Stadion

28 nov 2012 00:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Stadion #46
kan me dit nog herinneren....


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 00:49 28 nov 2012 00:50 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Stadion #47
@LRB: Mooie Foto, jammer dat de "wachttorens" er niet op staan. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:14
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Stadion #48
zijn die pinnen niet ooit als werpsterren gebruikt ergens waarna ze verboden werden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 13:24 28 nov 2012 13:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #49

sjoen-mestreech schreef : zijn die pinnen niet ooit als werpsterren gebruikt ergens waarna ze verboden werden


MVV-AJAX was die wedstrijd. Toen braken ze op bovenstaande foto door de zijkant van de wand, en kwamen ze in het grasveld terecht, daarna ging het hek om, enkele kinderen zijn toen met zo'n punt in de voorkop afgevoerd naar het AZM. Wat een aso's waren dat. Die hekken waren toen geen overbodige luxe...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2012 14:07 28 nov 2012 14:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Stadion #50
nog e fotooke vaan de Geusselt oet de aw does ( met 'n sjieke moderne geluidsinstelaassie... ;) )

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 12:01
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Stadion #51
Britten kopen kantoren De Geusselt

Bryant Park Netherlands, onderdeel van het Britse investeringsfonds MCAP1 Global Finance, heeft de kantoren en andere ruimten in stadion De Geusselt gekocht.

De kantoren waren eigendom van Bouwinvest. Behalve de kantoren in Maastricht heeft Bouwinvest in heel Nederland 14 complexen verkocht aan de Britten. Bryant Park Netherlands Aquisition I B.V. is de Nederlandse dochter van het bedrijf die als koper optreedt.

De koper is een belegger die deze kantoren en enkele andere ruimten aan derden wil verhuren. Daarbij gaat het in de meeste gevallen om een voortzetting van de verhuur die reeds door Bouwinvest is aangegaan.

Het stadion staat op gemeentelijke erfpachtgrond en de algemene erfpachtvoorwaarden 1985 zijn van toepassing.

Volgens artikel 30 lid 3 van de algemene erfpachtvoorwaarden 1985 is voor verhuur van andere ruimten dan woningen toestemming nodig van het College van Burgemeester en Wethouders. Het College heeft besloten deze toestemming aan Bryant Park Netherlands Acquisition I B.V. te verlenen.
www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/britt...antoren-de-geusselt/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 14:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Stadion #52
Marathon Asset Management te new york is de eigenaar van MCAP. Over het algemeen geen jongens van snel geld en de boel half failliet achterlaten, hebben goede reputatie.

Neem aan dat de commerciële afdeling die jongens van MCAP/marathon uitnodigt een wedstrijdje te komen kijken en sponsor te worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 19:32 19 feb 2016 19:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Stadion #53
Wanneer wordt er iets gedaan aan de damestoiletten op de Boschpoort....?

Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!

Zolang onze dochters, kleindochters, zussen, moeders, vriendinnen en echtgenotes nog steeds daarop moeten,
die na de rust nog goorder zijn dan de openbare toiletten die de stad vroeger kende...
is niemand van stads- en clubbestuur een knip voor zijn of haar neus waard!
Want dit is een regelrechte schande
.

Zou misschien iets kunnen zijn voor VZM om te investeren....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 23:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Stadion #54

les rouges blancs schreef : Wanneer wordt er iets gedaan aan de damestoiletten op de Boschpoort....?

Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!

Zolang onze dochters, kleindochters, zussen, moeders, vriendinnen en echtgenotes nog steeds daarop moeten,
die na de rust nog goorder zijn dan de openbare toiletten die de stad vroeger kende...
is niemand van stads- en clubbestuur een knip voor zijn of haar neus waard!
Want dit is een regelrechte schande
.

Zou misschien iets kunnen zijn voor VZM om te investeren....




www.google.nl/search?q=hulpmiddel+voor+d...C8AQ_AUIBigB#imgrc=_

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 10:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Stadion #55
Misschien trieste vraag, maar maak eens een foto van die WC, zet die op facebook tag MVV met de vraag of dit week na week normaal is. Da trek je sneller aandacht als het hier te melden.

les rouges blancs schreef : Wanneer wordt er iets gedaan aan de damestoiletten op de Boschpoort....?

Roep ik al jaren....tevergeefs helaas !!!

Zolang onze dochters, kleindochters, zussen, moeders, vriendinnen en echtgenotes nog steeds daarop moeten,
die na de rust nog goorder zijn dan de openbare toiletten die de stad vroeger kende...
is niemand van stads- en clubbestuur een knip voor zijn of haar neus waard!
Want dit is een regelrechte schande
.

Zou misschien iets kunnen zijn voor VZM om te investeren....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 09:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Stadion #56
Het stadion is van de gemeente , MVV betaalt genoeg huur dat de gemeente hiervoor dan ook wel eens voor mag zorgen! Heeft MVV ooit gevraagd bij de gemeente om moderne WC faciliteiten ? Als VZM zou ik hieraan niet beginnen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2016 15:57
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Stadion #57
Hier maar even: Onlangs is tijdens een wedstrijd een prentje à 90 euro onder m'n ruitenwisser gestopt omdat ik mijn auto in de berm langs de Terblijterweg (bij de sporthal) geparkeerd had. Daar parkeer ik al jaren en ik ben daarin niet de enige. Ik heb beroep aangetekend en aangegeven dat op deze plek al zo lang ik me kan herinneren (zeker 20 jaar) gedoogd wordt dat hier tijdens de wedstrijden auto's geparkeerd staan, maar heb inmiddels ook een standaardbrief met een afwijzing hiervan ontvangen. Wees dus gewaarschuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2016 17:47
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #58

Kay schreef : Hier maar even: Onlangs is tijdens een wedstrijd een prentje à 90 euro onder m'n ruitenwisser gestopt omdat ik mijn auto in de berm langs de Terblijterweg (bij de sporthal) geparkeerd had. Daar parkeer ik al jaren en ik ben daarin niet de enige. Ik heb beroep aangetekend en aangegeven dat op deze plek al zo lang ik me kan herinneren (zeker 20 jaar) gedoogd wordt dat hier tijdens de wedstrijden auto's geparkeerd staan, maar heb inmiddels ook een standaardbrief met een afwijzing hiervan ontvangen. Wees dus gewaarschuwd.


Stond je met je auto niet toevallig voor de nooduitgang van de Sporthal geparkeerd?Ik weet dat ze daarop controleren. Ook op de hoek naast de sporthal moet vrij zijn (stoepje). Waren er meer bekeuringen die avond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2016 22:06 29 feb 2016 22:16 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Stadion #59

houtengerard schreef :

Kay schreef : Hier maar even: Onlangs is tijdens een wedstrijd een prentje à 90 euro onder m'n ruitenwisser gestopt omdat ik mijn auto in de berm langs de Terblijterweg (bij de sporthal) geparkeerd had. Daar parkeer ik al jaren en ik ben daarin niet de enige. Ik heb beroep aangetekend en aangegeven dat op deze plek al zo lang ik me kan herinneren (zeker 20 jaar) gedoogd wordt dat hier tijdens de wedstrijden auto's geparkeerd staan, maar heb inmiddels ook een standaardbrief met een afwijzing hiervan ontvangen. Wees dus gewaarschuwd.


Stond je met je auto niet toevallig voor de nooduitgang van de Sporthal geparkeerd?Ik weet dat ze daarop controleren. Ook op de hoek naast de sporthal moet vrij zijn (stoepje). Waren er meer bekeuringen die avond?

Nee, op het gras een paar meter verder. Puur uit gemak, zodat ik meteen weg kon rijden zonder eerst rechtsaf naar het stoplicht te hoeven rijden. Geen idee of er meer waren met een bekeuring, geloof niet dat daar die avond veel auto's stonden. 1 februari vorig jaar stonden daar wel 30 auto's, misschien is dat ook bepalend voor hoe ermee om wordt gegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 10:19
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #60
Hier zijn de eerste tekeningen/foto's van de nieuwe Geusseltsporthal. Het lijkt me dat er onder de tribunes van de Boschpoort nog wat ruimte is overgelaten voor (supporters?)faciliteiten..

Also sprach Zarathustra
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden