de vaste supporters.
Nieuwe skhouders krijgen geen brief en zul je anders moeten overhalen. Hier in spelen we zelf ook een rol. Zoals die klasgenoot jaren geleden mij enthousiast heeft gekregen zo kunnen wij dat ook bij anderen. Ik werk buiten Maastricht en draag met trots het rood met wit. En dat maakt mensen toch op zijn minst nieuwsgierig naar mvv. Ik zie in ieder geval dat enkele collega's bv op Facebook mvv liken. En ik heb zelfs ook al collega's mee gekregen naar wedstrijden. Mond op mond reclame.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 20:40
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #54
Dit is zeker de beste reclame het enthousiaste die je zelf heb is de beste reclame voor andere mensen ook de weg naar us MVV te vinden ende rest moeten onze jongens doen ,en dan krijgen wij de geusselt weer vol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 20:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #55

mvvke4life schreef : De enige reden voor mij om een enkel jaar geen seizoenskaart te kopen was als er geen geld voor was.
De plaats op de ranglijst of financiële toestand van mvv speelde hierbij nooit een rol.
Ook het wel of geen folder, uitnodiging of wat dan ook hadden hier nooit invloed op.
Als je mvv in je hart hebt gesloten heeft dit alles geen enkele invloed.
Ik ben +/- 20 jaar geleden via een toenmalige klasgenoot bij mvv terecht gekomen en daarna nooit meer weggegaan. En als ik zo om me heen kijk geld dit voor veel vaste mvv supporters.
Dus als mvv geld kan besparen door enkel een brief te sturen heeft dat geen invloed op de vaste supporters.
Nieuwe skhouders krijgen geen brief en zul je anders moeten overhalen. Hier in spelen we zelf ook een rol. Zoals die klasgenoot jaren geleden mij enthousiast heeft gekregen zo kunnen wij dat ook bij anderen. Ik werk buiten Maastricht en draag met trots het rood met wit. En dat maakt mensen toch op zijn minst nieuwsgierig naar mvv. Ik zie in ieder geval dat enkele collega's bv op Facebook mvv liken. En ik heb zelfs ook al collega's mee gekregen naar wedstrijden. Mond op mond reclame.



O ja en nog het belangrijkste, alle 2 mijn jongens 8 en 10 jaar oud zijn mvv supporter en lopen met een mvv shirt rond! Ze hebben nu voor het 2e jaar op rij n sk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 20:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #56
Het is nooit goed doen wat ze bij mvv doen he..
Dan moeten ze een brief sturen. (Oke dat dat moet gebeuren is goed maar ze kunnen niet toveren)
Dan sturen ze een brief is het weer niet goed omdat er geen flyer bij zit.
Een flyer kom op zeg dat overtuigd de mensen niet een brief alleen is goed genoeg. Als ze daar geld op kunnen besparen is het alleen maar goed.
Alleen denk ik niet dat ze het doen om te besparen maar qua tijd de play offs zijn pas voorbij de seizoenskaart is pas aan de gang ze moeten ook nog andere dingen regelen.
En als ze nog een weekje hadden gewacht dan waren al 5 pagina's gevuld met alleen maar geklaags dat MVV nog geen brief heeft gestuurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 20:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #57

mvv4ever schreef : Het is nooit goed doen wat ze bij mvv doen he..
Dan moeten ze een brief sturen. (Oke dat dat moet gebeuren is goed maar ze kunnen niet toveren)
Dan sturen ze een brief is het weer niet goed omdat er geen flyer bij zit.
Een flyer kom op zeg dat overtuigd de mensen niet een brief alleen is goed genoeg. Als ze daar geld op kunnen besparen is het alleen maar goed.
Alleen denk ik niet dat ze het doen om te besparen maar qua tijd de play offs zijn pas voorbij de seizoenskaart is pas aan de gang ze moeten ook nog andere dingen regelen.
En als ze nog een weekje hadden gewacht dan waren al 5 pagina's gevuld met alleen maar geklaags dat MVV nog geen brief heeft gestuurd.


Dat zeg ik, waarom een flyer? 8 van de 10 sk houders zijn vaste supporters toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2016 22:01 09 juni 2016 22:02 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #58
De beste reclame was de thuiswedstrijd tegen de Graafschap. Het hele stadion klappend voor onze mattadoren! Een fijn moment waar ik als trouwe supporter trots was op Us Mvvke!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 09:15
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #59
Voor velen hier op het forum is MVV een lust en leven, Maar jullie vergeten dat MVV gewoon een bedrijf is wat meer klanten moet trekken om meer inkomsten te creëren. Dan pas kan de club groeien en kan het spelersbudget en andere budgetten stijgen.
Natuurlijk ga ik een seizoenskaart halen net zoals alle andere jaren, Echter bekijk ik de situatie wel van uit een ander standpunt.
In jullie ogen hoeft MVV niets te doen behalve te voetballen op vrijdag avond. Jullie doen alles voor de club en de club hoeft niets terug te doen behalve het leveren van voetbal.

Echter zo werkt het niet, tenminste niet als je MVV heet, Misschien dat het bij barcelona of real madrid wel zo werkt maar op het moment bij MVV niet.
MVV wil en zal moeten groeien, natuurlijk moet je hier op bezuinigen.
Maar dat betekent niet in mijn ogen dat je dusdanig moet gaan bezuinigen dat je klanten vragen gaan stellen, want je wilt juist meer klanten binnenkrijgen.
Een vuil stadion met plakkende stoelen helpt hier niet mee, Een simpele brief om je seizoenskaart te verlengen helpt hier ook niet in. natuurlijk voor een die hard MVV supporter wel. Maar die gaan de club niet rijker maken of het spelersbudget verhogen.
je moet juist de normale burger het stadion in krijgen.
Dit doe je door een goed stadion aan te leveren op het moment dat deze wel komen kijken, zoals de play offs. Echter plakte de stoelen heel erg en dat is wel wat de mensen onthouden. Natuurlijk ook positieve dingen maar meestal onthoud je het negatieve.
Met het commentaar hier wil ik mijn frustraties uitte en mijn mening hier over geven.
Ik snap de instellingen en het commentaar op het klagen maar kijk aub verder als die 500 supporters die nu al een kaart besteld hebben.
je wilt constant 6000+ mensen in het stadion hebben.
Een leuke plek in de top 10 zal er bij helpen, de rest zal de club allemaal zelf moeten doen, door middel van reclame, schoon stadion, goede faciliteiten ( Wc's ), vriendelijke stewards, goede reclame en een goede indruk.

Ik snap dat zeiken en klagen niet het beste is en het leukste om te lezen, maar bij vele zit toch een kern van waarheid in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Roed en Wit 70, Bieske, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 10:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2016-2017 #60
Jullie vergeten waar mvv vandaan is gekomen,Aken en Keulen zijn ook niet op een dag gebouwd.probeer zelf maar eens van 100euro naar 1 miljoen te komen dan weet je wat het is om tot succes te komen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden