Melina Luijendijk commercieel manager MVV

12 jan 2024 09:24 12 jan 2024 11:26 door Ben Salemans.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #16
Dii is de reden waarom ze weg gaat.
Ben benieuwd wie de desbetreffende persoon is.
Melina leek me een persoon dat mvv best naar een hoger niveau kon tillen.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 10:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #17
Tsja. Ik had geen hoge verwachtingen van haar op commercieel vlak, de foto is niet iets waar ik enthousiast van word, maar anno 2024 hiervoor moeten stoppen met een commerciële functie vind ik persoonlijk erg overdreven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Lassie80, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 11:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #18
Domme zet van haar ...zo iets blijft je achter volgen ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 11:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #19

bokkesprongen schreef : Domme zet van haar ...zo iets blijft je achter volgen ..........


Domme reactie van jou, zo iets blijft je achtervolgen......

Ik denk dat het tussen ons een leeftijdsverschil is, maar ik vind het zo overtrokken om iemand om deze foto niet langer in haar functie te laten. Waar gaan we in deze wereld naar toe? Als de trainer graag een nudistencamping bezoekt, mag hij dan niet meer voor de groep staan ? Als de verzorger naar de Kamasutrabeurs gaat, mag hij dan geen spelers meer verzorgen? Als iemand naar een verkleedpartijtje gaat (waar ik deze foto onder schaar), mag diegene dan geen commercieel manager meer zijn binnen een BVO?

Waar gaat het naar toe...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Sjotelsplak, aait wief, Tuor, Lassie80, jovkle, Kloeteklaos, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 12:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #20
Een commercieel manager moet commercieel denken meerdere bedrijven willen niet gekonfronteert worden met zulke foto,s zeker niet conservatieve
amerikanen ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 12:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #21

bokkesprongen schreef : Een commercieel manager moet commercieel denken meerdere bedrijven willen niet gekonfronteert worden met zulke foto,s zeker niet conservatieve
amerikanen ....


Dan moeten er ook een aantal sponsoren mee stoppen om mvv te sponsoren. Als we zo gaan denken.

Slaat gewoon nergens op dat ze weg is hierdoor. Ze heeft meer kleren aan dan menig andere mensen in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, aait wief, Tuor, jovkle, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 14:02 12 jan 2024 14:09 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #22
Bij MVV verbaas ik me na dik 30 jaar nergens meer over, maar ervan uitgaande dat dit klopt is dit wat mij betreft toch wel weer een nieuw dieptepunt. Hemel hemel een foto! Schande! Echt hoe klein kun je zijn als club. Benieuwd wie degene is die hier zo'n probleem van maakt. Wel interessant om te weten dat er binnen MVV blijkbaar een zeer strenge lat geldt qua zedelijkheid en gedrag van het personeel. Zullen nog wel wat vertrekkers volgen neem ik aan als zo'n foto al een onoverkomelijk probleem is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, aait wief, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 16:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #23
Wie zit hier nu weer achter en waarom gaat het bestuur hierin mee? Het wordt tijd dat die oude conservatieve kliek onder leiding van Marcel Jöris oprot.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 17:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #24
De vraag is of dit verhaal van Melina wel het hele verhaal is.
Ik ga er niet meteen vanuit op basis van een enkele linkedin post.
Misschien ligt het toch iets meer aan het gebrek aan resultaten en het uitblijven van uitzicht op commerciele resultaten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 17:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #25
Dat denk ik niet.
Lijkt me heel sterk namelijk.
Diegene die Melina dus eigelijk eruit gestemd heeft om te voorkomen dat het verder in het nieuws kwam.
Heeft er eigelijk nu voor gezorgt dat het nog erger is.
Want voor iets in de privésfeer wat verder niks van doen heeft met de club.. Wat maakt het uit.

Laat deze aangewezen persoon ook maar aan het licht komen!
Hoorde verder positieve berichten over Melina.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 17:53
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #26
Dat hier anno 2023 iemand voor naar de uitgang wordt gebonjourd slaat werkelijk alles. Als je dit proportioneel zou doortrekken naar bijvoorbeeld Overmars zou hij bij wijze van spreken levenslang met TBS moeten krijgen.

Als iemand (binnen de perken van de wet) de vreemdste hobbies heeft maar presteerd dan moet die persoon gewoon zijn of haar functie kunnen uitvoeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 17:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #27

Boschpoort schreef : De vraag is of dit verhaal van Melina wel het hele verhaal is.
Ik ga er niet meteen vanuit op basis van een enkele linkedin post.
Misschien ligt het toch iets meer aan het gebrek aan resultaten en het uitblijven van uitzicht op commerciele resultaten.


Dat dacht ik ook. Alleen volgens enkele personen schijnt het echt door deze foto alleen te komen.


Schandalig wel want hoorde alleen goede dingen over haar. En door 1 persoon word mvv weer in 1 kwaad daglicht gesteld want ondertussen staat het al in het nieuws. Dus hoop dat snel dat de naam bekend word en dat deze persoon ook maar direct opstapt bij mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 18:32
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #28
Als dit de echte reden is is deze club echt n bekrompen mannenbolwerk.. wel nadeel heeft n club of sponsor bij iets wat iemand privé doet…. Of is er n heertje jaloers dat ie thuis onder de plak zit…… club staat er in de media weer goed op….
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 18:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #29
Wat n verhaal weer he ! Een pikant getinte foto met wellicht een dito locatie , wie doe je er kwaad mee zou je zeggen toch ?!

Blijkbaar is er voldoende ophef door ontstaan om haar na 5 maanden alweer te doen laten vertrekken . Ik heb geen idee welke resultaten ze heeft geboekt of waar ze al dan niet mee bezig was .

Maar goed blijkbaar zijn er figuren die deze foto en de context van de foto genoeg aanleiding vonden dat dit niet het niveau was of heeft wat MVV behoord te "hebben "
Waar waren die figuren toen DDL , na maanden speurwerk 5 bladzijdes vol schreef over het "werk verleden " van Noor ?
Die mocht met een aantoonbare slechte trackrecord zijn gang gaan bij ons , het resultaat weten we inmiddels !

Het is allemaal zo hypocriet
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 18:52 12 jan 2024 19:12 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Melina Luijendijk commercieel manager MVV #30
Stel je voor dat je zo erbij loopt met carnaval, ga je dan ook iemand ontslaan. Waar hebben we het over. Supportersgedrag en het weglopen van sponsoren aan elkaar koppelen in een blog terwijl ze zelf hun zaken niet in orde hebben. Vervolgens als gevolg van dit verhaal als club overal belachelijk gemaakt worden en gesprek van de dag zijn in alle Nederlandse media omdat er een of andere bekrompen woke pipo rondloopt. Zou eerst eens naar je eigen organisatie kijken. Zal je collega maar zijn, gadverdamme. Kan toch niet anders dan uit bestuur of rvc komen, zou je zeggen. Anders zou Laura dat toch hebben afgewimpeld mag ik hopen. Hopelijk komt die naam snel uit, kijken of diegene er nog zo blij mee is met zijn/haar stap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden