Oud-MVV'ers

23 juli 2012 22:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oud-MVV'ers #61

les rouges blancs schreef : Barry Hulshoff gaat aan de slag bij Westerlo. De oud-international en voormalig Ajacied wordt assistent-trainer bij de club uit de Belgische Tweede Klasse.

Hulshoff gaat Frank Dauwen assisteren. Deze werd onlangs aangesteld als opvolger van Jan Ceulemans, onder wie de club onlangs degradeerde uit de hoogste Belgische afdeling.

Hulshoff was voorstopper van het Gouden Ajax dat in de jaren '70 drie keer de Europa Cup I won.

Hulshoff vertrok na zijn Ajax-periode naar België. Zijn trainerscarrière begon hij echter weer in Amsterdam, waar hij tussen 1987 en 1990 lid was van de technische staf van Ajax. Vervolgens trok hij weer over de grens en was hij werkzaam als hoofdcoach van Lierse SK, KV Mechelen, Westerlo, Beerschot, SK Beveren, Eendracht Aalst en Sint-Truiden.


bron: VI

Vreemd dat het blaadje van die snor, die toch ook voor us MVVke voetbalde, weer ( voor de zoveelste keer) MVV totaal niet vermeldt.

Of zijn we nu Belsj geworden ( geen probleem... eindigt meteen de "frans" disucssie.... :kiss: ), maar toch...
Barry speelde niet alleen hier maar was ook een tijd commercieel manager !

19 mei 1979 MVV - Haarlem




Leuk weerzien dus met Barry bij de oefenwedstrjd tegen Westerlo !


Dee met dee knievel is unne noonk van serge van der ban...nl abe van der ban ...sjieke knievel...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2012 17:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #62

peter ruiver schreef : Noe ich de foto zeen, vraog ich mich aaf hoe Sies Hofman nog oethink. Eemes??


Dee is nog steeds de röstige mins dee heer vreuger waor en heet 'n sjoen baon in Mestreech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 11:57
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Oud-MVV'ers #63
Belgische voetballer 'gegijzeld' in Iran

De Iraanse club Parsh Teheran houdt voetballer Ibrahim Maaroufi (23) 'gegijzeld'. De ex-speler van onder meer PSV en FC Twente weigert nog te voetballen voor de club omdat hij nog maanden loon te goed heeft. Daarop nam de voorzitter zijn paspoort af.

"Ik ben gerold door een Nederlandse manager. Hij spiegelde me een topcarrière in Iran voor. Maar het werd een ontgoocheling. Ik voel me hier als in een openluchtgevangenis. In Iran komen spelen, was de grootste stommiteit die ik ooit heb begaan. Maar ik wist niet beter", zegt Ibrahim Maaroufi tegen de Belgische krant Het Belang van Limburg.

De carrière van de ex-Rode Duivel raakte een beetje in het slop. Toen werd hij gecontacteerd door een Nederlands manager. Hij wilde hem absoluut bij een topper in Iran laten spelen. Maaroufi wist van Europese spelers dat ze voor het grote geld in Saudi-Arabië en Qatar speelden en dacht dat de situatie in Iran vergelijkbaar was. "Maar het werd een zware tegenvaller", klinkt het.

Toen de club, tweedeklasser Parseh Teheran, in financiële problemen raakte, konden ze hem niet meer betalen. Hij ging te rade bij zijn Nederlandse manager, maar die liet hem stikken. "Ik heb ze nog een kans gegeven, maar toen de betalingen uitbleven, heb ik gezegd dat ik niet meer wilde spelen. Sindsdien hebben ze mijn papieren afgenomen. Ik kan het land niet uit", zegt Maaroufi. Hij heeft vandaag nog minstens 115.000 euro te goed van zijn club.

Bron: HBVL.be

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 14:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Oud-MVV'ers #64
Wie gaat er dan ook naar Iran....

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 15:35 25 juli 2012 15:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #65

Sjotelsplak schreef : Wie gaat er dan ook naar Iran....


Klopt!

Deze sukkel met $ tekens in z'n ogen had het kunnen weten, vooral nadat voormalig (1988-1989) MVV-er Ernie Brands er een soortgelijk avontuur beleefde
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=93205

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 16:51
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Oud-MVV'ers #66

les rouges blancs schreef :

peter ruiver schreef : Noe ich de foto zeen, vraog ich mich aaf hoe Sies Hofman nog oethink. Eemes??


Dee is nog steeds de röstige mins dee heer vreuger waor en heet 'n sjoen baon in Mestreech.


Ik dacht dat hij bij het AZM werkt en af en toe voetbalt bij de veteranen van VV Heer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 17:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Oud-MVV'ers #67
Sieske werkt indd voor het AZM.

Kwam onderstaand bericht tegen. Niet lang MVV'er geweest, volgens mij zelfs nog geen officiële wedstrijd, maar toch:

Ex-Rode Duivel vast in Iran
Gepost op 25 jul 2012, 07u34

Ex-Rode Duivel Ibrahim Maaroufi zit als het ware gegijzeld in Iran. Hij is gerold door een Nederlander die hem veel successen beloofde in de Iraanse club Parsh Teheran. In de plaats is zijn loon ingehouden en is zijn paspoort afgepakt...




De Iraanse club Parsh Teheran houdt voetballer Ibrahim Maaroufi (23) 'gegijzeld'. De ex-rode duivel weigert nog te voetballen voor de club omdat hij nog maanden loon te goed heeft. Daarop nam de voorzitter zijn paspoort af.

"Ik ben gerold door een Nederlandse manager. Hij spiegelde me een topcarrière in Iran voor. Maar het werd een ontgoocheling. Ik voel me hier als in een openluchtgevangenis. Naar Iran komen spelen was de grootste stommiteit die ik ooit heb begaan. Maar ik wist niet beter", zegt Ibrahim Maaroufi.

De carrière van de ex-rode duivel geraakte een beetje in het slop. Toen werd hij gecontacteerd door een Nederlands manager. Hij wilde hem absoluut bij een topper in Iran laten spelen. Maaroufi wist van Europese spelers dat ze voor het grote geld in Saudi-Arabië en Qatar speelden en dacht dat de situatie in Iran vergelijkbaar was. "Maar het werd een zware tegenvaller", klinkt het.

Toen de club, tweedeklasser Parseh Teheran, in financiële problemen geraakte konden ze hem niet meer betalen. Hij ging te rade bij zijn Nederlandse manager, maar die liet hem stikken. "Ik heb ze nog een kans gegeven, maar toen de betalingen uitbleven, heb ik gezegd dat ik niet meer wilde spelen. Sindsdien hebben ze mijn papieren afgenomen. Ik kan het land niet uit", zegt Maaroufi. Hij heeft vandaag nog minstens 115.000 euro te goed van zijn club.

Schande
Maaroufi heeft contact opgenomen met Mourad Bouchiki, een van de managers van Jean-Marie Pfaff. "Ik ken Ibrahim Maaroufi van toen hij nog voor Inter Milaan speelde. Hij klonk een en al ellende. Zijn weigering om nog te spelen, was blijkbaar bij de clubleiding in het verkeerde keelgat geschoten. Omdat ze zoiets ginder niet gewoon zijn. En omdat ze veel in hem geïnvesteerd hadden."

In Marokko, zijn geboorteland, is zijn verhaal intussen groot nieuws en spreekt men er schande over." Alleen, tussen Marokko en Iran botert het al een tijd niet meer. Ik geloof niet dat we van die kant veel steun moeten verwachten", zegt Bouchikhi. Maaroufi en zijn nieuwe manager hebben ook vernomen dat zelfs wanneer hij papieren van de Belgische ambassade zou krijgen, Iran nog altijd akkoord moet gaan en de papieren van de nodige stempels moet voorzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 19:16
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Oud-MVV'ers #68
Nostalgia







Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 20:51
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #69
Lerang...
uzzen Tank...
Castellana dus ...

heet 20 minuute metgespeuld bij "les grenats"( de granaten) , Metz dus, in de met 2: 0 gewonne wedstrijd tege UN Käerjeng op 18 juli.
Drei daog later späölde heer gaar neet met in de met 1:0 verloore wedstrijd vaan AJ Auxerre.
Venaovond speule ze tegen FSV Mainz 05 (3de klasse Duitsland).
Treener bij Metz is Dominique D’Onofrio ( o.a. ex Seraing, Club Luik en Standaard Luik ).

Noe weurt 't wel kort daag veur häöm umtot de kompetissie al op 3 augustes begint (tegen US Boulogne CO) en veer daog later Metz veur de beker mot tege CS Sedan.


Zeun häöm toch 't liefste (weer) zoe....


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 21:28
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Oud-MVV'ers #70
En vanavond zal hij sowieso niet spelen ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 15:25 27 juli 2012 15:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Oud-MVV'ers #71
get oet de aw does: :)

menier Pestoer en super Ceesie, de hier Sjobbe, Nanninga ( beetersjap ! :thumbsup: ), supersupporter Lei-ke ( Kruijntjes), en wie werd er met 4: 3 in 92 in de Kuip vermoord... :P met dank aan Vincent, Visser, Lanckohr en Meijer...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 16:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Oud-MVV'ers #72
Is er nog nieuws over Nanninga ?? Is hij uit coma ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 23:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oud-MVV'ers #73
Bron o.a voetbalprimeur

Danny Wintjens gaat ook naar Exelsior veldtwezet, het team waar Mvv-ers Thomas Damauntas en Patrick Boelen trainer zijn.
Die krijgen een aardig team voor de klasse waarin ze spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2012 00:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #74
Wintjens kan eventueel nog bij een BVO gaan voetballen voor 12 augustus. Morgen speelt Veldwezelt al voor de beker uit bij Zonhoven. Lijken mij nou niet bepaald de beste trainers daar, dus de spelers zullen het zelf moeten doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2012 10:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oud-MVV'ers #75

Anna D. schreef : Wintjens kan eventueel nog bij een BVO gaan voetballen voor 12 augustus. Morgen speelt Veldwezelt al voor de beker uit bij Zonhoven. Lijken mij nou niet bepaald de beste trainers daar, dus de spelers zullen het zelf moeten doen.


Beetje vroeg om te zeggen dat die trainers er niks van kunnen, ze staan in het begin van hun trainerscarriere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden