Please Log in or Create an account to join the conversation.
izzo wrote: Denk dat MVV eindelijk het nummer van Kowalik gevonden heeft in de 'Gouden gids'...
Driver wrote: Opvallend hoe makkelijk hij alle hoge ballen pakt, hebben we al lang niet meer gezien.
Leuk filmpje maar zegt natuurlijk niet alles. Ieder jaar komen er talenten door waar we nooit eerder iets over gehoord hebben..........wie weet.
Kwam die keeper van Fortuna ook niet van het eerste van Meerssen.
Zou het niet zo zijn dat Genk hoopt dat spelers die bij hun niet aan de bak komen zich bij MVV wel in de kijker spelen, met een eventuele overgang (naar welke club dan ook) als doel?houtengerard wrote: Cherry Sports (Croux, Peeters, Dries Wouters (gerucht), Nys, Loshaj, Knipping) Hofleverancier van MVV
Sport Consult Nederland ( Schrooyen, Ippel, Branderhorst, )
Kirola Sports S.A. ( Odutayo, Guvenc)
Gorré Soccer Management B.V (Labylle, Pereira, (ook Esajas)
Liofa Sport Consultancy & Management Services (Ciranni (Ook Vrysen en Ofori)
@Boe is dat Feeske
Dat MVV teert op het fundament en de voorzieningen van Genk geloof ik best. (Mag ook wat meer gewaardeerd worden onder de supporters, aangezien we anders inmiddels een amateurvereniging waren met twee knopen en een willy in de clubkas.)
Maar wat ik me afvraag is wat Genk hier allemaal mee opschiet met deze samenwerking? MVV lijkt de enige ploeg die op dit moment profiteert van de samenwerking. Is dit Liefdadigheid? Hoeveel water zou MVV bij de wijn doen? En waar hoopt Genk op? Dit klinkt toch te mooi om waar te zijn? Woonpunt betaalt ook geen gas,water en licht aan de huurders.
Spelers laten rijpen. Bovendien hoopt Genk natuurlijk dat the next Kevin de Bruyne ooit in onze jeugdopleiding gaat opduiken.houtengerard wrote: Cherry Sports (Croux, Peeters, Dries Wouters (gerucht), Nys, Loshaj, Knipping) Hofleverancier van MVV
Sport Consult Nederland ( Schrooyen, Ippel, Branderhorst, )
Kirola Sports S.A. ( Odutayo, Guvenc)
Gorré Soccer Management B.V (Labylle, Pereira, (ook Esajas)
Liofa Sport Consultancy & Management Services (Ciranni (Ook Vrysen en Ofori)
@Boe is dat Feeske
Dat MVV teert op het fundament en de voorzieningen van Genk geloof ik best. (Mag ook wat meer gewaardeerd worden onder de supporters, aangezien we anders inmiddels een amateurvereniging waren met twee knopen en een willy in de clubkas.)
Maar wat ik me afvraag is wat Genk hier allemaal mee opschiet met deze samenwerking? MVV lijkt de enige ploeg die op dit moment profiteert van de samenwerking. Is dit Liefdadigheid? Hoeveel water zou MVV bij de wijn doen? En waar hoopt Genk op? Dit klinkt toch te mooi om waar te zijn? Woonpunt betaalt ook geen gas,water en licht aan de huurders.