Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!!

26 mei 2017 09:19 26 mei 2017 09:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #1



:puke: :puke: :puke:

Ik zal maar in het Huilands sjrijve omtot niemand vaan de aangesproken nog een ekskuus heeft om z'n vinger in z'n kont te laten !!!!

Waarom zoe ongenuanceerd, ondiplomatisch en tactloos zullen jullie je afvragen ?

1. Eenvoudig: al enkele jaren signaleer ik dit en heb ik dit al benoemd ( zonder dat overigens enig actie ooit ondernomen werd)
2. Zelfs de Muziekgieterij en het Theater a/h Vrijthof heeft meer faciliteiten.
3. Er werd ondanks een uitverkochte Geusselt niet eens overwogen om mobiele toiletten neer te zetten ( wat bij ieder ander kneuterig commercieel gedoe oppe Vrietmof en Merret wel gebeurt...

gisteren de hele wedstrijd en met name in de rust was dit ( voor mij onacceptabel en ontoelaatbaar) beeld te zien oppe Boschpoort:



Bert Kersten, Annemarie Penn- te Strake en Jim Jansen :

jullie zijn geen knip voor je neus waard en monsters zonder waarde !!!
omdat jullie toelaten dat onze vrouwen, dochters en vriendinnen dit mee moeten maken
( minimaal 10-15 minuten wachten)


SJENDAOLIG EN SJAOMT UUCH !


Ik zou voor dit al een SV willen riskeren om het veld op te gaan en jullie een schop onder je reet voor deze acte van onvermogen te geven ! Bert...gistere gings diech al op dien sjnoets mer bij mij ben je definief onderuit gegaan en je claim ( afkomstig van Caberg of de Boschstraat) is ongeloofwaardig want mensen die daar vandaan komen, gaan niet zo met hun vrouwen en dochter om!

An-Merie,

minder met je oogies draaien op allerlei regeleenheden en handen uit de mouwen steken . Had je voorganger Onno nog een "ekskuus" dat hij daar geen affiniteit mee had ( damesplees) kun jij je er niet met een Jantje van Leiden afmaken...
ook zal je nooit gebruikt maken van een sanitaire ontspanning op de Boschpoort...

Jim,

Wethouder & Locoburgemeester, Sociale Zekerheid, Re-integratie en Arbeidsmarktbeleid, Armoede, Integraal Ouderenbeleid, Stadsbeheer en Sport ...
dat is een hele mond vol, maar je slaagt alleen maar in deze vanwege je "Armoede" om iets te doen!

WAAR BLIJFT HET OUDERWETS FATSOEN....
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 09:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #2
nou nou nou wat een felle reactie.. eerlijk is eerlijk, ik hou dit niet echt in de gaten, maar hoe vaak hebben we dit dan meegemaakt de afgelopen 10 jaar in de Geusselt? En 10 - 15 minuten wachten? Sorry maar ik weet uit ervaring dat mijn vrouw bij wel meer grote evenementen zo lang moet wachten om naar de WC te gaan. Daar staan vaker rijen bij de dames WC's.

Natuurlijk is dit een punt ter verbetering, MVV zal hiervan moeten leren voorals als we promoveren, maar om nu zo fel uit de hoek te komen? Ben ik niet van je gewend LRB ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 09:33 26 mei 2017 09:34 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #3
Ben ook niet gewend dat ik zie hoe de dames letterlijk in nood verkeerden. Zo ga je niet met vrouwen om en daar is geen excuus voor.
Zet 5 extra mobiele toiletten neer en klaar is Kees !

En het is niet de eerste keer....praten over "ruimte over verbetering" is leuk, maar dit is geen academische discussie en geen complex probleem, maar een item dat zo op te lossen is...

Dat er niets aan gedaan wordt, zegt iets over de prioriteit die betrokkenen hieraan geven.... ;)
Jammer want ik zie ze dat wel hebben bij andere activiteiten die ik bezoek...

Feit dat op andere gelegenheden vrouwen ook moeten wachten, maakt niet dat het OK is...
Soit, zow Roei Baank zegke... Aaj res mie kees , zeet men in good ingels en wacht wel !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 14:50
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #4
Ik hoop dat het (gemeente)bestuur de usMVVke supporters niet in de steek laat... maar onderkent hoe usMVVke leeft en wat voor aantrekkinskracht het heeft en wat het kan betekenen. Niet nou makkelijk publicitair scoren maar hiervan leren voor de toekomst. Behalve die 50 malloten... was het gewoonweg een fantastische dag en happening :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 17:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #5
Meh LRB, normaal geniet ik van je meeslepende betogen, maar hier sla je toch echt de plank mis. Een simpele mail naar gemeente en beter nog MVV (want de club moet die toiletten aanvragen) sorteert meer effect dan deze onfatsoenlijke woordenbrij
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 18:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #6
Foi foi wat een *** reactie maan, dink aon dien hart. In plaots van diech te riechte op promotiekanse vaan us MVV'ke geise zeike op un randzaak. En wie!? Zoe draagse bei aon de negatief sfeer die noe weer onsteit op us bestuur, veer waore sjus weer bezig met unne positieve vibe!

Maak er un VZM doel vaan en pak diech e pèlske!

Um in diene steil te eindige


Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 18:42 26 mei 2017 18:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #7
Theoretisch gesproken geef ik jullie 100 % gelijk , ware het niet dat dit aspect al sinds 4 jaar aangekaart wordt, zonder dat er ook maar iets gebeurt...

Daarnaast vind ik het te makkelijk om VZM voor alles op te laten draaien...geef ze dan meteen alle bestuurlijke macht.

Het pluche gaat nou eenmaal niet op die toiletten v.d Boschpoort, en laat alles daarom zoals het is.
Denkt iemand nou werkelijk dat de situatie v.d toiletten op de eretribune ook zo is...? Dat AnMerie of de vrow vaan Bertsje aoch zoe in de reij steit...?
Gaank fietse... ;)

Wij mannen hebben genoeg alternatieven en gebruiken die ook.
Helaas kunnen de dames dit niet en er lopen bij ons op de Boschpoort en Angelside behoorlijk veel dames, steeds meer rond.

Ik begrijp mijn criticasters daarom op dit punt van inlevingsvermogen en respect voor vrouwen niet, want zou je bijvoorbeeld je moeder dit gunnen...?
Ik nam vroeger mijn moeder zaliger vaker mee, als Ajax of Feyenoord kwam, maar zou haar nu liever een fox abbonement kopen,, want dit doe je geen enkele vrouw aan...

Misschien ligt het aan mij en gaan jullie anders met vrouwen om...maar als eigenaar is de gemeente en dus An-Merie en Bertsje verantwoordelijk...
Nav de rellen waren ze er als de kippen bij om terecht te reageren....maar over dit thema draait men liever een plaat van Simon & Garfunkel: the Sound of Silence...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2017 20:15 17 juni 2017 20:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #8
sorry... :oops: heb het artikel verplaatst naar de juiste thread...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2017 21:00 17 juni 2017 21:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
Gemeinte & Bestuur: sjendaolig en sjaomt uuch !!!! #9
zal het wat beschaafd houden , maar heren criticasters lees dit eens :
www.gemeentemaastricht.nl/fileadmin/file...ronde131015vsdef.pdf

met name :

Toiletvoorzieningen

Nieuw in de vestigingseisen is de koppeling tussen het bieden van zitgelegenheid in of buiten de betreffende zaak en de beschikbaarheid van toiletten.
Als men binnen in de zaak of buiten op een terras gelegenheid biedt om eet-of drinkwaren ter plaatste te nuttigen, dient er in de zaak toiletgelegenheid beschikbaar te zijn. Waar dat nu niet het geval is maken gasten mogelijk gebruik van de toiletgelegenheid van de aanliggende gelegenheid. Dat kan reden geven tot klachten

Beleidsgevolgen

De gemeente streeft naar een snelle vergunningverlening bij vroegtijdig aanvragen. Er wordt strakker toegezien op tijdige indiening van vergunningen vanaf 2016. Bij herhaling worden sancties opgelegd. Dat kan zover gaan als het niet verstrekken van de gevraagde vergunning. Voortaan dient in alle horecagelegenheden, die gelegenheid bieden om ter plaatse eet- en drinkwaren te nuttigen, een toiletvoorziening aanwezig te zijn.

zou de gemeente zichzelf een boete of sanctie opleggen ....
vanwege het te kort aan damestoiletten conform nota 2016 - 2019 ?
Of zegt men dat die ene toilet op de Boschpoort genoeg is en voldoet...
Noem LRB dan een "Klugscheisser" op zijn Algemeen Beschaafd Pruusisch. maar dan verwijs ik hier naar:
www.ekbouwadvies.nl/bouwbesluit/toiletru...gaantaltoiletten.asp

Aon de geng , Gemeinte en Bestuur Sjenge ! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden