MVV algemeen

08 feb 2024 16:18
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 493
Meer
MVV algemeen #8116
Nee, tegen Dordt is thuis. Ik bedoel uit. 0-9 is denk ik nooit gebeurd. Tegen Fortuna uit 0-7 kan wel eens de grootste uit-overwinning zijn geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2024 16:46 08 feb 2024 16:48 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV algemeen #8117

Mosae schreef : Nee, tegen Dordt is thuis. Ik bedoel uit. 0-9 is denk ik nooit gebeurd. Tegen Fortuna uit 0-7 kan wel eens de grootste uit-overwinning zijn geweest.


Uit is de 0:7 tegen Fortuna idd de grootste overwinning geweest, thuis was het Dordt.

Veur de leefhebbers:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2024 16:56 08 feb 2024 16:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV algemeen #8118

Jim Cemint schreef :

LRB schreef :

jasonke7 schreef :
Was de grootste zege niet uit bij fortuna 0-7 of is dat al zo lang geleden ?


Nein: sezoen 76/77 toes op. 04.12.1976 um 19.00 oor teege Dordrecht met 8.500 maan in uzze Geusselt :

9:0


Wie veer twieds stoonte

www.transfermarkt.com/spielbericht/index/spielbericht/2529383


Miljaar… wat waor denao get loos in de binnestad…..! B)


Deze stond niet meer op mijn netvlies LRB. Wel de 8-0 tegen RBC in 1997. Toen waor 2 weke later get loos in de binnestad ;-)


De sjoenste oeteuverwinningk en ouch de groetste tet veur de teegestander waor 20 april 1980 in e stadionnekke dat de Meer heitt oppe Middenweg 401 in de Watergraafsmeer…..:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Geleutig, wat waore veer door ‘t dölle vaan vreugd heen
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 17:46 05 mrt 2024 17:57 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #8119
MVV heeft er recent bij de KNVB op aangedrongen om zo snel mogelijk een antwoordt te krijgen inzake overname , nu is dat geen nieuws maar wat wel nieuws is dat is het volgende :
Deze week kreeg ik uit goed ingevoerde bronnen te horen dat MVV gevraagd heeft om dit uiterlijk in April van de KNVB te vernemen, dit omdat blijkbaar de uitbetalingen van de salarissen voor de rest van het seizoen mogelijk in gevaar gaan komen .( Na April)
Het seizoen is na April dus niet meer zo lang ( 3 maanden incl april)) maar toch , de tegoeden raken dus versneld op en daarmee komt MVV dus blijkbaar zonder goedkeuring van de KNVB in de problemen wanneer dit langer op zich laat wachten dan April
( laten we hopen dat de KNVB dan op 02-04 goedkeuring geeft )

Het is dus heel belangrijk voor de club dat er snel groenlicht uit Zeist gaat komen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 18:00
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV algemeen #8120
Ohjee …….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 18:21
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV algemeen #8121
Het houd ook nooit op we hebben amper begroting en om de zoveel jaar hebben we weer flinke geld problemen
Ik vraag me soms af of het ooit nog wat gaat worden hier met M.V.V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 09:06 06 mrt 2024 09:07 door Loyaal.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #8122

Napoleon schreef : MVV heeft er recent bij de KNVB op aangedrongen om zo snel mogelijk een antwoordt te krijgen inzake overname , nu is dat geen nieuws maar wat wel nieuws is dat is het volgende :
Deze week kreeg ik uit goed ingevoerde bronnen te horen dat MVV gevraagd heeft om dit uiterlijk in April van de KNVB te vernemen, dit omdat blijkbaar de uitbetalingen van de salarissen voor de rest van het seizoen mogelijk in gevaar gaan komen .( Na April)
Het seizoen is na April dus niet meer zo lang ( 3 maanden incl april)) maar toch , de tegoeden raken dus versneld op en daarmee komt MVV dus blijkbaar zonder goedkeuring van de KNVB in de problemen wanneer dit langer op zich laat wachten dan April
( laten we hopen dat de KNVB dan op 02-04 goedkeuring geeft )

Het is dus heel belangrijk voor de club dat er snel groenlicht uit Zeist gaat komen !


En dan is natuurlijk het eerste wat je denkt/doet, dit moet ik op het forum delen! Lekker makkelijk voor de media, die hoeven jouw berichten maar af te wachten om ergens bovenop te duiken. Als je in een ander topic reageert: ''al dit gedoe en gezeik brengt de club versnelt naar de " afrond " dan draag jij daar ook zéker meer dan je steentje aan bij. Hou dit soort - ik neem aan - vertrouwelijke info voor jezelf en wacht tot MVV zelf met een statement of info naar buiten komt. Gebeurt dit niet? Dan ga ik er vanuit (hoop ik) dat daar ook een doordachte reden achter zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Sjonnie, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 10:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #8123

Loyaal schreef :

Napoleon schreef : MVV heeft er recent bij de KNVB op aangedrongen om zo snel mogelijk een antwoordt te krijgen inzake overname , nu is dat geen nieuws maar wat wel nieuws is dat is het volgende :
Deze week kreeg ik uit goed ingevoerde bronnen te horen dat MVV gevraagd heeft om dit uiterlijk in April van de KNVB te vernemen, dit omdat blijkbaar de uitbetalingen van de salarissen voor de rest van het seizoen mogelijk in gevaar gaan komen .( Na April)
Het seizoen is na April dus niet meer zo lang ( 3 maanden incl april)) maar toch , de tegoeden raken dus versneld op en daarmee komt MVV dus blijkbaar zonder goedkeuring van de KNVB in de problemen wanneer dit langer op zich laat wachten dan April
( laten we hopen dat de KNVB dan op 02-04 goedkeuring geeft )

Het is dus heel belangrijk voor de club dat er snel groenlicht uit Zeist gaat komen !


En dan is natuurlijk het eerste wat je denkt/doet, dit moet ik op het forum delen! Lekker makkelijk voor de media, die hoeven jouw berichten maar af te wachten om ergens bovenop te duiken. Als je in een ander topic reageert: ''al dit gedoe en gezeik brengt de club versnelt naar de " afrond " dan draag jij daar ook zéker meer dan je steentje aan bij. Hou dit soort - ik neem aan - vertrouwelijke info voor jezelf en wacht tot MVV zelf met een statement of info naar buiten komt. Gebeurt dit niet? Dan ga ik er vanuit (hoop ik) dat daar ook een doordachte reden achter zit.


Ik begrijp jouw reactie wel Loyaal zo kun er zeker naar kijken . Ik heb dat zeker overwogen maar gezien de vooraankondiging van MVV zelf denk ik dat het bericht geplaatst kon worden , temeer omdat mijn bron zeer betrouwbaar is en dat MVV dit zelf in het circuit bespreekt
Met vooraankondiging bedoel ik de uitstel die MVV heeft aangevraagd en gekregen bij de Gemeente, dat signaal zou voor iedereen een hele belangrijke waarschuwing moeten zijn dat onheil op ons afkomt .
Het is goed dat MVV dat gedaan heeft maar daarmee is het probleem niet opgelost , sterker nog het probleem is zelfs groter geworden
Dat probleem is geld , alleen de Amerikanen kunnen dat met de 2,3 miljoen injectie oplossen maar daarmee moet de KNVB goedkeuring geven
Het is blijkbaar zo dat MVV op hete kolen zit en dat het einde van het seizoen zonder goedkeuring KNVB problematisch gaat worden inzake te betalen kosten en salarissen
Ook dat is als je het statement goed hebt beluisterd van MVV inzake tekort dit jaar ergens rond de 450.000 door tekort aan inkomsten /recette en commercie dan is dat goed te plaatsten en daarbij opgeteld het uitstel van de Gemeente dat er flinke problemen zijn en op komst zijn .
Dat er ergens zonder genoeg eigenmiddelen ( die er dus dan niet meer zijn ) een probleem gaat aankomen dat is duidelijk
Dan helpt een 20.000 kosten post bij Roda niet en allerlei andere boetes die men heeft gekregen of nog gaat krijgen natuurlijk ook niet , de KNVB deelt wel uit hoor , een bekertje hier en een beetje gedoe daar !

Wat ook niet helpt dat MVV commercieel hopeloos heeft gefaald in dit seizoen , ik noem alleen maar geen rug en broeksponsoren . ( Maastrricht Region tel ik niet mee die betalen niet) dat loopt in de papieren .
Er zijn nu dan wel 3 jonge gasten aangetrokken maar die zijn mijn inziens vooral nodig om bestaande partners niet te laten weglopen zodat er komend seizoen nog minder commercie is . En wat ik begreep die worden aangestuurd door een senior die 1 dag in de week die mannen " schoolt " dat lijkt me veel te weinig persoonlijk moet een senior daar dag dagelijks op zitten

Trouwens dat moet toch ook echt een signaal voor de Amerikanen zijn , in 2025 valt de gokcommercie weg bij de BVO, als MVV het nu niet eens voor elkaar krijgt om na een geweldig seizoen verleden jaar en ook dit jaar doet de ploeg het niet slecht om de juiste plekken op het shirt en broek niet verkocht te krijgen dan zit er iets goed mis in het huidige netwerk van de club
Noem ze maar de bobo's de mannen en vrouwen die de club al langer in hun greep hebben , die hebben dus niemand in hun netwerk zitten die tussen de 20 en 50K per jaar kan "missen" voor die plekken , zegt alles over dat netwerk ( Joris en Co en al die andere die wel allemaal kennen ) en ik heb al vaker geschreven hier je hebt er geen klote aan , ze kosten alleen maar geld !


Evengoed , ik hoop dat de KNVB snel groen licht geeft en dat er dus niet in mei of juni echte problemen ontstaan dat gun ik van Leeuwen zeker niet , maar ik moet daarbij ook aangeven dat van Leeuwen er niks van heeft gebakken om commercieel meer geld voor de club binnen te halen
Wat ik ook niet begrijp waarom MVV geen plan B heeft , blijkbaar zijn alle mogelijk opgedroogd
Plan B zou kunnen zijn als de deal niet doorgaat de WHAO procedure toch op te starten , ik denk dat je daar niet aan ontkomt

Goed zo ver is het niet , ik snap je reactie . Ik hoop dat je die van mij ook snapt temeer omdat we hier al 20 jaar alles plaatsten onder elkaar en dat journalisten meelezen , ach ja ...neem jij die stukjes dan serieus van die gasten ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:22
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV algemeen #8124
De nasleep van de gestaakte wedstrijd MVV-FC Dordrecht van afgelopen week kan grote gevolgen hebben voor de Maastrichtse club. MVV hangt nog altijd een thuiswedstrijd zonder publiek boven het hoofd, een straf die de club aan het begin van het jaar kreeg.

Het is nog niet duidelijk of die naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen vrijdag wordt omgezet in een onvoorwaardelijke straf. Maar mocht dit gebeuren, dan komt de club in de knel, schetst MVV-directeur Laura van Leeuwen: „In de thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht moesten al vakken leeg blijven en dat heeft al zo’n 21.000 euro gescheeld. Een wedstrijd in een leeg stadion kunnen we écht niet hebben. Dan lopen we zo’n 80.000 euro mis. Dan kan het zo zijn dat we de salarissen op het einde van het seizoen niet meer kunnen betalen.”

Alles op camera
De wedstrijd tegen FC Dordrecht werd gestaakt na rellen tussen groepjes fans van beide kampen. „Alles staat op camera”, zegt Van Leeuwen. „De betrokkenen worden geïdentificeerd en daarna voorgeleid aan onze gedragscommissie.”

Dat het in de hoek bij het uitvak uit de klauwen liep, wil ze niet in de schoenen schuiven van de stewards. Sommige fans konden zo doorlopen vanaf de Angelside naar de hoek waar het gedonder begon. „Het is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van individuen. In dit geval gaat het om een groepje van circa vijftien personen dat zich heeft misdragen. De stewards zijn hier actief op vrijwillige basis. Wat meer kunnen zij doen? We zijn juist minder beveiligingsbedrijven aan het inzetten, omdat die financieel te zwaar op onze begroting drukken. En we moeten niet vergeten dat het bij thuiswedstrijden dit seizoen alleen maar goed is gegaan.”
Maar wie heeft de oplossing? Meer professionele beveiliging in het stadion is vanuit financieel oogpunt niet mogelijk.

Pissig
Speler Bryan Smeets sprak zich eerder deze week in duidelijke taal uit en was ‘pissig’ na het voorval van afgelopen vrijdag. Het zat de routinier van het elftal hoog dat een groepje fans het voor de rest verpest. „Begrijpelijk dat hij zich zo uitspreekt”, zegt Van Leeuwen. „Het zit mij ook tot hier. Maar wie heeft de oplossing? Meer professionele beveiliging in het stadion is vanuit financieel oogpunt niet mogelijk.”

Donderdag kwam meer slecht nieuws binnen in De Geusselt. De komende vier wedstrijden gaan er geen Maastrichtse supporters mee naar uitwedstrijden. Een straf van drie duels is opgelegd door de KNVB na de rellen tijdens het uitduel tegen Roda JC, eerder dit seizoen. Aan de andere kant ligt er een besluit van de lokale driehoek (gemeente, politie, openbaar ministerie) om de bussen niet meer te begeleiden met politie. Burgemeester Wim Hillenaar van Maastricht stelt dat er gewerkt wordt aan een zogenaamd uitreisreglement. „De meest cruciale stap daarin, de legitimatie van alle uitsupporters, is echter nog niet geregeld. Daarom hebben we als driehoek, mede op basis van eerdere ervaringen bij uitwedstrijden van MVV, besloten om geen politie mee te laten reizen, omdat een veilig bezoek aan Groningen niet kan worden gegarandeerd.”
MVV trok de bussen die de fans vrijdag naar FC Groningen zouden brengen daarom terug. Van Leeuwen: „Zonder politie zijn we volledig afhankelijk van stewards om de veiligheid te garanderen en dat kunnen we niet waarmaken.” De Maastrichtse fans missen zo de bezoekjes aan FC Groningen, NAC, FC Emmen en De Graafschap. Dat zijn wedstrijden waar de gemiddelde fan toch behoorlijk warm voor loopt. De enige overgebleven uitwedstrijd van dit seizoen is Jong AZ, los van een eventuele deelname aan de play-offs.

Plan B
Ondertussen is MVV nog altijd in afwachting van goedkeuring van de aandelenoverdracht met de Amerikaanse investeerders. De volgende keer dat de verantwoordelijke commissie samenkomt, is in april. Voor die tijd zal er geen knoop worden doorgehakt. Van Leeuwen is inmiddels een ‘Plan B’ aan het schrijven, mocht de overname toch geen doorgang vinden of de procedure nog meer tijd vergen. „Daar wilde ik niet langer meer mee wachten”, zegt ze. „We kunnen niet op het laatste moment gaan handelen.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:24
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV algemeen #8125
We hebben geen cent te makken ! “Supporters” denk na !
En niks zij begonnen en ze daagden ons uit. De club gaat naar de kloten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:40 07 mrt 2024 20:56 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #8126
De club is allang naar de klote geholpen! Maar zeer zeker niet door de supporters. Dit is de enige reden waarom we nog bestaansrecht hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:48
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 89
Meer
MVV algemeen #8127

Sander70 schreef : We hebben geen cent te makken ! “Supporters” denk na !
En niks zij begonnen en ze daagden ons uit. De club gaat naar de kloten!


De club gaat naar de klote door jarenlang wanbeleid, niet door afgelopen vrijdag waarbij 2 supportersgroepen bekertjes bier naar elkaar aan het gooien waren. En we leven tegenwoordig in een samenleving waar al heel snel van een mug een olifant word gemaakt. Vooral door social media...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV algemeen #8128
Beide kunnen waar zijn zonder elkaar te bijten. Ja, bij MVV wordt al decennia lang overwegend wanbeleid gevoerd. En ja, wat er de laatste tijd gebeurt op supportersvlak helpt ook niet mee. Als je weet dat van een mug een olifant gemaakt wordt terwijl je club op omvallen staat, dan gooi je geen bekertjes.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 21:08
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #8129
Jaren is er inderdaad structureel wanbeleid gevoerd. Maar wat mij het meest dwars zit, is dat klein groepje wat zich belangrijker voelen dan de club.
We hebben fantastische supporters die absoluut van eredivisie niveau zijn. Maar dat klein groepje mag wat mij betreft zwaar gestraft worden. Is het nu zo lastig om op je eigen plekje te blijven zitten, een bekertje bier vast te houden of van andermans spullen af te blijven ook al is het in het stadion van de vijand.
En we kunnen steeds naar anderen wijzen, maar de rotte appels zitten ook bij ons.
Nu worden ook de goedwillende supporters gestraft, 3 uitwedstrijden tegen aansprekende tegenstanders door de neus geboord en wie weet wat ons nog meer te wachten staat. (buiten al die onnodige boetes).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2024 05:49
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV algemeen #8130
Pff weer lekker in het nieuws op hart van Nederland op
sbs6 over het nieuws dat er voorlopig geen uitsupporters mee mogen met beelden van de ongeregeldheden tegen Roda een paar jaar geleden en dan doen alsof dit iets recents is en benoemen dat het al jaren kommer en kwel is op supportersgebied bij Mvv. Lekker voor het imago.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden