Stadion

01 mrt 2016 11:40 01 mrt 2016 11:41 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stadion #61

Kay schreef : Nee, op het gras een paar meter verder. Puur uit gemak, zodat ik meteen weg kon rijden zonder eerst rechtsaf naar het stoplicht te hoeven rijden. Geen idee of er meer waren met een bekeuring, geloof niet dat daar die avond veel auto's stonden. 1 februari vorig jaar stonden daar wel 30 auto's, misschien is dat ook bepalend voor hoe ermee om wordt gegaan.


Ik zet de auto al meer dan een jaar niet meer daar. Altijd een mini-safari na een regenbui, waar je met de onderkant altijd blijft hangen op het bouwpuin. Ideaal is die plek niet. Het is parkeren binnen de bebouwde kom in de berm, dus ze mogen je helaas beboeten. Triest dat ze dat gedaan hebben. Vorig jaar kreeg iemand nog een waarschuwing op het raam geplakt, die stond op het hoekje. Bij het Fortuna en Roda stadion kun je probleemloos parkeren, minimaal 50% stadion capaciteit. In Maastricht kun je hem het beste in Daalhof zetten tijdens een top match en bijtijds naar het stadion lopen..

Is er al bekend wat er op de plek van de huidige sporthal komt? Ik hoop toch echt parkeerplekken, want die zijn hoog nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 11:29
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Stadion #62
Een tijdje geleden een Engelse collega meegenomen naar Mvvke. Het verslaag hiervan op dit Engels voetbalblog.
onze club wordt nu gepromoot in Engeland :applaus:

www.the92.net/news-blog/de-geusselt-a-tr...tricht/#.Vz2GaNSLS9I
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Bieske, SJENG@BOSCHPOORT, Janepie, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 15:06
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #63
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-tijdelijk-dakloos

In het mvv nieuwsbericht staat dat alleen de dakbeplating gerenoveerd zal worden. Dat vind ik een vreemd verhaal, aangezien in een 1limburg artikel van 25 oktober 2015 (zie link hieronder) de 'LIGGERS waarop het dak rust' zouden moeten worden aangepast. Dit omdat ze 'niet meer de kwaliteit hebben om de veiligheid te garanderen'. Heeft iemand hier een toevoeging op?

www.1limburg.nl/dak-mvv-stadion-heeft-opknapbeurt-nodig

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 18:09 01 juni 2016 18:10 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Stadion #64

red sox schreef : www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-tijdelijk-dakloos

In het mvv nieuwsbericht staat dat alleen de dakbeplating gerenoveerd zal worden. Dat vind ik een vreemd verhaal, aangezien in een 1limburg artikel van 25 oktober 2015 (zie link hieronder) de 'LIGGERS waarop het dak rust' zouden moeten worden aangepast. Dit omdat ze 'niet meer de kwaliteit hebben om de veiligheid te garanderen'. Heeft iemand hier een toevoeging op?

www.1limburg.nl/dak-mvv-stadion-heeft-opknapbeurt-nodig

Wat is het probleem? Werken aan het dak soit.
Heeft er iemand last van en een toevoeging op?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 20:01
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion #65
Hmm, ik wil graag weten of het volgend seizoen veilig is, that's all..

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 20:02
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Stadion #66
Nu men toch aan het dak van het stadion is aan het werken, bedenk ik mij het volgende:
De akoestiek in het stadion laat te wensen over. Is het niet mogelijk om met doeken of
ander goedkoop materiaal te zorgen voor een beter akoestiek? Ik begrijp dat ook dat niet de meest
ideale oplossing is voor wat betreft de akoestiek. Toch denk ik dat een dergelijke "kleine" aanpassing
zorgt voor een betere sfeer, dus meer toeschouwers, dus een geslepen MVV, dus meer punten, dus de
weg terug naar de Eredivisie :woohoo:

Verder ben ik benieuwd naar de ontwikkelingen omtrent de catering in het stadion. Wellicht niet het juiste
topic, maar de drukkere wedstrijden zorgen voor veel oponthoud aan de tappunten. Hierdoor loopt VZM
mijn inziens veel geld mis. Uiteraard bedoel ik deze opmerking opbouwend! Voordat VZM de catering in handen
had kocht ik nooit iets in het stadion, de afgelopen twee seizoen ging er per wedstrijd minimaal € 20,00 door :thinking:

Kortom het stadion krijgt langzaam maar zeker weer aandacht, de selectie krijgt al vorm, de start van de seizoenkaart verkoop
is gemaakt, de club leeft in Maastricht, de tunnel is bijna klaar, de Markt snakt naar een feestje....

I WANNA GO HOME :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 20:47
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Stadion #67
Een paar (rood witte) spandoeken achter de Angel Side zou inderdaad wonderen kunnen doen. Veel van t geluid vloeit nu weg via t "look" bovenin t stadion. Klasse opgemerk Vrijgeleer. :thumbsup:

Wellicht een nieuw doel voor veer zien mvv ;) V'r dreenke wel 'n paar pils extra.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2016 20:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Stadion #68
Inderdaad Vreigeleer en Draankörgel! Dat look tussen de daker, dao geit t geluid allemaol oet! N paar spandeuk, wellich vaan VZM kin hei aon mithelpen! Laoten veer de ierste stappen zitten door continu mit 2 pils in de hand te stoon

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2016 08:00
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Stadion #69
Als we het toch over het stadion hebben, dan graag de stoeltjes schoonmaken, sommige zien eruit. Laat mensen met een sv de stoeltjes schoonmaken en als tegenprestatie iets eerder weer naar de wedstrijden van us MVV gaan, maar wel met een proeftijd van bijv. 2 jaar. Mocht men zich tijdens de proeftijd weer misdragen en een sv verbod van bijv 5 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2016 16:34
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Stadion #70
En sommige stoelen mogen best vervangen worden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2016 21:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Stadion #71
Hebben jij het geld ervoor om ze te vervangen?

En volgens mij is het stadion van de gemeente dus zou ik als ik MVV was ook geen geld hierin gaan steken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2016 21:46
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Stadion #72

mvv4ever schreef : Hebben jij het geld ervoor om ze te vervangen?

En volgens mij is het stadion van de gemeente dus zou ik als ik MVV was ook geen geld hierin gaan steken.


Hal-loo,
ik betaal mijn seizoenskaart aan MVV en niet aan de gemeente. MVV is mijn gastheer en als mijn stoeltje kapaot is dan verwacht ik dat de gastheer in aktie komt.
In een restaurant ga je ook niet te klagen over het eten bij de huurbaas ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2016 10:25
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Stadion #73
Onze zeer gewaardeerde boer heeft gelijk. Stoeltjes moeten schoon zijn. Moet aan gewerkt worden.
Ideaal zou zijn werkgroepje stadion die dit soort dingen inventariseert en oplost.
Evenzo de toiletten. Hiervoor is MVV op zoek naar mensen met ervaring die deze willen vernieuwen. Materialen zijn toegezegd door sponsoren. Eerst eens te beginnen met de meest noodzakelijke vervanging.
Aanmelden kan bij Frans Erens of bij mij.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2016 10:36
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Stadion #74
Aanvullend op de vieze stoelen: ik vind het hartstikke leuk dat er een sfeergroep bij jeugdwedstrijden vuurwerk afsteekt in Vak D op AS, maar dat dit vervolgens niet wordt opgeruimd en schoongemaakt kan echt niet.
De laatste paar thuiswedstrijden hadden we zwarte stoelen ipv rode.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2016 12:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Stadion #75

Roei baank schreef : Onze zeer gewaardeerde boer heeft gelijk. Stoeltjes moeten schoon zijn. Moet aan gewerkt worden.
Ideaal zou zijn werkgroepje stadion die dit soort dingen inventariseert en oplost.
Evenzo de toiletten. Hiervoor is MVV op zoek naar mensen met ervaring die deze willen vernieuwen. Materialen zijn toegezegd door sponsoren. Eerst eens te beginnen met de meest noodzakelijke vervanging.
Aanmelden kan bij Frans Erens of bij mij.

Het is toch van de gekke dat MVV moet betalen/sponsoren zoeken om het opknappen van de toiletten terwijl het stadion van de gemeente is ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden