Please Log in or Create an account to join the conversation.
Sandro wrote: Stefan O`Connor was onderweg naar Maastricht (werd opgehaald van het vliegveld van Eindhoven.)
Mental wrote: Het is inmiddels 13. Uur. Een zekere omniscien beweerde dat we op 12 juli om 11 uur positief verrast zouden worden. Dat mvv met iets groots bezig was. Helaas dank ik dat hij het jaartal heeft vergeten erbij te zetten. Of.........?
Lijnsje@tappunt wrote:Mental wrote: Het is inmiddels 13. Uur. Een zekere omniscien beweerde dat we op 12 juli om 11 uur positief verrast zouden worden. Dat mvv met iets groots bezig was. Helaas dank ik dat hij het jaartal heeft vergeten erbij te zetten. Of.........?
Hij doelde op de training. N'Koyi zal onze nieuwe spits worden. Dit is toch nieuws of niet? Wellicht had jij op Fifa een topper verwacht, maar deze komen in de realiteit echt niet. Daarnaast een nieuwe keeper op 't veld te bekennen. Wat wil je nog meer?
Lijnsje@tappunt wrote:Brncic wrote: Met een aanval Croux-N'koyi-Pedro ziet de wereld er opeens heel anders uit...
Ik denk niet echt dat het dat gaat worden. Mochten we N'Koyi en Luis Pedro vastleggen, gaan we redelijk hetzelfde systeem hanteren. Wellicht een twee-spitsen systeem.
Keeper: De groete onbekinde
RB: Hawbir
CV: Kuipers ( deenk wel dat dee daan fit is)
CV: De groete onbekinde
LB: Schrooyen/Labylle
CVM: Nys
CVM: Ippel:
LM: Croux
RM: Pedro
SP: 't Bies
SP: N'Koyi
Wissels: Loshaj, Guvenc, Pereira, 2x Martina.
Anna D. wrote: Zou wel willen dat het Yves de Winter is, maar lijkt er niet op hoor. Ik denk Yanno Vanwelkenhuyzen.
Mental wrote: Het is inmiddels 13. Uur. Een zekere omniscien beweerde dat we op 12 juli om 11 uur positief verrast zouden worden. Dat mvv met iets groots bezig was. Helaas dank ik dat hij het jaartal heeft vergeten erbij te zetten. Of.........?
Audiowaste wrote: Dus welke keepers zijn nog in beeld op dit moment? Alleen Knipping en Velic dan?