Kerst-Actie Angel-Side

17 dec 2020 15:14
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
Kerst-Actie Angel-Side #1
TUSSENSTAND!

Inmiddels is er al 1065€ opgehaald ! Dit betekend dat we al 42 schoolsetjes hebben kunnen doneren! Deze hebben we deze week al afgegeven bij Roy Hulst van Stichting Trajekt , Quiet Community Maastricht en Mariëlle Blijders van Een ander helpen maakt Je een Gelukkiger mens . Ook is er inmiddels ongeveer 3 kuub speelgoed toegezegd/gedoneerd en rondgebracht naar hun bestemming!! Geweldig mensen! 23 december stoppen wij met deze actie!

Steun jij ons in ons kerstinitiatief en wil je een (deel van een) schoolset doneren of heb jij speelgoed dat nog prima een ronde mee kan? Stuur ons een bericht via Facebook messenger of via Whatsapp wa.me/+31627055856

Direct doneren middels een tikkie ? (Bij een volle tikkie graag een andere link proberen)
1 tikkie.me/pay/ti4hs78iv1tiqb2e0oh9
2 tikkie.me/pay/gve5td20uccn6gg6qhld
3 tikkie.me/pay/3kq58tqi7ak1eehlhht3
4 tikkie.me/pay/pj5c31e18a45kr8hgud7
Geldig t/m 23 december

Met beide acties worden kinderen blij gemaakt die niks hebben. Help ons en laat deze kleintjes in Maastricht ook stralen met kerst!

Support your locals
Graag delen!❗

Angel-Side Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort, Hill28, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2020 14:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Kerst-Actie Angel-Side #2
Super goed van de Angel_side

nu 1080 ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2020 16:19
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
Kerst-Actie Angel-Side #3
Tussenstand!

Vandaag hebben we weer een ronde gemaakt en wederom een volle bus met spullen afgeleverd bij dit keer Stichting Traject Mariaberg en Blauwdorp.

We worden gebeld door mensen die van alles willen of donaties van ons willen. Alles gaat via traject en Marielle Bijlders. Hier kunt u contact opnemen. En voor de duidelijkheid, wij geven zeker geen geld aan mensen.

Dankzij alle donaties zijn er nu 58 schoolsetjes en minimaal 6 kuub aan speelgoed weggebracht naar de juiste mensen. BEDANKT!
Helaas kunnen we niet iedereen helpen, maar we willen wel zo veel mogelijk kinderen helpen want wat voor veel mensen vanzelfsprekend is, is dit voor een grote groep in Maastricht een groot probleem! Daarom gaan we door! T/m 23 december kan er speelgoed gedoneerd worden! Bericht ons via Messenger of via Whatsapp wa.me/+31627055856

Bij de donaties is inmiddels al 1335 € opgehaald! De schoolsetjes worden zo dankbaar en goed ontvangen dat wij zelf er ook 5 bij hebben gedaan. Zo komen we op een tussenstand van 58 schoolsetjes die super goed terechtkomen!

Doneren kan ook nog tot 23 december middels onderstaande Tikkies!
(Bij een volle tikkie graag een andere link proberen)
1 tikkie.me/pay/ti4hs78iv1tiqb2e0oh9
2 tikkie.me/pay/gve5td20uccn6gg6qhld
3 tikkie.me/pay/3kq58tqi7ak1eehlhht3
4 tikkie.me/pay/pj5c31e18a45kr8hgud7
Geldig t/m 23 december

Met beide acties worden kinderen blij gemaakt die niks hebben. Help ons en laat deze kleintjes in Maastricht ook stralen met kerst!

Support your locals
Graag delen!❗

Angel-Side Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, Bieske, Huib, bokkesprongen, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2020 19:06
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Kerst-Actie Angel-Side #4
prachtig mooi initiatief!!!!! wat inderdaad voor de een vanzelfsprekend is kun je n ander kind dag van leven mee bezorgen met iets kleins

jammer dat dit soort initiatieven niet worden opgepikt door onze regionale mediavrienden voor nog meer exposure
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2021 21:38
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
Kerst-Actie Angel-Side #5
Onze Kerst actie bracht aan speelgoed ruim 9 Kuub op. Werd er middels giften € 1515 opgehaald waardoor 64 kinderen een schoolsetje van ons kregen! In totaal kregen ruim 400 kinderen in onze stad iets van onze actie, die verdeeld werden door onze partners. Een geweldig resultaat! BEDANKT!

De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Mr Sjaan, Frank Salemans, Ben Salemans, Schapendonk, Roei baank, Jacques, Bieske, aait wief en10 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 08:20
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Kerst-Actie Angel-Side #6
Indrukwekkend! Geweldig!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2021 23:43
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Kerst-Actie Angel-Side #7
Wederom chapeau voor deze actie Angel-Side. Klasse, sjiek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden