Oud-MVV'ers

04 aug 2012 12:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oud-MVV'ers #91

les rouges blancs schreef : 31 augustus 1919....




Nederlands elftal tegen Noorwegen, staand van links naar rechts: Martin Houtkooper, Henk Steeman, Huub Felix (MVV) , Just Göbel, Piet van der Wolk, Piet Tekelenburg en Henk Hordijk. Voorste rij: Dé Kessler, Harry Dénis, Ben Verweij en Wout Buitenweg.

Huub Felix onze eerste international...?


Het leuke aan deze foto, van wat ik weet, is dat Huub Felix verre familie van mij is geweest. Dit zit namelijk zo: De moeder van de vader van mijn vader (mijn opa) hete Felix. Huub Felix was daar weer familie van. En of dat nu een broer of neef is geweest dat weet ik niet precies. Dit is allemaal erg lang geleden. Maar toch iets om een beetje trots op te zijn :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 12:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oud-MVV'ers #92
Nu weet ik opeens ook waarom ik zo'n MVV-supporter ben :lol: zit in het bloed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 12:30 04 aug 2012 12:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #93

Schapendonk schreef : Nu weet ik opeens ook waarom ik zo'n MVV-supporter ben :lol: zit in het bloed.


daan met dat 'Mestreechter (Felix) Blood' bis diech 'ne echte original sjengsta! :lachen: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 12:38 04 aug 2012 12:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oud-MVV'ers #94
:lol: :thumbsup: Bedaank LRB!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 13:38 04 aug 2012 13:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #95

Schapendonk schreef : :lol: :thumbsup: Bedaank LRB!

graag gedaan! :thumbsup:

Maar .....uhhhh.... :schamen: ...wordt het dan niet eens tijd.... dat er weer een ( met "Felix" bloed) in Oranje komt en dus bij MVV voetbalt?

Ik zou dan maar eens rap "aan de slag" gaan... :lachen:
( als je supporters nodig om je bij die "zware"klus"aan te moedigen, plaats hier een oproepje..zullen er best wel tussen zijn die nog een leuk span / sfeerdoek maken.... :lachen: en anders vraag ik op de chat wel of de Paus zijn zegen wil geven, Sjraveleer opbouwend kommentaar geeft en Aswin de hele zooi modereert... :thumbsup: )

2019 .. zo'n honderd jaar na "euvergrandpeer "Felix moet dat wel lukken... als streefdatum, toch...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 00:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oud-MVV'ers #96
Sorry jong, maar heb het gelaten bij 1 dochter. Maar ik zal je bericht doorgeven :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 00:49
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #97

Schapendonk schreef : Sorry jong, maar heb het gelaten bij 1 dochter. Maar ik zal je bericht doorgeven :lol:


ik ken het ( is bij mij 'tzelfde), danwachten we wel een generatie ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 01:02 05 aug 2012 01:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #98
noe veer 't euver kinder höbbe...

bek on topik

'ne gamin met 'ne aajt speuler...




dee al in treinink is bij zien nui klup
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 01:05
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Oud-MVV'ers #99
Prachtig stadion he. ;)
('t liekent wel 'ne foto vaan VV Ulestraote)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 01:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #100

Equinox schreef : Prachtig stadion he. ;)
('t liekent wel 'ne foto vaan VV Ulestraote)


had toch neet diene naom geroope wie iech zag..."noe veer 't euver kinder höbbe..."
:lachen:

foj Nokske toch.... blief noe ins on topik ...

kent u deze nog (1996/1997) bij us MVV-ke:



hij speelt nu nog alleen wat beachvoetbal:




en met succes. twee weken geleden:

Beach Soccer Rotterdam wint Keurslager KNVB Beach Soccer Cup 15-7-2012
Onder leiding van de geblesseerde sterspeler Leo Koswal heeft Beach Soccer Rotterdam beslag gelegd op de Keurslager KNVB Beach Soccer Cup. In de competitie vallen de resultaten van BS Rotterdam tegen, maar daar was gister in het The Hague Beach Stadium niks van te merken.

Poulewedstrijden
BS Rotterdam zat in poule B met BS Egmond en VVS Den Haag. In de competitie won BS Egmond na penalty’s. Nu waren de rollen omgedraaid, en nam BS Rotterdam na een gelijkspel de penalty’s beter. Egmond en Rotterdam wonnen beide van VVS Den Haag en bereikten de kwartfinale.

In poule A wist de bekerwinnaar van 2011, BSWW, ook de kwartfinale te bereiken. De eerste wedstrijd ging nog verloren tegen BS Zeeland, maar van Pelikaan BS Zwolle werd wel gewonnen. BS Zeeland – Pelikaan BS Zwolle eindigde in 3-2 en dus stroomde ook BS Zeeland door naar de kwartfinale.

In poule C zaten drie teams die in de competitie allemaal nog strijden voor een plek bij de bovenste vier (play-offs): Interchange Rotterdam, Augustin BDU Tiel en Boeketterie Wiesmeijer Katwijk. De laatste twee bereikten gister de kwartfinale.

De winnaar van de Haaglanden Beach Soccer Cup, HBS, was ingedeeld in poule D. Samen met BS Entopic Hoorn en BS Nijnsel / TVE Sport. Nijnsel dat in de competitie onderaan staat, kon in de beker ook geen potten breken en verloor van Hoorn (3-0) en van HBS (4-2).

Kwartfinales
De spannendste kwartfinale was de wedstrijd tussen BS Egmond en BS Zeeland. De Zeeuwen leken de wedstrijd binnen te hebben toen het vlak voor tijd met 5-2 voor stond. Maar de Egmonders gaven nog niet op en wisten in de slotfase drie keer te scoren, en namen vervolgens ook de penalty’s beter. De tweede kwartfinale was de finale van vorig jaar: BSWW – BS Rotterdam. Vorig jaar won BSWW, dit jaar wist BS Rotterdam met 1-0 te winnen. De slotfase van kwartfinale 3 was spectaculair. Augustin leidde met 2-1 vlak voor tijd, toen David Kok voor Hoorn met een prachtige omhaal de gelijkmaker scoorde. Augustin antwoordde direct uit de aftrap, en wist zo toch de halve finale te bereiken. De laatste twee halve finalist werd BS Boeketterie Wiesmeijer Katwijk door HBS met 6-3 te uit te schakelen.

Halve finales
In de eerste halve finale tussen BS Egmond en Boeketterie Wiesmeijer Katwijk gingen de Noord-Hollanders hard onderuit. BS Egmond werd met 4-0 naar huis gestuurd. Beach Soccer Rotterdam wist de finale te bereiken door Augustin BDU Tiel (met een sterk spelende Patrick Ax) met 3-2 te verslaan.

Finale
De finale werd dus gespeeld door Boeketterie Wiesmeijer Katwijk en Beach Soccer Rotterdam. Bij BS Rotterdam speelde alleen international Reijer Ran mee. Roël Liefden, Pierre Tosch en Delano Summerville waren afwezig. Leo Koswal was geblesseerd en fungeerde als teamcaptain. Lennox Mauritz opende de score voor Rotterdam, maar Mathijs Hoek bracht de stand snel weer gelijk. Leo Koswal was nadrukkelijk aanwezig langs de lijn. Zijn aanmoedigingen hielpen want Rotterdam liep uit door goals van Edwin van Buuren, Lennox Maurits en opnieuw Edwin van Buuren. Eindstand: 4-1

bron: beachsoccer.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 10:06
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Oud-MVV'ers #101

Equinox schreef : Prachtig stadion he. ;)
('t liekent wel 'ne foto vaan VV Ulestraote)


Ut is RKUVC hè vrund....RKUVC, laot ut Stijn Vullings neet hure.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 12:00
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Oud-MVV'ers #102
Aafjes ook nog niet weg bij Zwolle.


PEC Zwolle slijt Aafjes niet aan Oss

Door MARTIJN MOOIWEER __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 6 augustus '12 10:35



Gerard Aafjes blijft onderdeel van de selectie van PEC Zwolle. De centrale verdediger stond in de belangstelling van FC Oss.




De Brabanders geven echter de voorkeur aan de Deen Anders Nielsen. Als Oss er met de stopper uitkomt, tekent Nielsen deze week en contract. Pas als de onderhandelingen op niets uitlopen, komt Aafjes weer in beeld.

Aafjes werd vorig seizoen overgenomen van MVV, maar kende bij de promovendus geen onomstreden seizoen. Hij mag uitkijken naar een andere club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 23:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Oud-MVV'ers #103
Nog steeds gaat het niet goed met dick nanninga volgens zijn zoon...dick word soms wakker vanuit zijn coma maar dit gaat zeer moeizaam.
Dick speelde 4 jaar lang in de aanval van us mvvke.
Ik zal nooit meer het moment vergeten dat mvv met 0-0 gelijk stond tegen fc utrecht en dat dick een zware(van nelle)kwam draaien in de pauze...naast mij...en in de tweede helft scoorde hij 1 en 2-0...dickie word wakker...en zijn zoon en dochter ontzettend veel sterkte...hoor zijn vrouw niet in het hele verhaal...anders mevrouw nanninga en kids ontzettend veel sterkte :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 08:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Oud-MVV'ers #104
Fabio Caracciolo traint vanaf maandag mee met het eerste elftal van De Graafschap, zo meldt Omroep Gelderland. De Doetinchemmers zijn al enige tijd op zoek naar een versterking voor in de voorhoede en hopen die in de Belgische aanvaller van RSC Visé te vinden.

De Graafschap-trainer Pieter Huistra (foto) bevestigd na afloop van de met 2-0 gewonnen competitiewedstrijd tegen Excelsior Rotterdam dat Caracciolo zich vanaf maandag als proefspeler aansluit bij de eerste selectie van de Jupiler League-club. "Ik wil hem eerst zien en kijken hoe hij er voor staat", aldus de trainer tegenover Omroep Gelderland.

Caracciolo is geen onbekende in de Nederlandse competities. De aanvaller speelde in het verleden voor onder meer FC Den Bosch, MVV Maastricht, ADO Den Haag en Fortuna Sittard.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 10:55 11 aug 2012 10:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Oud-MVV'ers #105
Jajaja .. 3 puntjes zijn binnen!! Gefeliciteerd mannen!! #mvvmaastricht !! Twitter Tom Daemen


Collin Van Eijk (Ex-MVV) gaat keepen bij Excelsior Veldwezelt. Hij was de afgelopen weken op proef bij Fortuna Sittard.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden