transfers seizoen 2015-2016

23 mrt 2015 11:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #1
Welke spelers zijn nog actief volgend seizoen en komt er ook een nieuwe trainer?
Verder vindt ik ook spelers wat niet meer voor MVV willen spelen ,of weggaan niet
meer moeten opgesteld worden, geef de nieuwkomers maar een kans.
Het seizoen is toch voorbij voor ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 12:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2

middenstip schreef : Welke spelers zijn nog actief volgend seizoen en komt er ook een nieuwe trainer?
Verder vindt ik ook spelers wat niet meer voor MVV willen spelen ,of weggaan niet
meer moeten opgesteld worden, geef de nieuwkomers maar een kans.
Het seizoen is toch voorbij voor ons.


Alle contracten lopen af, behalve van de 2 keepers. MVV kennende zal alle aflopende contracten formeel opzeggen, maar dat betekent niet dat alle spelers vertrekken. Smeets vertrekt, ook heb ik vernomen dat Kuipers, Braken en Veldmate (dure speler) ook vertrekken. Voor de rest geen idee wie blijft en vertrekt. Gezien dat Van As technisch directeur gaat worden denk ik dat de functie van Elsen, technisch manager komt te vervallen, dus neem ik aan dat Elsen hoofdtrainer blijft, waar ik geen voorstander van ben.

Ik zou een poging doen om het huurcontract met Labylle te verlengen. Ik zou er niet gek van opkijken dat MVV in de zomer een poging gaat wagen om Schreurs terug te halen. Iets wat ze in de winterstop al wouden doen, maar toen is de keuze op Labylle gevallen. Er zal zeker eens lijstje zijn van spelers die MVV wilt hebben en of betaalbaar zijn.

Afwachten dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 13:49
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #3

Mie leef Mestreech schreef :

middenstip schreef : Welke spelers zijn nog actief volgend seizoen en komt er ook een nieuwe trainer?
Verder vindt ik ook spelers wat niet meer voor MVV willen spelen ,of weggaan niet
meer moeten opgesteld worden, geef de nieuwkomers maar een kans.
Het seizoen is toch voorbij voor ons.


Alle contracten lopen af, behalve van de 2 keepers. MVV kennende zal alle aflopende contracten formeel opzeggen, maar dat betekent niet dat alle spelers vertrekken. Smeets vertrekt, ook heb ik vernomen dat Kuipers, Braken en Veldmate (dure speler) ook vertrekken. Voor de rest geen idee wie blijft en vertrekt. Gezien dat Van As technisch directeur gaat worden denk ik dat de functie van Elsen, technisch manager komt te vervallen, dus neem ik aan dat Elsen hoofdtrainer blijft, waar ik geen voorstander van ben.

Ik zou een poging doen om het huurcontract met Labylle te verlengen. Ik zou er niet gek van opkijken dat MVV in de zomer een poging gaat wagen om Schreurs terug te halen. Iets wat ze in de winterstop al wouden doen, maar toen is de keuze op Labylle gevallen. Er zal zeker eens lijstje zijn van spelers die MVV wilt hebben en of betaalbaar zijn.

Afwachten dus.


Ik hoop dat MVV wat spelers van Eindhoven en Emmen haalt en dat het niet steeds weer terug valt op dezelfde spelers. En ik weet dat het misschien niet haalbaar is enz...maar Schreurs is ook geen goedkope jongen. Labylle ben ik wel heel tevreden mee. Zo lang hij het niveau van Zwolle niet heeft kan hij beter blijven. En ik ben wel heel tevreden met Elsen. Hij praat goed, en zijn persoonlijkheid komt bij mij goed over. Ook schijnt hij zich zelf prettig te voelen in de rol van hoofdtrainer. Het seizoen is voorbij. De druk is er nu van af. Hij zou nu al kunnen kijken wat hij voor komend seizoen kan gaan doen en wat niet. Ik heb trouwens niks gehoord dat Braken weg zou gaan. Hij nog heel jong, en ik zou hem zeker nog 1 seizoen een kans geven. Ik heb het volste vertrouwen erin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 13:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #4
Spelers waarvan het huurcontract afloopt:
Croux, Ofori, Peeters, Streutker, Huser en Labylle

De volgende speler(s) vertrekken sowieso:
Smeets.

Spelers waarvan het contract na dit seizoen afloopt:
Vink, Vorthoren, Brouwers, Kuipers, Maatsen, Knops, Veldmate en Braken.

Spelers met een amateurcontract:
Moustafa.

Onbekend:
Ospitalieri en Braken.

Dan blijven nog over voor volgend seizoen:
Verhulst en Coppens

Over de spelers die gehuurd zijn, heb je vrij weinig invloed en dus geen zekerheid. Maar van de spelers waarvan het contract afloopt, zou ik persoonlijk Vink, Brouwers, Maatsen en Braken een nieuw contract aanbieden. Vink zie ik toch wel als een goede vervanger voor de positie van Smeets, Brouwers spreekt voor zich en Maatsen en Braken laten zien toch voldoende potentie te hebben. Ospitalieri geldt overigens hetzelfde voor.

Vorthoren en Knops vind ik twee twijfelgevallen, vooral van Vorthoren had ik wat meer verwacht voor dit seizoen. Veldmate mag van mij sowieso vertrekken en probeer daar een meer technische afmaker voor te halen. Het amateurcontract van Moustafa omzetten in een vast contract, van alle spelers heeft hij me het meest verbaasd dit seizoen. Kuipers, proberen te verlengen kost niets, maar ik ga er gewoon van uit dat hij vertrekt na dit seizoen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 14:33
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #5
Iedereen zijn eigen mening, maar ik blijf er bij met Elsen, als trainer zullen we het volgende seizoen
wederom geen potten breken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 15:14 23 mrt 2015 15:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #6
Trainer : Wil Boessen

- Nieuwe eerste keeper (Liefst geen verleden in de fruitteelt) (Coppens 2e keeper ) ( Verhulst 3e keeper)
- Compleet nieuwe verdediging. Met type Joost Volmer/ Mark Luypers in de as.
- Compleet nieuw middenveld, met stofzuiger, die kan afmaken. En een technische nummer 10.
- Brouwers (basis)
- Braken (breedte)
- Moustafa (concurentie rechtsback)
- Boomlange spits, die met vier kettingen in de grond en een haakploeg achter zich, nog richting de goal dendert. Wiens bloedlijn afstamt van de Hebreeuw Mozes, die de defensie van de tegenstander in een oogwenk doormidden splijt. (de man die al meer dan drie jaar gemist wordt in de Geusselt). Die het werken van het team beloont.
- (Spits 2) Zijn broeder van een andere moeder, voor het geval onze verlosser geblesseerd raakt. Afstammeling van de bouwers van de piramiden van Gizeh (Liefst met Europees paspoort). Kortom een echt werkpaard, een beest. Waarbij iedereen die in het hek hangt evacueert, als hij een doelpunt maakt..

Indien mogelijk: Labylle, Peters, Croux, Ofori (linksback)

Maar het zullen wel weer de spelers zijn, die het UWV liever wil laten omscholen.. Ik hoop dat de nieuwe TD een beter netwerk heeft, dan we de afgelopen 2,5 jaar gezien hebben..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 15:36 23 mrt 2015 15:53 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #7

houtengerard schreef : zie quote houtengerard


Trainer : Wil Boessen > waarom? omdat ie nu even iets presteert met FC Oss? Bij Fortuna mislukt, kan Elsen het net zo goed doen m.i. Elsen is ook niet de 'echte' trainer wat bij MVV op het veld hoort te staan maar goed; andere discussie.

- Nieuwe eerste keeper (Liefst geen verleden in de fruitteelt) (Coppens 2e keeper ) ( Verhulst 3e keeper) > kan ik mee leven, hebben we geld voor een "nieuwe" Castro?
- Compleet nieuwe verdediging. Met type Joost Volmer/ Mark Luypers in de as. > mee eens, maar waar betalen we dat van?
- Compleet nieuw middenveld, met stofzuiger, die kan afmaken. En een technische nummer 10. > geld?
- Brouwers (basis) > eens
- Braken (breedte) > gaat wellicht weg? En dan?
- Moustafa (concurentie rechtsback) > eens
- Boomlange spits, die met vier kettingen in de grond en een haakploeg achter zich, nog richting de goal dendert. Wiens bloedlijn afstamt van de Hebreeuw Mozes, die de defensie van de tegenstander in een oogwenk doormidden splijt. (de man die al meer dan drie jaar gemist wordt in de Geusselt). Die het werken van het team beloont. > Roger Knarren was lang, Lowie van Schijndel was lang, maar lang zo goed nog niet als een kleine rappe spits. Al was Thiebaut een geweldenaar, een kleine rappe spits is niet gek. Hier graag een type Daniel Gomez. Schreurs was snel nu niet meer en ik wil hem niet meer in MVV shirt zien, helaas.
- (Spits 2) Zijn broeder van een andere moeder, voor het geval onze verlosser geblesseerd raakt. Afstammeling van de bouwers van de piramiden van Gizeh (Liefst met Europees paspoort). Kortom een echt werkpaard, een beest. Waarbij iedereen die in het hek hangt evacueert, als hij een doelpunt maakt.. > Hier dan maar een aanspeelpunt, een kaatser die spits 1 in stelling kan brengen. Dus hier een type Thiebaut, kan Veldmate zijn maar ja geld

Indien mogelijk: Labylle, Peters, Croux, Ofori (linksback) > eens, geld?

==

Al met al, zou ik het gewoon even niet weten die het wel moeten doen. Geld speelt een hele (te) grote rol t.o.v. de ambities van de club MVV en staat avereachts op de ambities van de achterban van MVV.

Van "leuk meedoen" naar een potentiele subtopper - met promotie aspiratie in de JL - waar we eigenlijk vandaan kwamen tot 2 jaar terug - tot nu kelder JL. We stonden soeverein aan kop een paar maanden geleden....

Er gaat nog heel wat water door de Maas, en dan even het "meerjarenplan" van het bestuur daargelaten.... Zij kunnen niks laten zien zonder geld dus dat meerjarenplan wordt vrees ik een zijn Mestreechs uitgesproken een: Miiieeeeeeeeeejerjaaaaaaaaoooooooreeeeeeeeplan En es 't daan zoewiet is daan zien v'r d'r nog neeeeet".
Heel veel respect voor ons fans/supporters/die hards die steeds voor de club klaar staan, VZM, Ultras en alle andere!

Elk jaar weer worden we verrast door exoten van spelers dus dat zal nu niet anders zijn, maar ja echt meedoen doen we voorlopig even niet - een enkel succesje daargelaten. Ben benieuwd volgend jaar.

Sorry voor de kritische noot maar helaas zo is het.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 15:52 23 mrt 2015 15:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #8

Janepie schreef :

houtengerard schreef : zie quote houtengerard


Trainer : Wil Boessen > waarom? omdat ie nu even iets presteert met FC Oss? Bij Fortuna mislukt, kan Elsen het net zo goed doen m.i. Elsen is ook niet de 'echte' trainer wat bij MVV op het veld hoort te staan maar goed; andere discussie.


Boessen haalde ook met beperkte middelen bij Fortuna de nacompetitie. Ik vind dat hij zich heeft bewezen als hoofdcoach in de Jupiler League. Ik vond het altijd een blaaskaak, met zijn open sollicitaties altijd. Maar de praktijk wijst uit dat hij een ploeg boven zichzelf kan laten uitstijgen. Met Oss flikt hij het zelfs met een kleinere begroting dan Fortuna.

Natuurlijk zijn dat geen garanties. Maar ik hou wel eens van een trainer die langs de lijn staat te bijten en het vliegverkeer aan het omleiden is. Hij is het tegenovergestelde van Elsen. Elsen zijn spel was verzorgd, bracht niks nieuws, voortbordurend op het recept van zijn voorganger, en individueel liet hij geen spelers groeien. En zijn wisselbeleid vond ik veel te behoudend. Ik heb liever geen Elsen voor de ploeg. Dat kan altijd nog..

En geld is heel relatief. Je hebt twee contractspelers in je elftal zitten. Je zult er zestien moeten hebben, om jezelf een betaald voetbalclub te noemen. En juist met deze leegloop kun je laten zien, dat je als club meer met de euro's kan doen, dan je tegenstanders, die soms veel minder dan jou hebben. Daar heb je je netwerkt voor. Je moet alleen niet in hetzelfde vaarwater gaan vissen als al je concurrenten. Ophouden met spelers op nationaal niveau te zoeken, maar kijken naar de euregio. België en Duitsland liggen dichterbij, daar heb je meer slagingskans, dan dat je iemand uit de randstad probeert te vissen.

Al loopt die spits 5 op 10. Dan nog is het een 200% verbetering, dan dat we nu hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 16:01 23 mrt 2015 16:02 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #9

houtengerard schreef :

Janepie schreef :

houtengerard schreef : zie quote houtengerard


Trainer : Wil Boessen > waarom? omdat ie nu even iets presteert met FC Oss? Bij Fortuna mislukt, kan Elsen het net zo goed doen m.i. Elsen is ook niet de 'echte' trainer wat bij MVV op het veld hoort te staan maar goed; andere discussie.


Boessen haalde ook met beperkte middelen bij Fortuna de nacompetitie. Ik vind dat hij zich heeft bewezen als hoofdcoach in de Jupiler League. Ik vond het altijd een blaaskaak, met zijn open sollicitaties altijd. Maar de praktijk wijst uit dat hij een ploeg boven zichzelf kan laten uitstijgen. Met Oss flikt hij het zelfs met een kleinere begroting dan Fortuna.

Natuurlijk zijn dat geen garanties. Maar ik hou wel eens van een trainer die langs de lijn staat de bijten en het vliegverkeer is aan het omleiden. Hij is het tegenovergestelde van Elsen.

En geld is heel relatief. Je hebt twee contractspelers in je elftal zitten. Je zult er zestien moeten hebben, om jezelf een betaald voetbalclub te noemen. En juist met deze leegloop kun je laten zien, dat je als club meer met de euro's kan doen, dan je tegenstanders, die soms veel minder dan jou hebben. Daar heb je je netwerkt voor. Je moet alleen niet in hetzelfde vaarwater gaan vissen als al je concurrenten. Ophouden met spelers op nationaal niveau te zoeken, maar kijken naar de euregio. België en Duitsland liggen dichterbij, daar heb je meer slagingskans, dan dat je iemand uit de randstad probeert te vissen.

Al loopt die spits 5 op 10. Dan nog is het een 200% verbetering, dan dat we nu hebben.


Houten,

Vooropgesteld dat ik het eigenlijk met je eens ben, zou ik dan toch graag eens willen weten waar het bij MVV misgaat, als je bekijkt dat een club als FC Eindhoven, FC OSS, Almere, noem ze maar op.... allemaal een relatief vergelijkbaar budget. Achterban is over te discussieren en lijkt me in MVV's geval zelfs groter.

Met mindere middelen een hoger resultaat kunnen behalen, en dat eigenlijk al 15 jaar lang.

Dan ligt het toch ergens aan nietwaar? Hoe kan een FC Dordt promoveren, hoe kan een GOA promoveren, een Excelsior, en dat zelfs met dikke Eredivisieploegen in de buurt, Feyenoord, ADO, Twente.

Dan ligt het toch niet aan het sponsorlandschap voor de volle mep? Maar ook de slimmigheid van een TD/bestuur? Pak die Marco Bogers ff van FC Dordt en je hebt het mooiste voorbeeld. Promoveert wel even, houdt vast aan eigen beleid maar vliegt er weer uit.

Bottom line, hij is wel gepromoveert met een kleine club, met een klein budget. Dus kan MVV dat ook.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 16:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #10
@Janepie

Vergeet niet dat er veel zwart geld in omloop is bij sommige clubs, dan valt die begroting veel hoger uit. Go Ahead, daar heeft Overmars persoonlijk geld in gestopt. Cambuur overleeft door eenmalige zeer goede scouting en slim te huren. Het hebben van een eigen jeugd helpt, wat je zaait, dat oogst je, als is het maar de helft van je team. Maar ook de locatie. Ligt je club in een groot verzorgingsgebied, waar veel voetballers vandaan komen, dan krijg je ze vaker voor 30.000 euro onder contract. Als ze helemaal naar Maastricht moeten verhuizen, zijn ze geïsoleerd van vrienden en familie. Dat maakt MVV niet aantrekkelijk in mijn ogen.

VVV was een paar jaar gelden, dezelfde soort club als MVV. Maar door die investeerder, hebben ze nieuwe markten kunnen zoeken in Azie en Afrika. Nu waren ze daar een beetje in doorgeslagen en zijn ze weer bijna terug bij af. Maar dat is iets wat MVV ook moet doen. Afwijken van het vaste patroon, ons kent ons. Maar daar is een netwerk voor nodig, en dat kost geld, wat we niet hebben, of verkeerd besteden. En dan ben je ook genoodzaakt om een trainer te hebben die drie talen spreekt. In de lagere Bundesligas lopen spelers rond, die MVV als een stap hogerop zien, en binnen het salarisplafond vallen. Dat zijn dan niet de toppers die het boegbeeld van de competitie worden, maar kunnen wel uitgroeien tot lokale helden. Haastrup was zo'n voorbeeld.

Daarin schuilt mijn verwijt richting MVV. Als men drie jaar gelden al bezig zou zijn met de continuering van de kwaliteit van het elftal, dan zaten we nu niet in deze rotzooi. Dan hadden we, ook al moesten we bezuinigen, toch nog een gedegen en evenwichtig elftal op het veld staan, een gewone middenmoter, die het financieel even lastig heeft. Dit en vorig seizoen, zag je dat basisspelers, individueel door de mand vielen. En de nieuwelingen fysiek tekort komen voor dit niveau. Als je de kansenverhouding ziet iedere wedstrijd, dan is dat geen pech meer, maar puur kunde en ervaring. Zo hoog ligt dat niveau niet in de JL, de eredivisie is een stuk toegankelijker geworden. Maar blijkbaar presteert MVV het toch steeds om onder dat niveau te gaan zitten, zodra de transfermarkt opent. Met in mijn ogen het dieptepunt, het aantrekken van twee keepers, voor twee seizoenen, die iedere wedstrijd twee tot drie keer gruwelijk de fout in gaan. Ik vraag me dan af, waarom? Kopen om te kopen, of kopen om te houden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 18:23
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #11
Twee contractspelers die definitief weggaan: Smeets en Kuipers (lijkt me, kan me niet voorstellen dat hij blijft).

Huurspelers die terugkeren naar hun club: Ofori, Peeters, Croux, Huser, Streutker en Labylle.
Hier proberen Labylle nog een jaar te huren, mits financieel haalbaar. Croux en Peeters mogen volgens mij weg bij Genk, desalniettemin denk ik niet haalbaar voor MVV. Indien wel haalbaar, alles aan doen ze te halen.

Andere spelers die aflopen die ik graag wil behouden:
Moustafa, Maatsen, Ospi, Vorthoren, Vink, Braken en Brouwers.

Definitief afscheid nemen van:
Knops en Veldmate

Coppens mag wat mij betreft blijven als eerste keeper. Begon slecht aan seizoen, maar steeds beter. Hobbie op de bank.

Blijft dit staan:
Basis:

Coppens
Moustafa-Maatsen-AANKOOP-Ospi
Vink-Vorthoren-Labylle
Brouwers-Braken-AANKOOP (liefst Croux)

Bank:
Verhulst

Paar leuke spelers met aflopende contracten in JL:
Robert van Boxel, CV Sparta (32 jaar) (ervaring)
Jason Bourdouche, CM Eindhoven (23 jaar)
Lorenzo Pique, CV FC Oss (24 jaar)
Steef Nieuwendaal, CM Sparta (29 jaar)
Norichio Nieveld, CV Eindhoven (25 jaar)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 18:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #12
Prachtig dat we vanaf nu tot en met juni allerlei namen gaan noemen. Ik speculeer graag mee, maar aan de andere kant weten we allemaal dat MVV altijd met spelers komt die hier nog totaal niet genoemd zijn. Daarbij zal MVV ook nu weer moeten wachten tot het allerlaatste moment om spelers te kunnen overtuigen. Wie wil er naar een laagvlieger in de JL? Willen we komend seizoen hoger eindigen, denk ik trouwens dat we van aardig wat jongens afscheid moeten nemen. Wat MVV vooral
Nodig heeft zijn twee bepalende spelers met leiderschapskwaliteiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 19:47 23 mrt 2015 19:48 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #13
Eerst maar eens kijken of de begroting gehandhaafd kan worden op 2.4 miljoen euro. Met inmiddels nog maar ca. 3500 toeschouwers....
Als die begroting nog verder omlaag gaat, weet je genoeg....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 20:52 23 mrt 2015 20:53 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #14
Tijdens0 het supporterskaffee op 15 april zal er ook verteld worden over de financiën volgend seizoen. Zie het bericht van MVV4life in het supporterskaffee topic. Zal een interessante avond worden lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 21:37 23 mrt 2015 21:38 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #15

Peter Pan schreef : Twee contractspelers die definitief weggaan: Smeets en Kuipers (lijkt me, kan me niet voorstellen dat hij blijft).

Huurspelers die terugkeren naar hun club: Ofori, Peeters, Croux, Huser, Streutker en Labylle.
Hier proberen Labylle nog een jaar te huren, mits financieel haalbaar. Croux en Peeters mogen volgens mij weg bij Genk, desalniettemin denk ik niet haalbaar voor MVV. Indien wel haalbaar, alles aan doen ze te halen.

Andere spelers die aflopen die ik graag wil behouden:
Moustafa, Maatsen, Ospi, Vorthoren, Vink, Braken en Brouwers.

Definitief afscheid nemen van:
Knops en Veldmate

Coppens mag wat mij betreft blijven als eerste keeper. Begon slecht aan seizoen, maar steeds beter. Hobbie op de bank.

Blijft dit staan:
Basis:

Coppens
Moustafa-Maatsen-AANKOOP-Ospi
Vink-Vorthoren-Labylle
Brouwers-Braken-AANKOOP (liefst Croux)

Bank:
Verhulst

Paar leuke spelers met aflopende contracten in JL:
Robert van Boxel, CV Sparta (32 jaar) (ervaring)
Jason Bourdouche, CM Eindhoven (23 jaar)
Lorenzo Pique, CV FC Oss (24 jaar)
Steef Nieuwendaal, CM Sparta (29 jaar)
Norichio Nieveld, CV Eindhoven (25 jaar)


Het liefste zie ik een ander soort spits. Braken kan blijven als reserve, als supersub. De 5 bovengenoemde spelers zie ik graag komen, maar zouden zij geïnteresseerd in MVV?

Ik ben een enorme fan van Alexander Bannink van FC Emmen, middenvelder. Hij heeft een aflopend contract. Veel scorende middenvelder, goed in de coaching, ervaring. Hem zie ik graag komen.

Nog een aantal leuke namen:
Erik Quekel, spits, Jong PSV (gehuurd van Den Bosch, lastige jongen?)
Chiro N'Toko, verdediger, FC Eindhoven
Cas Peters, Spits, FC Emmen. Een van de topscorers in de JL.
Johnatan Opoku, spits, FC Oss.
Jonathan Kindermans, middenvelder, Telstar (gehuurd van Anderlecht)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden