MVV algemeen

20 mei 2019 14:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV algemeen #3961

Audiowaste schreef : Is het niet zo dat de afgelopen jaren de prijzen van de seizoenskaarten niet gewijzigd zijn? Ik kan mij zelfs herinneren dat een paar jaar geleden de prijs zelfs is gedaald. Een prijsverhoging valt altijd slecht bij de mensen, of het nou om voetbal gaat of om andere abonnementen/producten.

Vergeet ook niet dat de BTW verhoging van 6% naar 9% hier een rol in speelt.


Klopt volgens mij.
Hoe dan ook was het beter geweest als MVV hierover had gecommuniceerd. Waarom opeens een (voor velen) forse stijging van de prijs, na een kutseizoen. Dit valt nu verkeerd. Wellicht dat ons commercieel team hier een steekje heeft laten vallen? Of zijn zij er alleen voor sponsoren?
Wat hebben zij overigens bereikt dit seizoen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 14:54
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3962
Dat was ook mijn idee Maosbrögk. Moeten wij als supporters wederom gaten vullen.

Heb ook een mail gestuurd naar MVV met de vraag hoe het precies zit. BTW verhoging okay maar ernast is het toch een stevige verhoging en er is totaal niets verbeterd eerder verslechterd. De faciliteiten binnen het stadion gaan eerder achteruit dan vooruit want de verhuurder doet er totaal geen investeringen in, ook nog de playoffs mis te lopen en naar mijn gevoel totaal geen steun naar de supporters toe vanuit bestuur.

Ik ga me nog eens bedenken (waarschijnlijk koop ik er helaas toch weer een) maar begin het beetje moe te worden, al die mooie praatjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 14:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #3963
Wij waren volgens mij altijd de club met de goedkoopste kaarten of in ieder geval we hoorden ergens onderaan.
Goedkoopste seizoenskaart almere is 136 euro
Telstar 125 euro
Nec 134 euro
Mvv 137.50 euro

Dus we zitten wel in de buurt van de andere clubs. Maar mijn mening is ook gewoon dat we dit seizoen bijna amper goed hebben gespeeld thuis. Dus snap ik ook wel dat mensen het te duur vinden.

Wel mag er een uitleg komen waarom de seizoenskaart 5 jaar geldig is? Heeft dit te maken met de betaalkaart of??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 15:01
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3964
Wat heeft MVV een supporter te bieden?
Ik snap dat MVV het geld kan gebruiken en nodig heeft maar gezien er best veel jeugd naar MVV komt en gezien het aantal supporters dat er nu gemiddeld bij een thuiswedstrijd zitten snap ik dit niet.
Het gaat voor mij persoonlijk om een prijswijziging van 140, - naar 290,-.
Dat is meer dan het dubbele.
En gezien het afgelopen seizoen vind ik dat gewoon te duur!
Dit zal gelden voor meer supporters met kinderen.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 15:11
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #3965
met deze verhoging moeten we toch wel kampioen worden lol

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 15:17 20 mei 2019 15:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV algemeen #3966
Daar gaat het idd om. De verhouding tussen prijs, geboden faciliteiten en wat op het veld te zien is (al is dat niet direct te verdisconteren) moet goed zijn. Niet wat bij andere clubs gebeurd. Of zich verschuilen achter allerlei kostenstijgingen die wat 15% totaal niet rechtvaardigen. Bij MVV krijg je voor 20 euro op de boschpoort een wc waarbij je elkaar over de schoenen pist (of op de hoofdtribune water uit de leiding over je schoenen spuit), voor dames slechte of te weinig wc's, om de 2 weken vieze stoelen, op sommige plekken palen recht voor je neus, niet werkend scorebord, dramatisch geluid uit de boxen etc. Heb ik het nog niet over het feit dat je bijna bij elk bezoek wordt opgewacht door politie bussen voor het stadion wat ook erg uitnodigend werkt. Mvv schaft gratis voor 6-12 jaar af, de toekomstige nieuwe supporters, om vervolgens te melden dat dit wel volledig naar de mvv jeugd gaat. Maw gezinnen die naar mvv komen, mogen dat betalen. Mvv vergeet dat mensen vaak met minimaal 2-3 personen van 1 gezin komen die nu 2-3 verhogingen voor de kiezen krijgen. Mag wel hopen dat straks niet meer 5 gamins met een loterijboekje bovenop me springen aangezien dit ook al naar de jeugd ging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 15:55
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #3967
In elk geval heb ik mijn seizoenskaartje weer verlengd!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 15:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3968
Als dat geen voorronde Champions League wordt, dan weet ik het ook niet meer..
Zoveel is die contractstrijd voor Mbuyamba nu ook weer niet waard.. :P

Maar we hebben de prijzen van de losse tickets nog niet gezien, wellicht is het dan toch een koopje met al die inflatiecorrecties, BTW verhogingen en de hoofdsponsoring meegerekend?

Ik ben benieuwd wie men de komende drie maanden naar circus de Geusselt weet te halen. (Prijs/kwaliteit)

Trouwens, een zesjarige kan net het woord BAL schrijven, laat staan dat het negentig minuten aandachtig de bal moet volgen op een stoeltje, hij/zij heeft net de kleuterperiode achter zich. Ik vind een seizoenkaart pas echt bij een kind vanaf 9-10 jaar verkoopbaar. Je moet ze daarvoor proberen gratis te binden aan je club vind ik (spelenderwijs). Nu zet je geld (en dus een tijdsdruk) op dit hechtingsproces, dat soms meerdere wedstrijden of seizoenen nodig heeft op zo'n jonge leeftijd. Die kinderen kunnen beter 3 jaar niet laten betalen in hun leven en 70 jaar wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 17:24
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #3969
Voor wat betreft de 'bijdrage' van de verhuurder (= Gemeente Maastricht): dit kunnen we ook dít jaar wel weer vergeten, want mevrouw Penn heeft haar zinnen gezet op het organiseren van Het Eurovisie Songfestival (kosten circa 30 miljoen!). De 'kak-cultuur' moet weer meer aandacht krijgen, maar de 'gewone man' moet zich de komende jaren maar op zijn schoenen blijven zeiken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 18:20 20 mei 2019 18:21 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #3970
LoL had ik hier maar invloed op. Ik vind het wel zelf een onhandige zet. Met een prijsverhoging denk ik dat je meer mensen afschrikt dan dat je er juist bij haalt. Daarnaast is het ook een goodwill kwestie, imago is bijvoorbeeld zo iets wat je hiermee niet creëert. MVV denkt vooral op de korte termijn in deze. I
De Supportersclub wil aanstaand seizoen de prijzen wel gaan verlagen om het zo toegankelijker te maken, dus een uit wedstrijd bezoeken! daar gaat de prijs in ieder geval wel omlaag.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 20:02
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #3971
Ut Songfestival kos ongeveer 30 miljoen, MVV heurt unne bouwval vaan de gemeinte. Vraoge veur un nuij stadion weurt met eine Pen ne streek vaan taofel geveeg. Es noe ins ut verstand gebruuk weurt en 30 miljoen in un multifunctioneel stadion weurt geïnvesteerd, boe ouch dat Songfestival in gehawwe weurt, hawwe veer nog get euver aon ut Songfestival, aanders is ut geld nao ein evenemint weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 20:39 20 mei 2019 20:40 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #3972

SintServaos schreef : Ut Songfestival kos ongeveer 30 miljoen, MVV heurt unne bouwval vaan de gemeinte. Vraoge veur un nuij stadion weurt met eine Pen ne streek vaan taofel geveeg. Es noe ins ut verstand gebruuk weurt en 30 miljoen in un multifunctioneel stadion weurt geïnvesteerd, boe ouch dat Songfestival in gehawwe weurt, hawwe veer nog get euver aon ut Songfestival, aanders is ut geld nao ein evenemint weg.

Geen slecht idee, maar dit krijg je natuurlijk nooit gerealiseerd binnen 1 jaar (voor het nieuwe songfestival).
Overigens mijn seizoenskaart toch al maar weer verlengd. Macht der gewoonte.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 21:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #3973
Met systeembouw kin sneller gebouwd weure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 00:41
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #3974

SintServaos schreef : Ut Songfestival kos ongeveer 30 miljoen, MVV heurt unne bouwval vaan de gemeinte. Vraoge veur un nuij stadion weurt met eine Pen ne streek vaan taofel geveeg. Es noe ins ut verstand gebruuk weurt en 30 miljoen in un multifunctioneel stadion weurt geïnvesteerd, boe ouch dat Songfestival in gehawwe weurt, hawwe veer nog get euver aon ut Songfestival, aanders is ut geld nao ein evenemint weg.





Je moet me eens uitleggen wat voor een verschil een nieuw stadion zal maken ?? Iedereen op het forum klaagt al dat de prijs voor een seizoenskaart omhoog gaat . Een seizoenskaart voor 19 wedstrijden kost maar liefst 200 Euro ?? Een avondje doorzakken in de stad kost je minstens 100 Euro !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 01:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #3975
Es diech meins tot sponsore ziech aongetrokke veule tot de bouwval geusselt, druim gerus weijer, nuij stadion beejd miejer commersjele meugelijkhede veur MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden