Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

18 mei 2023 10:51 19 mei 2023 05:58 door Ben Salemans.
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #16
Waar komt het verhaal vandaan dat MVV al 6 maanden geen huur meer heeft betaald?

Silverav schreef :

Napoleon schreef : De nieuwe AD van MVV wordt een dame ! jaja ... ook wij gaan met switch maken ! ;-)

De mevrouw in kwestie komt uit het voetbal en gaat bij MVV aan de slag , binnenkort wordt ze gepresenteerd
Ook gaat er vanuit Amerika wat ik begreep een nieuwe partij aansluiten ( onder de vlag van WSH ) en moeten de voetbal miljoenen de club gaan versterken ?!

Veel nieuws de komende tijd dus vanuit de voetbal hoofdstad , hopelijk ook het bekendmaken van het afscheid/terug treden van Marcel Joris als voorzitter van het bestuur, zijn haar is inmiddels kort genoeg en zijn baard grijs genoeg , en onze zoetwatersurfer mag zich wat mij betreft met een andere hobby gaan bezig houden dan het "besturen " van de Stichting MVV Maastricht


Is maar te hopen noor heeft potje ervan gemaakt
3 ton weg waar niemand weet waar ze zijn
waem geen contract v bommel geen contract
Al 6 maand geen stadion huur betaald
Bijna einde oefening

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 12:02
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #17

opadiehard schreef : Mosae als supporter blijf je het glas altijd halfvol zien en niet half leeg…..ik hoop dat je ook een keer positief kunt posten…nu ook weer duik je blind op een post van een nieuwe poster!
Wat we nodig hebben is positiviteit,er zijn al genoeg blijvers met een constante alleen maar negatieve post!
Geniet van het geen dat achter ons ligt en dat was en is super positief sportief gezien,en financieel zal er ook wel een oplossing komen….de oppositie duikt overal op ook hier…de beste stuurlui staan wal…ik wens onze nieuwe AD super veel succes om onze mooie club weer naar een hoger plan te tillen sportief en financieel…Man of Vrouw….Mvrgr Ampa.

Allez, ampa, daar heb je een punt. Excuses, komt goed. Ik heb zeker genoten van dit seizoen. Zonder twijfel. Grt, mosae.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 12:03
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #18
Van iemand wat bij de gemeente werkt
Meer kan ik er ook niet over zeggen
Of waar is zullen we snel horen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 12:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #19
Ja, want iedereen die bij de gemeente werkt is op de hoogte van huurachterstanden en contracten; van plantsoendienst tot de burgemeester.

Daarnaast vind ik de titel van dit topic ook te belachelijk voor woorden. Waarom is het interessant of het een man of een vrouw is die onze nieuwe algemeen directeur zal worden? Als we zo lekker zwart-wit gaan kijken, kunnen we ook stellen dat alle directeuren die fouten hebben gemaakt bij MVV, man waren. Zolang ze maar geen paard aanstellen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, aait wief, jovkle, Brncic, De Zwarte Vogel, ASR, Klaos Dèks, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 15:46 18 mei 2023 15:47 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #20
Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 16:45 18 mei 2023 17:29 door houtengerard.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #21

Silverav schreef : Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs


Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Privé), die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 16:58 18 mei 2023 17:28 door houtengerard.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #22

Vluuzak schreef :

Silverav schreef : Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs


Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Privé) die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.


Gast sorry ga hier niet op in maar je gaat wel heel ver ik kan je om mijn gegevens geven zul je zien dat ik niet ben wie je denk maar goed nieuwe vraag
Net 2 kaarten met mijn zoon bestelt voor play ofs maar kom niet verder

BOSCHPOORTTRIBUNE, (Totaal niet relevant)

Totaal
Er staat download je kaarten maar dan komt er niks ?
Alleen dit
Order bevestiging

Je bestelling is succesvol afgerond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 17:04 18 mei 2023 17:27 door houtengerard.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #23

Vluuzak schreef :

Silverav schreef : Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs




Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Privé) die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.


Voeg me anders even toe heb niks te verbergen op nummer (Privé)
Ben al jaren mvv supporter en dat dom gelul van jou gek gaat nergens over
Zal je mijn naam geven heb zelfs een cafe op de markt
Mss was niet zo slim van mij voor dit te zeggen wat ik gezegd heb maar emoties en alcohol doet veel met een mens en nogmaals wat ik gehoord heb zijn uit vrij goede bronnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 17:15 18 mei 2023 17:16 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #24
Heb nog tyden meegemaakt dat ik met zwijn en robby naar mvv ging zolang ben ik supporter
Maar goed schrijf hier normaal nooit en zal nu ook iets meer doen geen zin om die achterlijke reacties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 17:16 18 mei 2023 17:26 door houtengerard.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #25

Silverav schreef :

Vluuzak schreef :

Silverav schreef : Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs




Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Prive), die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.


Voeg me anders even toe heb niks te verbergen op nummer (Prive)
Ben al jaren mvv supporter en dat dom gelul van jou gek gaat nergens over
Zal je mijn naam geven heb zelfs een cafe op de markt
Mss was niet zo slim van mij voor dit te zeggen wat ik gezegd heb maar emoties en alcohol doet veel met een mens en nogmaals wat ik gehoord heb zijn uit vrij goede bronnen


Mensen, probeer dit nr niet te bellen, dan word je gehackt, kijk uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 17:23 18 mei 2023 18:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #26
Graag on topic blijven. Tinder dates kunnen via persoonlijke berichten geregeld worden. Mocht iemand hier misbruik maken van jouw gegevens neem dan contact met ons op via een persoonlijk bericht. Omdat dit niet te controleren valt is sommige privé-info daarom verwijderd.

Geruchten zijn ook niet te toetsen. Dus we gaan in de toekomst zien wat hiervan waar blijkt te zijn. Tot nu toe is het maar één bron, dus de credibiliteit ligt laag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Silverav

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2023 18:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #27

Silverav schreef : Net 2 kaarten met mijn zoon bestelt voor play ofs maar kom niet verder

BOSCHPOORTTRIBUNE, (Totaal niet relevant)

Totaal
Er staat download je kaarten maar dan komt er niks ?
Alleen dit
Order bevestiging

Je bestelling is succesvol afgerond.

Je kunt die kaart waarschijnlijk nog niet downloaden omdat de tegenstander en wedstrijddag nog niet bekend zijn. Dus zijn er nog geen kaarten.
Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt (had hetzelfde).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Silverav

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2023 16:42
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #28
Laura van Leeuwen it is! Leuk filmpje op Facebook!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2023 16:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #29
Wat is Frans toch een prachtkerel, die is gewoon oprecht geëmotioneerd op het einde.

Laura succes! De ervaringen bij Ajax komen komend seizoen in de eredivisie goed van pas ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2023 16:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #30
Een vrouw met een aardig cv.
Ik ben erg benieuwd en zeer tevreden.
Ook een heel mooi aankondigingsfilmpje.

Voor de geïnteresseerden, hier is haar LinkedIn:
nl.linkedin.com/in/lauravanleeuwen?origi...F%2Fwww.google.nl%2F
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden