MOTM MVV - Cambuur

Enquete: MOTM MVV - Cambuur

Verrips
Geen stemmen 0%
Okita
2 5.4%
Yildirim
Geen stemmen 0%
Shermaine Martina
Geen stemmen 0%
Rijkskanselier Higler
6 16.2%
Ciranni
Geen stemmen 0%
Mmaee
2 5.4%
Pereira
3 8.1%
Nys
20 54.1%
Loshaj
Geen stemmen 0%
Koolhof
1 2.7%
Janssens
3 8.1%
Schroijen
Geen stemmen 0%
Totaal aantal stemmers: 37 ( Frank Salemans, Lassie80, Brökske, daan4suz, Ben Salemans ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
23 sept 2017 13:56
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MOTM MVV - Cambuur #1
Wie was de man of the match?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2017 16:49 23 sept 2017 16:50 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MOTM MVV - Cambuur #2
Iech höb al gestùmp, mer iech zeen noe pas tot veer ouch op Reichskansler HiGler kinne stùmme. Wie pas iech dit aon?

Heer waor absoluut de bèste vaan 't veld gister. Wat 'n talent en inziech heet dee mins. Heer is de Cruijff oonder de sjeidsrechters, mèt aofstand!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2017 18:35 23 sept 2017 18:36 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MOTM MVV - Cambuur #3

houtengerard schreef : Wie was de man of the match?


Unterscharffuehrer Higler
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2017 19:32
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MOTM MVV - Cambuur #4
ik heb bewust niet op Higler gestemd, aangezien die straks nog echt denkt dat hij zo geweldig was :S (arrogante vent, die nog niet eens 6de klasse amateurs waardig fluit).
Nys vond ik de beste aan MVV zijde. Hij was de volle 90 minuten weer overal in het veld te vinden. Vraag me echt af waar hij al die energie vandaan blijft halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2017 19:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MOTM MVV - Cambuur #5
Higler. De rode kaartenman van Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 13:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1896
Meer
MOTM MVV - Cambuur #6
Dat die Higler volstrekt incompetent is en een hele nare man bovendien staat buiten kijf.
Maar ik vind het nogal ongepast om hem op deze manier tussen onze spelers te noemen.

Wie mijn MOTM wordt vind ik nogal lastig. Nys deed veel goed maar ik heb ook Ciranni een aantal keren erg leuke dingen zien doen. En de verdediging stond als een huis, behalve bij het tegendoelpunt. Ik denk dat ik deze week op Perreira stem. Die was toch echt een rots in de branding vrijdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 15:16 24 sept 2017 15:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MOTM MVV - Cambuur #7
Ik had natuurlijk kunnen weten dat het misbruikt ging worden. Het was trouwens een respectabele titel tot 1933, totdat de laatste die hem droeg hem verkeerd benutte en men de titel naar bondskanselier veranderde vanwege de nieuwe staatsvorm. Maar het is inderdaad niet netjes van mij om zijn naam te noemen in een rij van respectabele voetballers die wel een wedstrijd kunnen aanvoelen.

Elke stem op de scheidsrechter is een stem die naar een speler hoort te gaan. Dus stem daar dan ook svp op. Anders start ik de poll wel even opnieuw als dat niet lukt, dan heeft hij die inmiddels ook ontregeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 15:49 24 sept 2017 15:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MOTM MVV - Cambuur #8
Ik vind dat hij er wèl in thuishoort. Hij heeft een stempel op de wedstrijd gedrukt. En dat doet hij iedere keer weer in Maastricht. Goed dat hier nu eens de volle aandacht naar uitgaat. Heb daarom hem benoemd als man van de wedstrijd. Beste speler van MVV is met ingang voor mij Pereira. Hij was er de dupe van. p.s. er is nog een 2e Higler, namelijk Nijhuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 15:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MOTM MVV - Cambuur #9

houtengerard schreef : Ik had natuurlijk kunnen weten dat het misbruikt ging worden. Het was trouwens een respectabele titel tot 1933, totdat de laatste die hem droeg hem verkeerd benutte en men de titel naar bondskanselier veranderde vanwege de nieuwe staatsvorm. Maar het is inderdaad niet netjes van mij om zijn naam te noemen in een rij van respectabele voetballers die wel een wedstrijd kunnen aanvoelen.

Elke stem op de scheidsrechter is een stem die naar een speler hoort te gaan. Dus stem daar dan ook svp op. Anders start ik de poll wel even opnieuw als dat niet lukt, dan heeft hij die inmiddels ook ontregeld.

Het gaat hier om onze spelers, daar moet je Higler niet aan toevoegen. Die speelde bij Cambuur.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 20:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MOTM MVV - Cambuur #10
Wat een mismieter...higler.
Ook dat peuter gedrag van die cambuur spelers bij de tunnel :sick: gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2017 04:33
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MOTM MVV - Cambuur #11
Ik stem op Nys. Langzaam maar zeker begint hij zijn oude topvorm van een dik seizoen geleden te hervinden. Hij heeft een enorme conditie en is overal op het veld te vinden. (Haha, hij mag zich wel eens een moderner kapsel laten aanmeten/knippen.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2017 04:33
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MOTM MVV - Cambuur #12
Ik stem op Nys. Langzaam maar zeker begint hij zijn oude topvorm van een dik seizoen geleden te hervinden. Hij heeft een enorme conditie en is overal op het veld te vinden. (Haha, hij mag zich wel eens een moderner kapsel laten aanmeten/knippen.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden