Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

17 feb 2017 21:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4696
Gadverdamme 3 punten pakken zoals alleen Roda dat kan. 2 ballen van de lijn halen en dan winnen met een halve kans en verreweg het slechtste voetbal wat ik dit seizoen in de Eredivisie heb gezien.

Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."

Bah Bah..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2017 22:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4697

Hill28 schreef : Gadverdamme 3 punten pakken zoals alleen Roda dat kan. 2 ballen van de lijn halen en dan winnen met een halve kans en verreweg het slechtste voetbal wat ik dit seizoen in de Eredivisie heb gezien.

Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."

Bah Bah..


Zoe zuuste mèr weer: "De Stomste boere hubbe de dikste eereppel !

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2017 10:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4698
Dat gefrómmel vaan Hendriks veur 'ne ope goal......Iech bin benuid wieväöl Korotaev dee gas geboje heet um dee bal zoe opziechteg te misse....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2017 11:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4699
Ik las gister ergens dat in seizoen 2018-2019 Nederland geen direct CL plaats meer heeft, volgens mij gaat dat ook een effect op de inkomsten van minimaal 1 Eredivisie club en dat zal indirect ook wel weer invloed hebben op TV gelden verdeling en dus ook die van de JL die zullen dan wel verlaagd gaan worden , lijkt me geen goed nieuws

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2017 11:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4700

Nao Väöre schreef :

Hill28 schreef : Gadverdamme 3 punten pakken zoals alleen Roda dat kan. 2 ballen van de lijn halen en dan winnen met een halve kans en verreweg het slechtste voetbal wat ik dit seizoen in de Eredivisie heb gezien.

Of zoals de commentator op Fox zegt: "Je mag dan wel 40 man in je selectie hebben, als het voetbal niet beter wordt dan dit loop je van de ene naar de andere zenuwinzinking..."

Bah Bah..


Zoe zuuste mèr weer: "De Stomste boere hubbe de dikste eereppel !


ik denk hoe dan ook dat we Roda beter niet kunnen treffen in de PO ( als wij en zij daar mochten komen) verdedigend zijn die best lastig te pakken en daar waar wij moeilijk tot scoren komen. Geef mij maar Den Haag als tegenstander !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2017 13:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4701
Gerucht op werk vernomen: Fortuna zou met alle aankopen in de winter niet voldoen aan licentie-vereisen en nog eens 6 punten aftrek krijgen. Gohf, weet jij iets meer? Als het waar is - met de nadruk op als - gooi je zo de extra punten die je gepakt hebt, weer weg...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2017 16:13
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4702

Jacques schreef : Gerucht op werk vernomen: Fortuna zou met alle aankopen in de winter niet voldoen aan licentie-vereisen en nog eens 6 punten aftrek krijgen. Gohf, weet jij iets meer? Als het waar is - met de nadruk op als - gooi je zo de extra punten die je gepakt hebt, weer weg...


Gedeeltelikk waar. Ja fortuna krijgt as woensdag nog 1 straf van de licentiecommissie vd knvb in de vorm van 3 tot 6 punten aftrek.

Natuurlijk is het complete onzin dat dit met onze winteraankopen te maken heeft. Fortuna zit in categorie 1 en staat op pelt bij de knvb dus dan kan je al helemaal niet je salarisbudget overschrijden, als je logisch nadenkt.
Heeft nog allemaal met vorig seizoen te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2017 17:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4703
Thanks. Nog uit het verleden dus? Dat kennen wij maar al te goed. Slikken en doorgaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 08:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4704
Precies. al doen 6 of 9 punten aftrek in een seizoen wel pijn. Maar voor Fortuna beter in een seizoen als dit als je toch niks te winnen of te verliezen hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 09:12
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4705
Die -6 punten is bij sommige al 2,3 maanden bekend onder de Fortuna supporters. Het is overigens nog niet zeker dat Fortuna puntenaftrek krijgt. Een boete van 25.000 euro gaat het worden wat ik gehoord heb gisteren.

Vanaf volgend seizoen zal het beter moeten en kunnen we ons geen punten aftrek of iets dergelijks permitteren. Hoop dat Fortuna zich hiervan bewust is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 10:16
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4706
Feit is dat Limburgse clubs altijd zwaar aangepakt worden!! Meten met 2 maten heet dat, foifoi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 13:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4707
Mwah, ik houd nooit zo van die Calimero-bril. Ik vind dat geen feit, het zegt vooral veel over de Limburgse clubs.

Fortuna heeft meermaals de KNVB willens en wetens misleid, was de koning van trucjes als geld storten één dag voor meetmoment en dag later weer terugstorten. Ik snap dat de KNVB in het verleden daarom kritisch naar Fortuna keek en strikt in de regels was. Zo hanteerde Fortuna de regels namelijk zelf ook. Altijd op zoek naar een maas in de wet in plaats van de regels te gebruiken om een gezonde bedrijfsvoering te hebben. Let wel: dit was voor Fortuna destijds de enige manier om te overleven, dus ik snap het best. Maar ik snap ook dat de KNVB/licentiecommissie in het verleden erg kritisch naar Fortuna keek.
Daarbij was Fortuna vorig seizoen weer eens technisch failliet en hebben ze - als ik het me goed herinner - een aantal deadlines gewoonweg niet gehaald. Aanleveren cijfers en zo.

Voor MVV gold in het verleden hetzelfde. Goumans en Jongen et cetera hebben echt wel wat fratsen uitgehaald, deadlines niet gehaald, niet aan verplichtingen voldaan. We kregen daar ook vaker boetes voor. Uiteindelijk werden we gered, maar helaas begonnen we daardoor wel flink in de min aan het seizoen 2010-2011.

Een club als Twente bijvoorbeeld, kreeg ook 6 minpunten. Ook daar werd bewust de boel misleid. Helaas voor ons is bijvoorbeeld een Roda veel slimmer: die zorgen dat ze aan de licentie-vereisten voldoen. Dus liever wat geld in kas houden voor een meetmoment, dan de huur aan de gemeente te voldoen. Zij hebben het geluk dat ze een gemeente hebben die daar in meegaat.

Welke andere club vind jij dat met meer wegkomt dan Fortuna en MVV?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, middenstip, Tuor, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 23:38
MafVaanVoetbal
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4708
Roda is altijd zo gematst met wanbetalen, KNVB is een grote corrupte bende!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2017 20:56
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4709
Thierry Henry bij Aachen Nord. Het moet niet gekker worden!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2017 07:43 23 feb 2017 07:43 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4710

Jo70 schreef : Thierry Henry bij Aachen Nord. Het moet niet gekker worden!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER



Tja er word daar toch wat teweeg gebracht kunnen wij helaas alleen van dromen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden