Tunahan Tasci

17 aug 2023 12:18 17 aug 2023 12:23 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
Tunahan Tasci #1
www.mvv.nl/nieuws/mvv-huurt-tunahan-tasc...39XiDGm8QVPT_qCUiyv0


MVV huurt Tunahan Tasci van Fortuna Sittard

Donderdag 17 augustus 2023

MVV Maastricht huurt Tunahan (‘Tuna’) Tasci van Fortuna Sittard. De op 29 april 2002 in Nijmegen geboren Tasci blijft tot einde van het seizoen in Maastricht.

Hij debuteerde afgelopen seizoen in de eredivisie in de hoofdmacht van Fortuna Sittard. Zijn contract werd door Fortuna Sittard deze zomer verlengd tot 2026. De linkspoot Tuna Tasci (1.72 meter groot) speelt bij voorkeur rechts op de flank.

De voormalig Turkse jeugdinternational speelde in de jeugd voor Vitesse en NEC en debuteerde in 2020 in het profvoetbal bij Jong Ajax. In 2021 stapte hij over naar Fortuna Sittard.

“Een technisch vaardige flankaanvaller die zijn kwaliteiten vorig seizoen diverse keren op eredivisie-niveau getoond heeft”, zegt technisch-manager Ronny van Geneugden.

“MVV is een mooie club. Een echte ontwikkelclub. Ik wil hier minuten maken en mij bewijzen”, zegt Tuna Tasci.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2023 12:23
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
Tunahan Tasci #2
Welkom bij MVV Maastricht, Tuna!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2023 16:11 17 aug 2023 16:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Tunahan Tasci #3
Daar gaan we dit seizoen veel plezier van beleven,en ja helaas gehuurd maar deze heeft zich al bewezen.
Wat mij vanmorgen opviel op de de training was dat hij een prima linkerbeen heeft ondanks dat aangegeven werd dat de rechterflank zijn positie is,zou hij tweebenig zijn?
Hij zou links en rechtsbuiten kunnen spelen,ook op 10 zou hij prima uit de voeten kunnen.
Ik zag dat hij zeer behendig en snel is ook denk ik dat hij de aanval een boost kan geven,Tasci welkom bij de warmste club van Limburg….. mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jasonke7, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.200 seconden