Chat verhuisd naar Discord

17 nov 2020 10:01 17 nov 2020 10:29 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Chat verhuisd naar Discord #1
De MVVFans.nl chat werd tot nu toe gehost op een IRC server, en hoewel het nog altijd heel gezellig was merkten we dat de groep chatters wel kleiner werd tijdens de (uit)wedstrijden. Dat komt natuurlijk deels door de slechte resultaten van de ploeg, maar wellicht ook gedeeltelijk omdat de chat opzet wat ouderwets was.

Vandaar dat we nu een 'MVVFans.nl Official' server opgezet hebben op Discord! Het Discord platform wordt door honderden miljoenen mensen wereldwijd gebruikt en kan een leuke aanvulling zijn op de website. Hopelijk trekt het wat meer volk richting de chatroom tijdens de wedstrijden, maar ook daar buiten.

Ik denk dat sommigen al een Discord account hebben, dus twijfel niet om onze server te joinen.
Ook aan Opa en LRB, en de andere vaste bezoekers op de chat: Klik ook op de link en maak even een accountje aan op Discord. Is zo gebeurd! Je kunt ook een Discord app downloaden op je Ipad / Android etc.

discord.gg/EqFQjp9GNj

Meer informatie, en ook een web versie van de discord chat is te vinden in de menuknop 'Discord - Chat' bovenaan deze site
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2021 15:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Chat verhuisd naar Discord #2
Wat is er mis bij Discord, Jeoff?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2021 16:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Chat verhuisd naar Discord #3
hoi joeff

effe een opmerking we hadden na de wedstrijd na roda allemaal idiote op discord.
nu zag ik net tot je nog niet hoef ingelogd te zijn op die link na de chat te vinden ken je dat niet onder je hiden functie zeten dan heb je daar geen last meer van

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2021 17:37 19 nov 2021 17:39 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Chat verhuisd naar Discord #4

jeoff schreef : De MVVFans.nl chat werd tot nu toe gehost op een IRC server, en hoewel het nog altijd heel gezellig was merkten we dat de groep chatters wel kleiner werd tijdens de (uit)wedstrijden. Dat komt natuurlijk deels door de slechte resultaten van de ploeg, maar wellicht ook gedeeltelijk omdat de chat opzet wat ouderwets was.

Vandaar dat we nu een 'MVVFans.nl Official' server opgezet hebben op Discord! Het Discord platform wordt door honderden miljoenen mensen wereldwijd gebruikt en kan een leuke aanvulling zijn op de website. Hopelijk trekt het wat meer volk richting de chatroom tijdens de wedstrijden, maar ook daar buiten.

Ik denk dat sommigen al een Discord account hebben, dus twijfel niet om onze server te joinen.
Ook aan Opa en LRB, en de andere vaste bezoekers op de chat: Klik ook op de link en maak even een accountje aan op Discord. Is zo gebeurd! Je kunt ook een Discord app downloaden op je Ipad / Android etc.

discord.gg/EqFQjp9GNj

Meer informatie, en ook een web versie van de discord chat is te vinden in de menuknop 'Discord - Chat' bovenaan deze site


“ Safari kan de pagina niet openen omdat het adres ongeldig is” …
Jaommer…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2021 18:44 19 nov 2021 19:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Chat verhuisd naar Discord #5
Het is het beste om gewoon de 'Discord' app te gebruiken. Dit programma is op ieder apparaat eenvoudig te installeren en biedt de meeste comfortabele, stabiele en betrouwbare ervaring. Het programma is tevens uit te schakelen via de configuratie opties binnen het programma, zodat je er geen hinder van ervaart bij dagelijks gebruik van je toestel/apparaat. Voor een mobiel apparaat vind je deze app in de app store. Op een desktop/laptop (Windows/MAC/Linux) moet je het installatiebestand downloaden op de Discord pagina.

Wat betreft privacy krijgen wij geen enkele persoonsinformatie die jij invult op Discord te zien. Wij hebben alleen een chatroom binnen hun infrastructuur. Alle vertrouwelijke informatie die jij in dit programma invult/ of wilt invullen, blijft tussen jou en het bedrijf Discord Inc. Je kunt zelfs een 'spam email-adres' invullen als je dat fijner vindt.

Het fijne van een geïnstalleerde app is dat hij stabiel blijft, configureerbaar is, je hardware optimaal benut en niet onnodig kunstmatige trucjes hoeft uit te halen om in je browser te kunnen blijven draaien.

discord.com/download (Voor Laptops of Desktops, muv Chrome OS)


Edit: Over de directe link ben ik aan het overleggen wat het makkelijkste is. Kom ik op terug (voor nieuwe accounts). Bestaande accounts die ooit een machtiging hebben gekregen zouden gewoon toegang moeten hebben nadat zij zijn ingelogd via Discord.

Edit 2: Als je niet erin komt laat dan hier een bericht achter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2021 20:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Chat verhuisd naar Discord #6

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2021 02:41
vleeskees
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Chat verhuisd naar Discord #7

houtengerard schreef : Het is het beste om gewoon de 'Discord' app te gebruiken. Dit programma is op ieder apparaat eenvoudig te installeren en biedt de meeste comfortabele, stabiele en betrouwbare ervaring. Het programma is tevens uit te schakelen via de configuratie opties binnen het programma, zodat je er geen hinder van ervaart bij dagelijks gebruik van je toestel/apparaat. Voor een mobiel apparaat vind je deze app in de app store. Op een desktop/laptop (Windows/MAC/Linux) moet je het installatiebestand downloaden op de Discord pagina.

Wat betreft privacy krijgen wij geen enkele persoonsinformatie die jij invult op Discord te zien. Wij hebben alleen een chatroom binnen hun infrastructuur. Alle vertrouwelijke informatie die jij in dit programma invult/ of wilt invullen, blijft tussen jou en het bedrijf Discord Inc. Je kunt zelfs een 'spam email-adres' invullen als je dat fijner vindt.

Het fijne van een geïnstalleerde app is dat hij stabiel blijft, configureerbaar is, je hardware optimaal benut en niet onnodig kunstmatige trucjes hoeft uit te halen om in je browser te kunnen blijven draaien.

discord.com/download (Voor Laptops of Desktops, muv Chrome OS)


Edit: Over de directe link ben ik aan het overleggen wat het makkelijkste is. Kom ik op terug (voor nieuwe accounts). Bestaande accounts die ooit een machtiging hebben gekregen zouden gewoon toegang moeten hebben nadat zij zijn ingelogd via Discord.

Edit 2: Als je niet erin komt laat dan hier een bericht achter.


Hey, voor mij is de link invalid, oftewel kom er niet in. Zou me wel leuk lijken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2021 09:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Chat verhuisd naar Discord #8

vleeskees schreef :
Hey, voor mij is de link invalid, oftewel kom er niet in. Zou me wel leuk lijken!


Ik had gisteren de link geupdate op de Discord pagina (menuknop hierboven). Maar hier is hij ook nog eens:


Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2021 12:32
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Chat verhuisd naar Discord #9
klasse werk joeff :thumbsup:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2022 20:54 25 jan 2022 20:54 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Chat verhuisd naar Discord #10
Ik kan geen berichten sturen op Discord maar wel lezen. Hij geeft aan omdat ik geen server deel met de ontvanger. Wat doe ik verkeerd? En de link helemaal hierboven kan ik niet gebruiken.

Ps jeoff ik krijg in het forum de pm's niet meer geopend dus daar kan ik niet meer met je communiceren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2022 10:13
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Chat verhuisd naar Discord #11
Ik kom er via de link niet in, is ongeldig geeft hij aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2022 10:15
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Chat verhuisd naar Discord #12
Probeer deze eens:

discord.gg/M7eVjpMM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2022 10:43 26 jan 2022 10:43 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Chat verhuisd naar Discord #13
Dankjewel maar lukt nog steeds niet, geeft nog steeds diezelfde melding of de beheerder moet mijn verzoek nog accepteren misschien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2022 10:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Chat verhuisd naar Discord #14
Ik ga het even aankaarten in de chat
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2022 11:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Chat verhuisd naar Discord #15

Charmeur schreef : Ik ga het even aankaarten in de chat


Lees net word opgelost door de moderator van uzze discord…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden