Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jacques wrote:Boredass wrote:Boe is dat feeske? wrote:bokkesprongen wrote: Voor Peters is nog geen vervanger aangetrokken die had een goed salaris en Knops ook , `Kijk vanavond naar mvv tv daar vertelt mr Penders we hebben meer budget als vorig jaar , maar cik vind de selectie minder dan vorig jaar .
We verschuiven langszaam van minder eigen spelers met 1 jaar contract, een aantal huur en een aantal amateur, naar meer eigen spelers, die langere contracten hebben, minder huurspelers en minder amateurs. Dat kost gewoon meer geld. Is ook beter, nu kun je bouwen en vang je nog eens iets voor een transfer.
Last but not least, MVV heeft nog steeds niet gezegd dat het klaar is op de transfermarkt. Laat je verrassen!
Denk niet dat we nog iets hoeven te verwachten
Ik kan me niet herinneren dat MVV in de laatste tien jaar ooit al de selectie op 18 augustus compleet had.
mvvke4life wrote: Wie verwacht je dan nog?
En zou er nog wat van genk komen?
Mienclub1902 wrote: Communicatie gaat verder dan het spporterskaffee , boe is dat feeske! Een goeie communicatie heeft ook een positieve invloed op potentiële sponsors. Maar waar is die ambitie om echt mee te doen in (sup)top? Met spelers als Dyon Gijzen moet je maar afwachten wat het wordt.....
Helemaal mee eens. Tja, ik had Messi er ook graag bij gehad...krampioen wrote: Ik ben eigenlijk best tevreden met de selectie die we nu hebben. Het kan altijd beter en kampioen zullen wij niet worden. Maar, we kunnen van iedereen winnen, en van weinigen verliezen. Ome Ron heeft weer een prima weerbare selectie neergezet. Komt er nog iets, mooi, komt er niets/z meer, ook goed. Play offs is een redelijk doel. Hup mvv.
Mienclub1902 wrote: Er zou sprake zijn van een groepje sponsors dat MVV structureel wilde sponsoren, onder voorwaarden... Het zou gaan om 2-3 ton.
Het zou natuurlijk geweldig zijn als we structureel 2 ton aan de spelersbegroting kunnen toevoegen. Anderzijds, de samenwerking met Genk levert zoveel op. Eerst Peeters en Croux, en nu nog, na 2,5 seizoen, Croux, Ciranni (met de fluwelen trap) en Loshai, nog meer talent dan Peeters. Voor weer 2 spelers van Genk moeten we wachten tot de 2e seizoenshelft, maar, dan hben we wel nog Ciranni en Loshai voor 2 jaren in huis. En dan gaat het gebeuren, haha. We komen er wel. Ik ben echt positief..Mienclub1902 wrote: Werd mij niet verteld. Men zat nog in de lopende aftastende fase.
Weet dat er meerdere contacten met sponsorgroepje hebben plaatsgevonden rond juni/juli 2016.