MOTM MVV - AZ (beker)

Enquete: MOTM MVV - AZ (beker)

Verrips
1 3.1%
Okita
3 9.4%
Ogunjimi
1 3.1%
Golpek
Geen stemmen 0%
Ciranni
3 9.4%
Mmaee
15 46.9%
Pereira
2 6.3%
Janssens
Geen stemmen 0%
Loshaj
5 15.6%
Nys
Geen stemmen 0%
Koolhof
2 6.3%
Schroijen
Geen stemmen 0%
Totaal aantal stemmers: 32 ( Huib, jovkle, jeoff, Maikelll043, Nao Väöre ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
20 sept 2017 00:46
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MOTM MVV - AZ (beker) #1
Wie was de man of the match voor dit duel?

Ik kies voor Mmaee. Zowel defensief als offensief een puike wedstrijd gespeeld. Twee keer belangrijk met een doelpunt en met goede cruciale reddingen/slidings in de achterhoede hield hij MVV op de been.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 01:28
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #2
We hebben de afgelopen jaren seizoenen gekend waarin er wegens collectief falen geen MOTM werd uitgeroepen. Met het spel van vanavond en het blijven gasgeven bij elke speler in de ploeg, pleit ik ervoor om alle spelers een extra streepje te geven in de MOTM competitie. 'We' zijn altijd goed in kritiek leveren, maar dit spel tegen deze tegenstander is oprecht een topprestatie! Vooraf dacht ik dat alles onder 4-0 meegenomen zou zijn. Ik heb er geen moment rekening mee gehouden dat een nipte 3-2 nederlaag zou zorgen voor een kleine kater. Chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 06:48
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #3
Ik heb de wedstrijd helaas niet in het stadion kunnen kijken, maar op TV.
Daar kijk je toch anders en meer gericht. Ik vond van daaruit Loshaj man of the match. Speelde zeer goed, weinig balverlies, snel het spel verplaatsend. Brengt toch iets anders dan Ippel. Ik durf zelfs te zeggen dat je tegen de mindere teams in de JL beter met Loshaj kan spelen dan met Ippel. Of wellicht Nys wat vaker naar de kant halen en met Loshaj en Ippel samen spelen. Komt nog meer voetbal door in het elftal.

Overigens was men op TV ook zwaar onder de indruk van de crosspass van Pereira. Al met al reclame voor MVV vandaag! MVV wordt een eredivisiewaardig team genoemd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 06:58
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 247
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #4
Mmaee. Niet alleen vanwege de goals, maar ook verdedigend heel sterk.

Ciranni is daarnaast nog niet genoemd, ook van genoten. Veel brutale aanvallende acties die haast allemaal lukten. Alleen moet hij dan net zo hard zijn best doen voor simpelere ballen, dat was nog wel een minpuntje bij hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 09:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #5
Mmaee heeft prima gespeeld maar bij twee van de tegendoelpunten zag hij er toch niet goed uit.
Ik stem voor Okita. de verdedigers van AZ hadden nauwelijks vat op hem. Jammer dat hij zijn acties soms iets te ver doorvoerde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 09:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #6
Inderdaad, opmerkelijk dat Mmae zo ruim op kop staat. Twee heerlijke doelpunten en verder vrijwel foutloos, op twee momenten na. Maar die twee momenten zijn wel meteen twee doelpunten tegen. Dat kan gebeuren tegen de nummer twee van de eredivisie, ik reken het hem niet zwaar aan. Maar MotM is hij daarom niet voor mij.

Ik heb gestemd op Koolhof, speelde vrijwel foutloos, stond aan het begin van vrijwel iedere gevaarlijke MVV aanval. Had alleen die ene kans voor rust moeten maken... Vanwege die misser twijfelde ik nog over Ciranni of Pereira, toch maar Koolhof gedaan. Wat een fijne voetballer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 09:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #7
Mijn stem gaat vandaag toch naar Ciranni. Goed in de opbouw, heerlijke acties en sterk verdedigend mijn ogen.

Verrips : enkele goede reddingen, maar ik vind persoonlijk dat hij bij de 1-2 uit zijn doel moet komen.

Ciranni: lekkere acties, goed verdedigend alleen soms wat makkelijker denken. Genot dat hij nog een jaar is gebleven.

Mmaae: Wat al is gezegd : erg sterk met aanvallend koppen, maar maakt ook nog zijn foutjes. Dit is een jongen wat nog moet leren en alleen maar kan groeien bij ons.

Pereira: degelijke pot. Stond zijn mannetje, had eigenlijk wel verwacht dat hij het met die kwal van een nummer 9 aan de stok zou krijgen. Heeft zich professioneel gedragen.

Janssens: verdedigend sterk, aanvallend gisteren zeer zwak. Veel ballen te slap, in de voet van de tegenstander etc. Zijn werklust ontbreekt echter totaal niet.

Loshaj: totaal ander type dan Ippel. Zo rustig, overzicht, mannetje uitspelen en spel verleggen. Het gaat me niet verbazen als Schrooijen aan hem zijn plaats gaat kwijtraken, al weet ik natuurlijk niet hoe hij het op de flank gaat doen.

Nys: Zoals altijd hardwerkend, nuttig, maar ik vind hem de laatste tijd zo geiriteerd naar de scheids toe ( nu viel dit gisteren wel te begrijpen).

Schrooijen : totaal niet de speler van vorig jaar. Krijgt ook minder ballen. Geef hem de bal rand 16 en hij levert een keurige voorzet af, daar niet van. Maar zijn loopacties worden niet begrepen/bereikt .

Okita: Gisteren zeer ongelukkig. Leek er ook na 70 minuten doorheen te zitten, maar kan altijd nog een actie uit die dunne beentjes van hem toveren. Wellicht dat hij toch nog net iets meer dan de andere jongens aan dit niveau moet wennen.

Koolhof: de hele tijd jagen, lekkere balletjes al had hij wel een doelpunt moeten maken. Je kon wel zien dat hij met dit niveau makkelijk mee kan.

Ogunjimi: Gisteren zag je toch wat deze spits allemaal kan. Goede loopacties, balletjes aannemen en doorgeven, had zichzelf moeten belonen met een doelpunt.

12e maan :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 10:11
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #8
mijn motm is Pereira

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 11:36
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #9
Clap your hands for the Red-White Army :applaus: en dat zoonder

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2017 13:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MOTM MVV - AZ (beker) #10
Ik kies voor loshay vond hem echt de beste vond Mmaee verdedigend erg zwak schuld aan beide doelpunten van wegborsel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.222 seconden