Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

16 aug 2012 11:45 16 aug 2012 11:51 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #31
:puke: Onderwerp: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)


Bedankt Ben, zo hoef ik die rotzooi niet meer te lezen, iedereen tevreden!

:thumbsup: :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 21:53
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #32

Fabrice schreef : :puke: Onderwerp: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)


Bedankt Ben, zo hoef ik die rotzooi niet meer te lezen, iedereen tevreden!

:thumbsup: :daag:


Wat hub se dan noe gedaon?? :huh:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:31 16 aug 2012 22:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #33

Boschpoort schreef : Kennelijk heeft die Wessels een lening verstrekt en een garantstelling afgegeven. Dat gaf in elk geval voldoende zekerheid dat de overige schulden betaald konden worden. Een volgend meetmoment kon wel eens penibel worden als Wessels voet bij stuk houdt. Fortuna is een kat met negen levens gebleken dus ook u zal er op het laatste moment wel weer een reddingsboei worden toegeworpen. Ik denk dat het Philippen en Abelshausen de eer te na is dat de club nu onder hun beleid definitief failliet gaat.


Heb lang bij de dierenambulance gewerkt maar het is meer een kat die al 9 keer overreden is en nog steeds opstaat en weer verder loopt...wanneer komt de nekslag :daag:...gr opa ;).

Ps 540.000 euro stadion huurschuld?...vandaar mijn vraag over die nekslag?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #34
Tsja, hoe vaak hebben Boschpoort, ik en anderen niet vragen gesteld over die stadionschuld? Maar dat zou allemaal geregeld zijn, zonder dat de Fortuna-vrienden dat echt konden uitleggen. Blijkt toch een serieus probleem te zijn.

Voor de supporters hoop ik dat Fortuna het redt, we weten allemaal zelf hoe erg het is als je club op omvallen staat. Maar los van de fans ben ik er wel klaar mee en vind ik het belachelijk dat een club zo structureel er een zooitje van maakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 00:55 17 aug 2012 00:56 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #35
Even een klein vraagje (misschien een stom vraagje maar dan hoor ik het wel) waarom wordt Roda of nja Kerkrade dan Aachen Noord genoemd?
Volgens mij ligt Aachen toch dichterbij Maastricht of heb ik dat verkeerd? het vliegveld heet toch ook niet Kerkrade-Aachen airport? Die heet Maastricht-Aachen airport.
En de technisch directeur, of hoe dat daar ook mag heetten, is Erik Meijer en waar heeft die gespeeld? juist bij ons vroeger.
Ik vind Alemannia Aachen wel wat hebben en ik kijk ook altijd of ze gewonnen hebben aangezien het toch een beetje met MVV of Maastricht te maken heeft vind ik (het vliegveld dus en de technisch directeur)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 01:05 17 aug 2012 01:06 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #36

Ekstertjj schreef : Even een klein vraagje (misschien een stom vraagje maar dan hoor ik het wel) waarom wordt Roda of nja Kerkrade dan Aachen Noord genoemd?
Volgens mij ligt Aachen toch dichterbij Maastricht of heb ik dat verkeerd? het vliegveld heet toch ook niet Kerkrade-Aachen airport? Die heet Maastricht-Aachen airport.
En de technisch directeur, of hoe dat daar ook mag heetten, is Erik Meijer en waar heeft die gespeeld? juist bij ons vroeger.
Ik vind Alemannia Aachen wel wat hebben en ik kijk ook altijd of ze gewonnen hebben aangezien het toch een beetje met MVV of Maastricht te maken heeft vind ik (het vliegveld dus en de technisch directeur)

Helpt dit?



Naam van het vliegveld heeft niks met lokatie stad Aken te maken, puur financiele kwestie die naamgeving.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 12:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #37
Ekstertjj, kennelijk is het je ook ontgaan Aachen in zwartgeel speelt en dat de fans van Aachen en roda een vriendschapsband hebben. Zie ook:
www.l1.nl/sport/177929-roda-fans-steunen-alemannia-aachen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 13:15 17 aug 2012 13:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #38

Boschpoort schreef : Ekstertjj, kennelijk is het je ook ontgaan Aachen in zwartgeel speelt en dat de fans van Aachen en roda een vriendschapsband hebben. Zie ook:
www.l1.nl/sport/177929-roda-fans-steunen-alemannia-aachen

nou Boschpoort....vind dat "kennelijk"en "ook" een beetje voorbarig en onbeleefd naar deze MVV supporter toe:
Ekstertjj woont in en komt uit de Randstad en heeft maar kort in Mestreech gewoond.
Dan kun je niet verwachten dat hij alle in's en out's kent...en mag je blij zijn met zo'n verre supporter ;)

Daarom zijn vraag ook naar opheldering, daar is toch niks mis mee...

Als we dan zo correct met antwoorden zijn, dan moeten we ook vermelden dat diezelfde supporters op de grensstraat minder vriendelijk tegenover elkaar staan en de M.E. zelfs paraat staat...als Oranje tegen Duitsland speelt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 18:08 19 aug 2012 18:10 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #39
Roda jc de club van Limburg, de club waar Limburg trots op is,Roda is Limburgse passie...............hoe armoedig en beschamend is het dan als je op een zaterdag avond nog geen 50 limburgers bereid kunt vinden om de trots uit Limburg te gaan supportere in Eindhoven, wat een afgang voor een club die zich zelf profileert als enigste club in Limburg en daar zelfs het volkslied voor misbruikt...... :woohoo: :lolno: :woohoo:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 18:15
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #40

Vluuzak schreef : Roda jc de club van Limburg, de club waar Limburg trots op is,Roda is Limburgse passie...............hoe armoedig en beschamend is het dan als je op een zaterdag avond nog geen 50 limburgers bereid kunt vinden om de trots uit Limburg te gaan supportere in Eindhoven, wat een afgang voor een club die zich zelf profileert als enigste club in Limburg en daar zelfs het volkslied voor misbruikt...... :woohoo: :lolno: :woohoo:


Beschamend gewoon Hahaha. Als MVV moet voetballen in eindhoven op een zaterdag avond denk ik dat er toch minimaal 500 tot 1000 man meegaan. De trots van het zuiden Hihi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 22:29
DeBlieser
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #41
'T is wachtte dat dees sjoen beelde weer trökkaome in Aoke Noord :lachen:

I am not fat, I am fluffy!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 23:02
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #42
Toverland is de nuuje hoofdsponsor van Roda.
Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 01:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #43

peter ruiver schreef : Toverland is de nuuje hoofdsponsor van Roda.
Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:

Tovenarij zullen ze juist nodig hebben om in de eredivisie te blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 08:27
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #44

peter ruiver schreef : Toverland is de nuuje hoofdsponsor van Roda.
Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:


Peter,daan loope veer ze misjien weer mis :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:25
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #45
Dan speel je eredivisie, moet je redelijk kortbij in Waalwijk voetballen, heb je alle steun van de wereld nodig en krijg je met pijn en moeite één bus gevuld.
Dan ben ik trots op die dikke 100 man die, voor mijn gevoel, naar de poolcirkel moesten reizen om MVV in Veendam aan te moedigen.
Ik geniet van MVV op dit moment, maar op de voet gevolgd door het debacle dat zich de trots van het zuiden noemt.
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.213 seconden