MVV museum

15 aug 2012 18:48 15 aug 2012 18:50 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
MVV museum #1
Ik open dit draadje even om de discussie gaande in het topic 'Verbeteringen in en om stadion De Geusselt hier verder te voeren.
mvvfans.nl/forum/8-veer-dinke-met/5254-v...mit=15&start=30#5933

Mijns inziens een prima idee en een apart topic waard hier te bediscussiëren en eea op te starten en te zorgen voor een mooi 'museum'.

Aan een van de modjes de vraag om de posts mbt 'MVV'Museum' naar hier te verplaatsen, indien mogelijk.

les rouges blancs schreef : We hebben vaak kritiek op en leedvermaak over die oet Zitterd...
maar bekijk dit onderstaande eens...
www.fortunamuseum.nl/page/homepage
daar kunnen we best iets van leren

al zeg ik het met tegenzin, maar wat waar is is waar!
Bovendien bezitten velen van ons genoeg materiaal dat we graag af zouden willen dragen aan een MVV museum en daarvoor heb je niet veel plaats en ruimte nodig! Dus kom op, Paul, Suze, Huib en de rest
Bovendien is het ook een goed visitekaartje, dat indruk maakt op gasten en sponsoren !


....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2012 13:26 12 sept 2012 13:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV museum #2
als ik zie met welke toppers ( nationaal en internationaal) en waaronder enkele wereldnamen onze MVV internationals mee samen hebben gespeeld, (zie mijn overzicht in de rubriek "Uit de oude doos - MVV geschiedenis " dan is dit weer een argument om een MVV museum z.s.m. te realiseren!

Al is het maar een muurtje van 2 bij 4 m ....

oproep aan Paul :

als je dan toch over LU gaat spreken , ga dan effe in Zitterd kijken www.fortunamuseum.nl/page/homepage
ligt toch op de weg naar de Arena... ;)

oproep aan Napoleon: mijn vriendelijk verzoek om samen met je medesponsoren dit initiatief te ondersteunen...
Moet toch ook voor jou prachtig zijn als je met je relaties binnen komt en tegen een wand met foto's van "uzze matadoore" samen met toppers als Abe Lenstra, Faas Wilkes, Johan Cruijff , Willem van Hanegem en noem ze maar op te lopen!
Prima marketing, toch ?
Daarbij moeten en mogen namen als Verbun, Haenen, van Wissen, Bergholz, Thal, Dijkstra, Bonfrere, Lacroix, Brokamp, Meijer
en noem ze maar op nooit in de vergetelheid raken.....cq naar Elba verbannen worden... ;)
Aon de geng ! ;) :thumbsup:


MVV supporters: mocht MVV hier niks voor voelen zou het geen idee zijn om op de Angelside tribune een bord te plaatsen met de namen van MVV spelers onder de titel
"MVV legends" ...?
Misschien met wat ondersteuning van VZM of het Struyscommitee een bijdrage vragen uit de winst van het Preuvenemint volgend jaar voor deze goede zaak....
Aangezien de Geusselt niet van MVV is maar de gemeente, kunnen we bij eventueel desinsteresse van MVV direct naar onze vriend Onno ( de Gemeente) stappen...

Wat denk het forum?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden