Nacompetitie

16 apr 2016 13:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Nacompetitie #1
Nu we geplaatst zijn rest alleen nog de vraag wie de tegenstander gaat worden in de 1e ronde. Voor de afstand maakt het niet heel veel uit denk ik. Of je nu ongeveer 300 km naar noord-west gaat of naar noord-oost. Zelf kies ik liever voor Volendam. Ik vond de voorhoede van Emmen toch iets gevaarlijker. Enfin, als je wilt promoveren moet je van ze allemaal kunnen winnen. In principe betekent dit dan Volendam/Emmen-Excelsior-NAC/Eindhoven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 14:21
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Nacompetitie #2
Geef mij dan toch maar Emmen als tegenstander. Ligt ons toch meer als volendam. volendam is die typische club die al tig maal via de nacompetitie gepromoveerd is. Die pakken een periode, dan zie je ze een tijd niet meer, om dan in de nacompetitie er weer te staan en te vlammen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 14:21
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Nacompetitie #3
Pronostiek:

FC Volendam - Jong Ajax X
NAC Breda - Almere City FC 1
VVV-Venlo - FC Emmen 1

Almere City FC - Jong PSV 1
FC Emmen - Fortuna Sittard 1
FC Oss - FC Volendam 2

Mijn gevoel zegt dat MVV gaat verliezen van Sparta en gaat winnen van RKC. MVV is echter misschien wel de meest onzekere factor in dit geheel ;)

Dat zou betekenen:

6. Emmen 54
7. FC Volendam 52
8. MVV 50
9. Almere 49

Komt erop neer dat MVV echt wel 6/6 nodig zal hebben om te beginnen met een uitwedstrijd in plaats van een thuiswedstrijd. De kans lijkt erg groot dat Volendam de tegenstander wordt, tenzij MVV niet meer wint de laatste twee wedstrijden. Gezien de onderlinge confrontaties en de geschiedenis zou het nog niet zo verkeerd zijn om Emmen te treffen. Volendam ligt ons in nacompetities niet.

Als we even verder dromen, kom ik in de halve finales het liefst Excelsior tegen. De Graafschap/Cambuur zijn twee clubs met veel ervaring in dit soort wedstrijden. Als we dat ooit mochten overleven, wacht ons in de finale sowieso een ploeg waartegen we dit seizoen amper punten hebben gehaald (alleen NAC twee keer gelijk).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 16:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Nacompetitie #4
Tsja Belgske, je kunt het ook omdraaien. Excelsior heeft het minste te verliezen in de play-offs, hoe raar het ook klinkt. Daar is er financieel weinig aan de hand bij degradatie en niemand verwacht dat ze jaren in de eredivisie blijven. Die kunnen vrijuit spelen. De Graafschap en Cambuur hebben bij degradatie meteen problemen, moeten mensen ontslaan et cetera. Daar zal volle druk op staan. En mocht je de finale halen, dan kun je stellen dat we dit seizoen niet verloren hebben van NAC. En dat is pas een ploeg waar veel druk op staat, die MOETEN promoveren. NAC heeft al vaker gefaald als het moet. Van MVV verwacht niemand iets.

Maar goed, hoe graag ik er ook aan meedoe, het heeft weinig zin om vooruit te kijken. Ronde voor ronde, wedstrijd voor wedstrijd, dat is de manier. Eerst kijken wie de eerste tegenstander wordt. Volendam, Emmen en Almere kunnen allemaal nog, en hebben allemaal hun voors en tegens. Interessant genoeg hebben we in de zes wedstrijden tegen deze drie clubs vijf keer gewonnen en een keer gelijk gespeeld, dus afgaande op het reguliere seizoen zouden we ze allemaal aan moeten kunnen.

Volendam hebben we de afgelopen seizoenen een paar keer helemaal zoek gespeeld en lijkt het minste in vorm van de drie ploegen. Maar het is ook één van de meest succesvolle ploegen in de historie van de play-offs, als ze meedoen, halen ze vrijwel altijd de finale en ze zijn nog nooit in de eerste ronde uitgeschakeld.

Emmen heeft weinig ervaring met de play-offs en ligt er meestal al snel uit. In de competitie wisten ze in uitwedstrijden alleen van absolute laagvliegers te winnen. Thuis halen ze echter soms fors uit en in de afgelopen twee maanden wonnen ze thuis van ploegen als Eindhoven, Volendam en NAC. In het begin van de competitie verloren ze vaak thuis, maar liefst 5 van de 10 keer, maar buiten een spectaculaire nederlaag tegen het ontketende Almere (5-6) verloren ze na de winterstop niet meer thuis. Als het Emmen wordt, moeten we - gesteld dat we eerst thuis spelen - het karwei eigenlijk in de eerste wedstrijd klaren.

Almere dan. Tsja. Uit gewonnen, thuis gelijk zonder dat Almere een serieuze kans kreeg, volgens mij hebben we in die hele wedstrijd misschien twee schoten op doel gezien van beide partijen. Op basis daarvan lijkt het een makkie. Almere was tot de eerder genoemde spectaculaire 5-6 overwinning bij Emmen samen met RKC en Fortuna het caféteam van de juup. Almere won nog nooit een wedstrijd in de play-offs. Maar ze hebben 8 van de 9 laatste wedstrijden gewonnen. Al moet ik bij nadere bestudering toegeven dat maar één van die overwinningen tegen een ploeg uit het linkerrijtje was - wel meteen koploper Sparta. Almere zal van de drie in ieder geval met het beste gevoel de play-offs ingaan en je ziet vaak dat die ploegen het goed doen.

Enfin, lang bericht, conclusie is eigenlijk dat het mij niet veel uitmaakt. Het zal vooral afhangen van de vorm waarin MVV gaat spelen. We kunnen ze alle drie hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 17:44 16 apr 2016 17:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nacompetitie #5
ut is zoe breid wie ut laank is....
dao mot gewoen gewonne weurde...
...niks mie en niks minder !!!
mag kein flaus aus teege wee of wleke ploog

en nondepie...

tot geine ziech dörf te reppe es us MVV-ke nne NC wedstrijd op nne maondaag mot speule
ut geit um proomoossie en daan geld mer ein prinsiep :

de IEREKLASSE hoole


örregens boove d'n regebaog
gans, gans hoeg
Is e land boe euver iech huurde
oets in e kinderleed

örregens boove d'n regebaog
is de loch sjoen blauw
en koume de druime die ste dörfs te druime
ech oet....

oets wins iech oppe nne steer te zien
wakker te weure met de wolke wiet achter miech
boe prebleeme smelte wie sjnie veur de zon
Jao gans boove hoog in d'n hiemel
dao vinste miech

örregens boove d'n regebaog
vleege de vögel
vleege ze euver de reegebaog
dus boerum neet aoch MVV

es sjoen klein vögelkes dat kinne
euver de reegebaog
boerum aoch neet veer....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2016 00:11
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
Nacompetitie #6
Ach ja, Emmen, Volendam, Almere... Ik denk dat ze elkaar qua kwaliteit weinig ontlopen, en je kunt ze alle drie hebben, getuige de resultaten in de competitie. Het zou mooi zijn om een ronde verder te komen en dan dus tegen een Eredivisieclub (en hopelijk volle bak?), goed voor de clubkas. En vanaf dan per wedstrijd kijken. Maar eerst maar eens de eerste ronde.

Of we uit of thuis beginnen maakt denk ik niet zo veel uit. MVV uit is voor veel ploegen lastig, en MVV heeft uit van alle drie de clubs in de competitie gewonnen. Je ziet tegenwoordig wel vaak dat uit beginnen gunstig is, want als het resultaat dan 0-1 (of een grotere overwinning), 1-1, 2-2 of zelfs 2-1 verlies is, kun je het thuis afmaken. Real Madrid kan het zelfs nog na een 2-0 verlies in de thuiswedstrijd ombuigen. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2016 23:17
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nacompetitie #7
Iemand met seizoenskaart die snapt hoe je kaart kunt kopen online voor wedstrijd play-offs? Schijnt dat je een klantnummer hebt, waar vind ik die? Heb nog nooit online kaart besteld via die site, maar als ik e-mailadres invul en dan zoals in de handleiding op 'wachtwoord aanvragen' duw, komt er dat combinatie e-mail/wachtwoord niet goed is. Heb nog nooit een wachtwoord voor die site aangemaakt dus geen idee wat precies de bedoeling is. Iemand die het wel snapt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 00:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nacompetitie #8

Peter Pan schreef : Iemand met seizoenskaart die snapt hoe je kaart kunt kopen online voor wedstrijd play-offs? Schijnt dat je een klantnummer hebt, waar vind ik die? Heb nog nooit online kaart besteld via die site, maar als ik e-mailadres invul en dan zoals in de handleiding op 'wachtwoord aanvragen' duw, komt er dat combinatie e-mail/wachtwoord niet goed is. Heb nog nooit een wachtwoord voor die site aangemaakt dus geen idee wat precies de bedoeling is. Iemand die het wel snapt?


www.mvv.nl/fanzone/tickets/handleiding-online-tickets-bestellen

Zoals altijd, LEZEN wat er staat. Check stap 3 :idea: :thumbsup:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 00:25
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nacompetitie #9

Boe is dat feeske? schreef :

Peter Pan schreef : Iemand met seizoenskaart die snapt hoe je kaart kunt kopen online voor wedstrijd play-offs? Schijnt dat je een klantnummer hebt, waar vind ik die? Heb nog nooit online kaart besteld via die site, maar als ik e-mailadres invul en dan zoals in de handleiding op 'wachtwoord aanvragen' duw, komt er dat combinatie e-mail/wachtwoord niet goed is. Heb nog nooit een wachtwoord voor die site aangemaakt dus geen idee wat precies de bedoeling is. Iemand die het wel snapt?


www.mvv.nl/fanzone/tickets/handleiding-online-tickets-bestellen

Zoals altijd, LEZEN wat er staat. Check stap 3 :idea: :thumbsup:


Als je op wachtwoord opvragen duwt zoals bij die stap wordt uitgelegd, wordt gevraagd naar je e-mailadres en als je dat invult komt een foutmelding. Ben er nu achter dat het enkel kan als je je klantnummer invoert i.p.v. je e-mailadres. Klantnummer is het nummer achterop je seizoenskaart waar je de eerste 0 weg moet laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 09:14
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Nacompetitie #10
kaart in bezit. Was voor mij ook even uitzoeken maar ben erbij :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 11:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Nacompetitie #11
Als MVV de 1e ronde doorkomt wacht op dit moment Willem II. In principe heb ik die liever dan Excelsior. Van de andere kant wordt het dan wel weer erg Brabants Willem II, Eindhoven/Nac. Er moet al een wonder gebeuren wil dit gaan lukken. Wedstrijd per wedstrijd bekijken is in dit geval de beste methode :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 14:03
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Nacompetitie #12
Opgeven voor de uitwedstrijd is ook al mogelijk. Wel voor de echte Diehards, de tegenstander en datum is nog niet bekend.
Maar wil je zeker zijn van een plaats in de bus en een plekje in het stadion, ze zijn al te koop.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 19:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Nacompetitie #13
We gaan zeker promoveren, wij hebben vandaag onze Angels naar MVV gestuurd ;-)



www.l1.nl/nieuws/315370-l1sprt-mvv-na-twee-jaar-weer-play-offs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 20:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nacompetitie #14

Napoleon schreef : We gaan zeker promoveren, wij hebben vandaag onze Angels naar MVV gestuurd ;-)



www.l1.nl/nieuws/315370-l1sprt-mvv-na-twee-jaar-weer-play-offs


Ga je weer sponsoren? Die engeltjes mag je overal wel langssturen..In ieder geval een stuk knapper dan jij ;)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 20:20
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Nacompetitie #15
Kunnen die niet morgenavond ergens boven in vak E op de Boschpoort komen zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden