Nacompetitie

21 apr 2016 20:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Nacompetitie #16
@ Boe is dat Feeske.... idd een stuk knapper dan mezelf helemaal mee eens ;-)

@MrSjaan, zou zo maar kunnen ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 21:06
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Nacompetitie #17
Dat is mooi, ik verheug mij er op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 23:40
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Nacompetitie #18
Als ik het goed heb spelen we tegen Volendam/Emmen of Almere ?? Tegen die 3 ploegen hebben we 5x gewonnen en 1x gelijk ?? Normaal gesproken zou je hier een goed gevoel bij hebben , maar 30+ jaren MVV stellen mij totaal niet gerust . Ik zie MVV echt niet 4x in 1 seizoen van dezelfde tegenstander winnen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 07:52 22 apr 2016 07:52 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nacompetitie #19
Als ik de krant goed begrijp tellen die schorsingen door x-aantal gele kaarten in het reguliere seizoen niet in de play-offs. Dus als Ippel, Croux en noem maar op geel pakken in Waalwijk geldt deze schorsing voor de eerste pot volgend jaar in de JL (of Eredivisie :p ).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 09:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Nacompetitie #20

Peter Pan schreef : Als ik de krant goed begrijp tellen die schorsingen door x-aantal gele kaarten in het reguliere seizoen niet in de play-offs. Dus als Ippel, Croux en noem maar op geel pakken in Waalwijk geldt deze schorsing voor de eerste pot volgend jaar in de JL (of Eredivisie :p ).


Ja las dat gisteren al inderdaad. Dan maar allemaal gewoon opstellen en geen direct rood pakken is de enige opdracht. Dan zal dat van Nys van kloppen als dat op zichzelf staat. Wel logisch dat we hier geen snars van snappen die afwijkende regels.

Vanavond hopelijk in de flow blijven richting play-offs met bijbehorende pluspunten van het thuisvoordeel op de beslissende vrijdagwedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 10:19 22 apr 2016 10:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Nacompetitie #21
KNVB: minpunten aan MVV geven aan het begin van het seizoen -8, MVV koploper in de jup, en 9 punten aftrekken omdat anderen failliet gaan(waar MVV toch niks aan kan doen?)en vervolgens Nys die geschorst is in de NC vanwege iets in de tijd dat hij bij Sparta speelde. Ik begin hier toch echt de kots van te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 10:27
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Nacompetitie #22

Schapendonk schreef : KNVB: minpunten aan MVV geven aan het begin van het seizoen -8, MVV koploper in de jup, en 9 punten aftrekken omdat anderen failliet gaan(waar MVV toch niks aan kan doen?)en vervolgens Nys die geschorst is in de NC vanwege iets in de tijd dat hij bij Sparta speelde. Ik begin hier toch echt de kots van te krijgen.


Helemaal gelijk pik!! MVV wordt altijd 10x harder aangepakt als welke club dan ook. Dat verzin ik niet maar zijn gewoon keiharde feiten. Enfin, ik hoop dat de jongens het belang zien van de play offs.........het kan zomaar met wat geluk gebeuren!!!!! Zie de Graafschap. In ieder geval zeer optimistisch dat we de 2e ronde gaan behalen. Hoop dat de ultra's weer voor sfeer verhogende Stimmung gaan zorgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 12:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nacompetitie #23
Iech perbeer zjus te bestèlle via dat ticketgeneuzel op de site.

En wat bliek? De plaots vaan mien sezoenskaart is al vergeve, terwijl dat toch neet de aofspraok is, dach iech zoe.

Los dao vaan moot 'ch vaan alles en nog get invölle, boe neet eg oet wies te koume is.

Losse verkoup besteit bliekbaar neet mie.

Dit geit de club ''klante'' koste, lèt op mien wäörd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 12:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nacompetitie #24
Kom nou, zijn schijnbaar gewoon de regels dat schorsingen van de playoffs enkel in de playoffs gelden. Dit heeft echt niks met MVV te maken .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 12:49
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nacompetitie #25
Ik geloof dat die nc tickets ook verkrijgbaar zijn aan de mvv infobalie op werkdagen.
Of heb ik dat verkeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 13:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nacompetitie #26

MVVke schreef : Iech perbeer zjus te bestèlle via dat ticketgeneuzel op de site.

En wat bliek? De plaots vaan mien sezoenskaart is al vergeve, terwijl dat toch neet de aofspraok is, dach iech zoe.

Los dao vaan moot 'ch vaan alles en nog get invölle, boe neet eg oet wies te koume is.

Losse verkoup besteit bliekbaar neet mie.

Dit geit de club ''klante'' koste, lèt op mien wäörd...


Anders even contact opnemen met de infobalie. Of het verkeerde klantennummer ingevoerd? Lijkt me niet dat die plaats vergeven is. De seizoenskaarthoudersplaatsen worden maandag pas vrijgegeven volgens MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 13:11 22 apr 2016 13:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Nacompetitie #27

Peter Pan schreef : Kom nou, zijn schijnbaar gewoon de regels dat schorsingen van de playoffs enkel in de playoffs gelden. Dit heeft echt niks met MVV te maken .....


Nee maar er is altijd wel weer wat anders met de KNVB. Ik ga nu 37 jaar kijken en de laatste 16 jaar is het 10 keer niks. Allemaal kutregels erbij, jong elftallen, playoffs die bijna niet te winnen zijn door oneerlijke concurrentie enz,enz enz...je gaat gewoon op deze manier erg hunkeren naar de jaren 70 en 80. Er is altijd weer iets dat juist ons MVV treft. Steeds weer opnieuw. Zijn er eredivisie clubs die spelers moeten missen met hun regels? Nee natuurlijk niet! (Willem II en Excelsior speelden geen play offs) Je kunt er zo langzamerhand een boek over schrijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 13:51
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Nacompetitie #28

MVVke schreef : Iech perbeer zjus te bestèlle via dat ticketgeneuzel op de site.

En wat bliek? De plaots vaan mien sezoenskaart is al vergeve, terwijl dat toch neet de aofspraok is, dach iech zoe.

Los dao vaan moot 'ch vaan alles en nog get invölle, boe neet eg oet wies te koume is.

Losse verkoup besteit bliekbaar neet mie.

Dit geit de club ''klante'' koste, lèt op mien wäörd...


Mien plaots steit aog es "Bezet of niet beschikbaar" terwijl iech mien kaart nog neet höb besteld.
Mer es effe u mailke sjikke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 13:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Nacompetitie #29

MVVke schreef : Iech perbeer zjus te bestèlle via dat ticketgeneuzel op de site.

En wat bliek? De plaots vaan mien sezoenskaart is al vergeve, terwijl dat toch neet de aofspraok is, dach iech zoe.

Los dao vaan moot 'ch vaan alles en nog get invölle, boe neet eg oet wies te koume is.

Losse verkoup besteit bliekbaar neet mie.

Dit geit de club ''klante'' koste, lèt op mien wäörd...


Ik gok dat je de play-offs hebt geselecteerd en probeert een plaats te kiezen en dan is de plek van je seizoenskaart (terecht) geblokkeerd, zodat niet iemand anders hem kan kopen.Als je inlogt met je klantnummer en onder "meldingen" kijkt, dan vind je daar wel je plaats terug voor deze wedstrijd. Zo werkte het in ieder geval bij mij.

Erg duidelijk/gebruikersvriendelijk is het inderdaad niet. Het is nogal verwarrend.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 15:13
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Nacompetitie #30
Klopt inderdaad, daar staat ie beschikbaar ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden