Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 feb 2017 00:20
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4666
Anelka vertelt: "De bijnaam van Vieira was Le Long. Op een dag miste ik een opgelegde kans voor Arsenal en sloeg hij me met zijn 35 centimeter lange penis in mijn gezicht, ik had hem namelijk een lanky limbed boombaclart genoemd. Kun je je voorstellen hoe gênant dat moet zijn? Op het ene moment ben je aan het douchen, op het andere krijg je opeens een penis in je gezicht. Ik wist me totaal geen houding meer te geven."

Anelka gaat verder: "Even later kwam de boss binnen, Arsène Wenger. Die wierp een blik op de piemel van Vieira en gaf hem een high five. Hij zei: jongens, dat is precies waarom Patrick aanvoerder is, moeten jullie dat ding toch eens zien! Ik wist meteen dat ik moest vertrekken bij Arsenal."

:P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2017 09:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4667

Fabrice schreef : Anelka vertelt: "De bijnaam van Vieira was Le Long. Op een dag miste ik een opgelegde kans voor Arsenal en sloeg hij me met zijn 35 centimeter lange penis in mijn gezicht, ik had hem namelijk een lanky limbed boombaclart genoemd. Kun je je voorstellen hoe gênant dat moet zijn? Op het ene moment ben je aan het douchen, op het andere krijg je opeens een penis in je gezicht. Ik wist me totaal geen houding meer te geven."

Anelka gaat verder: "Even later kwam de boss binnen, Arsène Wenger. Die wierp een blik op de piemel van Vieira en gaf hem een high five. Hij zei: jongens, dat is precies waarom Patrick aanvoerder is, moeten jullie dat ding toch eens zien! Ik wist meteen dat ik moest vertrekken bij Arsenal."

:P


Voor wie denkt, wat voor vreemds gooit die Fabrice er nu op, dit zijn dus echt uitspraken van Anelka :lachen:

www.soccernews.nl/news/370389/Anelka_cho...ng_over_penis_Vieira

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2017 10:36
erpje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4668
Heb die knakker Korotaev gevonden op google onder AK investments, heeft werkelijk bedrijven en investeringen over de hele wereld. Heeft zelfs grote belangen in Sabic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2017 14:53
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4669

erpje schreef : Heb die knakker Korotaev gevonden op google onder AK investments, heeft werkelijk bedrijven en investeringen over de hele wereld. Heeft zelfs grote belangen in Sabic.


Link?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2017 20:57
V.Duynhoven
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4670
Ja, dat wou ik zeggen. Ik ken meneer Wesly persoonlijk niet zo goed, maar weet dat die supporter is van voetbal en van MVV.

Toen ik vroeger nog naar de hoofdtribune ging was hij ook (bijna) altijd te zien en sponsort MVV inderdaad al jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2017 23:39
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4671
Ik heb nog niets gehoord wat indrukwekkend was. Behalve 2 dingen. Ten eerste, de investeerder heeft een investeringsbedrIjf. Ten tweede, Anelke geeft aan dat hij zo lang blijft als die Rus. Logischerwijze kom ik tot de conclusie dat Roda een handelshuis is. Door collega's, Roda supporters, wordt bevestigd dat dit de enig resterende kans was om de club te redden. Mag ik dan concluderen dat het lot van die club verbonden is aan de grillen van li duce? Bovendien, het zou bekend moeten zijn dat persconferenties gehouden worden om de supporters te laten geloven. Die Rus heeft geen enkele kaart op tafel gegooid. Ik ben benieuwd wat er op die kaarten staat.

Ps., Anelke in kruisherenhotel? Dat kin neet...

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2017 12:55
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4672
Kom op Ajax, zeik ze alsjeBLIEFT af met n nulletje of 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2017 14:28
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4673
Ok dat is dan niet gelukt, maar nog steeds gedeeld laatste. See you in Spring Korotaev.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2017 19:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4674
Ik heb de wedstrijd op tv gezien #Oda-Ajax. Slechte wedstrijd met verdiende overwinning voor Ajax. Nu #Oda weer verloren heeft zullen ze komende week wel weer een stuk of acht nieuwe spelers aantrekken :P Moeilijk om al die veertig spelersnamen te onthouden als supporter. Ze staan weer eventjes met beide voetjes op de grond, die #Oda supporters die bij ons werken waren euforisch en wisten al zeker dat ze Ajax zouden verslaan. Dat volk daar is zum kotsen, ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan dat volk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 00:29
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4675

Mr Sjaan schreef :

erpje schreef : Heb die knakker Korotaev gevonden op google onder AK investments, heeft werkelijk bedrijven en investeringen over de hele wereld. Heeft zelfs grote belangen in Sabic.


Link?

Als je daarop (AK investemensts) googled kom je op diverse "bedrijven" uit, en eentje zit in Den Bosch met één werknemer...
KNVB are you watching? :sick:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 08:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4676
Nee. al die AK investments die je tegen komt op google zijn niet de juiste.
Deze moet je hebben: www.akihl.com/
En daar valt helemaal niets uit op te maken over wat ze nu exact doen of welke belangen ze waar hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 17:44
erpje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4677
Bij presence kom je toch weer uit bij AK investments en ook alle vestigingsplaatsen zijn de zelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 17:57
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4678
Nou willen ze ook weer een nieuwe trainer, Thierry Henry!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 18:26 06 feb 2017 18:27 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4679
Gewoon omdat het kan reizen we even terug in de tijd. Voetbal International, 7 december 2016.

Toch lijkt er sinds de aanstelling van Vergoossen meer vastigheid onder trainer Yannis Anastasiou, die daarvoor bleef schuiven met spelers en systemen. 'Had ook te maken met blessures en schorsingen', weet Vergoossen. 'Geloof me, het proces om tot meer vastigheid te komen was al ingezet. Juist in moeilijke tijden moet je houvast bieden, duidelijk zijn. En spelers wijzen op hun taken.'

Het lijkt Vergoossen niet raadzaam om tijdens de winterstop weer een blik nieuwe spelers open te trekken. 'Je moet geen groot aantal nieuwelingen halen. (...) ik denk ook dat het niet nodig is. Bovendien moet de coach dan wéér opnieuw beginnen met het bouwen van een team.'



:lol: :lol: :lol: :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2017 03:13
MafVaanVoetbal
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #4680
Die mafkezen van VoetbalInside waren ook weer Roda de hemel in aant prijzen! En dat terwijl ze met 2-0 verloren hebben! Voor ons is nooit aandacht terwijl wij het weer goed gedaan hebben vandaag! Kut hollenjers!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden