Klein geusselt

02 okt 2012 00:41
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Onderwerp Auteur
Klein geusselt #1
Nu mvv de weg naar boven heeft gevonden is er toch nog altijd iets diep triest.
Als je na de training van mvv gaat kijken schrik je je rot van de staat van klein geusselt.
Op het proatcafe heeft iemand voorgesteld om hier wat aan te doen.Dit idee zou worden meegenomen in de vergaderingen van mvv. We zijn nu een half jaar verder,er is niks aan de kantine gedaan en ze rot langzaam aan verder weg.

Heeft er iemand echt een goed idee over een tijdelijke opknap beurt,Zodat het trainingscomplex er weer van buiten enkele jaren mee kan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 01:16 02 okt 2012 01:17 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Klein geusselt #2
@sjoenmestreech:

Rinkens zei bij de presentatie van United (filmpje-Ben), dat klein geusselt minder belangrijk is. Hij wilt het geld liever investeren in zijn "talentlab". Tja, ieder zijn mening.

Klein geusselt, zal eerder plat moeten, een renovatie is net zo duur. (denk ik)

Je schaamt je kapot, als je ziet, dat de amateurs van Maastricht betere voorzieningen hebben. :unsure:
Okay, het kan nog wel effe gebruikt worden, maar ook K.G is een pré.

Kunnen we ons niet opgeven, bij 1 of ander tv programma: Bouwval gezocht of Help mijn man is een klusser?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 10:55
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Klein geusselt #3
Volgens mij gaat MVV in de toekomst gebruik maken van een andere voorziening bij Klein Geusselt en dat is de reden waarom het niet gerenoveerd wordt? Zoiets heb ik eens opgevangen, of hier een kern van waarheid in zit weet ik niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 11:42 02 okt 2012 11:44 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Klein geusselt #4
Laatst was er een gerucht dat een aannemer (Bouwbedrijven Jongen) prijsopgave zou doen/hebben gedaan voor het renoveren van de buitenkant van de trainingsaccommodatie op Klein Geusselt. Binnenkant zou niet opgeknapt worden, was nog in goede staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 13:59
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Klein geusselt #5

wsly schreef : Volgens mij gaat MVV in de toekomst gebruik maken van een andere voorziening bij Klein Geusselt en dat is de reden waarom het niet gerenoveerd wordt? Zoiets heb ik eens opgevangen, of hier een kern van waarheid in zit weet ik niet.

Ja meen ik ook, ging zwembad Geusselt niet die rol vervullen mbt kleedruimtes? Ik ben ook niet zeker en google geeft geen relaas.
Iemand die meer weet hieromtrent?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 14:32
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Klein geusselt #6
Het klopt inderdaad dat er een rapport is opgemaakt van zaken die er aangepakt moeten worden op Klein Geusselt. We kijken nu wat dat allemaal moet gaan kosten en wie daar behulpzaam kan zijn. Zodra daar iets concreters over te melden is horen jullie dat.

Marcel Andrien
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 14:41
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Klein geusselt #7

Marcel Andrien schreef : Het klopt inderdaad dat er een rapport is opgemaakt van zaken die er aangepakt moeten worden op Klein Geusselt. We kijken nu wat dat allemaal moet gaan kosten en wie daar behulpzaam kan zijn. Zodra daar iets concreters over te melden is horen jullie dat.

Marcel Andrien

Bedankt Marcel voor je reaktie :)

Wellicht kan er alvast iets worden verteld over dat rapport en wat er allemaal gaat en moet worden aangepakt?
Wat het moet gaan kosten, da's voor latere zorg, wie het allemaal moet gaan regelen ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 14:51
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Klein geusselt #8
Daar kun je je wel wat bij voorstellen neem ik aan als je de situatie ter plaatse kent. Dat gaat van deuren tot plafondplaten, verlichting, houtrot in kozijnen, schilderwerk etc etc. Opknappen wat slecht en stuk is dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 14:59
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Klein geusselt #9

Marcel Andrien schreef : Daar kun je je wel wat bij voorstellen neem ik aan als je de situatie ter plaatse kent. Dat gaat van deuren tot plafondplaten, verlichting, houtrot in kozijnen, schilderwerk etc etc. Opknappen wat slecht en stuk is dus.


Wederom bedankt Marcel,

Mag ik (en velen van ons) hiervan uitgaan dat Klein Geusselt dus blijft bestaan en in de toekomst wordt opgewaardeerd naar een MVV-waardig trainingscomplex inc alle profclub waardige faciliteiten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 15:19
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Klein geusselt #10
Dat is weer een heel andere vraag. Daar kun je obv een noodzakelijke opknapbeurt niet zo maar van uitgaan. Dus daar kan ik je nu geen duidelijk antwoord op geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 15:26
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Klein geusselt #11

Marcel Andrien schreef : Dat is weer een heel andere vraag. Daar kun je obv een noodzakelijke opknapbeurt niet zo maar van uitgaan. Dus daar kan ik je nu geen duidelijk antwoord op geven.


Laat ik mijn vraag verduidelijken: blijft Klein Geusselt bestaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden