Supporters en bestuur MVV Maastricht

28 feb 2013 11:42 28 feb 2013 11:43 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #256

Gohf schreef : 100% controles lijken me niet overbodig, er zou maar eens zo een gek een bom afsteken en dan toevallig bij een wedstrijd waar MVV geen 100% controle heeft uitgevoerd, dan ben je dus mooi de sjaak als MVV zijnde en kun je een flinke boete betalen aan de KNVB, dat moet je ook niet willen toch?


Dit argument slaat natuurlijk nergens op. Je kunt kwaadwillende idioten toch niet tegenhouden.
Helaas gebeurt het in Nederland steeds vaker regels en wetten worden afgestemd op de aktie's van een individu dat ze niet op een rij heeft.
Het verbaast me nog dat zwarte suzuki's niet zijn verboden naar aanleiding van de 'aanslag' op de koniklijke familie..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 12:50
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #257
Maar 900 van de 2000 seizoenskaarthouders aanwezig??? Dat lijkt me sterk. Maar goed, men gaat bij deze constatering waarschijnlijk uit van de aantallen die door de detectiepoortjes zijn opgeslagen. Er zal dus wel een kern van waarheid inzitten. Maar mij lijkt dit niet waterdicht. Als je naar oorzaken gaat zoeken, lijken mij deze opties reeël:

- Er "glippen" nog steeds mensen naar binnen zonder dat hun kaart gescand is door de poortjes. Met eigen ogen gezien B)
- Hoe zit het met de mensen in de sponsorruimte? Zijn dat seizoenskaarthouders? Die scannen hun kaart dus in elk geval niet lijkt me. Die gaan via een aparte ingang naar binnen en komen in de gracht uit als ze richting tribune gaan.
- Zullen geen grote aantallen zijn, maar toch: mensen die vrijkaarten krijgen voor de Noordtribune (verenigingen e.d.) zijn vaak ook seizoenskaarthouder op andere tribunes. Die gebruiken die seizoenskaart dan dus niet.
- De betreffende wedstrijd viel midden in een griepgolf, was volgens mij op maandagavond en het weer was niet bijster goed. Dat heeft toeschouwers en dus ook seizoenkaarthouders gekost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 15:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #258

Jim Cemint schreef : - Er "glippen" nog steeds mensen naar binnen zonder dat hun kaart gescand is door de poortjes. Met eigen ogen gezien


Jim, verklaar je nader? Mensen waarbij het scannen niet lukt na paar keer proberen en dan maar doorlopen? Of mensen die bewust niet scannen en eroverheen springen of waar hebben we het over. Lijkt door dat brilletje wat je erachter zet alsof je dat laatste bedoelt en dat ook nog ruig vind?

Dus hoor graag hoe dit bedoelt word. Als ik die zie zou ik diegene er namelijk op aanspreken!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 19:04
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #259

Jean schreef :

Gohf schreef : 100% controles lijken me niet overbodig, er zou maar eens zo een gek een bom afsteken en dan toevallig bij een wedstrijd waar MVV geen 100% controle heeft uitgevoerd, dan ben je dus mooi de sjaak als MVV zijnde en kun je een flinke boete betalen aan de KNVB, dat moet je ook niet willen toch?


Dit argument slaat natuurlijk nergens op. Je kunt kwaadwillende idioten toch niet tegenhouden.
Helaas gebeurt het in Nederland steeds vaker regels en wetten worden afgestemd op de aktie's van een individu dat ze niet op een rij heeft.
Het verbaast me nog dat zwarte suzuki's niet zijn verboden naar aanleiding van de 'aanslag' op de koniklijke familie..


Ik ben het met je eens hoor, was meer bedoeld richting alle MVV'ers die vonden dat die boete voor Fortuna terecht was en moesten betalen, terwijl ik nog probeerde uit te leggen dat zo een gek altijd binnen kan komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 19:18
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #260

Gohf schreef :

Jean schreef :

Gohf schreef : 100% controles lijken me niet overbodig, er zou maar eens zo een gek een bom afsteken en dan toevallig bij een wedstrijd waar MVV geen 100% controle heeft uitgevoerd, dan ben je dus mooi de sjaak als MVV zijnde en kun je een flinke boete betalen aan de KNVB, dat moet je ook niet willen toch?


Dit argument slaat natuurlijk nergens op. Je kunt kwaadwillende idioten toch niet tegenhouden.
Helaas gebeurt het in Nederland steeds vaker regels en wetten worden afgestemd op de aktie's van een individu dat ze niet op een rij heeft.
Het verbaast me nog dat zwarte suzuki's niet zijn verboden naar aanleiding van de 'aanslag' op de koniklijke familie..


Ik ben het met je eens hoor, was meer bedoeld richting alle MVV'ers die vonden dat die boete voor Fortuna terecht was en moesten betalen, terwijl ik nog probeerde uit te leggen dat zo een gek altijd binnen kan komen.


Zijn dus al 2 gekken geweest met vuurwerk.....2x tegen mvv. Toeval ?
1e keer geen straf gekregen ???? dan heb je geluk maar dat gebeurd geen 2 keer.
Of het te verhalen is op de dader is een ander verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 19:55
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #261
Het blijft te random, zoiets kan iedere wedstrijd gebeuren en zelfs met een 100% controle. Maar goed ik heb geen probleem me de boete an sich, zolang de regels voor iedereen gelijk zijn. Maw word er bij volgende week ergens zwaarder vuurwerk afgestoken dan ook gewoon die 10.000 euro boete erop knallen. Of dit nou bij Fortuna, MVV of Almere City is bij wijze van spreke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2013 21:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #262
A.s. donderdag is het volgend overleg met het bestuur.
De bedoeling is dat we vanaf nu vooruit gaan kijken, toch wil ik graag enkele zaken van afgelopen vrijdag kort onder de aandacht brengen (ik neem aan dat de meesten weten waar ik op doel).

Wellicht is het een goed idee om daarna weer een "open forum" avond te organiseren, zodat eenieder kan zien wat er besproken wordt en jullie inbreng daarop meegenomen kan worden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2013 11:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #263
Jongens, iech wil ug venaovend väöl succes winse bij de twiede zit same met ut bestuur. Kiek veuroet en maak unne start met sjieke planne veur uzze towkomst! Boe eerderein zich in kin vinde en boe ouch eederein aon mit wel werreke!

Same werreke aon de towkoms vaan us club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 22:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #264
Afgelopen donderdag was de 2e vergadering met het bestuur. Wederom waren alle supporters aanwezig en dit maal was Anita aanwezig via telefoon (volgende keer live!).

Vooraf was de bedoeling dat we vooruit zouden kijken, echter werd besloten om te beginnen met actualiteiten. De discussies over de verschillende onderwerpen werden levendig besproken en hebben de hele vergadering geduurd.

Ik zal hier niet uit de doeken doen wat er besproken is, eenieder kan bedenken welke onderwerpen hiertoe behoren. Het bestuur heeft zelf deze punten aangedragen en onze reacties aangehoord. Al met al zeer positief verlopen!

Aangezien we niet zijn toegekomen aan het vooruitdenken is besloten om 28 maart a.s. de volgende vergadering te houden, waar het wel de bedoeling wordt om vooruit te gaan kijken.

Verder willen we wel graag delen wat er besproken is. De verschillende groeperingen zullen dit ook intern bespreken. Maar een optie is ook om in een ongedwongen sfeer, net als de eerste "open forum" / Supportersavond e.e.a. toe te lichten.
Ook bij het vooruitdenken is de input van jullie allemaal welkom! Om welke onderwerpen dat dan gaat, zullen we dan ook op die avond toelichten.

Ik hoor graag of hier behoefte aan is! Zo ja, dan zullen we een geschikte datum gaan zoeken.

Iemand van de andere aanwezigen iets toe te voegen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 09:00
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #265
Job well done! :)

Ik ben zeker voorstander van een open supportersavond. Datum en mijn beschikbaarheid bepalen uiteraard mijn aanwezigheid :D

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 19:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #266
Komende wedstrijden eens op een andere plek in t stadion iemand suggesties inplaats van de Angelside ? ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 19:28
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #267
ik zou zeggen...probeer eens de noord, boschpoort of hoofdtribune...!!! lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 19:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #268
't Oetvak, liekent m'ch 'n hiel strak plan veur d'ch ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 20:20
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #269

MVVke schreef : 't Oetvak, liekent m'ch 'n hiel strak plan veur d'ch ;)


Ja daar ben ik ook al voor uitgenodigd haha wie weet :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2013 22:57
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supporters en bestuur MVV Maastricht #270
Eve 'n herhaling umtot de posts vaan Danny1983 volges miech bedoelt waore veur 'n aander topic.

MVV4life schreef : Afgelopen donderdag was de 2e vergadering met het bestuur. Wederom waren alle supporters aanwezig en dit maal was Anita aanwezig via telefoon (volgende keer live!).

Vooraf was de bedoeling dat we vooruit zouden kijken, echter werd besloten om te beginnen met actualiteiten. De discussies over de verschillende onderwerpen werden levendig besproken en hebben de hele vergadering geduurd.

Ik zal hier niet uit de doeken doen wat er besproken is, eenieder kan bedenken welke onderwerpen hiertoe behoren. Het bestuur heeft zelf deze punten aangedragen en onze reacties aangehoord. Al met al zeer positief verlopen!

Aangezien we niet zijn toegekomen aan het vooruitdenken is besloten om 28 maart a.s. de volgende vergadering te houden, waar het wel de bedoeling wordt om vooruit te gaan kijken.

Verder willen we wel graag delen wat er besproken is. De verschillende groeperingen zullen dit ook intern bespreken. Maar een optie is ook om in een ongedwongen sfeer, net als de eerste "open forum" / Supportersavond e.e.a. toe te lichten.
Ook bij het vooruitdenken is de input van jullie allemaal welkom! Om welke onderwerpen dat dan gaat, zullen we dan ook op die avond toelichten.

Ik hoor graag of hier behoefte aan is! Zo ja, dan zullen we een geschikte datum gaan zoeken.

Iemand van de andere aanwezigen iets toe te voegen?

Aswin schreef : Job well done! :)

Ik ben zeker voorstander van een open supportersavond. Datum en mijn beschikbaarheid bepalen uiteraard mijn aanwezigheid :D

Dank Aswin. En bij voldoende belangstelling gaan we dat organiseren, anders praat ik je wel 1 op 1 bij.
Moderators kunnen we een poll koppelen aan dit topic?
Zo niet, bij interesse, stuur mij een PB (behalve Aswin :thumbsup: ).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden