Nabil El Basri

29 juni 2023 15:22
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Nabil El Basri #1
Eerste profcontract Nabil El Basri bij MVV Maastricht

Donderdag 29 juni 2023

Nabil El Basri heeft vandaag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij MVV Maastricht. De 19-jarige middenvelder speelde vorig seizoen op amateurbasis en blijft nu voor twee seizoenen met een optie voor een derde seizoen in De Geusselt.

El Basri debuteerde in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda voor MVV en pikte regelmatig zijn minuten mee. Tegen PEC Zwolle was hij beslissend met een assist voor de winnende treffer. Inmiddels maakte hij ook al zijn debuut voor Marokko Onder 20. El Basri is op meerdere posities inzetbaar, maar speelt het liefst op het middenveld.

Technisch manager Ronny van Geneugden over El Basri: “Nabil zat vorig jaar al tegen het basiselftal aan. Hij heeft vanuit de Academy flinke stappen gezet. Onze verwachting is dat hij nog meer progessie zal boeken en zo van waarde gaat zijn voor MVV Maastricht.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 15:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Nabil El Basri #2
Ontzettend mooi nieuws. De vaste lezers zullen niet verrast zijn maar ik zie het heel erg in hem zitten. Heel energieke speler met een hele goede pass. Potentiële opvolger van Souren als/wanneer die vertrekt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 16:17
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Nabil El Basri #3
Dat is heel goed nieuws! Twee jaar + optie voor een derde jaar lijkt me uitstekend. Ik vond Nabil El Basri dit seizoen elke keer weer overtuigend invallen. Zo overtuigend dat ik vond dat hij wel erg voorzichtig gebracht werd. Voor mij was hij vorig seizoen al op niveau MVV-1. We gaan nog heel veel plezier van hem ondervinden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902, Clermonts

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 17:24
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Nabil El Basri #4
Absoluut een goede zet,denk hij wel dicht tegen een basisplek aanzit.
Ik denk nu dat alle spelers van vorig jaar weer vastliggen.
Nu kan men gaan kijken voor wat evaring te gaan toevoegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 18:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nabil El Basri #5
Hem inschattend denk ik dat hij door dit contract dus een stuk zekerheid zich niet meer zo hoeft te bewijzen positief bedoeld.
Ik denk nu dat hij zich mag en kan bewijzen zonder een contract binnen te slepen,en ik zie het echt wel zitten.
Hij zal zich net als livramento echt in het eerste moeten spelen en laten zien dat ze een vaste waarde gaan zijn.
Nabil van harte gefeliciteerd met je vaste baan en inkomen en laat van je horen bij de mooiste club van Limburg ….Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 20:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Nabil El Basri #6

Loyaal schreef : Eerste profcontract Nabil El Basri bij MVV Maastricht

Donderdag 29 juni 2023

Nabil El Basri heeft vandaag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij MVV Maastricht. De 19-jarige middenvelder speelde vorig seizoen op amateurbasis en blijft nu voor twee seizoenen met een optie voor een derde seizoen in De Geusselt.

El Basri debuteerde in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda voor MVV en pikte regelmatig zijn minuten mee. Tegen PEC Zwolle was hij beslissend met een assist voor de winnende treffer. Inmiddels maakte hij ook al zijn debuut voor Marokko Onder 20. El Basri is op meerdere posities inzetbaar, maar speelt het liefst op het middenveld.

Technisch manager Ronny van Geneugden over El Basri: “Nabil zat vorig jaar al tegen het basiselftal aan. Hij heeft vanuit de Academy flinke stappen gezet. Onze verwachting is dat hij nog meer progessie zal boeken en zo van waarde gaat zijn voor MVV Maastricht.”





Volgens mij klopt die assist tegen Zwolle niet . Weet zeker dat de winnende assist uit van van Bommel kwam . En thuis van Kostons .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 21:40
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
Nabil El Basri #7
El Basri gaf de assist van de 2-2 die Kostons af maakte.
De assist van de 3-2 was van Kostons en El Azrak maakte hem af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2023 22:16 01 juli 2023 22:35 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Nabil El Basri #8
merci pour ton confidance cher Amice Nabil : بارك الله فيك


väöl plezeer bij us MVV-ke ; je te souhaite une bonne journée chez MVV !
nous sommes fiers de toi
Allons les rouges et blancs
Les rouges et blancs!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2023 09:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nabil El Basri #9
Hopelijk mag hij zich dit jaar wat meer laten zien!
Als Souren zou vertrekken alsnog dan denk ik dat kans groot is dat Basri zijn plaats in neemt.
Hoop het niet, niet omdat hij niet goed is.
Maar om de concurentie zo hoog te laten. Denk dat je echt voor MVV begrippen nu echt een goed middenveld hebt en ook nog goeie vervangers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden