MVV algemeen

22 apr 2023 13:28
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
MVV algemeen #7951
MVV wil multifunctioneel supportershome

Vrijdag 21 april 2023

MVV Maastricht wil al langere tijd een eigen supportershome. Zeker met het vertrek van de Gouden Ster is een goede mooie ruimte waar supporters kunnen verblijven wenselijk. Het initiatief wordt dan ook onder de supportersverenigingen breed gedragen.
De plannen en tekeningen voor het nieuwe supportershome liggen er en het supportershome zal door MVV gecreëerd worden in samenwerking met horecapartner Yvey. De tekeningen zijn vervaardigd door Beewan Sports Experience die in het verleden soortgelijke projecten heeft ontworpen voor onder andere Ajax, NEC en natuurlijk ook al voor MVV (de businessruimte). “Als trotse partner van MVV Maastricht, denken wij graag mee over de toekomst van deze prachtige club. Het zou mooi zijn als de groei die is ingezet in de afgelopen jaren, resulteert in een fantastisch nieuw supportershome, wat voor MVV weer een enorme stap voorwaarts zou zijn en een impuls geeft aan de multifunctionaliteit van de Geusselt”, zegt Rob van Rijswijk, huisstylist van Yvey en CEO van Beewan Sports Experience
De nieuwe ruimte zal overigens niet alleen door supporters gebruikt worden maar ook worden ingezet bij maatschappelijke activiteiten van MVV. “Het moet echt een multifunctionele ruimte zijn”, legt algemeen directeur Erik Noor uit. “Er is een prima samenwerking tussen de club en de supporters. Dan moet je als club die positiviteit vasthouden. Een ruimte voor je eigen supporters is wat dat betreft dan ook zeer wenselijk. Dat versterkt de band nog meer.” De vertegenwoordigers van de Angelside zijn het hier duidelijk mee eens: “Voetbal is meer dan 90 minuten voetbal. Als Angelside onderstrepen wij het belang van een moderne ontmoetingsruimte waar de MVV familie kan samenkomen.”  Ook de SV1902 is bij monde van Huib Pijpers eveneens enthousiast: "Als Supportersvereniging-1902 vinden wij het heel belangrijk dat er een supportershome komt voor álle MVV-Supporters. Wij verheugen ons op een locatie waar wij ook onze verenigingsactiviteiten kunnen organiseren."
Yvey-directeur Daniël Frankenhuis: “YveY werkt als schakel tussen alle partijen, waarbij de beleving van de supporter wordt gewaarborgd. Het realiseren van dit supportershome zal een energieke vibe geven in een verrassende uitvoering. YveY speelt daarbij altijd in op de behoeftes van de supporters.”
Het supportershome, dat onder de Boschpoorttribune moet gaan komen, zal overigens nog niet voor aanvang van het nieuwe seizoen gereed zijn. Om de supporters toch een eigen verblijf te geven zal er een tijdelijke oplossing komen. MVV is samen met betrokken partijen inclusief de eigenaar van het stadion, druk bezig om dit handen en voeten te geven. De komende maanden worden jullie natuurlijk op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2023 17:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV algemeen #7952
Voor wie Braken een serieuze optie voor MVV vond:

vi.nl:
VVV-Venlo neemt na dit seizoen afscheid van Sven Braken. Hij vertrekt komende zomer naar het Belgische KMSK Deinze. Braken speelde vanaf de zomer van 2021 58 wedstrijden voor VVV. Daarin was hij liefst 23 keer trefzeker. Hij verlaat Venlo transfervrij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2023 18:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 578
Meer
MVV algemeen #7953
Zie je maar weer dat het zwarte geld nog steeds niet uit het Belgische voetbal is.
Deinze heeft een begroting van 750.000 en dat is dus nog minder dan ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 16:06 02 mei 2023 16:09 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #7954
Hoe goed sportief MVV het op het veld doet hoe slecht gaat het erbuiten . Steeds meer verontrustende berichten worden gedeeld over de financieele malaise waarin MVV is terecht gekomen . Ondanks een topjaar als het gaat om recette lopen de tekorten giga op ( volgens bronnen rondom de club)
Het mooi weer verhaal van Noor en Co( in zijn laatste nietszeggende blog) staat dan ook echt haaks op de realiteit volgens de goed ingevoerde bronnen en wordt het zonder nieuw kapitaal bijna onmogelijk om een begroting in te dienen die op voetbal lijkt voor 2023-2024

Het puinruimen kan gaan beginnen had beter de titel kunnen zijn na wat ik begreep . We zijn dan nu al voor 24% afhankelijk van investeerders maar het zal niet lang duren voordat we de club helemaal kwijt zijn aan aandeelhouders . Het is het gevolg van 3 jaar wanbeleid van Erik Noor , de charmante narcist zo werd hij door oud personeel genoemd heeft er een puinhoop van gemaakt ( volgens insiders) , in ieder geval heeft hij er niet van gemaakt wat hij had beloofd een club met een stabiele financieele boekhouding en balans .
Voor velen is het wachten op de grote klap die gaat komen , het is daarom ook niet vreemd dat Noor nu vertrekt en het seizoen niet afmaakt, hij weet immers met een klein groepje hoe slecht MVV er eigenlijk voorstaat . De goedweer show kan alleen zoals gezegd door extern geld worden bekostigt , de prijs is meerderheid belang van MVV Maastricht uit 1902 !.

Velen liepen met Noor de polonaise maar de rekening van die leuke avond ( 3 jaar) komt altijd , in dit geval heeft de "ober" alles opgeschreven en bijgehouden
Hoop voor MVV dat de Amerikanen kunnen en gaan betalen , maar de wolken worden donker rondom MVV !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 16:32 02 mei 2023 16:57 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
MVV algemeen #7955
Waar rook is, is vaak vuur. Zeker als het uit diverse bronnen komt. Professionaliseren heeft blijkbaar zijn prijs gehad , maar aan wat gaat in godsnaam alles op dan. Ze wilden wel die Amerikanen al bijna dwingen die andere 24% te betalen, maar die wachten af. (Sowieso mag iemand me echt de meerwaarde van deze partij aangeven.) Het is ook vreemd dat tov andere jaren en waarschijnlijk niet voor niets dat de sk verlenging voor begin juni moet zijn afgerond. Met de aangekondigde verhoging ca 1 ton meer inkomstem ALS iedereen verlengd en voor die datum. Ook in de lucht gegooide termen als spelersbudget verhogen, beveiliging, energie geloof ik zelf weinig van. Zeker met zo'n topjaar en binnengekomen recettes. Als de financiën te ver uit lijn lopen tov begroting, zou elke controller (dit geval ingehuurd via OFS sport) tegen Noor zeggen pas op de plaats te maken. En om al te bezuinigen gedurende het seizoen. Neem aan dat als de financiën echt zo slecht zijn, dat Jöris ook wat uit te leggen heeft. Op social media hemelt hij Noor nog flink op. Een algemeen directeur die vanwege 'de regio' nog voor einde seizoen stopt, dat komt vreemd over en roept vragen op. Ben benieuwd dus Napoleon wat we te horen krijgen. Maar als het klopt, is het een must Souren en Matthys te verkopen, Remans te ontbinden. En hopelijk nog wat geld voor Ruben en Waem te krijgen. Dit en tezamen met het gedoe rondom contracten en spelers, gaat dan allemaal samenvallen met de playoffs. Hopelijk vertellen ze de nieuwe directeur het eerlijke verhaal, je zult er maar instappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 16:40
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV algemeen #7956

Roed en Wit 70 schreef : Waar rook is, is vaak vuur. Zeker als het uit diverse bronnen komt. Professionaliseren heeft blijkbaar zijn prijs gehad , maar aan wat gaat in godsnaam alles op dan. Ze wilden wel die Amerikanen al bijna dwingen die andere 24% te betalen, maar die wachten af. (Sowieso mag iemand me echt de meerwaarde van deze partij aangeven.) Het is ook vreemd dat tov andere jaren en waarschijnlijk niet voor niets dat de sk verlenging voor begin juni moet zijn afgerond. Met de aangekondigde verhoging ca 1 ton meer inkomstem ALS iedereen verlengd en voor die datum. Ook in de lucht gegooide termen als spelersbudget verhogen, beveiliging, energie geloof ik zelf weinig van. Zeker met zo'n topjaar en binnengekomen recettes. Als de financiën uit de pas lopen, zou elke controller (dit geval ingehuurd via OFS sport) tegen Noor zeggen pas op de plaats te maken. En om al te bezuinigen gedurende het seizoen. Neem aan dat als de financiën echt zo slecht zijn, dat Jöris wat uit te leggen heeft. Op social media hemelt hij Noor nog flink op. Een algemeen directeur die vanwege 'de regio' nog voor einde seizoen stopt, dat komt vreemd over. Ben benieuwd dus Napoleon wat we te horen krijgen. Maar als het klopt, is het een must Souren en Matthys te verkopen, Remans te ontbinden. En hopelijk nog wat geld voor Ruben en Waem te krijgen. Dit en tezamen met het gedoe rondom contracten en spelers, gaat allemaal samenvallen met de playoffs.

Ik heb -helaas- vergelijkbare berichten gehoord. Het gaat financieel niet slecht, maar zeer slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 17:46
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7957

Napoleon schreef : Hoe goed sportief MVV het op het veld doet hoe slecht gaat het erbuiten . Steeds meer verontrustende berichten worden gedeeld over de financieele malaise waarin MVV is terecht gekomen . Ondanks een topjaar als het gaat om recette lopen de tekorten giga op ( volgens bronnen rondom de club)
Het mooi weer verhaal van Noor en Co( in zijn laatste nietszeggende blog) staat dan ook echt haaks op de realiteit volgens de goed ingevoerde bronnen en wordt het zonder nieuw kapitaal bijna onmogelijk om een begroting in te dienen die op voetbal lijkt voor 2023-2024

Het puinruimen kan gaan beginnen had beter de titel kunnen zijn na wat ik begreep . We zijn dan nu al voor 24% afhankelijk van investeerders maar het zal niet lang duren voordat we de club helemaal kwijt zijn aan aandeelhouders . Het is het gevolg van 3 jaar wanbeleid van Erik Noor , de charmante narcist zo werd hij door oud personeel genoemd heeft er een puinhoop van gemaakt ( volgens insiders) , in ieder geval heeft hij er niet van gemaakt wat hij had beloofd een club met een stabiele financieele boekhouding en balans .
Voor velen is het wachten op de grote klap die gaat komen , het is daarom ook niet vreemd dat Noor nu vertrekt en het seizoen niet afmaakt, hij weet immers met een klein groepje hoe slecht MVV er eigenlijk voorstaat . De goedweer show kan alleen zoals gezegd door extern geld worden bekostigt , de prijs is meerderheid belang van MVV Maastricht uit 1902 !.

Velen liepen met Noor de polonaise maar de rekening van die leuke avond ( 3 jaar) komt altijd , in dit geval heeft de "ober" alles opgeschreven en bijgehouden
Hoop voor MVV dat de Amerikanen kunnen en gaan betalen , maar de wolken worden donker rondom MVV !


Heerlijk dit!
Noor is net de deur uit en de man die nooit het rechtstreekse gesprek aandurfde heeft alweer het hoogste woord!

Begrijpelijk natuurlijk nu VVV na zijn inmenging en onvergetelijke telefoontjes-actie weer geld als water heeft en de ene na de andere club gedesillusioneerd naar huis stuurt.
Tegen zo'n begroting is ook niet op te voetballen.
Wie heeft niet zo'n geweldig telefoonabonnement vraag je je bijna af. De club zal er nog jaren flink door groeien.
Ik denk dat Joris zich vaak achter zijn oren heeft gekrabt de afgelopen jaren.
Had hij maar naar die kleine betweter geluisterd!

Nou gelukkig maar, want in Venlo gaat het seizoen uit als een nachtkaars en loopt de helft van de spelers straks gratis de deur uit.
Ook enig idee hoe de financiele situatie daar is?
Of bij 85% van de andere KKD-clubs?

Maar dat lijkt nog een brug te ver voor Napoleon.
De termen resultaat, liquiditeit, eigen vermogen , investeren en uitbesteden uit elkaar houden en begrijpen.

Maar goed, leef je uit.
Er moet tenslotte ook nog wat te lachen vallen hier!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 18:13 02 mei 2023 18:19 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #7958
Vanavond vindt een (extra?) vergadering van de Ledenraad plaats. Ik ben heel benieuwd naar wat daar besproken wordt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 18:31
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7959

Ben Salemans schreef : Vanavond vindt een (extra?) vergadering van de Ledenraad plaats. Ik ben heel benieuwd naar wat daar besproken wordt.


Ik denk dat het met de directeur te maken heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 20:20
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV algemeen #7960
Ik denk dat Napoleon zich terecht zorgen maakt, er schijnt financieel iets aan de hand te zijn bij Mvv.
Even afwachten wanneer Mvv naar buiten komt met nieuws hierover, het is nu speculeren hoe ernst de zaak is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 20:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 578
Meer
MVV algemeen #7961
Ben ik wel benieuwd naar dan.
Meneer Noor er toch een bende van gemaakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 21:16 02 mei 2023 21:38 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #7962
Ik ben benieuwd naar de eindafrekening: wat heeft het professionaliseren van Noor MVV opgeleverd of gekost? Ik vrees de onthullingen over Noor die zullen volgen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 22:46
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV algemeen #7963

Ben Salemans schreef : Ik ben benieuwd naar de eindafrekening: wat heeft het professionaliseren van Noor MVV opgeleverd of gekost? Ik vrees de onthullingen over Noor die zullen volgen.


Een club met enorme schulden , wat noodgedwongen aandelen moest verkopen. Begonnen met 4 ton op de bank, nu naar wie weet hoeveel in de min.

Met 2 enorme blunders waar beide waar met het vingertje wordt gewezen. Niemand die verantwoordelijkheid pakt. Ja daar is die weer.. de NOW regeling. Nu komt daar ook nog dossier Waem bij. Goed het is nog even afwachten in die case.

Now regeling 250.000 duizend (?) en verkoop van Waem wellicht 300.000? Loop je gewoon dik onnodig een half miljoen mis.

Nu gaat men onder leiding van dhr Joris weer op zoek naar iemand anders. Ik zou eens de rol van hem bekijken. Geen enkel idee wat Joris goed heeft gedaan voor deze club. Ik heb totaal niks met Napoleon. Echt 0.0. Maar Joris heeft destijds wel degelijk met Napoleon gesproken. Daarna hier openbaar over gelogen. Als over dit soort dingetjes al gelogen worden, puur om het eigen hachje te redden. Hou ik mijn hart vast voor andere dingen zie zich bij MVV afspelen.

Laten we gewoon hopen dat we de playoffs halen. Uitverkocht stadion, ronde verder, weer hetzelfde recept. Hoop extra geld wat niet is meegenomen in de begroting. Waem stelt zich hopelijk sportief op. En als toetje verkopen we Matthys en van Bommel voor een zak cent.

Ziet de wereld er meteen heel anders uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2023 22:59
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV algemeen #7964
@mithadir. En volgend jaar zondet transfers? En geen goed seizoen omdat onze sterkhouders weg zijn? Geen aandelen verkocht?. Wat is de oorzaak van die grote min dan nu? Geen kosten baten analyse gemaakt? We hebben dit seizoen volgens mvv 2 hoofdsponsoren binnengehaald. Toeschouwers aantal verdubbeld
Tov van andere jaren. Hadden het minste spelersbudget van de kkd. Nike als shirtpartner. En toch eigen vermogen op en schuld? Wauw goede professionering in de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 10:54
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7965
Dan zijn we failliet, afgelopen. Geen kans om nog te overleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden