Stadion

13 jan 2018 15:16
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #91

Jacques schreef :

Huib schreef : Zaw sjiek zien 'n nuij stadion beij 't LeisureDome beij de Brusselsepoort.

Vaan de Boschpoort (via de Geusselt) nao de Brusselsepoort.


Wyckerveste, die dit leisuredome-project gaat doen, heeft bij drie Nederlandse stadions ervaring met dit soort zaken. Zwolle, Cambuur (nog te bouwen) en... Roda JC. De baas van Wyckerveste is commissaris bij Roda en ook groot fan aldaar. Weet niet of hij voor MVV een stadiondeal zou willen doen.

Van de andere kant is het gewoon zakendoen voor hem natuurlijk.

Heb jij over stadionplannen in combi met deze deal echt iets over opgevangen Huib, of is het gewoon dagdromen?


Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een eventueel nieuw stadion, niet langs de snelweg wordt gebouwd. Je wilt de bezoekende club zo snel en veilig mogelijk weer richting het noorden sturen. In de huidige situatie hebben ze zelfs twee snelwegen tot hun beschikking. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat het gemeentebestuur akkoord gaat met een stadion, zo diep in de kern van Maastricht. Als er ooit een nieuwe tempel komt, dan moet dat wel in de nabijheid van de A2 zijn denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2018 18:24
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Stadion #92
Nee ik heb niets gehoord. De aansluiting met de A2 is niet gunstig, maar door de aangepaste Noorderbrug is de ontsluiting van West verbeterd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2018 09:30
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Stadion #93
Dagdromen dus! uiteraard is door de aangepaste Noorderbrug de ontsluiting van West verbeterd. Dat was ook het doel van die aanpassing.

Terug naar naar de (in dit kader nachtmerrie) Stadion Geusselt: verouderd en qua publieksgerichte voorzieningen (toiletten, servicepunten, veiligheid, parkeren, openbaar vervoer) volstrekt niet meer van deze tijd. Niet voor voetbal en al helemaal niet voor "multifunctioneel" gebruik bij andere sporten of evenementen (voorbeeld: 2 wc's voor dames voor 2 tribunes - AS en Boschpoort, de 2 andere damestoiletten liggen (bij voetbalwedstrijden) in de bufferzone naar het uitvak en per definitie onbruikbaar..., één invalidentoilet in de gracht bij de hoofdtribune).
Renovatie moet voor een eigenaar meer zijn dan een cosmetische aanpassing van een paar herentoiletten. Visie op het (toekomstig) gebruik (multifunctioneel dus inclusief de daarbij horende publieksgerichte voorzieningen) ipv een hoogstnoodzakelijke onderhoudsbeurt van de bestaande - ontoereikende- voorzieningen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2019 13:50
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #94
Hallo allen,

Ik heb op wikipedia de pagina van Stadion Boschpoort bijgewerkt en uitgebreid. Die vond ik namelijk wat te compact. Enige dat me niet lukt is om de foto te wijzigen, cq foto's toe te voegen. Kan iemand helpen door zelf een aantal foto's toe te voegen en de profielfoto te wijzigen?

Bedankt!

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2019 14:28
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #95
Edit: het is me al gelukt.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2019 11:42
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #96
Ik heb nu ook de wiki-pagina van De Geusselt aangepast en uitgebreid. Helaas flink gebaseerd op de pagina van mestreechtersteerke, ik weet anders niet hoe ik aan de info kom. Maar de oude pagina vond ik geen recht doen aan onze club. Wie wil editten: van harte welkom. Ik wil nog een paragraaf met 'legendarische' wedstrijden en foto's aanmaken. Wie wil kan dat toevoegen.

nl.wikipedia.org/wiki/Stadion_De_Geusselt

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 14:30
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #97
Mij is ter ore gekomen dat MVV een nieuwe cabine gaat bouwen op de achterste rijen van Boschpoort vak-C. Nu heb ik een kaartje voor de achterste rij van vak D en ben bang dat ik zo geen zicht meer heb op ten minste 1 van de doelen. Heb MVV dus gebeld. Zij bevestigden dit plan, maar wilden geen informatie geven. En als we niks meer konden zien dan moesten we maar een klacht indienen.

Typisch...

Wie weet hier meer van? (van die cabine, en dus niet van het indienen van een klacht welteverstaan..)

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 15:06 14 juni 2019 15:07 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Stadion #98

Nietzsche schreef : Mij is ter ore gekomen dat MVV een nieuwe cabine gaat bouwen op de achterste rijen van Boschpoort vak-C. Nu heb ik een kaartje voor de achterste rij van vak D en ben bang dat ik zo geen zicht meer heb op ten minste 1 van de doelen. Heb MVV dus gebeld. Zij bevestigden dit plan, maar wilden geen informatie geven. En als we niks meer konden zien dan moesten we maar een klacht indienen.

Typisch...

Wie weet hier meer van? (van die cabine, en dus niet van het indienen van een klacht welteverstaan..)


Daar heeft MVV in een eerder stadium al over gecommuniceerd. Als ik me niet vergis heeft dat in een blog van directeur Paul Penders gestaan.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 15:16
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #99
Bedankt, Jo70.

Hmm, ik heb de laatste 5 blogs doorgespit en dit is het enige dat ik kan vinden (blog 17): 'Qua faciliteiten in het stadion is er een aantal zaken dat aandacht verdient.'

Heeft iemand meer info?

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 16:15
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Stadion #100

Nietzsche schreef : Bedankt, Jo70.

Hmm, ik heb de laatste 5 blogs doorgespit en dit is het enige dat ik kan vinden (blog 17): 'Qua faciliteiten in het stadion is er een aantal zaken dat aandacht verdient.'

Heeft iemand meer info?


Het klopt inderdaad dat er een nieuwe ''cabine'' gebouwd gaat worden op de Boschpoort tribune vak C. Zover ik weet worden hier 3 rijen in gebruik voor genomen en zodoende wordt rij 11 op vak C dus de bovenste rij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Nietzsche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 17:15
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Stadion #101
Puur uit interesse, zit zelf ook op Boschpoort D, wat moet ik me voorstellen bij een nieuwe cabine? Zoiets als wat nu op de Angelside-tribune is en waar de stadionspeaker zit? 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 17:50
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Stadion #102
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 17:56
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 710
Meer
Stadion #103
Is ooit ergens op het forum vermeld. Meen dat iemand zei dat de omroepcabine op AS niet zou voldoen aan bepaalde veiligheidsnormen en weg moet.
Hier had eventueel ook rekening mee gehouden kunnen worden met de aanbouw van de sporthal.

Wellicht de groep die nu op G staat te zingen naar het midden bovenaan verhuizen recht achter het doel ? Zou de sfeer ten goede komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden