Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

01 juli 2016 09:25
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #136

MVV4life schreef : Supporters,

Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.

MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.

Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.
D'r is e spreekwoord "Vele handen, maken licht werk".

D'r zien de volgende kwaliteite nuudig:
- Lui die kinne slope (mot gein probleem zien, dach iech zoe)
- Lui die tegels kinne zette (dat zien d'r al minder)
- Lui die gèt vaan leidingwerk aofwete (welliech nog minder)

De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.

Iech huur gere vaan uuch!


Daanke veur de lui die zich al aongemeld höbbe!

Gaston, kins diech in 'n PB miech dien email en gsm nr sjikke?

Ster_drager, de hubs 'n PB terök, veur diech dezelfde vraog.

Intusse zien veer al mèt 'ne maan of 14! (Die wille wel, mèr ut is vekansie tied, dus noe kieke of ut allemaol pas. Dus meld diech aon!)

En, gèt miejer luij veur leidingen en tegels zette zow welkom zien.

Wie miejer lui, wie liechter ut werrek!

Zoedra de aonmeldinge stilvalle, zal iech 'ne email sjikke um weijer aof te spreke.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2016 09:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #137

MVV4life schreef :

tuutsje schreef : Goed initiatief, maar waarom neemt de gemeente niet hun verantwoordelijkheid in deze issue? Stadion is toch van hun? Enige wat ze hoeven te doen is mensen inhuren om de boel te renoveren? Ze hebben zelfs alle materialen al!

Omdat dan de huur hoger wordt. Iedere verbetering wordt doorvertaald naar de huur.
De gemeente wil niet beschuldigd worden van overheidssteun.


Ok dat begrijp ik. Wat ik niet begrijp, is dat het dak wordt vernieuwd ivm de veiligheid, maar uitglijden door het water uit ons middeleeuws sanitair kan dan weer niet. Waarom kan dat niet onder het mom van hygiëne? Dit moet toch ook aan bepaalde eisen voldoen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2016 09:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #138
Tja gemeente maastricht, ondoorgrondelijk. Bij bijvoorbeeld woonpunt krijg je ook na pakweg 30 jaar een nieuwe badkamer, omdat hij aan vervanging toe is. Zo lijkt me dat ook te werken bij een sanitaire voorziening in een stadion. Dat volgens mij al meer dan 50 jaar niet aangepakt is, al kan ik me vergissen.

Maar goed, heel fijn dat het in ieder geval gebeurt, en dat er sponsoren zijn die hiervoor spullen voor beschikbaar hebben gesteld!! En mensen willen helpen.

MVV4life, is het de bedoeling dat alle WC's (mannen en vrouwen) opgeknapt gaan worden deze zomer? Of alleen die BP vak F.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2016 11:19
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #139

Boe is dat feeske? schreef : ...
Maar goed, heel fijn dat het in ieder geval gebeurt, en dat er sponsoren zijn die hiervoor spullen voor beschikbaar hebben gesteld!! En mensen willen helpen.

MVV4life, is het de bedoeling dat alle WC's (mannen en vrouwen) opgeknapt gaan worden deze zomer? Of alleen die BP vak F.


Nee, de bedoeling is alle WC's, er wordt gestart met die aan BP vak F, omdat die in de slechtste staat is.

Dus alle hulp is welkom! Het mooiste was natuurlijk als we met zoveel man (m/v) zouden zijn dat we ze allemaal tegelijk konden aanpakken.

Boe is dat feeske, we kunnen ook op jouw hulp rekenen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2016 10:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #140
Helaas, van bouwwerkzaamheden geen kaas gegeten en slopen is zwaar lichamelijk werk, dat mag ik niet doen. Wel kan ik rijden en heb ik een bestelbusje beschikbaar, ik denk maar even mee

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2016 11:28
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #141

Boe is dat feeske? schreef : Helaas, van bouwwerkzaamheden geen kaas gegeten en slopen is zwaar lichamelijk werk, dat mag ik niet doen. Wel kan ik rijden en heb ik een bestelbusje beschikbaar, ik denk maar even mee

Iech weet (nog) neet of dat nuudig is, moch dat zoe zien, daan meld iech miech! Daanke!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 16:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #142

Jacques schreef :
Sympathiek idee! Ik heb zelf twee linkerhanden, maar ken wel iemand die hier uitermate voor geschikt is en die zelf niet op het forum komt. Als het goed is heeft hij al contact opgenomen met jullie. :thumbsup:


Ik heb zelf ook twee linkerhanden, maar heb zelf wel een bericht gestuurd dat ik wil helpen met evt andere dingen zoals tillen of in ieder geval iets wat ik wel kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2016 11:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #143

MVV4life schreef :

MVV4life schreef : Supporters,

Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.

MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.

Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.
D'r is e spreekwoord "Vele handen, maken licht werk".

D'r zien de volgende kwaliteite nuudig:
- Lui die kinne slope (mot gein probleem zien, dach iech zoe)
- Lui die tegels kinne zette (dat zien d'r al minder)
- Lui die gèt vaan leidingwerk aofwete (welliech nog minder)

De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.

Iech huur gere vaan uuch!


...
Ster_drager, de hubs 'n PB.
...

Vendaog geit de email nao MVV, mèt alle naome (es iech ut email adres tenminste gekrege hub) op de cc.

Welliech nog gèt letste aonmeldinge? Sjik daan 'ne PB mèt diene naom, email, gsm, etc.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2016 21:41 14 juli 2016 21:44 door Sjeng10.
Sjeng10
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #144
Afgelopen jaar zijn de hekken (voor een groot gedeelte) uit de Geusselt weggehaald. Hierdoor zijn ook een aantal spandoeken die vast aan de hekken hingen (met name voor de Angel-Side) niet meer te bewonderen. Ook het MVVFans.nl spandoek is niet meer te zien (voorheen aan de hekken van de Boschpoort tribune). Waar zijn deze spandoeken heen, zijn deze bewaard gebleven? Deze doeken horen toch gewoon terug te keren in ons stadion?! Bijvoorbeeld aan de trappen of de tribune zelf!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2016 10:06
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #145

Sjeng10 schreef : Afgelopen jaar zijn de hekken (voor een groot gedeelte) uit de Geusselt weggehaald. Hierdoor zijn ook een aantal spandoeken die vast aan de hekken hingen (met name voor de Angel-Side) niet meer te bewonderen. Ook het MVVFans.nl spandoek is niet meer te zien (voorheen aan de hekken van de Boschpoort tribune). Waar zijn deze spandoeken heen, zijn deze bewaard gebleven? Deze doeken horen toch gewoon terug te keren in ons stadion?! Bijvoorbeeld aan de trappen of de tribune zelf!


Als we nou eens stalen kabels zouden spannen tussen de stalen trappen om de tribune op te gaan...dan zouden daar de spandoeken aan kunnen hangen....dan blijven ook de sponsorborden in zicht..dan zullen die ook wel blij zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2016 12:37
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #146
De Geusselt weer een stukje veiliger !


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 18:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #147
Mesjien 'n klein detail wat iech noe aonbring, mer eder detail is mètgenome;

't Vèlt miech op tot tegestanders dèks perbere um de grensrechter te beinvloede door tege 'm aon te lölle.

Dit kint veurkoume weure door de tegestander in de aandere dug-out te laote zitte, mier de kant vaan de Noord-trebuun op dus.

Daan kint M.V.V. dus zelf plaotsnùmme in de dug-out aon de Maostrebuun kant en veurkoume tot dit nog weier geit gebäöre/zelf tege de grensrechter aonlölle...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, izzo, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2016 20:32
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #148
Gooij idee! Mer de kins de tegenpartij beter verploatse naor t aongeweze buffervak aongezeen veer noe miejer wisselspeulers maage hobbe kinne veer beide dugouts goot gebruuke! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 09:35
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #149
Dit is al jaren geleden al besproken in een praatcafé. Het is toen door Rinkens en Elsen, niet aan genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2016 11:10 19 juli 2016 11:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #150
Nu we toch bezig zijn met de puntjes op de i te zetten.

Het geluid op de Hoofdtribune was weer bagger afgelopen oefenwedstrijd. Bij vlagen viel het halve geluid weg en is alles wat gezegd wordt onverstaanbaar. Misschien dat bij sommige speakers de woofer gescheurd is? of dat wellicht de cola is omgesodemieterd over het paneel? Dat kan gebeuren natuurlijk. Een sound check voor het nieuwe seizoen zou fantastisch zijn. (Een Dolby Atmos ® upgrade zou ook niet verkeerd zijn.)

Merci

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden