MVV algemeen

07 dec 2020 04:55
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
MVV algemeen #6541
Oei, wat zijn wij, MVV-supporters half verslagen door de resultaten en de positie op de ranglijst van MVV na de afgelopen tien wedstrijden. Dit is gewoon zwaar k... Maar als je naar de top-5 kijkt (momenteel: Cambuur, Almere, De Graafschap, NAC en NEC), dan besef je dat we in de wedstrijden tegen die toppers toch echt meer punten hadden verdiend. Dit MVV is een bloedjong team en heeft wedstrijdritme en ervaring nodig. Kalezic maakt dat team beter. We groeien, ook al is dat door al dat puntenverlies lastig te zien. Kom op, we moeten er nu als supporters staan. Dat kost veel kracht. Neet zeike, dat is te (ge)mekelik. Hold your head up high!

---
Zoeper - MVV

---

You'll Never Walk Alone - Gerry & the Pacemakers, by Brian Epstein and recorded by George Martin.


When you walk through a storm,
hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm, there's a golden sky
And the sweet, silver song of a lark

Walk on through the wind
Walk on through the rain
Though your dreams be tossed and blown

Walk on, walk on
With hope in your hearts
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
---

Veer laote us clubke toch neet in de steek noe 't zoe lestig geit!? Köp umhoeg, veer zien MVV, in gooj en in slechte tije!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, jovkle, Tommyd, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 06:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6542
Kijkend op dit vroege uur naar pagina 830 van NOS teletekst bloed mijn mvv hart.
Het kan niet slechter denk ik dan om mij zelf wat moed(cynisch)in te spreken.
Kun je het de trainer kwalijk nemen,kun je het de spelers kwalijk nemen?
Ik denk het niet de mix(vergane routine en jonge spelers)die nu op het veld staan kunnen niet beter.
Met een hoop vechtlust doen ze hun stinkende best maar daar red je het echt niet mee.
Kalezic moet vechten tegen de onmacht daar er vooraf al geen geld en er nog steeds niet is.
Ook is er weinig creativiteit om zelfs bij een begroting van 700.000 naar oplossingen te zoeken.
Of moet ik gewoon toegeven dat er bij deze begroting geen creativiteit te behalen is?
De Corona maakt van dit seizoen al een horror verhaal binnen en buiten het veld.
Vanaf maart mocht ik mvv 1 keer aanschouwen,dit was tegen Cambuur en toen zag ik de bui al hangen.
Maar dat het er op deze troosteloze maandagmorgen kijkent naar pagina 830 er bij mij zo zou inhakken had ik maanden geleden niet verwacht.
Hoe komen alle geledingen hieruit?
Ik blijf een DIEHARD en denk dan ooit komt het goed...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 08:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6543
Nu ga ik toch weer terug naar mijn stelling: beter voor het geld van een dure trainerstaf, een leuke spits halen en dan maar een onbekende voor de groep zetten....los van wat Elsen verdient (wat ik niet weet). Maar als hij een contract heeft voor het leven, kan hij het beter maar weer overnemen. Er is geen geld, en op het veld moet het gebeuren. Niet dat Kalezic geen goede trainer is. Verre van dat. Maar hier kun je ter Hag of Koeman voorzetten. Het zal niets uitmaken. En wat nog beter is, is een investeerder. Meer is het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 09:01
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #6544
Het punt van het “ jonge “ team komt hier af en toe naar voren, en ook de door mij erg gewaarde trainer gaf dat argument bij MVV TV. We zouden een van de aller jongste teams in het betaalde voetbal hebben. Ik heb de data niet gecheckt , maar volgens mij hebben we niet zo’n extreem jonge basis , of vergis ik me nu? Met Naudts, Van Acker, Salasiwa , Mares, Scrooojen , Zamouri staan er toch zo al 6 gasten in met veel ervaring en tussen 25-29 jaar oud ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 09:19
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #6545

Schapendonk schreef : Nu ga ik toch weer terug naar mijn stelling: beter voor het geld van een dure trainerstaf, een leuke spits halen en dan maar een onbekende voor de groep zetten....los van wat Elsen verdient (wat ik niet weet). Maar als hij een contract heeft voor het leven, kan hij het beter maar weer overnemen. Er is geen geld, en op het veld moet het gebeuren. Niet dat Kalezic geen goede trainer is. Verre van dat. Maar hier kun je ter Hag of Koeman voorzetten. Het zal niets uitmaken. En wat nog beter is, is een investeerder. Meer is het niet.


Precies, zet Elsen maar voor de groep als hij persé bij MVV wil blijven. Dan weet hij tenminste ook van dichtbij wat voor spelers hij MVV in de maag splitst. En is er misschien ruimte om na dit seizoen een speler met extra kwaliteit te halen.

Weet iemand trouwens of dat geld van Barcelona voor Mbuyamba ondertussen binnen is, want zoniet dan zal het ook niet meer komen vrees ik.
Transferopbrengsten zullen over het algeen zwz dalen, afgezien van het feit dat we niks te transfereren hebben op dit moment. Al zou ik een Deom, Last en V Bommel wel goed vastleggen. Dat zijn de enige die ik echt zie groeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 09:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #6546

Puime schreef : Het punt van het “ jonge “ team komt hier af en toe naar voren...... Met Naudts, Van Acker, Salasiwa , Mares, Scrooojen , Zamouri staan er toch zo al 6 gasten in met veel ervaring en tussen 25-29 jaar oud ?


Inderdaad zo jong is dit team niet. Het grote probleem is dat geen van deze spelers het team op sleeptouw weet te nemen. De routine faalt ten opzichte van de jonkies. Schroijen laat zien dat je altijd rekening met hem moet houden, maar laat anderen niet beter spelen. Naudts lijkt wat in vorm te komen. Maar spelers als Salasiwa, Van Acker en Zamouri zouden met hun ervaring veel meer moeten kunnen brengen. Mares in het centrum is vaak te traag. Ik denk dat dit voor Kalezic het grote probleem is: de ervaren spelers falen. De aankopen van Elsen lijken vooralsnog onvoldoende te renderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 12:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6547
Vanmorgen werd ik wakker en zag dat Dordt van NAC heeft gewonnen , ik heb geen minuut van die match gezien maar dit betekent direct dat MVV naar plek 20 is gedaald . Nu is dit maar een moment opname en kan dat zo maar over 3 weken anders zijn.
Toch is die moment opname wel een pijnlijke en zal het niet bijdrage aan het vertrouwen als je straks als de nummer laatst naar Eindhoven toe mag en geeft t ook wel aan in welke volgende fase dit MVV is beland

Sommige supporters vinden al weken dat het niveau van MVV omhoog gaat en beter wordt , en vanuit hun MVV bril snap ik dat. Echter zien deze supporters amper wedstrijden van concurrentie op die plekken en weten of zien hun progressie niet . Misschien worden we wel iets beter wat betreft spel maar als de rest ook groeit dan blijft dus de afstand als je dat al kunt uitdrukken mbt niveau bijna hetzelfde met als gevolg dat MVV geen punten pakt , en voor mij gevoel gebeurd dat ook . Wij worden niet beter gezien de gehele competitie , we worden voor mij gevoel zelfs wekelijks minder

Nu is de vraag waar moeten wij als MVV supporters nu naar kijken , de stand op de ranglijst , het getoonde spel, de algemene zaken binnen de club , de commercie van de club..etc etc ...

Als ik de lijn van Kalazic moet volgen dan hoeven we niet naar de stand op de ranglijst te kijken maar dan moeten we eigenlijk met een blik na de toekomst kijken , okay dat wil dan best doen. Maar wat zie ik in de toekomst , welke handvatten zie ik dan waar je iets uit kunt putten dat er een ommekeer gaat komen?

MVV is nu op zoek naar versterkingen men zoekt een 9 en men zoekt een 10 ... Dat betekent dat Duin terug mag naar AZ indien beide ploegen er samen uit komen gaat Duin in de winterstop terug. Voor de nieuwe 9 en 10 , de zoektocht is eigenlijk geen budget . MVV hoopt ergens spelers die gratis zijn op te pikken en iets toevoegen aan de selectie om die aan te trekken . let wel er zijn geen namen die op het lijstje staan er wordt een rondvraag gedaan naar wat mogelijk beschikbaar is bij clubs en makelaars

Als we gaan kijken naar budgetten dan zijn die heel erg laag, alleen vind ik de verhouding tussen spelers buget en staf/trainers/Td niet in verhouding .
We zullen zolang er geen oplossingen komen om de commercie en financieen te laten groeien pas op de plaatst moeten maken en staf budgetten zullen hoe dan ook omlaag moeten en het benodigde geld wat vrij komt zal in de selectie moeten worden gestoken. Een trainer/TD combi is daarin stap 1 .
Wat mij betreft geef je Kalazic die dubbel functie de komende 3 jaar of iemand anders en neem je op gepaste wijze afscheid van Elsen . Onder het huidige economische klimaat moet dat kunnen . Er zal iets moeten veranderen binnen de club , de leiding en de visie , en dan laat ik plek 20 nu even los maar kijk ik gewoon na de laatste 2 seizoenen . Geef ruimte voor verandering !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 13:50
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6548
Bekijk het positief, we hebben alle punten gepakt tegen ploegen die boven ons staan, en niet verloren tegen ploegen die onder ons staan. En vanaf nu kan het alleen maar beter. Volle gaas en sjouwers droonder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, jovkle, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 13:54
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6549

pieter schreef : Bekijk het positief, we hebben alle punten gepakt tegen ploegen die boven ons staan, en niet verloren tegen ploegen die onder ons staan. En vanaf nu kan het alleen maar beter. Volle gaas en sjouwers droonder.


Dan moet er überhaupt nog iemand onder je staan. :huh: :blink: :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 15:42
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6550
Beste Napoleon, volgens mij werkt jouw gevoel toch niet optimaal en bekijk jij de situatie bij Mvv met een zwart-gele bril op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 16:49
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6551
Misschien kunnen we erg positief over Ron Elsen gaan spreken in dit forum. Wellicht komt er dan interesse vanuit een grotere club (en dat zijn inmiddels alle andere Nederlandse BVO’s) en krijgt hij zijn welverdiende promotie ;)

Kunnen wij daarna weer met een schone lei en nieuwe mensen beginnen.

Ron, jij bent echt een top TD, met een enorm uitgebreid netwerk. We kunnen jou bij onze bescheiden club niet meer houden, gezien je goede werk hier. Succes bij de volgende stap in jouw carrière! Echt verdiend!

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 20:42 07 dec 2020 20:43 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #6552
Ik ben voor de aardigheid eens gedoken in de statistieken hoe MVV de afgelopen 20 jaar er voor stond na 15 speelrondes.

Ik zal hieronder een overzicht plaatsen. Met daarbij de eindklassering.

2000/2001:
Na 15 wedstrijden: 17 punten. Plek 13
Eindstand: 34 wedstrijden, 40 punten. 13e

2001/2002:
Na 15 wedstrijden: 16 punten. Plek 13
Eindstand: 34 wedstrijden, 37 punten. Plek 14

2002/2003:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 17
Eindstand: 34 wedstrijden, 32 punten. Plek 16

2003/2004:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 17
Eindstand: 38 wedstrijden, 28 punten. Plek 18

2004/2005:
Na 15 wedstrijden: 13 punten. Plek 16
Eindstand: 38 wedstrijden, 39 punten. Plek 14

2005/2006:
Na 15 wedstrijden: 23 punten. Plek 8
Eindstand: 38 wedstrijden, 51 punten. Plek 13

2006/2007:
Na 15 wedstrijden: 20 punten. Plek 11
Eindstand: 38 wedstrijden, 46 punten. Plek 13

2007/2008:
Na 15 wedstrijden: 28 punten. Plek 4
Eindstand: 38 wedstrijden, 60 punten. Plek 5

2008/2009:
Na 15 wedstrijden: 23 punten. Plek 7
Eindstand: 38 wedstrijden, 60 punten. Plek 6

2009/2010:
Na 15 wedstrijden: 19 punten. Plek 9
Eindstand: 38 wedstrijden, 48 punten. Plek 10

2010/2011: (seizoen begonnen met -7 punten, later -8 ).
Na 15 wedstrijden: 6 punten. Plek 16
Eindstand: 34 wedstrijden, 42 punten. Plek 10

2011/2012:
Na 15 wedstrijden: 21 punten. Plek 10
Eindstand: 34 wedstrijden, 51 punten. Plek 8

2012/2013: (BV Veendam en AGOVV failliet, geen punten)
Na 15 wedstrijden: 29 punten. Plek 3
Eindstand: 30 wedstrijden, 50 punten. Plek 5

2013/2014:
Na 15 wedstrijden: 21 punten. Plek 11
Eindstand: 38 wedstrijden, 53 punten. Plek 11

2014/2015:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 19
Eindstand: 38 wedstrijden, 48 punten. Plek 11

2015/2016:
Na 15 wedstrijden: 19 punten. Plek 9
Eindstand: 38 wedstrijden, 50 punten. Plek 10

2016/2017:
Na 15 wedstrijden: 32 punten. Plek 1!
Eindstand: 38 wedstrijden, 59 punten. Plek 7

2017/2018:
Na 15 wedstrijden: 19 punten. Plek 12
Eindstand: 38 wedstrijden, 50 punten. Plek 10

2018/2019:
Na 15 wedstrijden: 22 punten. Plek 11
Eindstand: 38 wedstrijden, 54 punten. Plek 12

2019/2020: (na speelronde 29 competitie stopgezet)
Na 15 wedstrijden: 12 punten. Plek 19
Eindstand: 29 wedstrijden, 27 punten. Plek 15

En momenteel:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 20

Kijkend vanaf de verloren Play Offs finale in 2017 is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Ook het scouten van spelers. Spelers zonder enig discipline. Zoals een Mmaee, Ogunjimi, Yildirim en Okita in het verleden.
Dit seizoen dan onder andere Duin, Swanson en McEachran. Dat MVV ook eens psychisch een speler scout ipv alleen medisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2020 01:55
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
MVV algemeen #6553

Mie leef Mestreech schreef : Ik ben voor de aardigheid eens gedoken in de statistieken hoe MVV de afgelopen 20 jaar er voor stond na 15 speelrondes.

Ik zal hieronder een overzicht plaatsen. Met daarbij de eindklassering.

(...)
2014/2015:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 19
Eindstand: 38 wedstrijden, 48 punten. Plek 11
(...)
En momenteel:
Na 15 wedstrijden: 10 punten. Plek 20


Dus eindigen we dit jaar met 48 punten, op plek 9,:10 of 11.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2020 09:15
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #6554
Vandaag doet Dagblad de Limburger maar weer eens een poging om MVV ten grave te dragen.
Meijer, Thal, Kersten spreken ware woorden. Maar wel met veel wijsheid achteraf....
Zij hebben toch ook jaren hun steentje bijgedragen, toch ?
Kersten zou afgetreden zijn omdat hij vond dat MVV onder hem niet verder kwam.... Ik constateer dat hij, binnen zijn grote netwerk, ook niemand gevonden heeft die dat wel kon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2020 09:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #6555
Ontzettende kutkrant, ik ga het niet eens meer lezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden