Supportersoverleg MVV

11 feb 2018 22:06
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersoverleg MVV #1
Het Supportersoverleg is verantwoordelijk voor een onafhankelijk structureel overleg tussen supporters. Alle supportersgroeperingen zijn vertegenwoordigd in dit overleg. De Supporterscoördinator is altijd lid van het Supportersoverleg. Periodiek overlegt het Supportersoverleg met bestuur & directie van MVV, het Veiligheidsoverleg en met Burgemeester & politie. Tweemaal per jaar organiseert het Supportersoverleg samen met MVV het Supporterskaffee. Ook zijn wij vertegenwoordigd in het Landelijk Supportersoverleg.

Meer informatie en nieuws over het supportersoverleg is te vinden op de facebookpagina en het eigen gedeelte op MVV.nl:

Facebook: www.facebook.com/supportersoverlegMVV/
MVV site: www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

11 feb 2018 22:07 11 feb 2018 22:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersoverleg MVV #2
Het verslag van de vergadering op 11 januari met de burgemeester en politie is geplaatst op de website

www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg/vergaderingen

Zie onderaan bij de bestanden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

12 feb 2018 18:00 12 feb 2018 18:01 door Maikelll043.
Maikelll043
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Supportersoverleg MVV #3
Fijn om te lezen dat MVV supporters een goede indruk achter laten en dat hierdoor de regels m.b.t. tot uitwedstrijden versoepeld worden. Hopelijk levert dit meer uitsupporters op in de toekomst !!!

Waarom worden niet meteen alle restricties online gezet m.b.t. uitwedstrijden aangezien dit al 8 weken van te voren bekend is ?

12 feb 2018 18:14
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersoverleg MVV #4

Maikelll043 schreef :
Waarom worden niet meteen alle restricties online gezet m.b.t. uitwedstrijden aangezien dit al 8 weken van te voren bekend is ?

Klopt dit moet idd wat beter. Ik zal komende week de status opvragen van de volgende uitwedstrijden.

15 mei 2018 00:19
Kletswief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supportersoverleg MVV #5
De mail voor verlenging van seizoenskaarten is al een tijdje binnen... dat is communiceren
Maar ik zou graag een informatie bijeenkomst willen zien voor de supporters...
Hoe is dhr. Penders met co bezig met de organisatie voor volgend seizoen... ik denk dat meer supporters hierin geïnteresseerd zijn... bv. zijn er leuke oefentegenstanders komend seizoen, hoe verloopt de upgrade van de commerciële tak, realisatie van de beoogde begrotingsverhoging van 4 ton, uitwedstrijden voor usmvvke weer mensvriendelijker m.a.w. vrij vervoer? ... en gewoon voor de gezelligheid een leuke usmvvke middag of avond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

15 mei 2018 08:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersoverleg MVV #6
Eens, ik zou die avond ook graag hebben. Maar wellicht zijn ze bij MVV een beetje van vorig jaar geschrokken: ze hebben niet waar kunnen maken wat toen werd uitgesproken. In sommige gevallen is dat omdat de boodschap niet goed overkwam (of dat aan de zender of de ontvanger ligt, laat ik in het midden), in sommige gevallen is het gewoon niet gelukt, maar het heeft MVV vooral op sociale media het nodige commentaar opgeleverd. Soms terecht en/of begrijpelijk, soms niet.

Daarnaast werd er toen al na afloop van die avond veel "gezeurd": er was geen nieuwe speler gepresenteerd en dat had men toch op zijn minst verwacht. Het was vorig jaar überhaupt niet duidelijk wat iedereen van die avond verwachtte en dat gaf nogal wat negatieve reacties.

Ik hoop dat MVV zich hiervan niet laat afschrikken en inderdaad nog zo'n avond organiseert. Deze keer wellicht wat beter aan verwachtingenmanagement doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

15 mei 2018 09:18
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersoverleg MVV #7
Het volgende supporterscafe staat gepland voor 29 juni. Ongeveer rond dezelfde tijd als verleden jaar dus.

www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg/supporterskaffee
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

15 mei 2018 09:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersoverleg MVV #8
Prima, vergeet mijn vorige bericht!

jeoff schreef : Het volgende supporterscafe staat gepland voor 29 juni. Ongeveer rond dezelfde tijd als verleden jaar dus.

28 juni staat er overigens ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

15 mei 2018 22:14
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersoverleg MVV #9

Jacques schreef : Prima, vergeet mijn vorige bericht!

jeoff schreef : Het volgende supporterscafe staat gepland voor 29 juni. Ongeveer rond dezelfde tijd als verleden jaar dus.

28 juni staat er overigens ;)

Overigens een correctie: Het supportersoverleg is vanwege het WK verplaatst naar 4 juli !!
Is inmiddels ook op bovenstaande link aangepast
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden